SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ben geen mooiweerloper, het wordt mooi weer als ik ga lopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
JA MAN KEIMOOIWEER!! ZON!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens heb ik gemengde gevoelens bij zon. Ik word er namelijk heel vrolijk van, maar ga er ook van zweten. Eigenlijk loopt het veel lekkerder als het vriest.![]()
@ Guard
Ik heb zeker wel interesse om een keer daar te hobbelen.
We prikken over twee weken wel een datum. Is makkelijker
@Mossel en Gogo kunnen jullie 13 april?![]()
Is goedquote:Op zondag 30 maart 2014 13:07 schreef streamnl het volgende:
@ Guard
We prikken over twee weken wel een datum. Is makkelijkerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gut! Dat was een stevig 4M loopje!![]()
Wel leuk en gezellig
en dichtbij, en klein. Wij hadden de laatste 2 nummers geloof ik (althans, als in: we waren de laatsten die een nummer kochten.. zo'n 3 minuten voor de start, uit een tas
) en waren 65 en 66
dus 66 lopers!
Check ook de hoogteverschillenwas flink klimmen soms! En de stukken omlaag waren ook lekker steil!
![]()
Snelheden varierend van 'cruisen' op 5.50 tot omhoog klauteren met 10.52lekker modderig, had de Fellraisers aan, en dat waren de juiste schoenen voor 'the job'
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/315699355/881511Ja doei.![]()
Nope, dan hebben we al wat staan. Dag ervoor eventueel.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:07 schreef streamnl het volgende:
@ Guard
We prikken over twee weken wel een datum. Is makkelijker
@Mossel en Gogo kunnen jullie 13 april?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:50 schreef mosselmossel het volgende:
Nope, dan hebben we al wat staan. Dag ervoor eventueel.Dan heb ik de cauberg trail.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:50 schreef mosselmossel het volgende:
Nope, dan hebben we al wat staan. Dag ervoor eventueel.
We zoeken rustig verder![]()
![]()
Nou, ik ben ook weer 'geweest'. Een andere naam mag het niet hebben, want dit ging helemaal nergens meer over. Ontzettend ruk![]()
Het énige pluspuntje is dat ik nu eindelijk heb uitgevogeld hoe ik om het Gelredome heen kan lopen. Dat dan weer wel. Het zou alleen leuk zijn als dat ook een keer rennend gaat lukken![]()
/mopper[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
waarom ging het zo slecht dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, ik ben ook weer 'geweest'. Een andere naam mag het niet hebben, want dit ging helemaal nergens meer over. Ontzettend ruk![]()
Het énige pluspuntje is dat ik nu eindelijk heb uitgevogeld hoe ik om het Gelredome heen kan lopen. Dat dan weer wel. Het zou alleen leuk zijn als dat ook een keer rennend gaat lukken![]()
/mopper![]()
Na gisteren het event van onze eigen club te hebben overgeslagen (maar wel foto's staan maken), vandaag wel een loopje gedaan. Het zouden twee rondjes zijn, wat met m'n blessure handig was, want dan zou ik halverwege makkelijk kunnen utistappen.
Het was een pittig loopje, maar de paden en het gras waren een fijne ondergrond. En hoewel nog steeds wat gevoelig, kon ik lekker soepel blijven lopen en het verslechterde ook niet. En het rondje bleek halverwege ook nog langs start/finish te komen, dus na een rondje dacht ik: ik ga nog even een stukje verder. En ook na anderhalf rondje ging het nog prima, dus gewoon het hele loopje gedaan: 6,5km. M'n langste sinds de Sallandtrail.
Wel op een lekker rustig tempo, wat met de bulten die er in zaten sowieso wel handig was.![]()
Maar wel lekker gelopen dus op het kneuterige evenement waar 66 mensen aan mee deden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Al in de eerste km schreeuwen m'n spieren moord en brand, waarschijnlijk omdat ik gisteren gezwommen heb. Magoed, dat was nog te overzien. Dat liep ik er zelfs nog wel uit.quote:
Ik was kennelijk toch te laat gegaan, want het was echt al te warm. Voor mijn doen dan. Ik heb het al snel warm, en dit overviel me echt… Blegh! Ik hield m'n loopstukken niet vol, onderdanks dat ik m'n tempo al teruggeschroefd had.
Uiteindelijk heb ik maar besloten om steeds een liedje te rennen en dan weer een liedje te wandelen. Je moet wat![]()
Magoed, zelfmedelijden dit dat, dus maar snel weer vergeten! Ik heb nog wel een rups in de berm gezet, en dat is dan ook wel weer mooi
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar dit is ook training! Leren hoe je ermee omgaat als je zere spieren hebt, ook dat je van warm weer zoveel slechter rent enzo!quote:Op zondag 30 maart 2014 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Al in de eerste km schreeuwen m'n spieren moord en brand, waarschijnlijk omdat ik gisteren gezwommen heb. Magoed, dat was nog te overzien. Dat liep ik er zelfs nog wel uit.
Ik was kennelijk toch te laat gegaan, want het was echt al te warm. Voor mijn doen dan. Ik heb het al snel warm, en dit overviel me echt… Blegh! Ik hield m'n loopstukken niet vol, onderdanks dat ik m'n tempo al teruggeschroefd had.
Uiteindelijk heb ik maar besloten om steeds een liedje te rennen en dan weer een liedje te wandelen. Je moet wat![]()
Magoed, zelfmedelijden dit dat, dus maar snel weer vergeten! Ik heb nog wel een rups in de berm gezet, en dat is dan ook wel weer mooi![]()
![]()
Ik heb m'n wandelrondje voor vandaag weer gehad. Ik heb overal wel weer trek in (ijsjes, bijvoorbeeld), dus ik verwacht dat ik dinsdag wel weer genoeg aangesterkt ben om gewoon weer te gaan trainen.
Ik ben overigens echt ontzettend slecht in ziek zijn![]()
![]()
Ja, nou, ik bedoel meer dat ik niet zo goed stil kan zittenquote:Donderdag uiteindelijk wel echt niets gedaan en een groot deel van de dag geslapen, maar vrijdag was ik alweer met kattenbakvulling aan het slepen en de kattenbak aan het schrobben. En nu moet ik heel braaf verstandig doen en niet gaan lopen.
![]()
Ik had drie weken nauwelijks gelopen, maar in de buurt van mijn ouders was een wedstrijdje, en dat is veel leuker dan een rustige training. Dus daar heb ik net gelopen. De bedoeling was, rustig lopen en de knie heel houden. Dat is helaas maar half gelukt.
De wedstrijd was de Polderloop, georganiseerd door de Katholieke Plattelands Jongeren van Eemnes. Er deden dan ook veel jongelui mee. Of ze katholiek en plattelands waren weet ik niet. Maar veel van hen hadden nog nooit gelopen, leek wel... Zo'n soort wedstrijd dus. Heel klein en gezellig. Je kon 1, 2, of 3 rondjes lopen, ik koos voor de 5km, een rondje dus.
De start was op een klein polderweggetje, en snel en langzaam stond allemaal door elkaar heen, dus ik werd aan het begin erg gehinderd. Geen probleem natuurlijk, want ik hoefde immers niet snel, alleen werd het daardoor lastig om mijn snelheid goed in te schatten. De eerste km ging dus uiteindelijk in 5:07, wat voor mijn doen best snel is (mijn pr is 24:05).
Na anderhalve km rechtsaf, en de snelheid bleef hoog, rond de 4:45. Nog een km verder weer rechtsaf; het was een heel saai parcours. De eerste 4 km liepen we over kale weggetjes; geen boom, geen boerderij, alleen maar eindeloze polder. De laatste km ging over een dijk met boerderijen. Die kilometer ging zwaar, en ik vond het niet erg om wat te vertragen. Uiteindelijk 5 kilometer gelopen in 24:33, wat best een aardige tijd geweest was, als daar de finish had gelegen. Maar het parcours was 300 meter te lang, en dus was mijn eindtijd 26:15.
En nog belangrijker: mijn knie niet gevoeld. Wel was het warm, dus na de finish moest ik even stilstaan om af te koelen. Leuke wedstrijd geweest![]()
![]()
Verstandig zijn is kut. Ik mag ook niks doen met mijn rechterhand. En dat is stom en ik ben daar dus heel heel slecht in.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, nou, ik bedoel meer dat ik niet zo goed stil kan zittenDonderdag uiteindelijk wel echt niets gedaan en een groot deel van de dag geslapen, maar vrijdag was ik alweer met kattenbakvulling aan het slepen en de kattenbak aan het schrobben. En nu moet ik heel braaf verstandig doen en niet gaan lopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kon het met dit weer ook niet laten om toch een stukje te gaan lopen, ondanks dat ik herstellende ben van een ontsteking aan de achillespees. Ik was inmiddels een dag of 4 zo goed als pijnvrij, dus toch die schoenen maar even aangetrokken. Heb wel erg voorzichtig gelopen en het ging eigenlijk prima. Paar keer een klein steekje gevoeld, maar niet meer dan dat eigenlijk. Rondje was 4.5 KM en dat was even genoeg.
Blij dat ik weer lopen kan!![]()
![]()
Ik zie bij ieder topic hetzelfde, alle topicreeksen. Iemand een oplossing ofzo ?Dare to be different.![]()
Jaquote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef PassThatShit het volgende:
Ik zie bij ieder topic hetzelfde, alle topicreeksen. Iemand een oplossing ofzo ?![]()
Dat zijn mooie momenten!quote:Op zondag 30 maart 2014 14:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kon het met dit weer ook niet laten om toch een stukje te gaan lopen, ondanks dat ik herstellende ben van een ontsteking aan de achillespees. Ik was inmiddels een dag of 4 zo goed als pijnvrij, dus toch die schoenen maar even aangetrokken. Heb wel erg voorzichtig gelopen en het ging eigenlijk prima. Paar keer een klein steekje gevoeld, maar niet meer dan dat eigenlijk. Rondje was 4.5 KM en dat was even genoeg.
Blij dat ik weer lopen kan!
Ik heb net een HM gelopen en merk dat ik qua snelheid nog wel wat kan verbeteren. Of t is misschien angst om weer geblesseerd te raken (kuit of achillespees). 2.04 was de eindtijd. Maar wel lekker gelopen in de zon (met camelbak, wat een top aankoop)![]()
Lekker loopweertje!
En ik 'moet' een waterbelt. Wat is lopen met een flesje kut zeg!
Het lopen ging ook bagger. Buiten adem, last van mijn maag. Waardeloos. Eigen schuld, had ik vrijdag niet zo achterlijk moeten zuipen.
Heb het nog wel 9 van de 12 km volgehouden dus daar wel trots op. Tempo lag laag maar dat was ook de bedoeling. Had nog wel wat lager gemogen zelfs (zat tussen de 6.13 en 6.42, 6.13 was niet de bedoeling)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In de trein terug vanuit een zonovergoten Circuitrun in Zandvoort. Het was heerlijk, maar vooral op het strand toch ook wel heel zwaar. Ik ben de warmte duidelijk nog niet gewend (net als vele anderen, want ik heb veel te veel ambulances gezien onderweg)
Ik heb hem nu voor de tweede keer gelopen, maar ik blijf het een leuke, originele en goed georganiseerde loop vinden, met heel veel enthousiast publiek en veel muziek onderweg.
En met mijn 1:04:46 over 12km kan ik, gezien de warmte en het lastige parcours, toch niet ontevreden zijn.
Hoogtepunt van de dag: tegelijk met Michel Butter het rechte stuk van het circuit op rennen(alleen was hij 18min eerder gestart en liep al naar de finish, terwijl ik nog 8km over strand en door het dorp voor de boeg had
)
![]()
Gaaf!quote:Op zondag 30 maart 2014 16:05 schreef GlenHighland het volgende:
Hoogtepunt van de dag: tegelijk met Michel Butter het rechte stuk van het circuit op rennen![]()
Godsamme dat viel even tegen vandaag. Ik kom terug van een kleine blessure, maar dacht wel 50 minuten te kunnen lopen in Zandvoort. M'n laatste halve marathon kwam ik namelijk 50:30 door en liep ik vlak. Na 5km kwam ik nog mooi door in precies 20 minuten, maar toen kwam het strand en was het he-le-maal over. Toen knakte ik echt en gaf op. Uiteindelijk 53 minuten en wel erg genoten van het mooie weer, maar niet fijn gelopen.
Maar ik begreep dat ik niet de enige was die grote moeite had met het strand toch?![]()
Ik dacht nog even: zal ik volgen? Maar dat idee heb ik na ongeveer 0,06 seconde al weer opgegevenquote:![]()
Wat verdwijnt die man snel uit beeld als hij van je weg rent![]()
![]()
Op zich niet zo gek als je op 48 min. vertrekt wetende dat het strand dan nog moet komen en dan redelijk dood gaat op het strand.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:18 schreef thettes het volgende:
Godsamme dat viel even tegen vandaag. Ik kom terug van een kleine blessure, maar dacht wel 50 minuten te kunnen lopen in Zandvoort.
Na 5km kwam ik nog mooi door in precies 20 minuten, maar toen kwam het strand en was het he-le-maal over. Toen knakte ik echt en gaf op.![]()
Zeker niet. Om me heen in de trein hoor ik veel meer mensen klagen dat ze daar kapot gingen. Het liep daar gewoon zwaar, ondanks een redelijk hard strand.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:18 schreef thettes het volgende:
Godsamme dat viel even tegen vandaag. Ik kom terug van een kleine blessure, maar dacht wel 50 minuten te kunnen lopen in Zandvoort. M'n laatste halve marathon kwam ik namelijk 50:30 door en liep ik vlak. Na 5km kwam ik nog mooi door in precies 20 minuten, maar toen kwam het strand en was het he-le-maal over. Toen knakte ik echt en gaf op. Uiteindelijk 53 minuten en wel erg genoten van het mooie weer, maar niet fijn gelopen.
Maar ik begreep dat ik niet de enige was die grote moeite had met het strand toch?
Nog steeds een super tijd hoor![]()
![]()
Het idee was meer om even een buffertje te creëren. Had het parcours ook niet echt goed doorgenomen, last minute startnummer gekregen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek als je op 48 min. vertrekt wetende dat het strand dan nog moet komen en dan redelijk dood gaat op het strand.
Maar fijn dat veel van jullie niet alleen hebben genoten van het weer en de entourage, maar ook goed hebben gerend![]()
![]()
Lijkt me echt wel mooi om dat te zien. Vooral van zo dichtbij. Op de tv of langs de kant is toch net wat anders. De meeste topatleten lopen zo soepel en zo natuurlijk. En als ik mijzelf dan ergens weer zie op een foto van een wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 16:19 schreef GlenHighland het volgende:
Ik dacht nog even: zal ik volgen? Maar dat idee heb ik na ongeveer 0,06 seconde al weer opgegeven![]()
Wat verdwijnt die man snel uit beeld als hij van je weg rent.....
Jammer dat het loopje zelf tegenviel. Maar aan de andere kant, je komt net terug van een kleine blessure. Dan vind ik het nog een nette tijdquote:Op zondag 30 maart 2014 16:18 schreef thettes het volgende:
Maar ik begreep dat ik niet de enige was die grote moeite had met het strand toch?Je kan beter rustig beginnen en steeds checken of je harder kunt dan TE snel starten. Die tijd verlies je anders op het einde.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:24 schreef thettes het volgende:
Het idee was meer om even een buffertje te creëren. Had het parcours ook niet echt goed doorgenomen, last minute startnummer gekregen.
Maar fijn dat veel van jullie niet alleen hebben genoten van het weer en de entourage, maar ook goed hebben gerend
Maar als je al een HM hebt gelopen, neem ik aan dat je dit al wist![]()
![]()
Iemand interesse in een startbewijs voor de 10km tijdens de marathon van rotterdam? Ik kan niet ivm een blessure. Laat het maar weten![]()
![]()
Het viel idd een beetje tegen. Hoewel de rappe km's (op de laatste 5 na) wel allemaal keurig in maximaal 4:40 ginge, en de snelste in 4:09. Dus het mocht ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Vanochtend stond Corniel om 9 uur voor mijn deur, of ik een stukje mee ging rennen (..)
Helaas door wat trainingsachterstand en onverhard terrein kreeg Corniel het er een beetje zwaar mee. Maar we konden toch nog op een lekker tempo doorlopen. Het laatste stuk hebben we toen maar over asfalt gedaan
Het was idd super. Zo'n training duurt als je hem alleen doet echt heel lang, maar met z'n tweetjes vliegt de tijd. Ben toch blij je als trainingsmaatje ontdekt te hebben. Nu maar hopen dat ik je niet te veel ophoudt.Verstandig. Soms lijk je toch op een hertje van glas.quote:Laatste 5km wel iets last van mijn achillespees aan de linkerkant, maar die heeft nu gelukkig weer even rust (..)quote:Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef hatsaflats het volgende:
AVG. SPEED
4:47 min/km
Holy fuck. Da's toch niet gezond voor een training man.Het is idd niet zo verstandig dit soort schema's te vergelijken. En ook volstrekt nutteloos. Jero_nimo en ik hadden het er onderweg nog over. Het enige wat eigenlijk nuttig is om trainings-arbeid te vergelijken, en dan wel op de volgende manier: Vandaag heb ik 4 blokken van 24 minuten D2/D3 gedaan en daar tussen 300 meter gewandeld, (en Jero_nimo deed er zes maar dan in D2).quote:Op zondag 30 maart 2014 12:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Wat spiritus zegt, Butter zou hier 4'00 hebben staan ofzo, in easy pace. Als het niet nog sneller is. Maar 4'50 is voor mij ongeveer easy pace. Staat in mijn schema in ieder geval.
's Middags nog even 2 uur op het dooie gemakje met de (schoon)familie gefietst. Lammetjes gespot, schilderijtjes bekeken, en zo BBQ. #zwaarlevenZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Wanneer mijn AV de conconitest afnemen, kan ik er helaas niet bij zijn. Ik heb mij netjes afgemeld bij mijn trainer en kreeg een mailtje dat ik die man zelf even moet benaderen want mijn AV wil toch wel heel graag mijn drempels weten.
Voor de mensen die ook willen weten waar hun hartslagdrempels liggen:Zijn er meer mensen die dit willen doen? Ik spreek dan over 4 april (mits hij dan ook kan).quote:Het is inderdaad mogelijk iedere eerste vrijdag van de maand de conconitest aftenemen bij de atletiekvereniging.
De kosten zijn 10 euro
Laat mij dat dan even weten VOOR dinsdag. Dan zal ik 1 mailtje naar hem sturen met het aantal. En dan afwachten of het mogelijk is![]()
![]()
90% van alle problemen kunnen opgelost worden door een van de volgende drie oplossingen:quote:
1. Langzamer lopen. Je hoeft je niet iedere training voluit in het zweet te lopen.
2. Loop eens twee weken niet, en doe dan de laatste week van je schema gewoon opnieuw.
3. Alle knopjes 10 seconden tegelijk ingedrukt houden wil nog wel eens werken.
Doe er je voordeel mee.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:59 schreef pijll het volgende:
[..]
90% van alle problemen kan opgelost worden door een van de volgende drie oplossingen:
1. Langzamer lopen. Je hoeft je niet iedere training voluit in het zweet te lopen.
2. Loop eens twee weken niet, en doe dan de laatste week van je schema gewoon opnieuw.
Doe er je voordeel mee.
F means you're fucked![]()
Je vergeet 4! Altijd even de stekker eruit trekken!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:59 schreef pijll het volgende:
[..]
90% van alle problemen kunnen opgelost worden door een van de volgende drie oplossingen:
Doe er je voordeel mee.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ging eens even zoeken wat de test precies is..quote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef streamnl het volgende:
Wanneer mijn AV de conconitest afnemen, kan ik er helaas niet bij zijn. Ik heb mij netjes afgemeld bij mijn trainer en kreeg een mailtje dat ik die man zelf even moet benaderen want mijn AV wil toch wel heel graag mijn drempels weten.
Voor de mensen die ook willen weten waar hun hartslagdrempels liggen:
[..]
Zijn er meer mensen die dit willen doen? Ik spreek dan over 4 april (mits hij dan ook kan).
Laat mij dat dan even weten VOOR dinsdag. Dan zal ik 1 mailtje naar hem sturen met het aantal. En dan afwachten of het mogelijk isZoals altijd, tegenstanders en voorstandersquote:Studies[1][2] tonen aan dat de Conconi test inaccuraat en onnuttig is om de anaerobe drempel van een atleet vast te stellen, er zijn ook studies die de twijfel aan de Conconi test bestrijden[3] , en er zijn voorstellen die de test verbeteren[4].
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: