Idemquote:Op zondag 30 maart 2014 18:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Zon gehad tot een uurtje of 4, was goed te doen buiten. Ik ben enkel wat van het padje door de zomertijd
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:58 schreef aloa het volgende:
Hoogste net boven de 22 graden.
[ afbeelding ]
Jammer van de vele bewolking welquote:Op maandag 31 maart 2014 10:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Kans op serieuze neerslag schuift nu meer op richting eind van het weekend. Zou mooi zijn als het langer 'stabiel' blijft.
Mooie tijd johquote:Op maandag 31 maart 2014 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een jetlag hoor
Na 4 dagen eindelijk een stabiel ritme opgebouwd te hebben werd ik nu om 6:45 al wakker en na lang wakker te hebben gelegen weer in slaap gevallen tot nu...
Niet als je eindelijk weer een normaal regelmatig ritme hebt opgebouwd en weer gewoon 100% actief bent.quote:
Dat is vooral vandaag. Dinsdag tot en met donderdag zou er veel meer zon moeten zijn en minder wolken.quote:
Waaruit blijkt dat? Alles wat ik voor Nederland vindt spreekt over het tegenovergestelde.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:10 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat is vooral vandaag. Dinsdag tot en met donderdag zou er veel meer zon moeten zijn en minder wolken.
Meeste bronnen die ik zien houden het wel op warmtequote:Op maandag 31 maart 2014 11:14 schreef Nattekat het volgende:
De onzekerheid is wel gigantisch zeg, volgens RTL Nieuws hele week 20, volgens bron2 terug naar normaal.
Hier ook niet. Hij doet wel zijn best trouwens.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:24 schreef Infection het volgende:
De zon wilt hier nog niet heel erg hard door komen.
Juliquote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Weerplaza een beetje van slag is:
[ afbeelding ]
Maleisië aan de Amstel is dit geworden.
Mag ik toch hopen dat het in Diemen niet 40 graden word want dan zit ik vol in de marathon voorbereiding.quote:
Ik ben aardig een avondmens te noemen, om zo vroeg na een weekend te slapen trek ik gewoon nietquote:Op maandag 31 maart 2014 13:01 schreef INViCTuS het volgende:
Hoe raak je nu van het padje door de zomertijd?
Die hoge bewolking is best wel jammer, al schijnt de zon wel...vanaf vrijdag wisselvalliger.
het koelt gelukkig wel snel afquote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]
Niet toevallig last van hooikoorts? Hele hoop gesnotter en aan alle kanten verstopt kan daar wel op duiden.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef Gummiebeer het volgende:
En ja hoor, de jaarlijkse terugkomende ellende is weer begonnen. Zodra de lente begint word ik weer ziek![]()
Nee, zeker geen hooikoorts. Hoe het komt weet ik niet maar het is elk jaar hetzelfde liedje rond deze tijd. Verhoging, hoofdpijn en lusteloosheid.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Niet toevallig last van hooikoorts? Hele hoop gesnotter en aan alle kanten verstopt kan daar wel op duiden.
Combinatie weersomslag en zomertijd misschien. Zijn veel mensen waarbij het lichaam daardoor 'van slag' raakt. Anders last van mooiweereritis.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, zeker geen hooikoorts. Hoe het komt weet ik niet maar het is elk jaar hetzelfde liedje rond deze tijd. Verhoging, hoofdpijn en lusteloosheid.
Zal het eerste wel zijn. Ik baal er wel vanquote:Op maandag 31 maart 2014 16:11 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Combinatie weersomslag en zomertijd misschien. Zijn veel mensen waarbij het lichaam daardoor 'van slag' raakt. Anders last van mooiweereritis.
Tropen roosterquote:Op maandag 31 maart 2014 12:47 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker gemist?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef Koelkastje het volgende:
Docutip: National Geographic - Worst Weather Ever!
Laat maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:00 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik volg je niet, wie heeft wat gemist?
Als ik er invloed op gehad zou ik hetzelfde vinden. Geen flauw idee hoe dat ooit is ontstaan ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n onzin, mensen die last hebben van het klok verzetten. Het scheelt een uurtje dat is echt niks.
Een te vast ritme?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:48 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als ik er invloed op gehad zou ik hetzelfde vinden. Geen flauw idee hoe dat ooit is ontstaan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |