abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2014 @ 12:52:15 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138324106

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_138324115
:D
  zondag 30 maart 2014 @ 12:53:59 #3
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138324141
Huuh?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138324156
Ik ben geen mooiweerloper, het wordt mooi weer als ik ga lopen :6
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 30 maart 2014 @ 12:55:44 #5
92409 Twinky
Little star.
pi_138324175
JA MAN KEIMOOIWEER!! ZON!!!

SPOILER
overigens heb ik gemengde gevoelens bij zon. Ik word er namelijk heel vrolijk van, maar ga er ook van zweten. Eigenlijk loopt het veel lekkerder als het vriest.
pi_138324244
Juist geen mooiweerloper, doe mij maar bewolkt en 13 graden :Y
pi_138324271
Dit weer! O+
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_138324457
@ Guard
Ik heb zeker wel interesse om een keer daar te hobbelen.
We prikken over twee weken wel een datum. Is makkelijker ;)

@Mossel en Gogo kunnen jullie 13 april?
pi_138324473
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:07 schreef streamnl het volgende:
@ Guard

Is goed
pi_138325275
Gut! Dat was een stevig 4M loopje! :% :D Wel leuk en gezellig :+ en dichtbij, en klein. Wij hadden de laatste 2 nummers geloof ik (althans, als in: we waren de laatsten die een nummer kochten.. zo'n 3 minuten voor de start, uit een tas O+ ) en waren 65 en 66 _O- dus 66 lopers! :D

Check ook de hoogteverschillen :') was flink klimmen soms! En de stukken omlaag waren ook lekker steil! :o

Snelheden varierend van 'cruisen' op 5.50 tot omhoog klauteren met 10.52 _O-

:9 lekker modderig, had de Fellraisers aan, en dat waren de juiste schoenen voor 'the job' :D O+

http://www.endomondo.com/workouts/315699355/881511
Ja doei.
pi_138325408
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:07 schreef streamnl het volgende:
@ Guard

@Mossel en Gogo kunnen jullie 13 april?
Nope, dan hebben we al wat staan. Dag ervoor eventueel.
pi_138325482
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:50 schreef mosselmossel het volgende:

quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:50 schreef mosselmossel het volgende:
Dan heb ik de cauberg trail.
We zoeken rustig verder ;)
  Moderator zondag 30 maart 2014 @ 13:59:57 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_138325654
Nou, ik ben ook weer 'geweest'. Een andere naam mag het niet hebben, want dit ging helemaal nergens meer over. Ontzettend ruk :r

Het énige pluspuntje is dat ik nu eindelijk heb uitgevogeld hoe ik om het Gelredome heen kan lopen. Dat dan weer wel. Het zou alleen leuk zijn als dat ook een keer rennend gaat lukken :')

/mopper
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 30 maart 2014 @ 14:02:10 #14
92409 Twinky
Little star.
pi_138325695
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, ik ben ook weer 'geweest'. Een andere naam mag het niet hebben, want dit ging helemaal nergens meer over. Ontzettend ruk :r

Het énige pluspuntje is dat ik nu eindelijk heb uitgevogeld hoe ik om het Gelredome heen kan lopen. Dat dan weer wel. Het zou alleen leuk zijn als dat ook een keer rennend gaat lukken :')

/mopper
waarom ging het zo slecht dan?
  zondag 30 maart 2014 @ 14:05:30 #15
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138325765
Na gisteren het event van onze eigen club te hebben overgeslagen (maar wel foto's staan maken), vandaag wel een loopje gedaan. Het zouden twee rondjes zijn, wat met m'n blessure handig was, want dan zou ik halverwege makkelijk kunnen utistappen.

Het was een pittig loopje, maar de paden en het gras waren een fijne ondergrond. En hoewel nog steeds wat gevoelig, kon ik lekker soepel blijven lopen en het verslechterde ook niet. En het rondje bleek halverwege ook nog langs start/finish te komen, dus na een rondje dacht ik: ik ga nog even een stukje verder. En ook na anderhalf rondje ging het nog prima, dus gewoon het hele loopje gedaan: 6,5km. M'n langste sinds de Sallandtrail. *O*

Wel op een lekker rustig tempo, wat met de bulten die er in zaten sowieso wel handig was. :%

Maar wel lekker gelopen dus op het kneuterige evenement waar 66 mensen aan mee deden. :D

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  Moderator zondag 30 maart 2014 @ 14:07:48 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_138325806
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:02 schreef Twinky het volgende:

[..]

waarom ging het zo slecht dan?
Al in de eerste km schreeuwen m'n spieren moord en brand, waarschijnlijk omdat ik gisteren gezwommen heb. Magoed, dat was nog te overzien. Dat liep ik er zelfs nog wel uit.

Ik was kennelijk toch te laat gegaan, want het was echt al te warm. Voor mijn doen dan. Ik heb het al snel warm, en dit overviel me echt… Blegh! Ik hield m'n loopstukken niet vol, onderdanks dat ik m'n tempo al teruggeschroefd had.

Uiteindelijk heb ik maar besloten om steeds een liedje te rennen en dan weer een liedje te wandelen. Je moet wat :')

Magoed, zelfmedelijden dit dat, dus maar snel weer vergeten! Ik heb nog wel een rups in de berm gezet, en dat is dan ook wel weer mooi :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 30 maart 2014 @ 14:10:52 #17
92409 Twinky
Little star.
pi_138325869
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Al in de eerste km schreeuwen m'n spieren moord en brand, waarschijnlijk omdat ik gisteren gezwommen heb. Magoed, dat was nog te overzien. Dat liep ik er zelfs nog wel uit.

Ik was kennelijk toch te laat gegaan, want het was echt al te warm. Voor mijn doen dan. Ik heb het al snel warm, en dit overviel me echt… Blegh! Ik hield m'n loopstukken niet vol, onderdanks dat ik m'n tempo al teruggeschroefd had.

Uiteindelijk heb ik maar besloten om steeds een liedje te rennen en dan weer een liedje te wandelen. Je moet wat :')

Magoed, zelfmedelijden dit dat, dus maar snel weer vergeten! Ik heb nog wel een rups in de berm gezet, en dat is dan ook wel weer mooi :)
Maar dit is ook training! Leren hoe je ermee omgaat als je zere spieren hebt, ook dat je van warm weer zoveel slechter rent enzo! ;)
pi_138325887
O+ Mooi weer lopers O+

Wij zijn dan vandaag ook mooi weer wezen lopen O+

*O*
Ja doei.
pi_138326056
Ik heb m'n wandelrondje voor vandaag weer gehad. Ik heb overal wel weer trek in (ijsjes, bijvoorbeeld :P ), dus ik verwacht dat ik dinsdag wel weer genoeg aangesterkt ben om gewoon weer te gaan trainen.

Ik ben overigens echt ontzettend slecht in ziek zijn :')
  zondag 30 maart 2014 @ 14:27:15 #20
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138326286
Je zal maar goed zijn in ziek zijn... :P
pi_138326486
Semtex,wil je mij nog even op 5 oktober bij de Hoge Veluwe trail marathon in de WLWW zetten ? :)
pi_138326555
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:27 schreef Wolve000 het volgende:
Je zal maar goed zijn in ziek zijn... :P
Ja, nou, ik bedoel meer dat ik niet zo goed stil kan zitten :P Donderdag uiteindelijk wel echt niets gedaan en een groot deel van de dag geslapen, maar vrijdag was ik alweer met kattenbakvulling aan het slepen en de kattenbak aan het schrobben. En nu moet ik heel braaf verstandig doen en niet gaan lopen.
pi_138327055
Ik had drie weken nauwelijks gelopen, maar in de buurt van mijn ouders was een wedstrijdje, en dat is veel leuker dan een rustige training. Dus daar heb ik net gelopen. De bedoeling was, rustig lopen en de knie heel houden. Dat is helaas maar half gelukt.

De wedstrijd was de Polderloop, georganiseerd door de Katholieke Plattelands Jongeren van Eemnes. Er deden dan ook veel jongelui mee. Of ze katholiek en plattelands waren weet ik niet. Maar veel van hen hadden nog nooit gelopen, leek wel... Zo'n soort wedstrijd dus. Heel klein en gezellig. Je kon 1, 2, of 3 rondjes lopen, ik koos voor de 5km, een rondje dus.

De start was op een klein polderweggetje, en snel en langzaam stond allemaal door elkaar heen, dus ik werd aan het begin erg gehinderd. Geen probleem natuurlijk, want ik hoefde immers niet snel, alleen werd het daardoor lastig om mijn snelheid goed in te schatten. De eerste km ging dus uiteindelijk in 5:07, wat voor mijn doen best snel is (mijn pr is 24:05).

Na anderhalve km rechtsaf, en de snelheid bleef hoog, rond de 4:45. Nog een km verder weer rechtsaf; het was een heel saai parcours. De eerste 4 km liepen we over kale weggetjes; geen boom, geen boerderij, alleen maar eindeloze polder. De laatste km ging over een dijk met boerderijen. Die kilometer ging zwaar, en ik vond het niet erg om wat te vertragen. Uiteindelijk 5 kilometer gelopen in 24:33, wat best een aardige tijd geweest was, als daar de finish had gelegen. Maar het parcours was 300 meter te lang, en dus was mijn eindtijd 26:15.

En nog belangrijker: mijn knie niet gevoeld. Wel was het warm, dus na de finish moest ik even stilstaan om af te koelen. Leuke wedstrijd geweest :)
pi_138327084
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, nou, ik bedoel meer dat ik niet zo goed stil kan zitten :P Donderdag uiteindelijk wel echt niets gedaan en een groot deel van de dag geslapen, maar vrijdag was ik alweer met kattenbakvulling aan het slepen en de kattenbak aan het schrobben. En nu moet ik heel braaf verstandig doen en niet gaan lopen.
Verstandig zijn is kut. Ik mag ook niks doen met mijn rechterhand. En dat is stom en ik ben daar dus heel heel slecht in.
pi_138327162
Kon het met dit weer ook niet laten om toch een stukje te gaan lopen, ondanks dat ik herstellende ben van een ontsteking aan de achillespees. Ik was inmiddels een dag of 4 zo goed als pijnvrij, dus toch die schoenen maar even aangetrokken. Heb wel erg voorzichtig gelopen en het ging eigenlijk prima. Paar keer een klein steekje gevoeld, maar niet meer dan dat eigenlijk. Rondje was 4.5 KM en dat was even genoeg.

Blij dat ik weer lopen kan! *O*
  zondag 30 maart 2014 @ 15:03:19 #26
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_138327340
Ik zie bij ieder topic hetzelfde, alle topicreeksen. Iemand een oplossing ofzo ?
Dare to be different.
pi_138327988
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef PassThatShit het volgende:
Ik zie bij ieder topic hetzelfde, alle topicreeksen. Iemand een oplossing ofzo ?
Ja
pi_138328078
Groen.
Ja doei.
pi_138328181
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kon het met dit weer ook niet laten om toch een stukje te gaan lopen, ondanks dat ik herstellende ben van een ontsteking aan de achillespees. Ik was inmiddels een dag of 4 zo goed als pijnvrij, dus toch die schoenen maar even aangetrokken. Heb wel erg voorzichtig gelopen en het ging eigenlijk prima. Paar keer een klein steekje gevoeld, maar niet meer dan dat eigenlijk. Rondje was 4.5 KM en dat was even genoeg.

Blij dat ik weer lopen kan! *O*
Dat zijn mooie momenten!

Ik heb net een HM gelopen en merk dat ik qua snelheid nog wel wat kan verbeteren. Of t is misschien angst om weer geblesseerd te raken (kuit of achillespees). 2.04 was de eindtijd. Maar wel lekker gelopen in de zon (met camelbak, wat een top aankoop)
  zondag 30 maart 2014 @ 15:43:12 #30
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_138328397
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ja
Welke ?
Dare to be different.
  zondag 30 maart 2014 @ 15:54:46 #31
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138328899
Lekker loopweertje!
En ik 'moet' een waterbelt. Wat is lopen met een flesje kut zeg!

Het lopen ging ook bagger. Buiten adem, last van mijn maag. Waardeloos. Eigen schuld, had ik vrijdag niet zo achterlijk moeten zuipen.

Heb het nog wel 9 van de 12 km volgehouden dus daar wel trots op. Tempo lag laag maar dat was ook de bedoeling. Had nog wel wat lager gemogen zelfs (zat tussen de 6.13 en 6.42, 6.13 was niet de bedoeling)
pi_138329278
In de trein terug vanuit een zonovergoten Circuitrun in Zandvoort. Het was heerlijk, maar vooral op het strand toch ook wel heel zwaar. Ik ben de warmte duidelijk nog niet gewend (net als vele anderen, want ik heb veel te veel ambulances gezien onderweg)

Ik heb hem nu voor de tweede keer gelopen, maar ik blijf het een leuke, originele en goed georganiseerde loop vinden, met heel veel enthousiast publiek en veel muziek onderweg.

En met mijn 1:04:46 over 12km kan ik, gezien de warmte en het lastige parcours, toch niet ontevreden zijn.

Hoogtepunt van de dag: tegelijk met Michel Butter het rechte stuk van het circuit op rennen :D (alleen was hij 18min eerder gestart en liep al naar de finish, terwijl ik nog 8km over strand en door het dorp voor de boeg had :+ )
  zondag 30 maart 2014 @ 16:08:52 #33
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138329394
Netjes gedaan!!!
pi_138329553
Super!
Ja doei.
pi_138329663
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:05 schreef GlenHighland het volgende:
Hoogtepunt van de dag: tegelijk met Michel Butter het rechte stuk van het circuit op rennen
Gaaf!
pi_138329723
Godsamme dat viel even tegen vandaag. Ik kom terug van een kleine blessure, maar dacht wel 50 minuten te kunnen lopen in Zandvoort. M'n laatste halve marathon kwam ik namelijk 50:30 door en liep ik vlak. Na 5km kwam ik nog mooi door in precies 20 minuten, maar toen kwam het strand en was het he-le-maal over. Toen knakte ik echt en gaf op. Uiteindelijk 53 minuten en wel erg genoten van het mooie weer, maar niet fijn gelopen.

Maar ik begreep dat ik niet de enige was die grote moeite had met het strand toch?
pi_138329769
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:16 schreef streamnl het volgende:

[..]

Gaaf!
Ik dacht nog even: zal ik volgen? Maar dat idee heb ik na ongeveer 0,06 seconde al weer opgegeven :+
Wat verdwijnt die man snel uit beeld als hij van je weg rent _O_
pi_138329832
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:18 schreef thettes het volgende:
Godsamme dat viel even tegen vandaag. Ik kom terug van een kleine blessure, maar dacht wel 50 minuten te kunnen lopen in Zandvoort.

Na 5km kwam ik nog mooi door in precies 20 minuten, maar toen kwam het strand en was het he-le-maal over. Toen knakte ik echt en gaf op.

Op zich niet zo gek als je op 48 min. vertrekt wetende dat het strand dan nog moet komen en dan redelijk dood gaat op het strand.
pi_138329868
quote:
Godsamme dat viel even tegen vandaag. Ik kom terug van een kleine blessure, maar dacht wel 50 minuten te kunnen lopen in Zandvoort. M'n laatste halve marathon kwam ik namelijk 50:30 door en liep ik vlak. Na 5km kwam ik nog mooi door in precies 20 minuten, maar toen kwam het strand en was het he-le-maal over. Toen knakte ik echt en gaf op. Uiteindelijk 53 minuten en wel erg genoten van het mooie weer, maar niet fijn gelopen.

Maar ik begreep dat ik niet de enige was die grote moeite had met het strand toch?
Zeker niet. Om me heen in de trein hoor ik veel meer mensen klagen dat ze daar kapot gingen. Het liep daar gewoon zwaar, ondanks een redelijk hard strand.

Nog steeds een super tijd hoor ^O^
pi_138329915
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:21 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Op zich niet zo gek als je op 48 min. vertrekt wetende dat het strand dan nog moet komen en dan redelijk dood gaat op het strand.
Het idee was meer om even een buffertje te creëren. Had het parcours ook niet echt goed doorgenomen, last minute startnummer gekregen.

Maar fijn dat veel van jullie niet alleen hebben genoten van het weer en de entourage, maar ook goed hebben gerend :)
pi_138330120
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:19 schreef GlenHighland het volgende:
Ik dacht nog even: zal ik volgen? Maar dat idee heb ik na ongeveer 0,06 seconde al weer opgegeven :+
Wat verdwijnt die man snel uit beeld als hij van je weg rent _O_
Lijkt me echt wel mooi om dat te zien. Vooral van zo dichtbij. Op de tv of langs de kant is toch net wat anders. De meeste topatleten lopen zo soepel en zo natuurlijk. En als ik mijzelf dan ergens weer zie op een foto van een wedstrijd :% .....

quote:

Jammer dat het loopje zelf tegenviel. Maar aan de andere kant, je komt net terug van een kleine blessure. Dan vind ik het nog een nette tijd :Y
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:24 schreef thettes het volgende:

Het idee was meer om even een buffertje te creëren. Had het parcours ook niet echt goed doorgenomen, last minute startnummer gekregen.

Maar fijn dat veel van jullie niet alleen hebben genoten van het weer en de entourage, maar ook goed hebben gerend :)
Je kan beter rustig beginnen en steeds checken of je harder kunt dan TE snel starten. Die tijd verlies je anders op het einde.
Maar als je al een HM hebt gelopen, neem ik aan dat je dit al wist ;)
pi_138330895
Iemand interesse in een startbewijs voor de 10km tijdens de marathon van rotterdam? Ik kan niet ivm een blessure. Laat het maar weten :)
  zondag 30 maart 2014 @ 17:32:41 #43
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_138331884
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:17 schreef Jero_nimo het volgende:

Vanochtend stond Corniel om 9 uur voor mijn deur, of ik een stukje mee ging rennen (..)

Helaas door wat trainingsachterstand en onverhard terrein kreeg Corniel het er een beetje zwaar mee. Maar we konden toch nog op een lekker tempo doorlopen. Het laatste stuk hebben we toen maar over asfalt gedaan
Het viel idd een beetje tegen. Hoewel de rappe km's (op de laatste 5 na) wel allemaal keurig in maximaal 4:40 ginge, en de snelste in 4:09. Dus het mocht ook. ;)

Het was idd super. Zo'n training duurt als je hem alleen doet echt heel lang, maar met z'n tweetjes vliegt de tijd. Ben toch blij je als trainingsmaatje ontdekt te hebben. Nu maar hopen dat ik je niet te veel ophoudt.

quote:
Laatste 5km wel iets last van mijn achillespees aan de linkerkant, maar die heeft nu gelukkig weer even rust (..)
Verstandig. Soms lijk je toch op een hertje van glas. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef hatsaflats het volgende:

AVG. SPEED
4:47 min/km

Holy fuck. Da's toch niet gezond voor een training man.
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:34 schreef Jero_nimo het volgende:

Wat spiritus zegt, Butter zou hier 4'00 hebben staan ofzo, in easy pace. Als het niet nog sneller is. Maar 4'50 is voor mij ongeveer easy pace. Staat in mijn schema in ieder geval.
Het is idd niet zo verstandig dit soort schema's te vergelijken. En ook volstrekt nutteloos. Jero_nimo en ik hadden het er onderweg nog over. Het enige wat eigenlijk nuttig is om trainings-arbeid te vergelijken, en dan wel op de volgende manier: Vandaag heb ik 4 blokken van 24 minuten D2/D3 gedaan en daar tussen 300 meter gewandeld, (en Jero_nimo deed er zes maar dan in D2).

's Middags nog even 2 uur op het dooie gemakje met de (schoon)familie gefietst. Lammetjes gespot, schilderijtjes bekeken, en zo BBQ. #zwaarleven
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_138332203
Wanneer mijn AV de conconitest afnemen, kan ik er helaas niet bij zijn. Ik heb mij netjes afgemeld bij mijn trainer en kreeg een mailtje dat ik die man zelf even moet benaderen want mijn AV wil toch wel heel graag mijn drempels weten.

Voor de mensen die ook willen weten waar hun hartslagdrempels liggen:
quote:
Het is inderdaad mogelijk iedere eerste vrijdag van de maand de conconitest aftenemen bij de atletiekvereniging.
De kosten zijn 10 euro
Zijn er meer mensen die dit willen doen? Ik spreek dan over 4 april (mits hij dan ook kan).
Laat mij dat dan even weten VOOR dinsdag. Dan zal ik 1 mailtje naar hem sturen met het aantal. En dan afwachten of het mogelijk is ;)
pi_138332388
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:43 schreef PassThatShit het volgende:

[..]

Welke ?
Die ene, je weet wel.
pi_138332553
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef PassThatShit het volgende:
Iemand een oplossing ofzo ?
90% van alle problemen kunnen opgelost worden door een van de volgende drie oplossingen:

1. Langzamer lopen. Je hoeft je niet iedere training voluit in het zweet te lopen.
2. Loop eens twee weken niet, en doe dan de laatste week van je schema gewoon opnieuw.
3. Alle knopjes 10 seconden tegelijk ingedrukt houden wil nog wel eens werken.

Doe er je voordeel mee.
  zondag 30 maart 2014 @ 17:59:50 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138332561
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:59 schreef pijll het volgende:

[..]

90% van alle problemen kan opgelost worden door een van de volgende drie oplossingen:

1. Langzamer lopen. Je hoeft je niet iedere training voluit in het zweet te lopen.
2. Loop eens twee weken niet, en doe dan de laatste week van je schema gewoon opnieuw.

Doe er je voordeel mee.
F means you're fucked
  Moderator zondag 30 maart 2014 @ 18:03:21 #48
155227 crew  Guppy
dus
pi_138332643
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:59 schreef pijll het volgende:

[..]

90% van alle problemen kunnen opgelost worden door een van de volgende drie oplossingen:

Doe er je voordeel mee.
Je vergeet 4! Altijd even de stekker eruit trekken!
pi_138333151
quote:
4s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef streamnl het volgende:
Wanneer mijn AV de conconitest afnemen, kan ik er helaas niet bij zijn. Ik heb mij netjes afgemeld bij mijn trainer en kreeg een mailtje dat ik die man zelf even moet benaderen want mijn AV wil toch wel heel graag mijn drempels weten.

Voor de mensen die ook willen weten waar hun hartslagdrempels liggen:

[..]

Zijn er meer mensen die dit willen doen? Ik spreek dan over 4 april (mits hij dan ook kan).
Laat mij dat dan even weten VOOR dinsdag. Dan zal ik 1 mailtje naar hem sturen met het aantal. En dan afwachten of het mogelijk is ;)
Ik ging eens even zoeken wat de test precies is..
quote:
Studies[1][2] tonen aan dat de Conconi test inaccuraat en onnuttig is om de anaerobe drempel van een atleet vast te stellen, er zijn ook studies die de twijfel aan de Conconi test bestrijden[3] , en er zijn voorstellen die de test verbeteren[4].
Zoals altijd, tegenstanders en voorstanders :P
  zondag 30 maart 2014 @ 18:23:55 #50
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138333281
Heel handig mijn schoenen in het vakantiehuisje laten staan waar ik morgen pas weer zit te werken. :|W

Vandaag lopen zit er dus niet in :(
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_138333395
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:20 schreef Guard het volgende:

Ik ging eens even zoeken wat de test precies is..
Zoals altijd, tegenstanders en voorstanders :P
Absoluut, als je toevallig een slecht dag hebt, zal die test negatiever uitpakken (denk ik).
Daarom doet GVAC om de 8 weken de Zoladz test. Dan heb je redelijk vergelijkingsmateriaal.
Die andere test doen ze 2 keer per jaar.
Ik ga hem doen. Ik ben wel benieuwd hoe en wat.
pi_138334222
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:32 schreef Corniel het volgende:

[..]

Verstandig. Soms lijk je toch op een hertje van glas. ;)

[..]

's Middags nog even 2 uur op het dooie gemakje met de (schoon)familie gefietst. Lammetjes gespot, schilderijtjes bekeken, en zo BBQ. #zwaarleven
Deze?

Maar dat is inderdaad wel een beetje jammer, al ging het de laatste tijd wel weer lekker. Morgen maar even aankijken hoe het voelt. Misschien is het na een klein beetje rust zo weer over. Nu ook 4 dagen achter elkaar gelopen, met vandaag dus behoorlijk wat kilometers. Misschien ook niet zo slim ;).
Klinkt verder ook als een erg goede dag! ^O^ Eet smakelijk, al zal je onderhand al wel weer klaar zijn :P . Inderdaad leuk om jou als trainingsmaat te hebben! En tempo van jou ligt goed hoor! ^O^

Moblo, Wolve, thettes, GlenHighland en alle anderen die vandaag ook gelopen hebben goed gedaan! *O* Die circuitrun klinkt erg gaaf en als je een klein stukje zelfs met Butter kunt oplopen is dat natuurlijk helemaal mooi! _O_
Wolve en Moblo weer lekker door de modder gebaggerd, komen daar ook nog foto's van? :D
pi_138335323
Zo, het recreatief lopen bij de run van vandaag had wel een heel, ehm, recreatief karakter.
Ik liep met m'n zwager. Die wilde wel een keer samen lopen, en vandaag was er geen RUC wedstrijd dus het kon mooi. Helaas kreeg hij al heel snel last van z'n rug en hebben we heel veel gewandeld. Op zich niet erg, want het was erg lekker weer. Verder waren er heel erg veel recreanten die er niks van konden en waar je dus telkens lekker op moet wachten. In vergelijking met anders waren de hindernissen ook vrij eenvoudig. Al met al heel veel tijd gehad om te herstellen, geen moment verzuring gehad. Over 2 weken weer een wedstrijd, dan maar weer flink aan de bak. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_138335720
Hierbij nog even de Endomondo stats van mijn Circuitrun. Niet bepaald mijn mooist opgebouwde race ooit, maar daar helpt het wisselende parcours natuurlijk ook niet bij (4km circuit, 4km boulevard en strand en 4 km klinkertjes door het dorp)

Wel goed te zien dat ik het op het strand echt zwaar had (en gewandeld heb bij de strand afgang :@ )

SPOILER
Maar al met al heb ik toch wel enorm genoten vandaag. Volgend jaar weer!
  zondag 30 maart 2014 @ 20:29:52 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138337692
Er zijn weer mooie loopjes geweest, vandaag!! Leuke verslagen ^O^

Gup en Murm: balen dat jullie trainingen tegenvielen. Volgende keer beter! ^O^

Zelf ff relaxt de benen los gefietst vanmiddag met een rondje van 25km. Voelt alweer een stuk soepeler dan gisteravond.

Nettotijd van gisteren is inmiddels ook binnen *O* 29:27.71; daarmee 166e van de 318 deelnemers :) alleen klopt de ranglijst nog niet.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2014 @ 20:31:54 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138337800
Ik sta zowaar behoorlijk op de foto bij meneer Tibbe.
pi_138337937
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou hup, pics or it didn't happen.
  zondag 30 maart 2014 @ 20:35:04 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138337973
quote:
Heb je die bij het bruggetje gevonden?

SPOILER
F means you're fucked
pi_138338046
Jezus Yur, wat sta jij belachelijk flex op alle foto's van gister.

/end jaloers
  zondag 30 maart 2014 @ 20:36:59 #60
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138338091
quote:
Het was ff zoeken, maar idd leuk!! ^O^

En onze Zeddie natuurlijk ook *)

Oh wacht, met zonnebril: B-)
  zondag 30 maart 2014 @ 20:38:19 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138338170
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:36 schreef mosselmossel het volgende:
Jezus Yur, wat sta jij belachelijk flex op alle foto's van gister.

/end jaloers
Het was dan ook een fijn ontspannen loopje. Dit tempo wil ik ruim 42 kilometer volhouden
F means you're fucked
pi_138338236
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Het was dan ook een fijn ontspannen loopje. Dit tempo wil ik ruim 42 kilometer volhouden
Ik zou gewoon zo relaxed überhaupt 21km kunnen rennen, hoewel gisteren aardig dicht daarbij in de buurt kwam :)
  zondag 30 maart 2014 @ 20:41:12 #63
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138338349
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zo relaxed überhaupt 21km kunnen rennen, hoewel gisteren aardig dicht daarbij in de buurt kwam :)
Mooi gevoel he O+
F means you're fucked
  zondag 30 maart 2014 @ 20:47:07 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138338683
kwam dit tegen en moest aan Guppers denken, onze lichtjes fan :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2014 @ 20:47:48 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138338721
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb je die bij het bruggetje gevonden?

SPOILER
Uiteraard!

SPOILER
  zondag 30 maart 2014 @ 20:49:29 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138338797
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef Yuki het volgende:
Er zijn weer mooie loopjes geweest, vandaag!! Leuke verslagen ^O^

Gup en Murm: balen dat jullie trainingen tegenvielen. Volgende keer beter! ^O^

Zelf ff relaxt de benen los gefietst vanmiddag met een rondje van 25km. Voelt alweer een stuk soepeler dan gisteravond.

Nettotijd van gisteren is inmiddels ook binnen *O* 29:27.71; daarmee 166e van de 318 deelnemers :) alleen klopt de ranglijst nog niet.
netjes hoor, ik ben fier op u ;)
pi_138339331
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooi gevoel he O+
Dat is zo! Nu alleen nog op een ander tempo ook :) Maar goed. Lekker doortrainen maar. Over 10 weken heb ik weer een HM-poging. En die wil ik uit kunnen lopen zonder dood te gaan (lees: beter indelen)
  zondag 30 maart 2014 @ 21:00:06 #68
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138339428
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat is zo! Nu alleen nog op een ander tempo ook :) Maar goed. Lekker doortrainen maar. Over 10 weken heb ik weer een HM-poging. En die wil ik uit kunnen lopen zonder dood te gaan (lees: beter indelen)
Dat gaat je lukken! ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_138339473
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Moblo, Wolve, thettes, GlenHighland en alle anderen die vandaag ook gelopen hebben goed gedaan! Die circuitrun klinkt erg gaaf en als je een klein stukje zelfs met Butter kunt oplopen is dat natuurlijk helemaal mooi! Wolve en Moblo weer lekker door de modder gebaggerd, komen daar ook nog foto's van?
Wie weet, ik zag wel mensen met camera's staan, maar geen idee waar die gepost worden :+
Ja doei.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:01:05 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138339493
quote:

[..]

Je weet in ieder geval ongeveer hoe je je indeling moet veranderen. En dat trainen komt wel goed, dat heb je immers al bewezen :Y
F means you're fucked
  zondag 30 maart 2014 @ 21:05:23 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138339741
Tibbe had ook bij de Midwinter geschoten en mij net gemist. Doodzonde. Die man schiet echt goed :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 30 maart 2014 @ 21:07:54 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138339906
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Tibbe had ook bij de Midwinter geschoten en mij net gemist. Doodzonde. Die man schiet echt goed :)
Daar schoot ie ook prima hoor :P Jij moet gewoon niet zo snel zijn...
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2014 @ 21:10:00 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138340018
quote:

[..]

Welke tijd wil je lopen? Sowieso vond ik je 2:14 op de CPC onder die omstandigheden echt heel goed voor een eerste HM.
pi_138340083
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Welke tijd wil je lopen? Sowieso vond ik je 2:14 op de CPC onder die omstandigheden echt heel goed voor een eerste HM.
Tijd boeit me niet zo. Als het gaat lukken om beter in te delen, loop ik in elk geval sneller. Maar de indeling staat voorop in Amersfoort. Eerst leren om een HM in te delen, daarna tijdsdoelen stellen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2014 @ 21:16:43 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138340384
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Tijd boeit me niet zo. Als het gaat lukken om beter in te delen, loop ik in elk geval sneller. Maar de indeling staat voorop in Amersfoort. Eerst leren om een HM in te delen, daarna tijdsdoelen stellen.
Je hebt in ieder geval een berg meer ervaring nu.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2014 @ 21:18:28 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138340475
Ik bedacht me vandaag dat ik vorig jaar rond deze tijd nog nooit verder dan 15KM had gelopen.
pi_138340521
quote:
11s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat ik vorig jaar rond deze tijd nog nooit verder dan 15KM had gelopen.
:D Snel gegaan!
Hoeveel HM's heb jij uiteindelijk eigenlijk gelopen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2014 @ 21:25:00 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138340827
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

:D Snel gegaan!
Hoeveel HM's heb jij uiteindelijk eigenlijk gelopen?
In training? Of wedstrijden?
pi_138340848
quote:
5s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

In training? Of wedstrijden?
Wedstrijden
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2014 @ 21:26:51 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138340925
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:25 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wedstrijden
Gisteren was mijn 3e :D
Vooroeverloop Augustus 2013, CPC Maart 2014, Arcade HM Maart 2014.

Ik heb in Oktober nog de Schollebosloop van 20KM hier in Capelle gelopen.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:27:47 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138340980
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gisteren was mijn 3e :D
Vooroeverloop Augustus 2013, CPC Maart 2014, Arcade HM Maart 2014.

Ik heb in Oktober nog de Schollebosloop van 20KM hier in Capelle gelopen.
En de Midwinter :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 maart 2014 @ 21:29:30 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138341082
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:27 schreef YUR het volgende:

[..]

En de Midwinter :)
Ow ja!

Maar goed dat is geen HM en biedt geen ervaring tot het goed indelen van een HM. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niets bewust indeel :@ Ik ga weg op een tempo waarvan ik verwacht dat ik dat x kilometers kan volhouden.
pi_138341113
Die meneer Tibbe heeft goede foto's van jullie geschoten heren! ^O^

En _O_ voor de Zandvoort lopers. Zon, zee en strand krijgen zo toch ineens een hele andere betekenis.

Vanavond ook nog even een rondje gelopen. Endomondo geeft bekertjes maar ik heb zomaar het idee dat dat komt door de GPS fuck-up aan het begin. Ik kan hem nu niet goed aanpassen (hij hapert bij het handmatig tekenen van het kaartje) dus ik laat hem wel even staan zo.

SPOILER
Wat was het nog warm vanavond, en zo prettig dat het nog zo licht was zodat ik het laatste stuk toen ik bijna thuis was maar nog looptijd over had mooi nog even het park in kon duiken. Ik O+ zomertijd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nanook24 op 30-03-2014 22:27:02 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138341208
Morgen ben ik klaar met de nachtdiensten. Eens kijken of ik dan weer een wat fijnere training weet af te werken, want de laatste keren overwoog ik bijna om maar weer Evy uit de kast te trekken. De afgelopen dagen heb ik de heup (ondanks dat het geen echte pijn meer is) wat iso-butyl-propanoic-phenolic acid te vreten gegeven, benieuwd wat dat doet.
  Moderator zondag 30 maart 2014 @ 21:34:55 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_138341371
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam dit tegen en moest aan Guppers denken, onze lichtjes fan :D
[ afbeelding ]
pi_138341928
Wat een benauwd kutweer zeg :r

Het was 15 km werken, terwijl het tempo lager dan het beoogde marathontempo lag.
  zondag 30 maart 2014 @ 21:44:52 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138341933
quote:
4s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow ja!

Maar goed dat is geen HM en biedt geen ervaring tot het goed indelen van een HM. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niets bewust indeel :@ Ik ga weg op een tempo waarvan ik verwacht dat ik dat x kilometers kan volhouden.
Zandvoort ben ik ook gaan lopen met dat idee. Geen strandervaring ofzo, maar gewoon gestart op een tempo wat goed voelde en waarvan ik dacht dat ik dat wel kon volhouden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 30 maart 2014 @ 21:53:21 #88
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138342402
De warmte viel mee gelukkig, zon verdween beetje achter wat sluierbewolking. Uiteindelijk erg ontspannen gelopen en uitgekomen op 1.38. Ik moest me heel erg inhouden om niet harder te lopen, dus ik ben nu echt klaar voor Rotterdam! *O*

@iedereen die gelopen heeft vandaag, goed gedaan!
The line is a dot to you!
pi_138342866
Zo, nou, he he, paper is een soort van af en ingeleverd, dus als ze nu niet al teveel te zeiken hebben heb ik strakjes gewoon weer weekend en meer tijd om te hobbelen *O*
pi_138347329
Hier even mijn verslag van Electric Run.

SPOILER
  zondag 30 maart 2014 @ 23:42:31 #91
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138348096
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:22 schreef Devv het volgende:
Hier even mijn verslag van Electric Run.

SPOILER
Kom er maar in Moblo!

Je verslag doet niet veel voor het image van dit soort "runs" Devv ;)
pi_138348354
Nog even over de Eemnesser Polderloop:

Endomondo:
SPOILER
Aan de snelheidsgrafiek kan je mooi aflezen dat er vanaf 4,2 km bomen langs de kant van de weg stonden.

En ik heb mijn knie (die ik tijdens de CPC had geblesseerd) niet gevoeld, nog steeds niet; maar ik kan nu bijna niet meer lopen door mijn enkel, die nu pijn doet. 't Is ook altijd wat.

En o ja, voor ik het vergeet: mijn goede voornemen voor 2014 was om in alle Nederlandse provincies een wedstrijd te lopen; de teller staat nu op 3. Noord-Holland (10EM van Uithoorn), Zuid-Holland (Groenhovenloop), en Utrecht (Eemnesser Polderloop).
  maandag 31 maart 2014 @ 05:33:25 #93
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138352798
peer pressure..... als iemand die zelf verleden jaar 100mi liep me vertelt dat ik egenlijk 100km moet lopen ipv 50mi en zegt dat ik hem dankbaar zal zijn dan zou ik hem haast geloven.....
SPOILER
pi_138352869
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef GlenHighland het volgende:

Maar al met al heb ik toch wel enorm genoten vandaag. Volgend jaar weer!
Ik heb je niet gezien :+

Het was ook wel 3x zo druk als vorig jaar volgens mij! Het was dan echt een topdag met het mooie weer.

Zelf redelijk goed de 5 gelopen, 32:32. (33:37 vorig jaar)
Had na anderhalf kilometer al dorst, en die heuvels hakte er toch wel in met de warmte. Wel erg genoten :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  FOK!fotograaf maandag 31 maart 2014 @ 07:50:50 #95
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138353137
Iedereen blessure-vrij door het weekend gekomen?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 31 maart 2014 @ 07:55:23 #96
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138353169
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 06:35 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik heb je niet gezien :+

Het was ook wel 3x zo druk als vorig jaar volgens mij! Het was dan echt een topdag met het mooie weer.

Zelf redelijk goed de 5 gelopen, 32:32. (33:37 vorig jaar)
Had na anderhalf kilometer al dorst, en die heuvels hakte er toch wel in met de warmte. Wel erg genoten :)
genoten en sneller dan verleden jaar, dat kan alleen maar win/win zijn!!
pi_138353181
Die verkoudheid waarvan ik dacht dat ie wel over was is weer terug :(
  maandag 31 maart 2014 @ 08:05:11 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138353246
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 07:56 schreef Guard het volgende:
Die verkoudheid waarvan ik dacht dat ie wel over was is weer terug :(
weet je zeker dat het geen mad cow disease is na de BBQ?
pi_138353339
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 05:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
peer pressure..... als iemand die zelf verleden jaar 100mi liep me vertelt dat ik egenlijk 100km moet lopen ipv 50mi en zegt dat ik hem dankbaar zal zijn dan zou ik hem haast geloven.....
SPOILER
Zowel de 50 mi als 100 km zullen op weinig dankbaarheid kunnen rekenen van mijn lijf als ik dat probeer te volbrengen :')
pi_138353355
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

weet je zeker dat het geen mad cow disease is na de BBQ?
Ik denk niet dat gekke koeien aanvoelt als een verkoudheidje :P
pi_138353524
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 07:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

genoten en sneller dan verleden jaar, dat kan alleen maar win/win zijn!!
Ja, was echt erg leuk :D
Ik had de PR zaterdagochtend uit mijn hoofd gezet, voorgenomen om gewoon lekker te genieten en dat is helemaal gelukt!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_138353610
Semtex, kun je Gogo en mij erbij zetten voor de 5? Weliswaar waren we te laat voor de voorinschrijving, maar het zou zondag ook nog wel moeten lukken.

1
2
3
4
5
6
[b]6 april 2014 - [url=http://www.eindhovenairport.nl/run]Eindhoven Airport Run (Eindhoven)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 12,5km
[*] Debsterrrr - 5km
[*] runninglinda - 12,5km
[*] Gogo83- 5km
[*] mosselmossel - 5km
  maandag 31 maart 2014 @ 08:49:15 #103
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138353710
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:17 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zowel de 50 mi als 100 km zullen op weinig dankbaarheid kunnen rekenen van mijn lijf als ik dat probeer te volbrengen :')
dat is juist het leuke er van, begrijp je?? ;)
pi_138353795
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat is juist het leuke er van, begrijp je?? ;)
Nee.
  maandag 31 maart 2014 @ 08:58:01 #105
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138353828
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 08:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee.
ik neem het je niet kwalijk hoor Hatsie!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 maart 2014 @ 09:04:23 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138353941
Eerste keer hobbelen voor deze week er al weer opzitten. Morgen ging niet lukken. Eens kijken of vanavond hockeyen er nog inzit.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_138353966
Weet iemand nog een leuk boek met verhalen over hardlopen?

Eisen
Lekker weglezen
Gewoon onderhoudend
Ook geschikt op het strand
Geen wetenschap
Geen boek dat me vertelt hoe het moet, dat weet ik al
Geen hoogdraverij overhoe verheven hardlopen wel niet is
Geen verhalen van trailers die het geweldig vinden om in land X een kilometer of 800 te gaan lopen.
pi_138353986
Eat and Run

Wel een ultrarunner, maar 't gaat meer over 't rennen in 't algemeen en zijn leven, tenminste, zo lees ik 't. En er staan recepten in :9
Ja doei.
pi_138354003
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:06 schreef mosselmossel het volgende:

Eisen
Lekker weglezen
Gewoon onderhoudend
Geen wetenschap
Geen verhalen van trailers die het geweldig vinden om in land X een kilometer of 800 te gaan lopen.
http://www.bol.com/nl/p/ik-loop-dus-ik-besta/1001004002729242/
  maandag 31 maart 2014 @ 09:09:10 #110
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138354007
hoewel het niet aan al je eisen voldoet (Killian Jornet is nu eemaal een ultra) kan ik Run or Die aanraden,fantastisch boek!
pi_138354023
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Eat and Run

Wel een ultrarunner, maar 't gaat meer over 't rennen in 't algemeen en zijn leven, tenminste, zo lees ik 't. En er staan recepten in :9
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoewel het niet aan al je eisen voldoet (Killian Jornet is nu eemaal een ultra) kan ik Run or Die aanraden,fantastisch boek!
Ja, ultrarunners... Niet mijn ding.

quote:
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken ja :)

Ow en Altijd Verder van Dolf Jansen had ik al gelezen. Die vond ik LEUK!
  maandag 31 maart 2014 @ 09:12:00 #112
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138354046
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:10 schreef mosselmossel het volgende:

Ja, ultrarunners... Niet mijn ding.

wat een boer niet kent...... ;)
pi_138354065
Anders deze reeks maar uitprinten en binden als boek. ^O^
Ja doei.
pi_138354082
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wat een boer niet kent...... ;)
Ja, ik weet het. Maar ik heb regelmatig dingen voorbij zien komen van ultrarunners. Ik vind ze 9 van de 10 keer een beetje alsof ze een klap van de molen hebben gekregen. Rare levensstijl, in mijn ogen. En doen alsof hardlopen het enige is dat er in het leven is. Het is gewoon niet mijn ding. Er moet ook gewoon bier gedronken worden immers.
pi_138354229
Ik zou ook echt niet zo kunnen leven als een Scott Jurek :o maar vind 't wel boeiend om te lezen wat mensen al niet doen/laten om zichzelf te verbeteren in hun sport. Echt, verbazingwekkend. Binnenkort maar 's mee verder. Maar eerst scriptielezen :z
Ja doei.
pi_138354300
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou ook echt niet zo kunnen leven als een Scott Jurek :o maar vind 't wel boeiend om te lezen wat mensen al niet doen/laten om zichzelf te verbeteren in hun sport. Echt, verbazingwekkend. Binnenkort maar 's mee verder. Maar eerst scriptielezen :z
Snap ik van jou hoor. Maar mij boeit het echt niet. Mijn instelling is: lopen is voor erbij, ik moet er niet te veel voor moeten laten. En ik heb al helemaal geen zin in boeken/schrijvers/lopers die mij vertellen hoe ik het moet doen. Dat weet ik immers zelf het beste.
  maandag 31 maart 2014 @ 09:27:03 #117
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138354301
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:14 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. Maar ik heb regelmatig dingen voorbij zien komen van ultrarunners. Ik vind ze 9 van de 10 keer een beetje alsof ze een klap van de molen hebben gekregen. Rare levensstijl, in mijn ogen. En doen alsof hardlopen het enige is dat er in het leven is. Het is gewoon niet mijn ding. Er moet ook gewoon bier gedronken worden immers.
ik moet zeggen Mossel, ik ontmoet er een hoop in het wild maar in het echt zijn het haast net normale mensen hoor!

Ik begrijp dondersgoed wat je bedoel hoor, ik kan me voorstellen dat niet iedereen er bepaalde dingen voor op wil geven om de "ultra lifestyle" na te streven. Want al ben ik nog een groentje qua ultra's, het wordt al snel meer dan een hobby of "iets om wat overtollige kilo's kwijt te raken"

Ik drink bijv. nagenoeg geen alcohol meer, af en toe een wijntje maar dat is het, puur vanwege het feit dat het in mijn ogen tegenstrijdig is om,op z'n top, 100km in de week te lopen, en dit dan weer teniet te doen met een hoop bier.
  maandag 31 maart 2014 @ 09:29:44 #118
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138354346
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:27 schreef mosselmossel het volgende:
Dat weet ik immers zelf het beste.
stoere uitspraak..... volgens mij kunnen wij, hier verenigd als goedwillende amateurs, nog een hoop leren van andere lopers
  maandag 31 maart 2014 @ 09:31:50 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138354390
Lekker belangrijk *O* Gewoon lekker lopen en laten lopen ^O^
F means you're fucked
pi_138354397
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

stoere uitspraak..... volgens mij kunnen wij, hier verenigd als goedwillende amateurs, nog een hoop leren van andere lopers
Is ook zo. Ik bedoel meer dat ik niks zomaar aanneem van iemand 'omdat hij weleens zus of zo gedaan heeft'. Ik kijk gewoon wat mensen zeggen, allemaal verschillende mensen. En als ik denk: hee, dat kan ik misschien ook, dat wil ik misschien ook, dan probeer ik het wel. Maar vaak als ik een boek of artikel zie, denk ik: 'jaja, niks voor mij.' En dan werkt het dus ook niet, want dan doe ik het halfslachtig en uiteindelijk niet.
pi_138354399
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Snap ik van jou hoor. Maar mij boeit het echt niet. Mijn instelling is: lopen is voor erbij, ik moet er niet te veel voor moeten laten. En ik heb al helemaal geen zin in boeken/schrijvers/lopers die mij vertellen hoe ik het moet doen. Dat weet ik immers zelf het beste.
Maar ze vertellen je niet per se hoe je het moet doen, ze vertellen gewoon hoe zij het doen. En, ookal heb ik echt niet de ambitie om ultraloper te worden, is het wel leuk om te lezen.
pi_138354403
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef YUR het volgende:
Lekker belangrijk *O* Gewoon lekker lopen en laten lopen ^O^
Da's ook mijn visie :)
pi_138354438
Zo wil ik binnenkort eens proberen met sultana's te lopen. En met winegums. Kijken hoe dat werkt. Heb ik weleens gelezen (hier in het topic en op andere plekken) en dat spreekt me dan wel aan. En dus is er een kans dat ik dat soort dingen wel structureel doe.
pi_138354444
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:34 schreef mosselmossel het volgende:
Zo wil ik binnenkort eens proberen met sultana's te lopen. En met winegums. Kijken hoe dat werkt. Heb ik weleens gelezen (hier in het topic en op andere plekken) en dat spreekt me dan wel aan. En dus is er een kans dat ik dat soort dingen wel structureel doe.
Colaflesjes zijn ook lekker onderweg :D
pi_138354447
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar ze vertellen je niet per se hoe je het moet doen, ze vertellen gewoon hoe zij het doen. En, ookal heb ik echt niet de ambitie om ultraloper te worden, is het wel leuk om te lezen.
Dit. Boeken als Eat and Run zijn vooral een autobiografie, geen handboek ofzo. Maargoed.

Vanavond misschien nog maar weer 'n loopje doen, 3-op-een-rij-modderlopen.
Ja doei.
  maandag 31 maart 2014 @ 09:35:54 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138354451
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Colaflesjes zijn ook lekker onderweg :D
Die vallen zo zwaar op de maag :')
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 09:37:06 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138354471
Ik heb van het weekend weer lekker sultana's weggeknabbeld. Zieje wel altijd mensen raar kijken onderweg als je opeens een koekje pakt :D

Maar voor mij werken ze echt geweldig.
pi_138354473
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Die vallen zo zwaar op de maag :')
Nee, die dingen van jou vallen lekker ;)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 09:37:48 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138354482
Ow ja, Yur de candyman had Hats een keer gedrogeerd he.
  maandag 31 maart 2014 @ 09:44:23 #130
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138354622
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:32 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Is ook zo. Ik bedoel meer dat ik niks zomaar aanneem van iemand 'omdat hij weleens zus of zo gedaan heeft'. Ik kijk gewoon wat mensen zeggen, allemaal verschillende mensen. En als ik denk: hee, dat kan ik misschien ook, dat wil ik misschien ook, dan probeer ik het wel. Maar vaak als ik een boek of artikel zie, denk ik: 'jaja, niks voor mij.' En dan werkt het dus ook niet, want dan doe ik het halfslachtig en uiteindelijk niet.
ik doe precies hdt zelfde, en soms pakt een tip goed uit en soms denk ik na een tijdje.... heeft toch niet het effect wat k gehoopt had....whey shakes is daar een goed voorbeeld van voor mij
pi_138354642
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik doe precies hdt zelfde, en soms pakt een tip goed uit en soms denk ik na een tijdje.... heeft toch niet het effect wat k gehoopt had....whey shakes is daar een goed voorbeeld van voor mij
Ik lees daar ook nooit meer over. Komt dat omdat het voor de meesten toch niet werkt?
  maandag 31 maart 2014 @ 09:47:20 #132
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138354682
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik lees daar ook nooit meer over. Komt dat omdat het voor de meesten toch niet werkt?
ik denk het....lees er op de hardlooppagina's die ik volg op FB ook nooit meer wat over.
  maandag 31 maart 2014 @ 09:51:04 #133
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138354749
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:06 schreef mosselmossel het volgende:

Eisen
Lekker weglezen
Gewoon onderhoudend
Geen wetenschap
deze al genoemd?
http://www.bol.com/nl/p/de-geboren-renner/1001004011252376/

De geboren renner van Christopher McDougall staat nog hoog op m'n lijstje om te lezen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_138354752
Heb dankzij een clubgenootje tóch nog een leuke verjaardags HM gevonden voor komende zondag.
Ga volgende week weer opbouwen, beginnend met een HM, en deze schijnt heel tof te zijn :9 Net zo lief een HM in een evenementje lopen dan alleen of op bekende trails :+

:9 is geloof ik 95% offroad: fells, moors, trails, alles! *O*
Hij was al vol, maar ze wist dat een vriendin van haar 'm niet kon lopen, en heeft dus dat nummer voor me gehosseld O+
Ja doei.
  maandag 31 maart 2014 @ 09:52:40 #135
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138354775
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:51 schreef E.T. het volgende:

De geboren renner van Christopher McDougall staat nog hoog op m'n lijstje om te lezen :)
te hoog ultra gehalte... :{w
pi_138354818
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

te hoog ultra gehalte... :{w
en te hoog minimalistisch gehalte
  maandag 31 maart 2014 @ 09:59:44 #137
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_138354904
quote:
Ik ga eens experimenteren met gedroogde abrikozen :9 om te zien wat dat met me doet tijdens een LDL :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_138354910
quote:
Ik zou niet met M&M's in je zakken gaan lopen. Dat doen sommige lopers ook nog wel eens, maar dat rammelt zo in je zakken, tijdens het lopen. Vrij irritant IMHO
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb van het weekend weer lekker sultana's weggeknabbeld. Zieje wel altijd mensen raar kijken onderweg als je opeens een koekje pakt :D

Maar voor mij werken ze echt geweldig.
Is het niet gigantisch droge meuk, als je dat tijdens het lopen eet? Kan me er weinig (goeds) bij voorstellen. Maar, als ik weer richting HM of meer afstand ga, dan houd ik Sultana's in het achterhoofd, misschien wel het proberen waard.
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is, zoals elk ander supplement, een toevoeging op je eetpatroon. Als je er al íets van merkt, zal het echt minimaal zijn. In de fitness/ bodybuilding wereld is whey echt meeeeega populair, en toen ik nog 3-4 keer in de sportschool zat, met een te ziek voedingsschema incl. calorieën tellen, merkte ik ampers iets van de whey..
  maandag 31 maart 2014 @ 10:00:46 #139
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138354928
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:59 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik ga eens experimenteren met gedroogde abrikozen :9 om te zien wat dat met me doet tijdens een LDL :)
hoe denk je over dadels MD?
pi_138354954
Flapjacks :9
Ja doei.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:01:58 #141
236410 MaleDuck
pi_138354957
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoe denk je over dadels MD?
Is ook een goed alternatief, al plakken die een stuk meer en dus misschien wat minder praktisch mee te nemen ;) Maar hebben ongeveer dezelfde inhoud qua voedingstoffen inderdaad ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 10:02:39 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138354972
Ik heb van die knapperige sultana's en die gaan wel. Slokje drinken erna is wel fijn.

Maar goed, volgens mij kan ik zelfs zonder problemen een broodje frikandel speciaal eten onderweg zonder er last van te hebben, dus wellicht ben ik niet de beste maatstaf.
pi_138355006
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb van die knapperige sultana's en die gaan wel. Slokje drinken erna is wel fijn.

Maar goed, volgens mij kan ik zelfs zonder problemen een broodje frikandel speciaal eten onderweg zonder er last van te hebben, dus wellicht ben ik niet de beste maatstaf.
Dan had je het prima gedaan bij die electric run van Devv :D
  maandag 31 maart 2014 @ 10:04:19 #144
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138355018
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Flapjacks :9
anglofiele hardloopster......
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 10:04:21 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138355019
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dan had je het prima gedaan bij die electric run van Devv :D
Ik ren erbij ja }:|
  maandag 31 maart 2014 @ 10:07:47 #146
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138355099
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:

hear hear....... 5 minuten na het naar binnen werken van een bord bruine bonen, geen probleem
  maandag 31 maart 2014 @ 10:07:50 #147
92409 Twinky
Little star.
pi_138355101
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:54 schreef Guard het volgende:

[..]

en te hoog minimalistisch gehalte
HEERLIJK boek. Ik heb hem in het Engels gelezen en leest super weg.

Ondersteunt ook mijn visie dat zelfs ik kan hardlopen, omdat mijn voorouders ook hebben moeten wegrennen voor tijgers :P
En gewoon een mooie beschrijving van een cultuur waarin hardlopen de normale manier van verplaatsen is, wat al van jongs af aan wordt getraind. En dan vraag je je wel ook af waarom wij na de basisschool niet meer urenlang tikkertje spelen ;)
pi_138355110
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:04 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

anglofiele hardloopster......
Hebben zich bewezen als prima hardloopvoer bij mij. Per stuk in een vershoudfolie'tje verpakken, en ze zijn zeer makkelijk weg te kanen, zeker omdat ze niet zo droog zijn :9
Ja doei.
pi_138355142
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:07 schreef Twinky het volgende:

[..]

Ondersteunt ook mijn visie dat zelfs ik kan hardlopen, omdat mijn voorouders ook hebben moeten wegrennen voor tijgers :P
En gewoon een mooie beschrijving van een cultuur waarin hardlopen de normale manier van verplaatsen is, wat al van jongs af aan wordt getraind. En dan vraag je je wel ook af waarom wij na de basisschool niet meer urenlang tikkertje spelen ;)
Uiteindelijk heb je daar in de maatschappij net iets minder aan dan aan rekenen en taal ;)
pi_138355157
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:07 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik heb ook de engelstalige versie gelezen. Ik vond het een lekker wegleesboek, zat er meteen in. En ik vond verhalen over en van ultrarunners wel leuk, dat scheelt ;)
pi_138355206
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

deze al genoemd?
http://www.bol.com/nl/p/de-geboren-renner/1001004011252376/

Nou ja, al gezegd dus. Te veel ultra en minimalistisch.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:13:34 #152
92409 Twinky
Little star.
pi_138355245
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb je daar in de maatschappij net iets minder aan dan aan rekenen en taal ;)
ja zeker, maar. Waarom neem ik de bus naar het station 's ochtends in plaats van even een half uurtje te rennen. Of fiets ik naar mijn werk in plaats van een uurtje te rennen :P

Of loop ik naar de supermarkt in plaats van te rennen.

soms ren ik wel eens naar het kopieerapparaat op mijn werk omdat de gangen zo lekker recht zijn. Terwijl kinderen niet mogen rennen. :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 10:14:12 #153
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138355259
Ik wil helemaal niet over hardlopen lezen eigenlijk. Het interesseert me geen hol :@ . Ik kijk ook geen hardloopwedtsrijden op tv... boooooring. Alleen de marathon van rotterdam zet ik altijd aan, omdat ze dan bijna door m'n achtertuin lopen. Maar verder vind ik het de sufste kijk- en leessport die er is eigenlijk.

Op cricket na dan :P
pi_138355271
Ik vind Born to run wel de leukste van de 3 (Born to run, Eat and run, Run or die). Het leukst geschreven, leest het makkelijkst weg en voor mij de leukste verhalen. Daarna kom Eat and run van Jurek en de minst leuke vond ik die van Jornet.
En ja, het gaat over minimalisme en ultra's, maar het is ook gewoon een erg grappig boek over hardlopen.
pi_138355284
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil helemaal niet over hardlopen lezen eigenlijk. Het interesseert me geen hol :@ . Ik kijk ook geen hardloopwedtsrijden op tv... boooooring. Alleen de marathon van rotterdam zet ik altijd aan, omdat ze dan bijna door m'n achtertuin lopen. Maar verder vind ik het de sufste kijk- en leessport die er is eigenlijk.

Op cricket na dan :P
Ik vind er eigenlijk ook geen hol aan. Maar heb net Altijd verder van Dolf Jansen uit en dat vond ik wel een leuk boekie. Dus vandaar.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 10:43:38 #156
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138355878

It's not just me...
pi_138356039
Nog mensen die mee doen aan Venlo Stormt op 24 mei of kunnen vertellen hoe dat evenement is?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 31 maart 2014 @ 11:09:41 #158
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138356441
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]

It's not just me...
Hebben wij ook wel eens in de auto.

"Nog een halve marathon tot onze afslag!"
pi_138356518
hmm dat heb ik nog nooit gedaan... Zal vanaf nu dus wel anders zijn :P
pi_138356598
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:12 schreef Guard het volgende:
hmm dat heb ik nog nooit gedaan... Zal vanaf nu dus wel anders zijn :P
Dat heb ik ook nooit gedaan, en daar zal ook geen verandering in komen. Ik trek soms wel onbewust een sprintje naar de koelkast...heel vaag.
  maandag 31 maart 2014 @ 11:21:22 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138356757
Als ik een paar km moet fietsen en daar tegenop zie denk ik regelmatig "ik rén verder!"
Dus dan moet ik niet zeuren van mezelf..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_138356959
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:21 schreef E.T. het volgende:
Als ik een paar km moet fietsen en daar tegenop zie denk ik regelmatig "ik rén verder!"
Dus dan moet ik niet zeuren van mezelf..
Die is wel heel herkenbaar ja :D
pi_138357234
Laatst stond er inderdaad dat we nog 21 kilometer moesten rijden, waarop Gogo inderdaad riep: Dat kan je rennen!

Gelukkig mocht ik in de auto blijven zitten.
pi_138357824
Zandvoort was leuk gisteren :)
5 km, was wel warm maar net onder half uur kunnen finishen, dus ik was trots op mezelf ;)
En wel aparte ervaring om zo over het circuit te lopen. Nu denk ik op naar de Golden Ten in Delft :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 maart 2014 @ 12:16:38 #165
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138358142
*O* Nummer 2 in t Leaderbord *O*

SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138358218
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:16 schreef Ynske het volgende:
*O* Nummer 2 in t Leaderbord *O*

SPOILER
Ik sta voor het eerst bovenaan *O*

SPOILER
  maandag 31 maart 2014 @ 13:08:26 #167
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138359605
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog mensen die mee doen aan Venlo Stormt op 24 mei of kunnen vertellen hoe dat evenement is?
Niemand kan het vertellen want het is pas de eerste editie ;)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_138359738
Ik zit eens in runkeeper te kijken naar die training schema's. En nu is mijn oog gevallen op 10 km in 55 minuten.

Het enige wat ik raar vind is dat van de 61 trainingen er 19 meer dan 8km lang zijn. Met als uitschieters 14.5 en 16.1.

Ligt dat aan mij of vinden jullie dit ook vrij frappant? Niet dat het veel zou uitmaken ofzo.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_138360153
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:12 schreef CaLeX het volgende:
Ik zit eens in runkeeper te kijken naar die training schema's. En nu is mijn oog gevallen op 10 km in 55 minuten.

Het enige wat ik raar vind is dat van de 61 trainingen er 19 meer dan 8km lang zijn. Met als uitschieters 14.5 en 16.1.

Ligt dat aan mij of vinden jullie dit ook vrij frappant? Niet dat het veel zou uitmaken ofzo.
Niet echt. Daarmee train je je duurvermogen, en daar heb je tijdens een 10km wedstrijd ook veel aan.

De 10km is gewoon een veel gezondere afstand om te lopen dan een marathon. Tijdens een marathontraining loop je gewoonlijk maar 1 of 2 keer boven de 30km, omdat je tijdens zo'n training meer aan het afbreken bent dan aan het opbouwen. Bij dat schema van jou speelt dat helemaal niet.

Wat ik wel irritant zou vinden aan jouw schema: dat het gewoon een Amerikaans schema is waarin de afstanden gewoon van mijlen naar km's geconverteerd zijn...
pi_138360368
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil helemaal niet over hardlopen lezen eigenlijk. Het interesseert me geen hol :@ .
De meeste boeken zijn niet om doorheen te komen (Why We Run trok ik echt niet), maar de boeken van Dolf Jansen en Abdelkader Benali zijn de moeite waard. Net zoals de achtergrondverhalen in RW.
pi_138360461
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef pijll het volgende:

[..]

Niet echt. Daarmee train je je duurvermogen, en daar heb je tijdens een 10km wedstrijd ook veel aan.

De 10km is gewoon een veel gezondere afstand om te lopen dan een marathon. Tijdens een marathontraining loop je gewoonlijk maar 1 of 2 keer boven de 30km, omdat je tijdens zo'n training meer aan het afbreken bent dan aan het opbouwen. Bij dat schema van jou speelt dat helemaal niet.
Ik zie het ook wel als een goed punt voor mij hoor (aangezien de HM van de CPC weer op het programma gaat staan), maar ergens klinkt het zo raar om meer dan de helft extra te lopen.
quote:
Wat ik wel irritant zou vinden aan jouw schema: dat het gewoon een Amerikaans schema is waarin de afstanden gewoon van mijlen naar km's geconverteerd zijn...
Duurde ff voor ik dat doorhad ja :o

4 keer in de week lopen is wel wat me een beetje veel lijkt, zeker omdat ik net van die gekke blessure terug kom. Dus misschien dat ik hem pas over een week of 2 ga starten. (Dan ben ik lekker in topvorm tijdens de Ekiden :p)
pi_138360495
Ik ben kapot moe van dit weekend :o 7 trainingen gecoacht in 2 dagen, wat neer komt op 7x 1.5 uur op de fiets zitten en daarnaast nog heel veel regelwerk, en dan ook nog een uur minder slaap.

Maar wel heel veel zin om te sporten vanavond :o Nog even bedenken of dat fietsen, zwemmen of hardlopen wordt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138361778
Rondje gelopen. Wilde 6:10 lopen, maar dat lukte niet.

Ook met de zooltjes van mijn Mizuno's kreeg ik na een paar kilometer weer tintelende tenen. Ik moet die Brooks niet meer. Dus ga weer terug.

En het was fijn op het heetst van de dag. WARM!

SPOILER
En daarmee kom ik op een totaal van 131 kilometer deze maand. Da's meer dan ooit.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:27:49 #174
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138364497
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:09 schreef mosselmossel het volgende:

Ook met de zooltjes van mijn Mizuno's kreeg ik na een paar kilometer weer tintelende tenen. Ik moet die Brooks niet meer. Dus ga weer terug.

SPOILER
En daarmee kom ik op een totaal van 131 kilometer deze maand. Da's meer dan ooit.
Mooi maandtotaal ^O^

Ik ga vanavond ook weer eens toegeven aan de verslaving
F means you're fucked
  maandag 31 maart 2014 @ 15:46:10 #175
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138365185
Dat pijntje van links zit nu ook rechts :( op een schaal van 1 tot 10 zit 'ie weliswaar op een 3, maar het is aanwezig. En dat vind ik stom.

Straks fysio, eens horen wat die ervan zegt.
Iig een paar dagen niet hardlopen denk ik -O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 maart 2014 @ 15:53:15 #176
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138365411
quote:

SPOILER
Nice!

Hier op 34.58 :')
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 15:54:05 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138365451
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooi maandtotaal ^O^

Ik ga vanavond ook weer eens toegeven aan de verslaving
Ik zit stiekem ook aan een kort rondje te denken. Maar denk dat ik verstandig ben en morgen pas ga.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 15:55:16 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138365492
quote:
18s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Yuki het volgende:
Dat pijntje van links zit nu ook rechts :( op een schaal van 1 tot 10 zit 'ie weliswaar op een 3, maar het is aanwezig. En dat vind ik stom.

Waar zit dat pijntje precies?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 15:55:40 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138365510
quote:

SPOILER
Hoogste maandtotaal ooit boks
  maandag 31 maart 2014 @ 15:57:48 #180
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138365588
In februari vonden logischerwijs de meeste kilometers plaats (119). Maart is juist weer een beetje afgezakt (85).

Iemand nog een leuke baan voor me trouwens? :r
pi_138365695
Ik heb in jaren niet zo'n laag maandtotaal gehad. Door heup, door een mentale dip. Slechts 55 km.
pi_138365762
Pfft gisteren nog 19 km zo fris als een hoentje door het bos gerend, en vandaag is 800m op de fiets naar de grootgrutter al teveel... :{

Maar weer eens flink wat vitamine bommetjes eten vandaag.
pi_138366196
Bijna vergeten: Heerlijke verslagen gelezen van het weekend hier ^O^ Yur, je staat vervelend goed op de foto's. Lichtelijke jaloersheid hier, ik loop er altijd bij alsof ik 3 nachten in een sweatshop gewerkt heb.

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef Ynske het volgende:

[..]

Nice!

Hier op 34.58 :')
26,4 hier *O* Dat zijn er toch 26.4 meer dan de meeste mensen ;)

quote:

Balen dat het zo lang door gaat qua blessures -O-
pi_138366785
quote:
Dat ís ook stom! En dat terwijl je gisteren nog zo goed gelopen had. Hopelijk is het morgen al weer minder.
  maandag 31 maart 2014 @ 16:37:13 #185
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138367059
Voor de liefhebbers van een pittig loopje tijdens de zomer:

http://www.beach-challeng(...)beach-run/informatie
F means you're fucked
  maandag 31 maart 2014 @ 17:07:37 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138368213
Reanimatie-cursus van club afgezegd. Ik kan zelf wel wat gebruiken }:|

Beachrun klinkt (en oogt) heavy!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 maart 2014 @ 17:19:13 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138368571
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:57 schreef Quoi het volgende:
In februari vonden logischerwijs de meeste kilometers plaats (119). Maart is juist weer een beetje afgezakt (85).

Je mag bij mij komen werken :)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138369124
quote:

Echte hardlopers schijnen goede (loyaal, gedisciplineerd, leergierig) te zijn. Wat zoek je en waar?
pi_138369249
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:35 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Echte hardlopers schijnen goede (loyaal, gedisciplineerd, leergierig) te zijn. Wat zoek je en waar?
lol, wat is dat nu weer voor een vooroordeel :)
  maandag 31 maart 2014 @ 17:40:53 #190
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138369285
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:35 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik ben een luie, slappe zak ^O^
F means you're fucked
pi_138369416
Zelf gelezen :-) haha
pi_138369714
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:44 schreef Ciscus het volgende:
Zelf gelezen :-) haha
in post 188 zeker :?
pi_138369865
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

in post 188 zeker :?
Ok serieus dan. Natuurlijk slaat het nergens op en is het wat makkelijk. Wel was er een paar jaar geleden een artikel in de PW (magazine voor P&O) waarin een voorzichtig verband werd gelegd tussen verschillende hobbyisten en hun instelling op het werk. Het was een geinig stukkie, meer niet.
  maandag 31 maart 2014 @ 17:58:45 #194
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138369868
quote:
5s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waar zit dat pijntje precies?
Binnenkant onderbeen, waar het harde van je scheenbeen overgaat in het zachte van je kuit (aanhechting dus, denk ik...).
Bovenaan de onderste helft van m'n onderbeen, cm of 15 boven m'n enkel dus.

SPOILER
Maar ja, bovenaan m'n kuit, bij m'n knieholte, zeurt het ook zo nu en dan. Vaag gedoe.
Maar eens horen wat de fysio denkt/voelt over 2 min.
  FOK!fotograaf maandag 31 maart 2014 @ 18:08:15 #195
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_138370147
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

Binnenkant onderbeen, waar het harde van je scheenbeen overgaat in het zachte van je kuit (aanhechting dus, denk ik...).

SPOILER
Maar ja, bovenaan m'n kuit, bij m'n knieholte, zeurt het ook zo nu en dan. Vaag gedoe.
Klinkt precies als shin splints of beter gezegd MTSS (mediaal tibiaal stress syndroom). Een vervelende en regelmatig voorkomende hardloopblessure.

Ik heb er zelf twee keer last van gehad het afgelopen jaar en het blijft nog steeds een zwakke plek bij mij.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  maandag 31 maart 2014 @ 18:11:22 #196
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138370229
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

Je mag bij mij komen werken :)
Top! Wanneer kan ik beginnen?
Al die eigenschappen: check :Y
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 maart 2014 @ 18:12:49 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138370272
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Top! Wanneer kan ik beginnen?
Al die eigenschappen: check :Y
Per direct!
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 31 maart 2014 @ 18:25:37 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138370605
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

Per direct!
*O*
pi_138370709
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:01 schreef MaleDuck het volgende:

Is ook een goed alternatief, al plakken die een stuk meer en dus misschien wat minder praktisch mee te nemen ;) Maar hebben ongeveer dezelfde inhoud qua voedingstoffen inderdaad ^O^
Omdat ze goed plakken, kan je (naar mijn mening) lekkere snacks van maken. Als je lid bent van Runnerswold, er staat in een ouder nummer van dit jaar een recept
Gezond enzo.
Ik kan vanavond na school ook daarvan een foto maken en uploaden.
pi_138370727
quote:

[..]

SPOILER
Klinkt inderdaad als beginnende shin splints. Waarschijnlijk door te veel en te hard lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 18:43:01 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138371080
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:58 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ok serieus dan. Natuurlijk slaat het nergens op en is het wat makkelijk. Wel was er een paar jaar geleden een artikel in de PW (magazine voor P&O) waarin een voorzichtig verband werd gelegd tussen verschillende hobbyisten en hun instelling op het werk. Het was een geinig stukkie, meer niet.
Op m'n werk slack ik tot en met. Zodat ik meer energie overhou voor hardlopen :9
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 18:44:44 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138371133
Ik wil lopen. Maar ik moet verstandig zijn en deze week écht een tikkie minder lopen. Maar het is dat E.T. zo weg moet en ik dus simpelweg niet KAN lopen, anders had dat taperen niet best gestart.
  maandag 31 maart 2014 @ 18:47:31 #203
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_138371227
hehe eindelijk weer eens lekker gelopen.
Vorige week 3x gelopen: waardeloos, kut en teleurstellend, met telkens een extra hoestpauze.
Vandaag maar een oude evy les genomen nr 18 en het ging zo lekker dat ik er nog 5 min aan vast plakte
  maandag 31 maart 2014 @ 19:04:12 #204
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138371827
Het viel mee :)

Mogelijk komen m'n klachten voort uit hypermobiele/verzwakte enkels en voeten. Schijnt vaak de oorzaak te zijn van shin splints-achtige grappen.

Advies:
- dagelijks stabilisatie-oefeningen voor m'n enkels.
- rustig, met veel aandacht voor techniek, 5km's lopen. Als dat 3-4x goed gaat, mag ik 6km lopen. Is dat te veel, volgende keer 5,5km. Etc. Afstand moet minimaal 3x goed te verteren zijn vóór ik verder mag.
Langzaamaan opbouwen in afstand/duur dus.
- 24u na het lopen voorzichtig rekken.
- de boel los fietsen is, hoe goed ik 't ook bedoel, niet verstandig. Dag van/na het lopen dus geen idiote afstanden fietsen. Retourtje station (ivm woon-werk) is voorlopig ff genoeg.

3 weken aankijken hoe dit gaat. Indien pijn: eerder bellen.
pi_138371955
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoogste maandtotaal ooit boks
Ik doe mee! *O*

Goed bezig allemaal! ^O^
pi_138372039
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:04 schreef Yuki het volgende:

Mogelijk komen m'n klachten voort uit hypermobiele/verzwakte enkels en voeten. Schijnt vaak de oorzaak te zijn van shin splints-achtige grappen.

Advies:
- rustig, met veel aandacht voor techniek, 5km's lopen. Als dat 3-4x goed gaat, mag ik 6km lopen. Is dat te veel, volgende keer 5,5km. Etc. Afstand moet minimaal 3x goed te verteren zijn vóór ik verder mag.
- de boel los fietsen is, hoe goed ik 't ook bedoel, niet verstandig. Dag van/na het lopen dus geen idiote afstanden fietsen. Retourtje station (ivm woon-werk) is voorlopig ff genoeg.

Hopen dat het dan goed gaat inderdaad, wel erg vervelend. Shin-splints zijn klote en kunnen lang aanhouden. Hoop dat het met de oefeningen allemaal een stuk beter gaat!
pi_138372112
Na een bewogen dagje werken niet genoeg gegeten en gedronken, dus niet rennen vanavond. Denk dat ik halverwege de eerste klim al dood neer zou vallen. Aan de ene kant jammer, wat frustratie eruit rennen was wel fijn geweest, maar aan de andere kant zijn er nog 7 van deze loopjes te rennen dit jaar en heb ik m'n HM van zondag om naar uit te kijken O+
Ja doei.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:14:39 #208
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138372289
Oh, en ik kwam YUR nog tegen op de fiets :D volgens mij waren we allebei even verbaasd :+

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:09 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hopen dat het dan goed gaat inderdaad, wel erg vervelend. Shin-splints zijn klote en kunnen lang aanhouden. Hoop dat het met de oefeningen allemaal een stuk beter gaat!
Het is nog steeds niet bevestigd als zodanig, so here's hoping...

Wat vooral vervelend is, is dat m'n klachten er bij vlagen zijn. Niet echt peil op te trekken.
En ik zal ff af moeten kicken, want ik moet zeker 3 keer per week écht rust houden. Dus niet lopen, geen sportschool, niet naar m'n werk fietsen...

Maar het is voor een goed doel! :)
pi_138372337
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:04 schreef Yuki het volgende:

Advies:

Ik hoop dat je snel verbetering merkt! :*
Ja doei.
  maandag 31 maart 2014 @ 19:18:16 #210
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138372443
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Na een bewogen dagje werken niet genoeg gegeten en gedronken, dus niet rennen vanavond. Denk dat ik halverwege de eerste klim al dood neer zou vallen. Aan de ene kant jammer, wat frustratie eruit rennen was wel fijn geweest, maar aan de andere kant zijn er nog 7 van deze loopjes te rennen dit jaar en heb ik m'n HM van zondag om naar uit te kijken O+
Verstandig :Y
Misschien wel extra verstandig aangezien je zaterdag en gister ook al gelopen hebt, toch?

En thanks :*
pi_138372454
Hindernissen van afgelopen zondag stelden niet zoveel voor, maar deze was nog wel leuk.
Ben niet zo'n fan van hoogtes dus daar moet je wel even doorheen...

SPOILER
Ik zit hier bovenaan in het midden :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_138372469
Deze maand 79km gelopen, dat is een nieuw record! Ik had niet eens het idee dat het al zoveel was.

Jammer van net die ene niet. :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 19:22:23 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138372587
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Deze maand 79km gelopen, dat is een nieuw record! Ik had niet eens het idee dat het al zoveel was.

Jammer van net die ene niet. :P
Je kan nog naar buiten ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 19:25:55 #214
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138372690
quote:

Wij! in NZ zouden we je heel graag willen hebben!
hier moet toch wel wat tussen zitten voor je? ;)
http://www.seek.co.nz/job(...)om=quick&searchType=
pi_138373014
quote:
4s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je kan nog naar buiten ;)
Ik twijfelde even :D
  maandag 31 maart 2014 @ 19:39:19 #216
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138373173
Ook mijn beste maand qua kilometers. 225 in totaal :)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  maandag 31 maart 2014 @ 19:48:09 #217
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138373526
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:39 schreef _MvN_ het volgende:
Ook mijn beste maand qua kilometers. 225 in totaal :)
mooie voorzichtige start op weg naar Den Haag ;)
pi_138373544
Voor de zandvoortcircuit lopers; je krijgt een gratis foto https://www.facebook.com/(...)96966059812&app_data en de filmpjes staan ook al online. (Stuk betere kwaliteit vergeleken met die van vorig jaar.)
:)
pi_138374017
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Verstandig :Y
Misschien wel extra verstandig aangezien je zaterdag en gister ook al gelopen hebt, toch?

En thanks :*
Ja, zaterdag en zondag twee best zware trails, en loopje van vanavond zou ook een zware trail/fell zijn (niet ver, maar wel mega-zwaar. Beetje Muur van Maboge idee van de TdF :') ) en voelde gisteren m'n kuiten al wat spannen, dus is maar verstandiger inderdaad, maar had na vandaag wel even héééél graag alle woede eruit willen rennen O+
Ja doei.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:03:06 #220
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138374097
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, zaterdag en zondag twee best zware trails, en loopje van vanavond zou ook een zware trail/fell zijn (niet ver, maar wel mega-zwaar. Beetje Muur van Maboge idee van de TdF :') ) en voelde gisteren m'n kuiten al wat spannen, dus is maar verstandiger inderdaad, maar had na vandaag wel even héééél graag alle woede eruit willen rennen O+
Begrijpelijk :Y

Zing het eruit! Kan je ook goed ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 20:10:41 #221
92409 Twinky
Little star.
pi_138374375
SPOILER
  maandag 31 maart 2014 @ 20:44:22 #222
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138375861
Ik heb me aardig leeg gelopen gisteren merk ik nu :D Beetje last van mn spieren, dus kom maar op met die supercompensatie over twee weken.

Maandtotaal van maart komt op 220 km exact *O* (bijna 20 uur gelopen :o)

@Yuki, dat is balen. Je hebt niet het advies gekregen om te koelen naar het lopen??
  maandag 31 maart 2014 @ 20:47:13 #223
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138376014
  maandag 31 maart 2014 @ 20:52:32 #224
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138376305
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef kepler het volgende:
Ik heb me aardig leeg gelopen gisteren merk ik nu :D Beetje last van mn spieren, dus kom maar op met die supercompensatie over twee weken.

Maandtotaal van maart komt op 220 km exact *O* (bijna 20 uur gelopen :o)

@Yuki, dat is balen. Je hebt niet het advies gekregen om te koelen naar het lopen??
Holy shit :o _O_
Dan is spierpijn niet zo raar :D

Koelen mag :Y maar toen ik de vorige keer vroeg of koelen verstandig was, zei hij dat noodzaak tot koelen een teken is dat ik te ver gegaan ben.
In zekere zin is het dus te hopen dat ik niet wil koelen :)
  maandag 31 maart 2014 @ 21:00:38 #225
236410 MaleDuck
pi_138376770
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:30 schreef streamnl het volgende:

[..]

Omdat ze goed plakken, kan je (naar mijn mening) lekkere snacks van maken. Als je lid bent van Runnerswold, er staat in een ouder nummer van dit jaar een recept
Gezond enzo.
Ik kan vanavond na school ook daarvan een foto maken en uploaden.
Thanks, ik gebruik dadels inderdaad ook in mijn eigen gemaakte muesli repen die ik nu als ontbijt eet! Net even een rijstewafel met amandelpasta op, na mijn rustige loopje van ruim 5k :Y)
  maandag 31 maart 2014 @ 21:03:47 #226
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138376976
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

Holy shit :o _O_
Dan is spierpijn niet zo raar :D

Koelen mag :Y maar toen ik de vorige keer vroeg of koelen verstandig was, zei hij dat noodzaak tot koelen een teken is dat ik te ver gegaan ben.
In zekere zin is het dus te hopen dat ik niet wil koelen :)
Ok, ik heb juist altijd begrepen dat koelen altijd wel nuttig is. Zeker omdat shinsplints een (soort?) ontsteking is. Maar goed, de dokter heeft altijd gelijk :P
pi_138377044
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:10 schreef Twinky het volgende:
SPOILER
Spannend :o
Succes!
pi_138378546
Holy shit, 6 van m'n 8 PR's vandaag gesloopt :D
Ging ook bijzonder lekker moet ik zeggen *O* Laatste kilometer nog 2 versnellingen er bovenop gegooid.

Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 31 maart 2014 @ 21:29:12 #229
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138378623
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ging ook bijzonder lekker moet ik zeggen *O* Laatste kilometer nog 2 versnellingen er bovenop gegooid.

[ afbeelding ]
PR in training tellen niet.....
pi_138378675
quote:
12s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

PR in training tellen niet.....
Waarom niet? Ik doe het toch voor mezelf?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_138378887
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[ afbeelding ]
Mooie tijden! ^O^

quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:10 schreef Twinky het volgende:
SPOILER
Ik ken dat. Dat zijn altijd de spannendste sollicitaties :X . Ik ga heel hard voor je duimen dat het gaat lukken.

Ik heb er ook weer een loopje op zitten zodat ik weer terug ben op mijn standaard loopdagen zonder extra te rusten. De spieren waren nog wat stijf van het heuveltje op/af gisteren maar het lopen ging prima. Ik merk dat ik steeds meer kan genieten tijdens het lopen in plaats van de ik mezelf moet oppeppen. (Al vinden mijn benen alles langer dan een half uur nog steeds érg wennen.)

SPOILER
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 21:43:54 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_138379691
Hebben jullie de medaille voor de marathon van Parijs al gezien?? Ik vind m mooi!
  maandag 31 maart 2014 @ 21:44:35 #233
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138379731
inderdaad Gup, stijlvol!!
  maandag 31 maart 2014 @ 21:44:54 #234
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138379745
pi_138379837
quote:
Ik zie je nog niet in de top 3 op het leaderboard, dus hup naar buiten, hoogtemeters maken ;)
pi_138379926
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef MaleDuck het volgende:

Thanks, ik gebruik dadels inderdaad ook in mijn eigen gemaakte muesli repen die ik nu als ontbijt eet! Net even een rijstewafel met amandelpasta op, na mijn rustige loopje van ruim 5k :Y)
Het principe zal hetzelfde zijn als jouw reep maar dit is het artikel wat ik bedoel:
1 praktijktip... Maak die bolletjes niet te groot. Dat eet lastig tijdens het rennen ;)
SPOILER
bron: Oktober 2013, Runnerswold, blz 58
  maandag 31 maart 2014 @ 21:48:03 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138379927
Training was lekker relaxed. Uurtje in de rondte door de duinen met daarin 2 serietjes van 5x30 seconden versnellen/30seconden rust. Verder op slap ouwehoertempo ^O^

Maandtotaal van maart is daarmee gekomen op 229km, jaartotaal so far 607. Going strong :s)
F means you're fucked
pi_138379978
quote:
Het kan net dat ene stok achter de deur zijn voor als je geen zin hebt ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 21:49:19 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138379984
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Yuki het volgende:
Oh, en ik kwam YUR nog tegen op de fiets :D volgens mij waren we allebei even verbaasd :+

[..]

Dat klopt :D

Sterkte :*
F means you're fucked
  maandag 31 maart 2014 @ 21:51:59 #240
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138380134
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik zie je nog niet in de top 3 op het leaderboard, dus hup naar buiten, hoogtemeters maken ;)
vertical meters hurt.....
pi_138380171
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef streamnl het volgende:

[..]

Het principe zal hetzelfde zijn als jouw reep maar dit is het artikel wat ik bedoel:
1 praktijktip... Maak die bolletjes niet te groot. Dat eet lastig tijdens het rennen ;)
SPOILER
bron: Oktober 2013, Runnerswold, blz 58
Hahaha "ondertussen kun je wat core-stability oefeningen doen"
pi_138380283
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie de medaille voor de marathon van Parijs al gezien?? Ik vind m mooi!
[ afbeelding ]
Die is wel ok ja.

Maar al geven ze in Rotterdam een drol aan een koordje als medaille, de trots zal er niet minder om zijn :P
pi_138380372
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

vertical meters hurt.....
If it's not hurting...... ;)
Volgende week mag ik weer de Limburgse heuvels in, de trails op *O*
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 21:55:58 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_138380444
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Die is wel ok ja.

Maar al geven ze in Rotterdam een drol aan een koordje als medaille, de trots zal er niet minder om zijn :P
Be carefull what you wish for :P
pi_138380601
quote:

[..]

SPOILER
Trainingintensiteit verminderen, dus vooral lager tempo.

En ijzen na de training helpt ook.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 21:58:52 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138380655
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Die is wel ok ja.

Nou... Ik hoop toch iets substantiëlers te krijgen om aan de achterkleinkinderen te kunnen laten zien... "Toen Opa de Marathon liep".

En nee Yur... Ik ben wel oud, maar nog geen opa }:|
pi_138380723
Twinky succes! ^O^

Neo goed bezig! *O* PR's mogen ook zeker in training! Van mij wel in ieder geval! :P

RD succes met de hoogtemeters, maar doe een beetje rustig aan, het is voor een goed doel! ^O^

YUR en MvN ook enorme kilometervreters! _O_ Maar ik kom in de buurt met 222km deze maand, had hiervoor nog nooit meer dan 200 gelopen dus ineens een beste verbetering. Nu nog even aankijken of ik dat ook ga volhouden de aankomende maand(en).
  maandag 31 maart 2014 @ 22:00:36 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138380761
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou... Ik hoop toch iets substantiëlers te krijgen om aan de achterkleinkinderen te kunnen laten zien... "Toen Opa de Marathon liep".

En nee Yur... Ik ben wel oud, maar nog geen opa }:|
:D Ik zei nix!
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 22:02:02 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138380870
Het is wel 200K+ maand galore zeg. Iedereen een beetje mijn thunder stealen.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:03:01 #250
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138380931
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef YUR het volgende:
Training was lekker relaxed. Uurtje in de rondte door de duinen met daarin 2 serietjes van 5x30 seconden versnellen/30seconden rust. Verder op slap ouwehoertempo ^O^

Maandtotaal van maart is daarmee gekomen op 229km, jaartotaal so far 607. Going strong :s)
Damn, lekker bezig! Ik ga morgen weer een wedstrijdje volleyballen als herstel training :D Telt alleen niet bij de kilomerstand: P
pi_138380975
quote:
_O_
pi_138381020
quote:
Whut, dan moet je de komende drie maanden elke week 4500 hoogtemeters maken.

Lijkt me vrij dodelijk.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:04:41 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138381036
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel 200K+ maand galore zeg. Iedereen een beetje mijn thunder stealen.
Zegt tie met zijn 700km totale training afstand!
  maandag 31 maart 2014 @ 22:05:17 #254
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138381085
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:

RD succes met de hoogtemeters, maar doe een beetje rustig aan, het is voor een goed doel! ^O^

het makkelijkste is natuurlijk helemaal geen hoogtemeters en $55.- overmaken ;)
Mal Law doet ook mee aan de Three Peaks in Dunedin en ik heb regelmatig contact met hem dus het is een beetje "een verplichting" om mee te doen, maar wel heel leuk natuurlijk
  maandag 31 maart 2014 @ 22:05:20 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138381091
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Twinky succes! ^O^

Neo goed bezig! *O* PR's mogen ook zeker in training! Van mij wel in ieder geval! :P

YUR en MvN ook enorme kilometervreters! _O_ Maar ik kom in de buurt met 222km deze maand, had hiervoor nog nooit meer dan 200 gelopen dus ineens een beste verbetering. Nu nog even aankijken of ik dat ook ga volhouden de aankomende maand(en).
Jij hebt over die 222km waarschijnlijk de helft van de tijd gedaan die het mij heeft gekost om mijn kilometers te maken afgelopen maand :D
Ik ga er van uit dat er ook relatieve rustperiodes in de schema worden gemikt. Als je je daar aan houdt, moet het wel goedkomen
F means you're fucked
pi_138381261
Garmin wil m'n loopje niet uploaden. :(

In ieder geval weer een pittige training gehad, wat lopen betreft maar 4,9 km, maar veel oefeningen. Voel nu m'n rug al en denk dat ik morgen m'n hele lijf voel.

Voor het eerst ligt mijn maandtotaal >80 km. Vorige hoogste was 64 ofzo. Nu net boven de 80 dus. En ik ben vandaag over de 200 km van 2014 heen gegaan. *G*
  maandag 31 maart 2014 @ 22:08:36 #257
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138381309
Mooie cijfers worden er weer gepost hier _O_
F means you're fucked
pi_138381425
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Jij hebt over die 222km waarschijnlijk de helft van de tijd gedaan die het mij heeft gekost om mijn kilometers te maken afgelopen maand :D
Ik ga er van uit dat er ook relatieve rustperiodes in de schema worden gemikt. Als je je daar aan houdt, moet het wel goedkomen
Haha dat zal wel meevallen :P en gelukkig zitten er ook rustperiodes in inderdaad, deze week is een rustweek met maar 3 trainingen geloof ik, die allemaal redelijk kort zijn. Mag ook wel, want mijn linkerachilles is vandaag nog een beetje aan het zeuren van gisteren.
Jij succes met taperen! ^O^ Ook lekker even rustig aan doen. Ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat in Rotterdam. Kan je het weer op FB volgen of op startnummer ofzo?

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef Gogo83 het volgende:

In ieder geval weer een pittige training gehad, wat lopen betreft maar 4,9 km, maar veel oefeningen. Voel nu m'n rug al en denk dat ik morgen m'n hele lijf voel.

Voor het eerst ligt mijn maandtotaal >80 km. Vorige hoogste was 64 ofzo. Nu net boven de 80 dus. En ik ben vandaag over de 200 km van 2014 heen gegaan. *G*
_O_ Goed gedaan! En laatst ook al die 13k! Jij wordt straks ook nog een marathonloper! ^O^
  maandag 31 maart 2014 @ 22:10:18 #259
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138381433
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef Gogo83 het volgende:

Woei! *O* Super goed!! ^O^
En sterkte met de spierpijn ;) :*

Wat een maand- en jaartotalen, jongens :o _O_
pi_138381700
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
Voor de zandvoortcircuit lopers; je krijgt een gratis foto https://www.facebook.com/(...)96966059812&app_data en de filmpjes staan ook al online. (Stuk betere kwaliteit vergeleken met die van vorig jaar.)
:)
Hmm... die gratis foto wordt ik niet vrolijk van. Wat spook ik in vredesnaam uit met mijn linkerbeen???!!! :o 8)7

SPOILER
Dan wordt ik van deze toch een stuk blijer :D

SPOILER
Ook wel grappig: ik heb stiekem even het finishfilmpje van Michel Butter bekeken en dan zie ik mezelf op de achtergrond lopen (met nog 8km voor de boeg.... :+ )
pi_138381836
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef GlenHighland het volgende:

[..]Hmm... die gratis foto wordt ik niet vrolijk van. Wat spook ik in vredesnaam uit met mijn linkerbeen???!!! :o 8)7
Welkom. Ik loop precies zo. Ik ben er nog niet uit of het de looptechniek van een eend is of van een pinguin.

@YUR: wat is er met je strakke cadans gebeurd?!! -O-
  maandag 31 maart 2014 @ 22:16:57 #262
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138381847
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha dat zal wel meevallen :P en gelukkig zitten er ook rustperiodes in inderdaad, deze week is een rustweek met maar 3 trainingen geloof ik, die allemaal redelijk kort zijn. Mag ook wel, want mijn linkerachilles is vandaag nog een beetje aan het zeuren van gisteren.
Jij succes met taperen! ^O^ Ook lekker even rustig aan doen. Ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat in Rotterdam. Kan je het weer op FB volgen of op startnummer ofzo?

[..]

_O_ Goed gedaan! En laatst ook al die 13k! Jij wordt straks ook nog een marathonloper! ^O^
Echt taperen gaat na woensdag beginnen. Woensdagavond doen we nog een rustige duurloop van een uurtje of 2.
Ik heb geen idee hoe je het kan volgen :D
F means you're fucked
  maandag 31 maart 2014 @ 22:17:14 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138381862
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Welkom. Ik loop precies zo. Ik ben er nog niet uit of het de looptechniek van een eend is of van een pinguin.

Duinen :)
F means you're fucked
pi_138381885
quote:

[..]

:o Ik doe dat ook!

Stiekem wel fijn om te zien/lezen dat ik niet de enige ben. :@
pi_138381932
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Hmm... die gratis foto wordt ik niet vrolijk van. Wat spook ik in vredesnaam uit met mijn linkerbeen???!!! :o 8)7

SPOILER
Dan wordt ik van deze toch een stuk blijer :D

SPOILER
Ook wel grappig: ik heb stiekem even het finishfilmpje van Michel Butter bekeken en dan zie ik mezelf op de achtergrond lopen (met nog 8km voor de boeg.... :+ )
Dat been hangt er wel erg krom bij ja :D :X Zou bijna denken dat je je onderbeen gebroken had ofzo :P . Zoals zwabber al zegt, jullie moeten maar eens samen gaan lopen en dan filmpje schieten :D
Wel ontzettend tof dat je jezelf op het filmpje van Butter kan zien! _O_ Gewoon op FB zetten, dat je vlak na Butter binnen bent gekomen :)
pi_138382036
quote:

[..]

Het komt bij mij doordat mijn benen niet helemaal even lang zijn. Mijn lichaam corrigeert dat door mijn ene been wat verder uit te zwaaien en dat zie je vooral aan het eind, als ik moe ben.
Geen last van pijntjes? dan niets aan veranderen! Althans, dat kreeg ik te horen :)
pi_138382296
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wel ontzettend tof dat je jezelf op het filmpje van Butter kan zien! _O_ Gewoon op FB zetten, dat je vlak na Butter binnen bent gekomen :)
Tja, daarvoor is het weer net te onduidelijk (ik wist dat ik daar liep, anders had ik mezelf niet zo snel gespot), en wij buigen daar net van het circuit af. Daar kom ik niet mee weg, vrees ik :+
pi_138382439
Even mijn stats van maart;

Ik schrik wel een beetje van mijn avg pace eigenlijk. Dat is een behoorlijk snelheid, ik wist wel dat mijn schema redelijk zwaar is maar toch... Er moet trouwens nog 6km bij van de Mudmasters, daar liep ik zonder horloge. :P Die zou de pace wel weer iets naar beneden hebben gehaald trouwens ;). Zie ook dat ik nog wel redelijk wat rustdagen heb gehad, 3x 3 dagen achter elkaar zelfs. Wat misschien wel slim is geweest.
Wel heel trots op dat ene stipje wat daar rechtsboven staat bij de Runs distance/pace grafiek. Sallandtrail O+
  maandag 31 maart 2014 @ 22:27:49 #269
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138382559
Ik heb maar 19.53km gelopen in maart -O-

Maar april wordt beter! :Y
Net even op de kalender gekeken: als ik uitga van (minimaal) 2x per week hardlopen en de opbouw die de fysio voorstelt, dan kan ik op 18 mei klaar zijn voor de 10km in Nijmegen :)

En zo niet, dan loop ik de 5km daar. Blessurevrij > ego. :)
pi_138382887
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:20 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Het komt bij mij doordat mijn benen niet helemaal even lang zijn. Mijn lichaam corrigeert dat door mijn ene been wat verder uit te zwaaien en dat zie je vooral aan het eind, als ik moe ben.
Ik denk bij mijzelf dat mijn onderbeen geroteerd gemonteerd aan mijn bovenbeen is. Dus een oplossing zou zijn om het onderbeen eraf te zagen en opnieuw te monteren. Maar ik zie dat niet zo zitten.

Maar is er niemand die weet of er niet middels training wat aan te doen is? Ik denk zelf van niet. Heel irritant, want alleen foto's vanaf de zijkant kunnen er nu mee door.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:37:51 #271
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_138383084
ik heb in maart 45.33 km gelopen, en 10 dagen niet door griep.
Nu loop ik zo traag als traag en april ga ik gebruiken om weer in vorm te geraken.
24 mei moet ik dan 5 km kunnen lopen (bij mijn eerste loopje :@ )
pi_138383097
Ik heb mijn beste maand van het jaar gehad, qua afstand.
De totale afstand boeit me dan eigenlijk niet zo heel veel, het feit dat ik aan het opbouwen ben is me veel belangrijker. Lekker rustig opbouwen naar doelen later in het jaar, 2 trails van 25+ km's, 1 trail met een blik hoogtemeters waar je duizelig van wordt en natuurlijk Berlijn.
Zoveel moois wat nog komt O+
  maandag 31 maart 2014 @ 22:40:59 #273
92409 Twinky
Little star.
pi_138383198
Hier ging het goed in maart *O* (februari verstandskiezen eruit)

maandag 31 maart 2014 @ 22:43:05 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138383289
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Ehrmagherd O+
pi_138383539
Dan doe ik ook even mee met een overzichtje.

Hier was februari een maand met veel griepjes en kiezen trekken maar ik ben zo trots op mijn stijgende lijn!

pi_138383569
Toch maar even de foto van Michel en mij :+

pi_138383829

Niet slecht voor een maand waarbij ik ook nog een week op vakantie ben geweest en in die week niet getraind heb :P

Gemiddelde snelheid is nietszeggend, omdat ik bij elke training de klok bij het begin start en op het einde afdruk, dus ook de warming-up, loopscholing en rekken worden meegenomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 22:57:13 ]
  maandag 31 maart 2014 @ 23:14:28 #278
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138384430
geen overzichtje...ik loop lang niet alle loopjes met mijn garmin, maar ik schat zo'n 190-200km
April wordt een heel ander verhaal, dan staat er 320km op het programma
  maandag 31 maart 2014 @ 23:15:23 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138384464
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:40 schreef Twinky het volgende:
Hier ging het goed in maart *O* (februari verstandskiezen eruit)

[ link | afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:48 schreef Nanook24 het volgende:
Dan doe ik ook even mee met een overzichtje.

Hier was februari een maand met veel griepjes en kiezen trekken maar ik ben zo trots op mijn stijgende lijn!

[ link | afbeelding ]
mooie stijgende lijn meiden, volhouden zo!!
  maandag 31 maart 2014 @ 23:27:14 #280
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138384938
Jullie zijn goed bezig met die maandtotalen.
Ik sta op een km of 80 voor maart.
pi_138385106
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:27 schreef Murmeli het volgende:
Jullie zijn goed bezig met die maandtotalen.
Ik sta op een km of 80 voor maart.
Ook een mooie afstand. *O*
pi_138385220
165km voor mij deze maand. Niet geheel ontevreden! :) Laat April maar komen! O+

Maar eerst slapen.
Ja doei.
  maandag 31 maart 2014 @ 23:36:58 #283
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138385363
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:31 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ook een mooie afstand. *O*
Yep! April hopelijk wat meer. 100 ofzo zou wel gaaf zijn
pi_138385825
Mooie maandtotalen!

Ik zit precies op een marathonafstand deze maand. Wel weer volledig pijnvrij, blij mee :)

Komende maand hopelijk weer eens 150+. Rustig aan blijven doen, ik vertrouw m'n enkel nog niet helemaal.

Komende maand ook proberen om volledig plantaardig te eten :Y)
  maandag 31 maart 2014 @ 23:59:04 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138386247
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het is nog steeds niet bevestigd als zodanig, so here's hoping...

Wat vooral vervelend is, is dat m'n klachten er bij vlagen zijn. Niet echt peil op te trekken.
En ik zal ff af moeten kicken, want ik moet zeker 3 keer per week écht rust houden. Dus niet lopen, geen sportschool, niet naar m'n werk fietsen...

Maar het is voor een goed doel! :)
Je kunt toch enkel upperbody trainen in de sportschool? Of mag dat ook niet?
pi_138386556
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:47 schreef Tarahumara het volgende:
Mooie maandtotalen!

Ik zit precies op een marathonafstand deze maand. Wel weer volledig pijnvrij, blij mee :)

Komende maand hopelijk weer eens 150+. Rustig aan blijven doen, ik vertrouw m'n enkel nog niet helemaal.

Komende maand ook proberen om volledig plantaardig te eten :Y)
^O^ Mooi dat het weer beter gaat! Hoop ook voor je dat je weer lekker kunt blijven lopen! Maar doe wel voorzichtig.

De rest ook ontzettend mooie statistieken! Veel kiezen getrokken trouwens in februari/maart :P Allemaal teveel gesnoept met de feestdagen? :+

Ik heb net de tweede film van Kilian Jornet gekeken van zijn 'Summits of my life'-project. Maar dat is echt indrukwekkend. De hele film loopt eigenlijk naar zijn recordpoging op de Matterhorn toe, maar sodeju dat zijn nog eens mooie beelden die daar geschoten worden. En wat een talent, uithoudingsvermogen en bovenal een enorme hoop durf en geloof in jezelf moet je daarvoor hebben. Niet te zuinig. Ik vind het zo ontzettend mooi, maar dat soort dingen zou ik echt nooit durven. Ik hou het eerst wel lekker bij de Ardennen ;). Al hoop ik ooit nog wel eens de UTMB te kunnen/mogen lopen. Maar dat is nog heel wat anders dan Skyrunning. _O_ 8)7 O+
pi_138386762
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Mooi dat het weer beter gaat! Hoop ook voor je dat je weer lekker kunt blijven lopen! Maar doe wel voorzichtig.

Zie! ook Tara is mooi weer aan het lopen O+ Die TT is awesome! :P
Ja doei.
pi_138386800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zie! ook Tara is mooi weer aan het lopen O+ Die TT is awesome! :P
_O- :D

Dat was het dus gewoon, niet dat 'ie vader is geworden of blessures had. Maar 10 graden was gewoon te koud voor meneertje :P
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:34:39 #289
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138387390
quote:
Jared Campbell DOES IT!! … Salt Lake City guy, finishes the Barkley Marathon in 57:53:20. Only finisher this year and second person to ever finish it twice. And one of 12 people to have ever completed it the 28 years. UNREAL!!
_O_ _O_
pi_138387708
quote:
With 54,200 feet (16,500 m) of accumulated vertical climb
Echt heel diep respect!
  dinsdag 1 april 2014 @ 01:00:57 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138387793
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:55 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Echt heel diep respect!
inderdaad, en er wordt geen datum gegeven.... het is zo van "when the call comes, the call comes" en je moet maar uit zien te vinden van waar vandaan de start is.

edit: kwam net deze quote op facebook tegen over Barkley...enough said!
quote:
Just to reiterate, more people have walked on the moon than have finished this race. World's toughest race. Period.

[ Bericht 19% gewijzigd door rechtsedirecte op 01-04-2014 02:38:10 ]
pi_138388961
Goedemorgen!! *O* *O*
Wat is het een heerlijke ochtend. De vogeltjes fluiten, de tijd is perfect. Ik voel me op en top geweldig!
O+ O+ Ochtend O+ O+
SPOILER
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 06:53:26 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_138389001
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 06:38 schreef streamnl het volgende:
Goedemorgen!! *O* *O*
Wat is het een heerlijke ochtend. De vogeltjes fluiten, de tijd is perfect. Ik voel me op en top geweldig!
O+ O+ Ochtend O+ O+
SPOILER
Ik moest lachen :D
pi_138389003
Kopje koffie stream? ;)

De verwachte spierpijn is vrijwel volledig achterwege gebleven. Blij mee!
  dinsdag 1 april 2014 @ 06:58:20 #295
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138389014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 06:53 schreef Gogo83 het volgende:
Kopje koffie stream? ;)

De verwachte spierpijn is vrijwel volledig achterwege gebleven. Blij mee!
Relaxed! :)
pi_138389176
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 06:38 schreef streamnl het volgende:
Goedemorgen!! *O* *O*
O+ O+ Ochtend O+ O+
SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 april 2014 @ 07:48:18 #297
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138389253
Dat je een berichtje van Jeroen Tibbe krijgt waarin hij je bedankt voor het kopen van de foto, maar dat hij ze ook wel gratis had willen schenken :D Ze kosten al niets, vergeleken met normale event prijzen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 07:50:32 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138389268
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 07:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je een berichtje van Jeroen Tibbe krijgt waarin hij je bedankt voor het kopen van de foto, maar dat hij ze ook wel gratis had willen schenken :D Ze kosten al niets, vergeleken met normale event prijzen.
Tibbe O+ ook kwalitatief stukken beter dan de meesten..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 april 2014 @ 07:52:42 #299
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138389278
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik denk bij mijzelf dat mijn onderbeen geroteerd gemonteerd aan mijn bovenbeen is. Dus een oplossing zou zijn om het onderbeen eraf te zagen en opnieuw te monteren. Maar ik zie dat niet zo zitten.
Dat hebben ze serieus bij E.T. gedaan.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 april 2014 @ 07:53:30 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138389286
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 07:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Tibbe O+ ook kwalitatief stukken beter dan de meesten..
Ja precies, staat op de juiste plekken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 april 2014 @ 07:53:47 #301
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')