Grindbak Josquote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gramulanion en ik zijn die races met Jos the Boss gewend!
Brazilië '96quote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kusje eropquote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, ik had Perez en Vergne en dan ook nog 2x Marussia waarvan er al 1 uit is![]()
Had een giga achterstand door zn lekke bandquote:
Ja, dat heb ik gezien, maar hij reed een paar rondjes hiervoor voorbij aan de Caterham.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Had een giga achterstand door zn lekke band
daarna gepitstquote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien, maar hij reed een paar rondjes hiervoor voorbij aan de Caterham.
Zijn zoon To the Max komt er over een paar jaar bij.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft ondertussen weer een stop gehad......quote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien, maar hij reed een paar rondjes hiervoor voorbij aan de Caterham.
Lekker betrouwbaar die dingen. Ze hadden speciaal nieuwe over laten komenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Sky: RIC fuel sensor is dead according to Christian Horner. "I’m afraid it is dead and we are going off the reference the FIA have given us"
Bron: Twitter.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heeft ondertussen weer een stop gehad......
Hmm indekken?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Sky: RIC fuel sensor is dead according to Christian Horner. "I’m afraid it is dead and we are going off the reference the FIA have given us"
Bron: Twitter.
Je ziet het sarcasme niet in die tweet?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar die dingen. Ze hadden speciaal nieuwe over laten komen
Of bij RBR zit er teveel in de buurt van die sensor wat storing geeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar die dingen. Ze hadden speciaal nieuwe over laten komen
Nee, want dat verwacht ik niet van Sky?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je ziet het sarcasme niet in die tweet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |