abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138500538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:58 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Even uit de losse pols:

1. het gevolg kan zijn dat hij een tijd moet "zitten";
2. één van de mogelijke uitkomsten is het ontnemen van actief kiesrecht;
3. hij moet dan op zijn tellen passen voor een volgende keer;
4. zijn imago als "de onschendbare grote blonde leider" staat dan niet meer;
5. verstandige fractieleden/statenleden zullen afstand nemen.

En ga zo maar door.
Nee hoor. Hij is dan de martelaar van het vrije woord en zal zich met graagte de nor in laten procederen. Gegarandeerde volksopstanden en vreemde taferelen voor de gevangenisdeuren. Bij het dagelijkse luchten even zwaaien naar de aanhangers en zijn bedje is gespreid.

Dat niemand meer met hem samen wil werken zal hem een zorg zijn. Hij wil ook niet regeren. Dat kan ook helemaal niet, met die standpunten.

Een veroordeling is geen probleem voor hem. Daarom is het doen van aangifte ook zo dom. Die man door de machine van het strafrecht halen komt zijn populariteit alleen maar ten goede, en de sentimenten onder de Nederlanders verdwijnen niet als sneeuw voor de zon als Wilders in de bak zit.
pi_138500611
Als Geert wordt opgesloten, kan hij mooi een boek gaan schrijven.

Ba Dum Tsssss
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138500810
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
Als Geert wordt opgesloten, kan hij mooi een boek gaan schrijven.

Ba Dum Tsssss
Goed idee. Iets met de titel:

MIJN STRIJD

tegen mocro's

lijkt me wel wat. Wordt natuurlijk ook in het Duits vertaald.
pi_138500881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij is dan de martelaar van het vrije woord en zal zich met graagte de nor in laten procederen. Gegarandeerde volksopstanden en vreemde taferelen voor de gevangenisdeuren. Bij het dagelijkse luchten even zwaaien naar de aanhangers en zijn bedje is gespreid.

Dat niemand meer met hem samen wil werken zal hem een zorg zijn. Hij wil ook niet regeren. Dat kan ook helemaal niet, met die standpunten.

Een veroordeling is geen probleem voor hem. Daarom is het doen van aangifte ook zo dom. Die man door de machine van het strafrecht halen komt zijn populariteit alleen maar ten goede, en de sentimenten onder de Nederlanders verdwijnen niet als sneeuw voor de zon als Wilders in de bak zit.
Een veroordeling is een smet. Een vlek. Een stempel als bewijs van zijn extremisme. Niemand die hem dan nog serieus neemt.

Natuurlijk zullen er enkelen zijn die hem dan als martelaar van het vrije woord zullen zien. Dat mag nooit een reden zijn om het recht niet te laten zegevieren.
pi_138501252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Een veroordeling is een smet. Een vlek. Een stempel als bewijs van zijn extremisme. Niemand die hem dan nog serieus neemt.

Natuurlijk zullen er enkelen zijn die hem dan als martelaar van het vrije woord zullen zien. Dat mag nooit een reden zijn om het recht niet te laten zegevieren.
Jij denkt echt dat die horde PVV-stemmers die Marokkanen liever nog vandaag als volk zien verdwijnen dan morgen dat ineens niet meer vinden als Wilders in het gevang zit?

Zelfs na die uitspraken had hij nog 20 zetels in de peiling. Aan zijn support gaat een gevangenisstraf geen einde maken. Dat jij dat wel denkt geeft maar aan hoe naïef de tegenstanders van Wilders kunnen denken. Een beetje op dezelfde manier als Wilders zelf. Als je het symptoom van de onvrede maar weghaalt, dan verdwijnt het probleem vanzelf.

Wilders is geen oorzaak. Hij is een symptoom. Hem wegstoppen verandert niets.
pi_138501454
Ook zonder Wilders blijven we met hetzelfde probleem zitten; teveel criminele marokkanen. Als ik me verveel dit weekend dan ga ik ook aangifte doen tegen Samson en co. Goed voor de werkgelegenheid bij de politie.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_138501924
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Wilders is geen oorzaak. Hij is een symptoom. Hem wegstoppen verandert niets.
Wilders is geen constante waarde of de oplossing op alle maatschappelijke problemen. Als hij niet binnen de normen van onze rechtstaat kan opereren, dan is het geen probleem dat er een ander komt die dat wel kan (proberen).
pi_138501971
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:32 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ook zonder Wilders blijven we met hetzelfde probleem zitten; teveel criminele marokkanen. Als ik me verveel dit weekend dan ga ik ook aangifte doen tegen Samson en co. Goed voor de werkgelegenheid bij de politie.
Wilders heeft geen alleenrecht op het probleem "criminele Marokkanen". Sterker nog die Samson en Spekman waar jij aangifte tegen wil doen, die benoemen die problemen ook. Maar dan zonder allerlei randverschijnselen en zonder alle Marokkanen weg te zetten.
pi_138502084
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:48 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wilders heeft geen alleenrecht op het probleem "criminele Marokkanen". Sterker nog die Samson en Spekman waar jij aangifte tegen wil doen, die benoemen die problemen ook. Maar dan zonder allerlei randverschijnselen en zonder alle Marokkanen weg te zetten.
Het is een recht om aangifte te doen. Is leuk, ter vermaak.
pi_138503328
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:46 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wilders is geen constante waarde of de oplossing op alle maatschappelijke problemen. Als hij niet binnen de normen van onze rechtstaat kan opereren, dan is het geen probleem dat er een ander komt die dat wel kan (proberen).
Dat is het probleem met hun opvattingen. Die vallen per definitie niet binnen de grenzen van de rechtsstaat. Wat is jouw voorstel wat we met die sentimenten doen?
pi_138503614
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat mag nooit een reden zijn om het recht niet te laten zegevieren.
Benieuwd of je dat ook gaat zeggen als ie word vrijgesproken, of als ze hem helemaal niet vervolgen...
pi_138503730
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Het is een recht om aangifte te doen. Is leuk, ter vermaak.
Leuk! Gaat dat ook in die gezellige optochten vanaf de moskeen, burgemeesters mee, kraampjes bij het politiebureau, gratis t-shirts...
Of eerst maar even gaan vragen of de voorgedrukte aangiftes nu ook klaarliggen?
pi_138503805
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Leuk! Gaat dat ook in die gezellige optochten vanaf de moskeen, burgemeesters mee, kraampjes bij het politiebureau, gratis t-shirts...
Of eerst maar even gaan vragen of de voorgedrukte aangiftes nu ook klaarliggen?
Tis nu te koud anders zou ik nu gaan en idd, effe wachten tot er voorgedrukte aangifteformulieren liggen. :Y
pi_138503977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Tis nu te koud anders zou ik nu gaan en idd, effe wachten tot er voorgedrukte aangifteformulieren liggen. :Y
Koukleum!

Gewoon gaan, het is voor een goede zaak, weg met racisme!
Wie denkt de pvda wel dat ze zijn, racistische honden!

Gelijke monniken, gelijke kappen.
En iedere iman die zich racistisch uitlaat, ook aangifte.
pi_138504714
Ik ga aangifte doen tegen alle Mocro's
pi_138506051
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 04:26 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

[..]

Nou, for the sake of argument, stel, een kamerfractie van 28 mensen. Maar geen partij die dankzij dit soort uitspraken met hem wil samenwerken. Wat bereikt hij dan in hemelsnaam ?
Niets. Het kabinet zal vallen.
pi_138506141
In navolging van die miep in P&W die aangifte tegen Wilders ging doen namens alle kindertjes in Nederland wil ik aangifte doen tegen Speknek en Samson namens alle Nederlanders! Kijken of ze me dan wel serieus nemen...
pi_138507250
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:56 schreef RobbieRonald het volgende:
In navolging van die miep in P&W die aangifte tegen Wilders ging doen namens alle kindertjes in Nederland wil ik aangifte doen tegen Speknek en Samson namens alle Nederlanders! Kijken of ze me dan wel serieus nemen...
Die kans acht ik niet heel groot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138507722
Dat hele gedoe met massaal aangifte doen is al erg kinderlijk te noemen. Dan begrijp je het juridisch systeem niet.
pi_138507812
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:53 schreef Globali het volgende:
Dat hele gedoe met massaal aangifte doen is al erg kinderlijk te noemen. Dan begrijp je het juridisch systeem niet.
1 aangifte is in principe genoeg. Maar het is toch lachen. Kost niks. Alleen hier in Den Haag zijn nog geen standaardaangiftes klaar vertelde de politie me zojuist. Nog niet, zei hij nadrukkelijk.
pi_138507854
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

1 aangifte is in principe genoeg. Maar het is toch lachen. Kost niks. Alleen hier in Den Haag zijn nog geen standaardaangiftes klaar vertelde de politie me zojuist. Nog niet, zei hij nadrukkelijk.
Het kost natuurlijk veel tijd en geld. Dus ben je een debiel als je als nr. 1213 je aangifte gaat doen en denkt een punt te maken.
pi_138507907
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef Globali het volgende:

[..]

Het kost natuurlijk veel tijd en geld. Dus ben je een debiel als je als nr. 1213 je aangifte gaat doen en denkt een punt te maken.
Beter dat het belastinggeld naar de politie gaat dan naar randgroepjongeren.
pi_138507942
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Beter dat het belastinggeld naar de politie gaat dan naar randgroepjongeren.
Het gaat over het verwerken van abnormale aantallen aangiftes. Dat is zeker niet meer blauw op straat dus. Ik neem aan dat men elke aangifte serieus moet nemen.
pi_138507972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:02 schreef Globali het volgende:

[..]

Het gaat over het verwerken van abnormale aantallen aangiftes. Dat is zeker niet meer blauw op straat dus. Ik neem aan dat men elke aangifte serieus moet nemen.
Schept dus werkgelegenheid. *O*
pi_138507998
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:03 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Schept dus werkgelegenheid. *O*
Nee. Want er worden geen extra mensen aangenomen. Het is gewoon het overladen van het systeem. Daarnaast is het volkomen zinloos. En mensen die kiezen voor volkomen zinloze dingen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')