Hoe vaak wil je die grap nog herhalen? Net zolang als VI HOOLIGANS?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet jou als Heerenveen supporter toch een doorn in het oog zijn
VI HOO-LI-GANS!!!quote:Op zondag 30 maart 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je die grap nog herhalen? Net zolang als VI HOOLIGANS?
Jij bent volgend jaar niet meer welkom in het Abequote:Op zondag 30 maart 2014 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
Dat ben ik al een aantal jaartjes niet meerquote:Op zondag 30 maart 2014 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent volgend jaar niet meer welkom in het Abe
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze heb ik lang geleden gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik was even in m'n puuush aan het kijken en vond hem.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat fijn, ik hield de deur voor je open. Nu kan je er zelf doorheen lopen
Ik zou nog eens kaarten beschikbaar stellen godverdommequote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik al een aantal jaartjes niet meer
Toch zijn we er ieder jaar nog
Waarom?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
Prachtig weer maar wat een kut weekend is dit.
Heeft Obama deze ook gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, sorry Rensjequote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zou nog eens kaarten beschikbaar stellen godverdomme
Dus daar haalt JanCees die dingen vandaanquote:Op zondag 30 maart 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die Cristiano Ronaldo gifjes site
Bojan schijnt bij Bayern Munchen te gaan tekenen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die Cristiano Ronaldo gifjes site
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
Prachtig weer maar wat een kut weekend is dit.
Doet het niet!quote:Op zondag 30 maart 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bojan schijnt bij Bayern Munchen te gaan tekenen.
[ afbeelding ]
tumblrquote:Op zondag 30 maart 2014 16:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus daar haalt JanCees die dingen vandaan
Dit plaatje doet het helaas niet, dus post hem nog eens?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bojan schijnt bij Bayern Munchen te gaan tekenen.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef donroyco het volgende:
Waar Ajax 3-0 voor staat, krijgt Jong Ajax een pak slaag bij Willem II. Tussenstand: 7-1.
Praat gewoon ABN johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Trainer is Groenendijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef donroyco het volgende:
Waar Ajax 3-0 voor staat, krijgt Jong Ajax een pak slaag bij Willem II. Tussenstand: 7-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |