SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, komt denk ik wel nog een bonus aan vanwege CL deelname.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heeft Ajax nog een clausule openstaan?
omringd.quote:
De ene snuift en de ander bijt.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Suarez heeft er nu meer gemaakt dan Fowler in een seizoen
Ah, thanks.quote:
Maarja Liverpool heeft het gewoon in eigen hand.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:55 schreef Cavaliers het volgende:
City staat eerste in verliespunten, stukkie belangrijker voorlopig.
Dat gun ik Mourinho helemaal niet.quote:
Op zijn Hollands.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk en geniet, je punten zijn niet belangrijk
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk en geniet, je punten zijn niet belangrijk
Ja de 2-0quote:Op zondag 30 maart 2014 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Liverpool is weer lekker bezig.Jammer dat ik een deel heb moeten missen.
Heeft Suarez nog gescoord?
En Vertonghen raakte zwaar blessaquote:Op zondag 30 maart 2014 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Liverpool is weer lekker bezig.Jammer dat ik een deel heb moeten missen.
Heeft Suarez nog gescoord?
Misschien dat de kopschophype snel voorbij is na deze beelden.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Het is zo te zien behoorlijk pijnlijk, tegen iemands hoofd aanschoppen.
Beter flikkert die trainer opquote:Op zondag 30 maart 2014 18:34 schreef superniger het volgende:
Beter stopt Tottenham gewoon met de wedstrijd
Dat dit kan in Engelandquote:Op zondag 30 maart 2014 18:35 schreef Mansjester het volgende:
Die Chadli speelt een partij slecht, man man man
man man man, en dan die ranzige pedaalemmers...daar word ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:35 schreef Mansjester het volgende:
Die Chadli speelt een partij slecht, man man man
Geinig hoe een Arsenal 6-0 verliest van Chelsea, 6-1 van Liverpool (of 5-1), en dan 1-1 tegen Man. Cityquote:Op zondag 30 maart 2014 18:36 schreef Grifte het volgende:
Zelden een seizoen gezien waar er zoveel kools vielen in de topwedstrijden.
Topvermaak
Ja soms is het net voetbal.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geinig hoe een Arsenal 6-0 verliest van Chelsea, 6-1 van Liverpool (of 5-1), en dan 1-1 tegen Man. City
Zulke extreme uitslagen tussen de top teams gebeurt al een tijdje daar, heerlijkquote:Op zondag 30 maart 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geinig hoe een Arsenal 6-0 verliest van Chelsea, 6-1 van Liverpool (of 5-1), en dan 1-1 tegen Man. City
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
man man man, en dan die ranzige pedaalemmers...daar word ik niet vrolijk van.
Buttner links, Fabio rechtsquote:Op zondag 30 maart 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn eerste aankoop Fabio
Dan moet 'ie natuurlijk ook Rafael halen, die twee mag je niet uit elkaar halen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn eerste aankoop Fabio
Ik zie net dat het 0-2 is geworden. Sunderland denk ik geen kans meer om terug te komen of niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef Monopoly_Man het volgende:
Niemand anders die vanavond kijkt naar Sunderland - West Ham?
Oh, en deze is best leuk:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Geweldig dat ze dit ook in de BPL doen. Dit zie je alleen maar in Engeland.
Waar het hart vol van is stroomt de mond van over.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk nasi a la johannes
Niet liegen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had Tong jonger ingeschat.
Jammer dat ze Hooiveld voor dit systeem hebben moeten opofferen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:26 schreef Grifte het volgende:
Dat Southampton speelt toch al twee seizoenen beter positiespel dan welke andere Engelse club ook. Hebben ze knap gedaan daar, met technisch wel begaafde maar over het algemeen middelmatige spelers.
Vergeet Steve de Ridder niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze Hooiveld voor dit systeem hebben moeten opofferen.
Hij is wel goed die Steve, die heeft Frank Demouge doen vergeten in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vergeet Steve de Ridder niet.
Jos moet lekker naar een Utrecht ofzo gaan, kan die nog prima mee.
Binnenkort volgt een openbaring waarin blijkt dat Southampton geen kampioen mocht worden van de FAquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:32 schreef Pedroso het volgende:
Dik een meter buitenspel. Kampioen is bekend dus in Engeland.
Hebben zij ook een louche voorzitter?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Binnenkort volgt een openbaring waarin blijkt dat Southampton geen kampioen mocht worden van de FA
Een of andere malafide Argentijn inderdaad, vandaar dat de huidige manager ook is aangenomen. Al hebben zij geen moederclub, dus waar de belangen geschaad worden is nog giswerk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben zij ook een louche voorzitter?
Hoe kun je dat missen, zou je zeggenquote:
Misschien heeft hij ook een team in Argentinië en is hij bang dat hij de Saints tegenkomt bij de Wereldbeker voor clubteams.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een of andere malafide Argentijn inderdaad, vandaar dat de huidige manager ook is aangenomen. Al hebben zij geen moederclub, dus waar de belangen geschaad worden is nog giswerk.
Waarom speelt de Gea niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lindegaard; Valencia, Jones, Smalling, Evra; Young, Mata, Fletcher, Fellaini, Kagawa; Chicharito
Wat een kneuzenkorps.
League One, vind je dat niet leuk dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Grifte het volgende:
Leeds weer verloren
Als ze die puntenreductie nog krijgen door de financiële problemen dan gaan ze nog degraderen naar League One ook.
Dit seizoen wel, maar alle leuke ploegen lijken te promoveren naar Championship. En daar zitten alle Yorkshire clubs, dus dan mis je een hoop durbies.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
League One, vind je dat niet leuk dan?
Belachelijk man. Stonden nog rond de zesde plek begin januari.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Grifte het volgende:
Leeds weer verloren
Als ze die puntenreductie nog krijgen door de financiële problemen dan gaan ze nog degraderen naar League One ook.
Valencia als back , armoedequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lindegaard; Valencia, Jones, Smalling, Evra; Young, Mata, Fletcher, Fellaini, Kagawa; Chicharito
Wat een kneuzenkorps.
Heel mijn dag is verpest jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand is boos omdat Fabio niet speelt.
Je dacht dat dat eraf kon?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
Fellaini mag nou inmiddels wel eens een kappertje pakken....
Hebben ze geen kettingzaag in Manchester...!?quote:
Wigan gaat waarschijnlijk de play-offs ook winnen als ze zo blijven spelen. Met die nieuwe manager zijn ze zowat onverslaanbaar geworden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit seizoen wel, maar alle leuke ploegen lijken te promoveren naar Championship. En daar zitten alle Yorkshire clubs, dus dan mis je een hoop durbies.
Maargoed, eerst maar afwachten.
Wel jammer dat Wigan nu de play-offs lijkt te halen, samen met Reading en QPR saaie clubs die niets aan de PL toevoegen.
Speelt Drenthe nog bij Reading?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit seizoen wel, maar alle leuke ploegen lijken te promoveren naar Championship. En daar zitten alle Yorkshire clubs, dus dan mis je een hoop durbies.
Maargoed, eerst maar afwachten.
Wel jammer dat Wigan nu de play-offs lijkt te halen, samen met Reading en QPR saaie clubs die niets aan de PL toevoegen.
Terechte klachtquote:
Heeft die al een nigger kaper gevondenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Drenthe speelt alleen nog op zijn Playstation volgens mij...
Die gaat zo niet mee naar het WKquote:
Dan was het 3-1 gewordenquote:
Jij hebt niet gekeken man zeker 1e helftquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was het 3-1 gewordenSouthampton was nergens man
Tweede helft met schuin oog, eerste helft werden ze sowieso weggevaagd. Tweede helft was het wel gespeeld. Maar zo dreigend waren ze nou ook weer niet gapquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt niet gekeken man zeker 1e helft
pure dominantie
Eerste helft was gewoon van Southampton hoor. Hoor het van iedereen. Voetballend 100x beter. Maar ja dan word je weer genaaid.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
eerste helft werden ze sowieso weggevaagd.
Ik ook, staat toch gewoon 1-0 bij rust nu?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is er?
Ik kijk stoke - Chelsea
ah, ik had het mis. Kijk met halve oogquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, staat toch gewoon 1-0 bij rust nu?
Of zit ik in een ander universum?
Chelsea thuis bijvoorbeeld...
Schelequote:Op zaterdag 5 april 2014 19:27 schreef superniger het volgende:
ah, ik had het mis. Kijk met halve oog
Denk niet dat het handig is, Arsenal speelt volgend jaar waarschijnlijk geen CL en als je dan ook nog een nieuwe coach voor de groep zet heb je de kans dat het een gevalletje ManU wordt. Of de vervanger moet Klopp zijn ofzo, of die van Everton maar anders heeft het niet zo heel veel zin.quote:
Ik dacht ook al aan Louis, lijkt me wel leuk. Die Franse school die kennen we nu wel, tijd voor de visie van Louis.quote:Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Denk niet dat het handig is, Arsenal speelt volgend jaar waarschijnlijk geen CL en als je dan ook nog een nieuwe coach voor de groep zet heb je de kans dat het een gevalletje ManU wordt. Of de vervanger moet Klopp zijn ofzo, of die van Everton maar anders heeft het niet zo heel veel zin.
Ik besef me nu ineens dat Louis van Gaal de nieuwe coach kan worden, #LouisIn
Wenger tekent gewoon bij. Stop maar met fantaseren.quote:Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Denk niet dat het handig is, Arsenal speelt volgend jaar waarschijnlijk geen CL en als je dan ook nog een nieuwe coach voor de groep zet heb je de kans dat het een gevalletje ManU wordt. Of de vervanger moet Klopp zijn ofzo, of die van Everton maar anders heeft het niet zo heel veel zin.
Ik besef me nu ineens dat Louis van Gaal de nieuwe coach kan worden, #LouisIn
Vergeet niet wat die man allemaal gedaan heeft he, ontsnapte debiel gaat veel te ver.quote:Op zondag 6 april 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd dat Wenger eruit gaat.
Heb niet veel met die club, maar ze verdienen toch beter dan zo'n ontsnapte debiel.
10 jaar geleden is de Alzheimer toegeslagen ben ik bang.quote:Op zondag 6 april 2014 14:56 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Vergeet niet wat die man allemaal gedaan heeft he, ontsnapte debiel gaat veel te ver.
Misschien moet hij het Visie boek van Louis eens gaan lezen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:16 schreef Bosscielny het volgende:
Wat is Wenger tactisch slecht hé, je zou er een boek over kunnen schrijven.
"Wie pleet laik we koet wien zhe metsj"quote:Op zondag 6 april 2014 15:16 schreef Bosscielny het volgende:
Wat is Wenger tactisch slecht hé, je zou er een boek over kunnen schrijven.
74ste minuut, dan heb je nog volop tijd om het om te keren.quote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef Bosscielny het volgende:
Geen enkele wissel, Wenger gaat voor de 5e plek.
Wenger wil zelf niet meer tekenen (denk ik), anders was dat wel al gebeurd.quote:Op zondag 6 april 2014 15:52 schreef Bosscielny het volgende:
Als Wenger een nieuw contract krijgt koop ik een Tottenham shirtje, dat zal Arsenal leren.
Even quoten.quote:Op zondag 6 april 2014 15:52 schreef Bosscielny het volgende:
Als Wenger een nieuw contract krijgt koop ik een Tottenham shirtje, dat zal Arsenal leren.
Hij wil zich richten op het einde van dit seizoen, daarom heeft hij nog geen nieuw contract getekend, hij heeft zelf aangegeven dat het nieuwe contract er wel zal komen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:53 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Wenger wil zelf niet meer tekenen (denk ik), anders was dat wel al gebeurd.
Wenger denk ik als dat mogelijk isquote:Op zondag 6 april 2014 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Even quoten.
linkje alvast http://shop.tottenhamhotspur.com/
Weet je al welke naam je gaat nemen?
Toen stond City nog 5e en Everton 7equote:
En Southampton 6e.quote:Op zondag 6 april 2014 16:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toen stond City nog 5e en Everton 7e
En Cardiff 12e.
En Arsenal 1e.quote:
Echt de slechtste fotoshop die ik dit seizoen heb gezien. Waarom zou je überhaupt zo'n ranglijst aan de muur hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Waarom zou je als trainer een slaapzak dragen?quote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Echt de slechtste fotoshop die ik dit seizoen heb gezien. Waarom zou je überhaupt zo'n ranglijst aan de muur hangen
Nou hahahhm als je 90 minuten lang naar Arsenal moet kijken dan kan je nog wel eens in slaap vallen mhmhm #grappigquote:Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zou je als trainer een slaapzak dragen?
Ja inderdaad, die is al in de 40 en scoort 1 leuk doelpuntje per jaar, maar als het er om gaat heb je niks aan hemquote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef Confetti het volgende:
Ook zo achterlijk opportunistisch om die Rosicky een nieuw contract te geven.
Kun je deze zin even uitleggen. Ik vind hem nogal diep.quote:
In de FA cup tegen de Spursquote:Op zondag 6 april 2014 16:38 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die is al in de 40 en scoort 1 leuk doelpuntje per jaar, maar als het er om gaat heb je niks aan hem
Wenger gaat tot na zijn dood door, lijkjas heeft hij al aan.quote:Op zondag 6 april 2014 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
#WengerOut lijkt me.. Krediet is onderhand wel op..
City.quote:
Ah West Ham moet gewoon even een puntje of meer pakkenquote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je deze zin even uitleggen. Ik vind hem nogal diep.
Niet vandaagquote:Op zondag 6 april 2014 16:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ah West Ham moet gewoon even een puntje of meer pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |