Jeetje dat je er niet aan begonnen zou zijn als je het van tevoren had geweten. Dat klinkt wel heel heftig inderdaad. Ik geloof dat ik me het gewoon niet zo goed kan voorstellen allemaal, maar dat betekent natuurlijk niet dat iets er niet is.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:55 schreef Moppert het volgende:
Dat is heel kort door de bocht imho..
Als ik had geweten hoe de 3e zwangerschap zou verlopen was ik er niet aan begonnen. Het verschil met de andere 2 was gigantisch.
Niet om t een of ander, hoor sq, maar als ík zeik dan is het toevallig wél gegrond hoor!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik nog wel het grappigst vind aan de discussie zijn opmerkingen in de geest van: "ja, ik kan echt slecht tegen klagende vrouwen. Ja, ik klaag zelf ook wel eens maar dat is ánders..."![]()
uiteraard!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet om t een of ander, hoor sq, maar als ík zeik dan is het toevallig wél gegrond hoor!
Ja nog veel meer zeikmateriaalquote:Op zondag 30 maart 2014 17:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar dames, echt waar, je krijgt er zoveel voor terug!
dan kun je gaan zeiken over je slapeloze nachten, de prijs van de kinderopvang en je stuwingquote:
En over dit stukje wil ik dus even 'klagen'. Ik kan het feit dat ik ben ingeleid echt nog steeds niet accepteren. Het voelt voor mij als enorm falen en ik schaam me ervoor als mensen vragen of het vanzelf op gang is gekomen en ik moet bekennen dat ik werd ingeleid.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef kwakz0r het volgende:
Collega van mijn heeft ook twee kinderen. Ze houdt ontzettend van hart kinderen maar ze HAATTE zwanger zijn. Je weet wat je aan begint maar dan voeg je het toch niet leuk te vinden.
Mijn grote verbazing is nog steeds waarom je daar per se iets van mist vinden.
Ja, je hebt het geweldig gedaan met de zwangerschap van je tweeling. Maar als je 8 maanden geklaagd had en om een inleiding had gesmeekt met 36 werken was je m.i. geen minder goede moeder of persoon.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet om t een of ander, hoor sq, maar als ík zeik dan is het toevallig wél gegrond hoor!
hoax, de zon schijnt hier nietquote:Op zondag 30 maart 2014 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ladies, get your ass outside! De zon schijnt, geniet!
Mijn ouders waren net op bezoek, kreeg een roze jurkje van mn ma, maar mn pa had t uitgekozen![]()
En een hele tas me babykleertjes van mn zus, die had ze online gekocht voor haar nichtjevolgens mij vinden ze t allemaal net zo tof als ik
Kijk, en hier kan ik vanuit mijn eigen situatie dus ook weer van alles van vinden.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
En over dit stukje wil ik dus even 'klagen'. Ik kan het feit dat ik ben ingeleid echt nog steeds niet accepteren. Het voelt voor mij als enorm falen en ik schaam me ervoor als mensen vragen of het vanzelf op gang is gekomen en ik moet bekennen dat ik werd ingeleid.
Let it hang!!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag twee pensbroeken gekocht en ik ben ernstig aan het overwegen om permanent te stoppen met mijn buik in te houden. Dat doe ik namelijk al jaren omdat ik anders zes maanden zwanger lijk. Maar nu maakt dat niet uit natuurlijk![]()
*pamper toeschuift*quote:Op zondag 30 maart 2014 17:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met roosvicee?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Komt allemaal wel goed, zeikstraaltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |