Vervolgens aanmelden met deze inlog-id, deze inlog is btw enkel geldig voor deze race:quote:Live timing voor de race: http://go.teamviewer.com/v8/m56851585
De ID gaat elke sessie van elk GP-weekend gewijzigd worden, mocht Nattekat elke sessie ter beschikking stellen.quote:Meeting-ID: m43-023-865 voor mensen met teamviewer.
quote:
Jawel, url aanpassenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik gebruik de browser versie, kan die id niet invoeren
Dannog was zijn start baggerquote:Op zondag 30 maart 2014 10:15 schreef Karstman het volgende:
Vergne als enige op hard, dat verklaart een hoop over zijn pace!
werkt, thnx.quote:
Die sneed naar binnen alsof 'ie alleen op het circuit was idd.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Maldonado dacht dat iedereen spontaan in die bocht zou verdwijnen ofzo
Zolang HAM en VET maar weer uitvallen klaag ik niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:17 schreef Max23 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er meer uitvallers dan in Australië gaan komen.
HAM mag gewoon winnen hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang HAM en VET maar weer uitvallen klaag ik niet.
Rosberg is zo kleurloos. Staat altijd klaar met zijn mediapraatje.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:18 schreef Googolplexian het volgende:
Voor het kampioenschap ROS uitvallen (gun ik 'm echt niet) en HAM en VET 1 & 2
Problemen dus niet eens gestartquote:Op zondag 30 maart 2014 10:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat was er met Perez gebeurd? Ik schakel pas in.
Dat is dat Finse he.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Rosberg is zo kleurloos. Staat altijd klaar met zijn mediapraatje.
Maar ik zie liever Rosberg kampioen worden dan HAM of VET.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:18 schreef Googolplexian het volgende:
Voor het kampioenschap ROS uitvallen (gun ik 'm echt niet) en HAM en VET 1 & 2
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang HAM en VET maar weer uitvallen klaag ik niet.
Ik zie iedereen liever kampioen worden dan die tweequote:Op zondag 30 maart 2014 10:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ik zie liever Rosberg kampioen worden dan HAM of VET.
Ik ookquote:Op zondag 30 maart 2014 10:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie iedereen liever kampioen worden dan die twee
Snap dat niet helemaal, ik vond het een racing incident..quote:
Daarom geven ze voor iedere scheet nu ook een penaltyquote:Op zondag 30 maart 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus je krijgt nog maar 5 strafseconden?
Is ook wel laf hoor.
En na die 5s stop, mag je dus schijnbaar alsnog aan de wagen sleutelenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus je krijgt nog maar 5 strafseconden?
Is ook wel laf hoor.
Ja vlgnsmij wel dus?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En na die 5s stop, mag je dus schijnbaar alsnog aan de wagen sleutelen
Kan gewoon weer uitvallen hoor...quote:Op zondag 30 maart 2014 10:25 schreef alwaysonhold het volgende:
Hamilton gaat dit met gemak winnen. Boring race.
Wel het nieuwe id gebruiken he!quote:Op zondag 30 maart 2014 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat de LT via Teamviewer het niet doet, ligt dat aan mij? Zo niet, dan kap ik met proberen
Jaquote:Op zondag 30 maart 2014 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat de LT via Teamviewer het niet doet, ligt dat aan mij? Zo niet, dan kap ik met proberen
Er is nog niet eens 'n kwart geredenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:25 schreef alwaysonhold het volgende:
Dat is een beter antwoord op de vraag eigenlijk jaquote:
Bijster interessant is het niet neequote:Op zondag 30 maart 2014 10:25 schreef alwaysonhold het volgende:
Rood = outquote:Op zondag 30 maart 2014 10:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan iemand me uitlegeen wat alle kleurtjes zijn in die LT?
Inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er is nog niet eens 'n kwart geredenBoring race
paars: algemeen beste tijdquote:Op zondag 30 maart 2014 10:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan iemand me uitlegeen wat alle kleurtjes zijn in die LT?
Ahaquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
paars: algemeen beste tijd
groen: persoonlijk beste tijd:
geel: geen verbetering.
Dacht ik ook, maar ik zie nu helemaal niks paars??quote:Op zondag 30 maart 2014 10:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
paars: algemeen beste tijd
groen: persoonlijk beste tijd:
geel: geen verbetering.
Het gaat niet alleen om de winnaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:25 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeger reden ze 1:34 toen er nog getankt werd.
Massa's eerste sector tijd.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik zie nu helemaal niks paars??
Ja die snelste ronde staat dus niet paars bij mij, dat vind ik zo vreemd.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Massa's eerste sector tijd.
En de snelste ronde van Kvyat.
Banden? Heb het niet gezienquote:Op zondag 30 maart 2014 10:30 schreef Pino112 het volgende:
Wat hebben ze nou gedaan bij Rosberg in die 2.5s?
Logisch, HAM hoeft niet in te halen, die draait rustig zn rondjes.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:30 schreef zoem het volgende:
Vettel en Ricciardo al meer verbruikt dan de Mercedes.
Ik snap niet dat mijn winter/zomerbandenwissel een half uur moet durenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:30 schreef Pino112 het volgende:
Wat hebben ze nou gedaan bij Rosberg in die 2.5s?
In 2004 ja. De jaren erop was het alweer seconden langzamer.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeger reden ze 1:34 toen er nog getankt werd.
Zou lachen zijn als ze stil komen te staan omdat het fuelflowmanagement van RBR het verbruik niet goed aangeeft en de sensor van de FIA wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:30 schreef zoem het volgende:
Vettel en Ricciardo al meer verbruikt dan de Mercedes.
GC?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog altijd kans op een GC dus.Die ie al eens in de laatste ronde door z'n neus geboord zag.
Hij snapt het principe push rod suspension niet echtquote:
Om plek 13 en 18 wordt wel gevochten ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de winnaar.
Ja, en nou moet Vettel ook nog afstand bewaren tot Rosbergquote:Op zondag 30 maart 2014 10:36 schreef alwaysonhold het volgende:
Red Bull vraagt even of Ricciardo afstand wil bewaren tegenover Vettel. Bah, kutteam ook.
nee.quote:
Beste race OOITquote:Op zondag 30 maart 2014 10:35 schreef Gramulanion het volgende:
Mooie gevechten hè, Johannes_vermeer?
Mijn rijders rijden nog... helemaal achteraanquote:Op zondag 30 maart 2014 10:39 schreef Max23 het volgende:
Vergne er ook uit, mijn coureurs halen in deze race dus gewoon 0 punten
Grindbak Josquote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gramulanion en ik zijn die races met Jos the Boss gewend!
Brazilië '96quote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kusje eropquote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, ik had Perez en Vergne en dan ook nog 2x Marussia waarvan er al 1 uit is![]()
Had een giga achterstand door zn lekke bandquote:
Ja, dat heb ik gezien, maar hij reed een paar rondjes hiervoor voorbij aan de Caterham.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Had een giga achterstand door zn lekke band
daarna gepitstquote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien, maar hij reed een paar rondjes hiervoor voorbij aan de Caterham.
Zijn zoon To the Max komt er over een paar jaar bij.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft ondertussen weer een stop gehad......quote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien, maar hij reed een paar rondjes hiervoor voorbij aan de Caterham.
Lekker betrouwbaar die dingen. Ze hadden speciaal nieuwe over laten komenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Sky: RIC fuel sensor is dead according to Christian Horner. "I’m afraid it is dead and we are going off the reference the FIA have given us"
Bron: Twitter.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heeft ondertussen weer een stop gehad......
Hmm indekken?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Sky: RIC fuel sensor is dead according to Christian Horner. "I’m afraid it is dead and we are going off the reference the FIA have given us"
Je ziet het sarcasme niet in die tweet?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar die dingen. Ze hadden speciaal nieuwe over laten komen
Of bij RBR zit er teveel in de buurt van die sensor wat storing geeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar die dingen. Ze hadden speciaal nieuwe over laten komen
Nee, want dat verwacht ik niet van Sky?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je ziet het sarcasme niet in die tweet?
Massa en Bottas beiden nog relatief veel over.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:46 schreef franklop het volgende:
verbruiken wel het meest Vettel en Ricciardo
Bedoelde dan ook meer de opmerking van Horner richting Sky, dan de tweet van Sky zelfquote:
Gebruikt in ieder geval het meeste van de top 10 op dit moment.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Was ff koffie halen, hoe weten jullie dat verbruik? Nieuwe graphic in beeld geweest?
yupquote:Op zondag 30 maart 2014 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Was ff koffie halen, hoe weten jullie dat verbruik? Nieuwe graphic in beeld geweest?
in live timing commentaarquote:Op zondag 30 maart 2014 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Deze race gaat al lang duren, weinig actiequote:Op zondag 30 maart 2014 10:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe dominant kan je zijn als Mercedes. Wordt een lang seizoen zo.
Ja!quote:Op zondag 30 maart 2014 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo ver zitten RBR en Ferrari er niet vandaan, kan nog wel een interessant jaar worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe dominant kan je zijn als Mercedes. Wordt een lang seizoen zo.
Serieus gozer? Mercedes heeft gewoon een veel betere motor, die voorsprong gaan ze echt niet meer weggeven dit seizoen.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo ver zitten RBR en Ferrari er niet vandaan, kan nog wel een interessant jaar worden.
Er wordt verwacht dat de wagens aan het eind van het seizoen vier(!) seconden sneller zullen zijn dan nu. Er is nog genoeg ruimte om Mercedes in te halen.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Serieus gozer? Mercedes heeft gewoon een veel betere motor, die voorsprong gaan ze echt niet meer weggeven dit seizoen.
Twee jaar geleden gaf hij die gewoon wegquote:Op zondag 30 maart 2014 10:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Raikkonen gelaptDacht dat ie ondertussen wel aan de Magnums en Coca-Cola zou zitten
Je was ook daar?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee jaar geleden gaf hij die gewoon weg
Wat een held
[ afbeelding ]
Dat zou knap zijn. Performance verbeteringen mogen niet meerquote:Op zondag 30 maart 2014 10:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er wordt verwacht dat de wagens aan het eind van het seizoen vier(!) seconden sneller zullen zijn dan nu. Er is nog genoeg ruimte om Mercedes in te halen.
Hehequote:
Ze lullen ook maar gewoon wat hequote:
Hamilton gaat nu ook binnen en had 10 sec voorsprong.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:02 schreef Zorro het volgende:
Tegen Hamilton "we blijven zo lang mogelijk buiten om op de regen te kunnen reageren"
Meteen daarna tegen Rosberg "BOX BOX BOX"
Gelijke behandeling ja.
Ga je dit jaar weer tv's uit het raam gooien?quote:
Tramradio op tv is altijd wat later. Hamilton ging een ronde later naat binnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:02 schreef Zorro het volgende:
Tegen Hamilton "we blijven zo lang mogelijk buiten om op de regen te kunnen reageren"
Meteen daarna tegen Rosberg "BOX BOX BOX"
Gelijke behandeling ja.
Vettel heeft nog geen GP's gewonnen gelukkig.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga je dit jaar weer tv's uit het raam gooien?
Mijn god, vanwaar leef je je zo in in de F1....quote:Op zondag 30 maart 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vettel heeft nog geen GP's gewonnen gelukkig.
Ik zei vorig jaar overigens dat ik nooit meer zou kijken als Hulkenberg geen topzitje zou halen. Ik had dit moeten doen
Teamradio van Rosberg is ook later, dus dat is gelijk. Maar ze lullen er maar wat op los op die radio.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tramradio is altijd wat later. Hamilton ging een ronde later naat binnen.
Daarom.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn god, vanwaar leef je je zo in in de F1....
2010 Turkije en Hongarije.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neemaar, waarom heb je zon hekel aan Vettel dan?
Ja, echt hequote:Op zondag 30 maart 2014 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Die monteur bij Guttie aan het linker wiel, gewoon de remmen proberen te koelen door te blazen![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou iedereen heeft een kutweekend met de manager gelukkig.
Erg lollig om te zien, een wapperende monteurquote:
Nee hoor. Chiltonquote:Op zondag 30 maart 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben wel blij met Kyvat en Hulkquote:
Zoiets gok ik wel, jaquote:Op zondag 30 maart 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat zou ik ook zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel blij met Kyvat en Hulk
Hulk is helaas alleen maar de motorquote:
Die komt straks gewoon weer op het podium.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Alonso ook flink aan het stampen geweest. Zit nu op de staart van Ricciardo terwijl hij eerst Hulkenberg in zijn nek had hijgen.
Of ná de race, als de RBR's weer DSQ krijgenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die komt straks gewoon weer op het podium.
Die heb ik ook nog rondrijden, maar m'n Saubers zijn beide pleite...quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ben er vandoor.Veel plezier nog met het laatste deel
??? je geeft het opquote:Op zondag 30 maart 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |