Dat, lekker laten wapperen in de wind!quote:
quote:
Hier ook lekker een weekendje weg geweest! Maar niet met man&kind, maar met vriendinnen. Wat tof!quote:Op zondag 30 maart 2014 19:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Hier net terug van een relaxed weekendje BruggeIk wilde eigenlijk gaan klagen dat ik vooral op terrasjes heb moeten zitten omdat te veel lopen niet meer zo goed gaat maar dat durf ik nu niet meer
![]()
Ons laatste weekendje weg zonder baby, rare gedachte hoor
Ja, maar dat ding kan weer terug groeien blijkbaar. Bij Saar kwam de bevalling overigens wel vlak na het verlies van dat ding op gang, dus een beetje spannend vond ik het stiekem toch welquote:Op zondag 30 maart 2014 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nu al je slijmprop, coco? Dat vlot! Heb jij al een datum? Of wordt het geen geplande ks?
Dat laatste vind ik juist weer heel praktisch aan die dingenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja das het rotte van die dingen he. Het kan weeeken van tevoren gebeuren en weer groeien.
Niet zo op letten en wat anders gaan doenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ladies.. Nog tips voor een gevoelige/zere navel? Alsof er van binnenuit gedrukt wordt... Wordt er een beetje wee van op mn maag...
Als k nou ergens een zure bek van ga trekken...quote:
Ah, dat kan.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:17 schreef Kyara het volgende:
ik heb van mijn vk wel een briefje voor mijn werkgever gekregen. Maar dat was na een fikse huilbui omdat ik het allemaal niet meer trok ivm vermoeidheid die ook na de 12, 14, 16 en 18 weken bleef
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:18 schreef Kimpossible het volgende:
Oh ja. Een vk heeft tussen al het moois natuurlijk ook van die heerlijk hormonale huilies op spreekuur. Zonder oordeel overigens, want het ís heus niet allemaal 1 grote roze wolk, maar de vk is wel de plek bij uitstek om lekker even te gaan zitten zaniken natuurlijk(tenzij fok, dan kun je daar altijd je mopperuurtje ventileren
![]()
)
garpje dames
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dat meevalt juist.
Er zijn idd vrouwen bij wie je je "hoe gaat he..." nog niet uitgesproken hebt of er volgt al een heel verhaal. Bij voorkeur over de dakkapel die tóch lekt ondanks dat John er nog een randje aan gekit had en Kees had ook al gekeken en nu was dat ding toch lek, heel Sherona dr dekbed zeikesnat natuurlijk kon ze lekker in dr blote hol om twee uur 's nachts de was gaan staan draaien ....
why... WHY?!afbakenen is een kunst
maar ik zie ook vrouwen met wallen tot op hun knieën, een oneindig vermoeid gezicht, alsof ze tien kilo meezeulen, komen ze de spreekkamer binnen gewaggeld, gaan scheef in de stoel zitten (aambei?), kortademig tot en met en de ene na de andere rennie weg kauwend.
"hoe gaat het met je?" oh goed hoor!![]()
Ga jij nou maar lekker met je baby knuffelenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:18 schreef Kimpossible het volgende:
Oh ja. Een vk heeft tussen al het moois natuurlijk ook van die heerlijk hormonale huilies op spreekuur. Zonder oordeel overigens, want het ís heus niet allemaal 1 grote roze wolk, maar de vk is wel de plek bij uitstek om lekker even te gaan zitten zaniken natuurlijk(tenzij fok, dan kun je daar altijd je mopperuurtje ventileren
![]()
)
garpje dames
+1. Als je jezelf al megazielig vindt wordt het er niet gemakkelijker op. Even slikken en weer doorrrr met je huis-tuin-en-keuken-kwaaltjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, ik zal wel vloeken, maar ik ben vooral zelf heel erg blij dat ik niet zo kleinzerig ben en om het minste en geringste zo uit het veld geslagen ben dat ik er de hele dag van op de bank moet liggen. En ik besef me degelijk dat er genoeg mensen zijn die echt pijn en ellende hebben, daar zeg ik niks van, maar er zijn ook veel mensen die wel erg snel in de "dokter dokter, ik heb zooooo'n pijn" modus schieten.
Het lijkt me erg naar om zo te moeten leven iig. Beetje weerbaarheid is best fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |