Ik loop wat afleveringen achter... Toen die nicht afbrak vond ik het niet leuk meer.quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De para's zijn gewoon veel te goed voor de infanterie. Het is idd jammer dat de programmamakers hun zo zitten tegen te werken. Om de infanterie toch te laten winnen.
Dan mis je niks meer hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik loop wat afleveringen achter... Toen die nicht afbrak vond ik het niet leuk meer.
+1quote:Op zondag 6 april 2014 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik loop wat afleveringen achter... Toen die nicht afbrak vond ik het niet leuk meer.
Voor zover ik het weet krijg je op mbo geen wiskunde(sommige/vele opleidingen dan) maar rekenen op 3f niveau, hoe zit het daarmee? Of geldt die ook als wiskunde?quote:MBO niveau 4, er moet examen zijn gedaan in de vakken Nederlands, Engels en wiskunde;
Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat MBO in dat rijtje thuis hoort.quote:Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef Eagle_99 het volgende:
Hallo,
Weet iemand hoe lang zo'n 'korte' officiersopleiding duurt?
https://werkenbijdefensie(...)iersopleiding-9.html
Ik kon het nergens vinden.
Eén van de opleidingseisen:
[..]
Voor zover ik het weet krijg je op mbo geen wiskunde(sommige/vele opleidingen dan) maar rekenen op 3f niveau, hoe zit het daarmee? Of geldt die ook als wiskunde?
Nope, en met mbo kan je geen officier wordenquote:Op maandag 7 april 2014 18:36 schreef Eagle_99 het volgende:
Hallo,
Weet iemand hoe lang zo'n 'korte' officiersopleiding duurt?
https://werkenbijdefensie(...)iersopleiding-9.html
Ik kon het nergens vinden.
Eén van de opleidingseisen:
[..]
Voor zover ik het weet krijg je op mbo geen wiskunde(sommige/vele opleidingen dan) maar rekenen op 3f niveau, hoe zit het daarmee? Of geldt die ook als wiskunde?
Blijkbaar wel als we de site moeten geloven. Kan me niet voorstellen dat de nood zo hoog is.quote:Op maandag 7 april 2014 19:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope, en met mbo kan je geen officier worden
quote:Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat MBO in dat rijtje thuis hoort.
Hier staat van wel.quote:Op maandag 7 april 2014 19:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope, en met mbo kan je geen officier worden
Dat had ik gezien, maar ik zou me er vooralsnog niet op vastpinnen. Bel werving en selectie eerst maar eens.quote:
Ik heb ze een mail gestuurd. Maar bij mbo --> wiskunde heb ik meer vraagtekens op dit moment.quote:Op maandag 7 april 2014 20:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat had ik gezien, maar ik zou me er vooralsnog niet op vastpinnen. Bel werving en selectie eerst maar eens.
Het kan natuurlijk zijn dat de nood heel hoog is zoals Rave al zei, maar ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Volgens mij wordt op MBO economie wél wat wiskunde gegeven, maar gezien de schakelcursussen voor aansluiting richting bijv. HBO economie denk ik dat het niveau bedroefend laag is.quote:Op maandag 7 april 2014 21:14 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb ze een mail gestuurd. Maar bij mbo --> wiskunde heb ik meer vraagtekens op dit moment.
Voor zover ik het weet hebben ze geen wiskunde op de mbo(misschien muv technische opleidingen).
Huidige 'eisen' zijn blijkbaar:quote:Op maandag 7 april 2014 21:19 schreef Pumatje het volgende:
ligt maar aan hoe erg ze zieltjes nodig hebben.
Met mijn mbo4 van destijds kon ik naar de KMA voor verbindingen.. voor artillerie had ik wiskunde havo nodig gehad bv. Het is dus erg selectief.
Ik heb informatie van 8 jaar terugquote:Op maandag 7 april 2014 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huidige 'eisen' zijn blijkbaar:
• HAVO of VWO met minimaal een 6 als eindcijfer voor Nederlands, Engels en Wiskunde A of B;
• MBO niveau 4, er moet examen zijn gedaan in de vakken Nederlands, Engels en wiskunde;
• HBO, het verplichte vak wiskunde moet minimaal op HAVO of MBO niveau 4 zijn behaald;
• VWO zonder diploma, met het overgangsbewijs van VWO-5 naar VWO-6. Verplichte vakken Nederlands, Engels en Wiskunde A of B.
Opmerking: De verplichte vakken moeten afgesloten zijn met minimaal een 6 als eindcijfer.
Vandaar mijn opmerking over de schakelklassen richting HBO civiel/maritiek techniek bijv.quote:Op maandag 7 april 2014 21:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik heb informatie van 8 jaar terug.. En alles is vloeibaar.
MBO 4 met wiskunde... is nog steeds geen garantie voor de harde Havo ( a/b ) wiskunde.Enkel bij stedeninrichting/architect/wiskunde achtig gerichte mbo opleidingen krijg je wiskunde waar je wat aan hebt.
Het wordt volgens mij nog steeds met de natte vinger gedaan in veel gevallen.
Zelfs bij vliegers is de minimale eis MBO, veel interesse is er dus blijkbaar niet.quote:Op maandag 7 april 2014 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij wordt op MBO economie wél wat wiskunde gegeven, maar gezien de schakelcursussen voor aansluiting richting bijv. HBO economie denk ik dat het niveau bedroefend laag is.
Zo te lezen is het tekort aan luchtverkeersleiders dus inmiddels der mate dramatisch dat ze de toelatingseisen flink naar beneden geschroeft hebben.
Dan zijn de eisen echt gezakt.quote:Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zelfs bij vliegers is de minimale eis MBO, veel interesse is er dus blijkbaar niet.
--
Heb ook gevraagd hoe het zit met wiskunde, ik hoor het wel van ze hoop ik![]()
Ik heb trouwens al 9 jaar geen wiskunde meer gehad
gathering of tweakersquote:Op maandag 7 april 2014 21:31 schreef Erasmo het volgende:
Hehe eindelijk weer eens ouderwets GoT gekeken.
Ach, zolang lui met verkorte groenschool bouwmachines mogen rijden en dat gaat goed zie ik het probleem nog niet zoquote:Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zelfs bij vliegers is de minimale eis MBO, veel interesse is er dus blijkbaar niet.
--
Heb ook gevraagd hoe het zit met wiskunde, ik hoor het wel van ze hoop ik![]()
Ik heb trouwens al 9 jaar geen wiskunde meer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |