Het wordt steeds erger.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:23 schreef chufi het volgende:
btw heb Ned3 opstaan ipv YT, dat is zo slecht dat het weer goed wordt.
Wat erg ..
Wel top .. gewoon afschieten die gasten ..quote:Op zondag 30 maart 2014 01:24 schreef schvvmert het volgende:
Gvd, wil ik in dat juweliertopic posten, zit ie op slot.
Welk shirt ?quote:
Valt nog tegen hoor 2 man overhoop knallen.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel top .. gewoon afschieten die gasten ..
Ik was daar ook wel als juweliers dochter. Van Marokko naar Zwitserlandquote:Op zondag 30 maart 2014 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel top .. gewoon afschieten die gasten ..
Als er verder niet moeilijk over wordt gedaan , zal het wel meevallen .. Maar dit zal wel weer een heel lang verhaal worden waardoor iedereen er aan onder door gaat omdat het moet ..quote:Op zondag 30 maart 2014 01:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Valt nog tegen hoor 2 man overhoop knallen.
Gaat niet in je koude kleren zitten.
Ik moet dat nog maar zien.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er verder niet moeilijk over wordt gedaan , zal het wel meevallen .. Maar dit zal wel weer een heel lang verhaal worden waardoor iedereen er aan onder door gaat omdat het moet ..
Je onderschat de impact die het op de schutter heeft ook al is het zelfverdediging.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er verder niet moeilijk over wordt gedaan , zal het wel meevallen .. Maar dit zal wel weer een heel lang verhaal worden waardoor iedereen er aan onder door gaat omdat het moet ..
Ja maar het verhaal is niet duidelijk nog.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je onderschat de impact die het op de schutter heeft ook al is het zelfverdediging.
OM zegt nu al zelfverdediging.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het verhaal is niet duidelijk nog.
In de persco vanmiddag ja. Ik hoop hetquote:
Het brengt wel een hoop ter spraken. Zonder dat er een waarheid is.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gevalletje verboden wapenbezit en taakstrafje wordt het dan.
quote:
Ja lijkt me ook niet gemakkelijk om zoiets te doen. Maar die mensen waren eerder overvallen en als juwelier blijf je een gewild object.. Dus de wet in eigen hand nemen alla in the ja USA ... ja ...quote:Op zondag 30 maart 2014 01:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je onderschat de impact die het op de schutter heeft ook al is het zelfverdediging.
Ik ook hoor .Ik heb geen medelijdenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja lijkt me ook niet gemakkelijk om zoiets te doen. Maar die mensen waren eerder overvallen en als juwelier blijf je een gewild object.. Dus de wet in eigen hand nemen alla in the ja USA ... ja ...
Mocht het zoń verhaal zijn en we keuren het goed krijgen gauw meerdere van ditsoort gevallen ..
Op zich ben ik wel van lik op stuk beleid .. Boontje komt om zn loontje
Ik heb bewust geen gun in huis omdat ik weet van mezelf dat ik 'm ook ga gebruiken wanneer ik in het nauw kom.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het brengt wel een hoop ter spraken. Zonder dat er een waarheid is.
Wijs besluitquote:Op zondag 30 maart 2014 01:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb bewust geen gun in huis omdat ik weet van mezelf dat ik 'm ook ga gebruiken wanneer ik in het nauw kom.
Toen zo'n ding standaard gereedschap begon te worden in de wereld van de plantenteelt en handel ben ik ermee gestopt.
Is het je wel eens overkomen. Een inbraak, zo naar en ik had een honkbal knuppel klaarquote:
2 x toen ik nog in Groningen woonde maar niet aanwezig wasquote:Op zondag 30 maart 2014 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het je wel eens overkomen. Een inbraak, zo naar en ik had een honkbal knuppel klaar
Als ik terugkijk naar die periode krijg ik een bizar lijstje van gozers die er niet meer zijn.quote:
Best fijn om oud te wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ik terugkijk naar die periode krijg ik een bizar lijstje van gozers die er niet meer zijn.
1x verongelukt, over de kop met cabrio.
1x verongelukt, vergeten voorwiel van motor goed vast te zetten.
1x doodgeschoten in ruzie om schuld betalen.
1x Onder verdachte omstandigheden dood in jungle gevonden
1x 20 jaar vast in Zwitserland
1x 15 jaar in Griekenland
1x Malaria Tropicana op wereldreis en dood gevonden in de Jungle
1x Van de aardbodem verdwenen en vermist
4x overdosis.
Koester die maarquote:
Aan Soury heb je niets wat dat betreft ... Maar die kleinzoon kijkt alsof ie je dagelijks op je tong gaat pissenquote:
Ben nu druk om 'm over te stralen naar kleinzoon, dat gaat nog wat worden.quote:
De andere opa is helaas overleden maar als die genen samen met die van mij bij elkaar komen dan krijgen mijn dochter en haar vriend nog feest.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan Soury heb je niets wat dat betreft ... Maar die kleinzoon kijkt alsof ie je dagelijks op je tong gaat pissen
quote:Op zondag 30 maart 2014 03:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben nu druk om 'm over te stralen naar kleinzoon, dat gaat nog wat worden.
Mijn vrouw denkt dat ie boxer gaat worden.
Ja gelijk heb je. Ik ben een leugenaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan Soury heb je niets wat dat betreft ... Maar die kleinzoon kijkt alsof ie je dagelijks op je tong gaat pissen
Sorry Soury .. wil je niet kwetsen hoor...quote:Op zondag 30 maart 2014 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet ..quote:Op zondag 30 maart 2014 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je. Ik ben een leugenaar.
Dat weet je nietquote:
Maar ik lieg nietquote:Op zondag 30 maart 2014 03:21 schreef schvvmert het volgende:
Soury is best een toffe muis, recht door zee met kronkels.
Geen hond die er op klikt, of je moet snel zijnquote:
Heb net eentje in Utopie geflikkerdquote:Op zondag 30 maart 2014 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen hond die er op klikt, of je moet snel zijn
Het is wel handig om ze zelf weer terug te vinden.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen hond die er op klikt, of je moet snel zijn
Oh dear welkequote:
Ahh die is mooiquote:Op zondag 30 maart 2014 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof je die meuk zelf niet volgt maar gewoon zangles alla DGK Het Dorp
Eindelijk staat de klok in mijn auto weer op tijdquote:
Ach dat uurtjequote:
Dus mijn pc klopt dat het half vier isquote:Op zondag 30 maart 2014 03:35 schreef schvvmert het volgende:
Je denkt dat het midden in nacht is maar dat is niet zo, het is eigenlijk een uur eerder.
3 klokken aanpassen en klaar is keesquote:Op zondag 30 maart 2014 03:36 schreef chufi het volgende:
op onze leeftijd merken we er toch niets meer van ...
De vogels piepen later hoop ik. Ik zat al met mijn gun klaarquote:Op zondag 30 maart 2014 03:36 schreef schvvmert het volgende:
Ik ben zeker 2 weken in verwarring steeds.
Ze gaan juist vroeger herrie schoppen.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:39 schreef Soury het volgende:
[..]
De vogels piepen later hoop ik. Ik zat al met mijn gun klaar
Ik heb nog bier om half vierquote:Op zondag 30 maart 2014 03:39 schreef chufi het volgende:
Ik ben ook in de war dus nu ga ik echt naar bed ..
Nee ik liegquote:
Ik drink weer bier sinds jaren maar het smaakt prima.quote:
Slaap ook lekker zo.. Kus en jij ook Schmertquote:Op zondag 30 maart 2014 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink weer bier sinds jaren maar het smaakt prima.
Alweer?quote:Op zondag 30 maart 2014 03:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap ook lekker zo.. Kus en jij ook Schmert
Wel een trippel. Pils moet ik nietquote:
Kus meer of minderquote:
Ik zuip alles wat er in de aanbieding is naar mijn smaak en anders Oettinger uit blik bij de AH XL.quote:
Ik nietquote:Op zondag 30 maart 2014 03:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zuip alles wat er in de aanbieding is naar mijn smaak en anders Oettinger uit blik bij de AH XL.
Die drink ook als wijnquote:Op zondag 30 maart 2014 04:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die Belgische biertjes zijn ook geniaal en ik ga er te hard op.
quote:Op zondag 30 maart 2014 04:04 schreef schvvmert het volgende:
Zag ooit een vijver met groen moos erop voor grasveld aan op open dag van La Trappe.
Duvels vind ik niet lekker, en ik ben ook ooit in een sloot gelopen toen ik moest plassen. Mijn vader deed de deur open en die moest kei hard lachen.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:05 schreef schvvmert het volgende:
6 Duvels in een uur is ook teveel wanneer je nog op stap wilt daarna.
Parade is tof.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:09 schreef schvvmert het volgende:
Daarna ben ik nog op Parade geweest maar daar kan ik me weinig meer van herinneren.
Waar je in kon eten ? Ik kwam daar per boot vanaf de stopera. Die boot was al feestquote:Op zondag 30 maart 2014 04:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De zweefmolen weet ik nog wel en heb ook ergens op het podium gestaan.
Parade trok toen rond, is al tijd geleden.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je in kon eten ? Ik kwam daar per boot vanaf de stopera. Die boot was al feest
Ik ben een paar keer geweest in Amsterdam. Erg leukquote:Op zondag 30 maart 2014 04:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Parade trok toen rond, is al tijd geleden.
Ging met collega in Renkum toen eerst naar oude auto's kijken in Rosmalen daarna naar Berkel Enschot voor open dag in klooster en toen naar Parade in Tilburg.
Geniaal was het na eerst een bezoek aan klooster met veel double's en triple's..quote:Op zondag 30 maart 2014 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer geweest in Amsterdam. Erg leuk
Klooster bierquote:Op zondag 30 maart 2014 04:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geniaal was het na eerst een bezoek aan klooster met veel double's en triple's..
Kan iedereen gebeurenquote:Op zondag 30 maart 2014 04:25 schreef schvvmert het volgende:
Dat ik in de vijver stapte was weer wat minder maar ach het droogde wel weer.
Was vroeger ook altijd mijn grote doel. Van de aardbodem verdwijnen en dan ergens ongestoord de rest van m'n leven in een hangmat liggen op een kokonosnoot eiland.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ik terugkijk naar die periode krijg ik een bizar lijstje van gozers die er niet meer zijn.
1x verongelukt, over de kop met cabrio.
1x verongelukt, vergeten voorwiel van motor goed vast te zetten.
1x doodgeschoten in ruzie om schuld betalen.
1x Onder verdachte omstandigheden dood in jungle gevonden
1x 20 jaar vast in Zwitserland
1x 15 jaar in Griekenland
1x Malaria Tropicana op wereldreis en dood gevonden in de Jungle
1x Van de aardbodem verdwenen en vermist
[s]4x overdosis.[/s]
Is je blijkbaar niet geluktquote:Op zondag 30 maart 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was vroeger ook altijd mijn grote doel. Van de aardbodem verdwijnen en dan ergens ongestoord de rest van m'n leven in een hangmat liggen op een kokonosnoot eiland.
Ik heb de hoop nog niet opgegeven ... You never knowquote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....en het zal wrs ook niet meer gaan gebeuren.
hopen op iets...quote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de hoop nog niet opgegeven ... You never know
Het is zomerquote:Op zondag 30 maart 2014 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoor net dat de klokken zijn verzet .. ..
Het is tijdquote:
Zomertijdquote:
Krulspeldenquote:
Ja klopt, in het Beatrixtheater, was leuk! Doordat ik oudere zussen heb die vroeger deze muziek draaiden ken ik het ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je daar? http://www.musicals.nl/jersey-boys-home.asp
Kijk dan heb je nog eens wat aan oude muziekquote:Op zondag 30 maart 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, in het Beatrixtheater, was leuk! Doordat ik oudere zussen heb die vroeger deze muziek draaiden ken ik het ook.
Ja, klopt, dat wist ik ook allemaal niet, maar dat heb ik vandaag geleerdquote:
Gaat het over hem?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat wist ik ook allemaal niet, maar dat heb ik vandaag geleerd
Ik ou zeggen een maand geeb Utopia kijken , want dit klinkt bekend aan grappenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef sacha het volgende:
zo, de talkpoeder zit in mijn föhn, bloederige handafdrukken van de Maggie in de badkamer, en plasticfolie over de w.c.![]()
morgen 1 april en mijn Aap heeft mij zojuist deelgenoot gemaakt van zijn voorbereidingen
OK .. Maakt verder ook niet uit Sas.. Jij bent het slachtoffer of je Postbode... .. EN heel het eiland als de post niet wordt bezorgd...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ja sjoef, er is ook een even buiten Utopia
APK of die andere .. ?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
APK heeft anders best wel een lieve naam
1x per jaar kan ik 'm wel schieten.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
APK heeft anders best wel een lieve naam
geen ideequote:Op dinsdag 1 april 2014 12:47 schreef drakin het volgende:
Er is veel gekletst in 40+ dit weekend, heb ik nu 2 of 3 topics gemist?
Voor hem wel ... Heeft ie veel uitgehaald?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee![]()
Aap ligt in bed, blij dat 1 april voorbij is
MaggieMoord in de badkamer, inclusief Sawquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor hem wel ... Heeft ie veel uitgehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef sacha het volgende:
[..]
MaggieMoord in de badkamer, inclusief Saw
Veel rotzooi lijkt me ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah, morgen vrij, das puinruimdagquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat mocht jij natuurlijk weer opruimen ....
Was er nog wat dood ? Of lag zelf zielig te doen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet, Maggie shampoo, peper zeep en tandpasta...
ben er wel even klaar mee
ik heb het lijk van Saw nog niet gevondenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er nog wat dood ? Of lag zelf zielig te doen?
Al onder de bedden gekeken ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb het lijk van Saw nog niet gevonden
Sloerie nog welquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
is Fann weer weg om Sourysloerie en Soury weg om Fann?
ja, sloerie!.... 1 april kikker in je bilquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sloerie nog wel![]()
Wij hadden vandaag bij wijze van grap de (6 weken nieuwe) trouwring en horloge van mijn collega "veiliggesteld"
Ik kan me voorstellen dat je nu al opziet tegen 1 april van volgend jaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, sloerie!.... 1 april kikker in je bil![]()
leuk man, 1 april
Ja volgens mij wel, dus vluchten heeft geen zin.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:04 schreef sacha het volgende:
is het aan de andere kant van de wereld ook 1 april?
Nou links van ons nog wel en nog 2 tijdzones rechtsquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:04 schreef sacha het volgende:
is het aan de andere kant van de wereld ook 1 april?
de verre landen zijn oorlogslandenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, dus vluchten heeft geen zin.
Ik zou niet weten hoe....
Ik zou niet weten waar naartoe.....
Hoever moet je gaan?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef sacha het volgende:
[..]
de verre landen zijn oorlogslanden
veiligheidsraadvergaderingslanden, ontbladeringslanden, toeristenstranden
hoe ver moet je gaan?
ja, dan gaat de database van onzinnige feitjes weer open...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dit gebeurt de hele dag door, op bijna alles wat iedereen zegt weet ik wel een liedje te verzinnen.
Dat gaan we zo horen ...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dan gaat de database van onzinnige feitjes weer open...
Daarna hadden ze de Arena wel weer mogen sluiten...quote:
maar het was een mooi feestje!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarna hadden ze de Arena wel weer mogen sluiten...
Nee, het was een drama.quote:
In de Arena ben ik zo'n 300 keer geweest (gok ik), in de kuip elk jaar sinds 1978 minstens 1 keer per jaar totdat we daar niet meer mochten komen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nog nooit in de Arena geweest, zelfs niet eens in de Kuip
ach, APK belde, en toen werd het een feestjequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was een drama.
Ik was erbij, om te janken.
Verliespartij tegen Milaan en heimwee naar De Meer sloeg hard toe.
Kom er al 3 jaar niet meer, is nooit mijn stadion geweest...
Ik 1 keer in de Arena nog voor opening, 1 keer in de Meer (met foto op de middenstip), 2 keer Olympisch Stadion .... En tig keer de Langeleegtequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nog nooit in de Arena geweest, zelfs niet eens in de Kuip
Je begint een beetje op chufi te lijken door telkens op je ontmoeting met APK terug te komenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, APK belde, en toen werd het een feestje
In mei ga ik naar de Arena, maar niet voor voetbalquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik 1 keer in de Arena nog voor opening, 1 keer in de Meer (met foto op de middenstip), 2 keer Olympisch Stadion .... En tig keer de Langeleegte
Ik heb hem nog nooit bewust ontmoet ...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begint een beetje op chufi te lijken door telkens op je ontmoeting met APK terug te komen
Jij maakt wat mee...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik 1 keer in de Arena nog voor opening, 1 keer in de Meer (met foto op de middenstip), 2 keer Olympisch Stadion .... En tig keer de Langeleegte
ik zal het niet meer doen, excuusquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begint een beetje op chufi te lijken door telkens op je ontmoeting met APK terug te komen
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit bewust ontmoet ...
Ja dat weten we .. Wie treden er ook al weer op ... ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mei ga ik naar de Arena, maar niet voor voetbal
Ik vergeef het je, zoals ik het chufi ook elke keer vergeefquote:
Als je weet dat ik erheen ga weet je ook wie er optredenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weten we .. Wie treden er ook al weer op ... ?
One Direction...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je weet dat ik erheen ga weet je ook wie er optreden
Ja, daar was ik ook bij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef sacha het volgende:
mag ik het wel over het afscheid van Dennis Bergkamp hebben?
dat heb ik ook al eens verteld!![]()
Dingen dubbel vertellen is hier geoorloofd, want 40+quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef sacha het volgende:
mag ik het wel over het afscheid van Dennis Bergkamp hebben?
dat heb ik ook al eens verteld!![]()
Dat vind ik zo lief van jullie, maar andersom doe ik het natuurlijk ook ...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, zoals ik het chufi ook elke keer vergeef
Dat is ook lief van jouquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lief van jullie, maar andersom doe ik het natuurlijk ook ...
Je wilt het niet weten, denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er nog meer komt daar dit jaar...
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Maar eerst ga ik eind volgende week anderhalve week naar Frankrijk
Ja bij ons in de buurt weet je het maar nooit ..quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er nog meer komt daar dit jaar...
Jaaa! Al 10 jaar denk ik achteraf "daar had ik bij willen zijn" en nuta ik er inderdaad bij zijn, in blauwe bling bling outfitquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet de Floppers, he?
Ja, vast wel...
Ou vas tu?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
No joke...
Ga alleen iets korter.
ehm, Dees?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar in mijn ogen ben je de helft van Sas
De helft in leeftijd, omvang of waarde?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar in mijn ogen ben je de helft van Sas
Ik zal bekennen dat ik daar 1 keer bij ben geweest, omdat mijn zus kaarten over had. Tweede keer of zo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa! Al 10 jaar denk ik achteraf "daar had ik bij willen zijn" en nuta ik er inderdaad bij zijn, in blauwe bling bling outfit
Ik heb ernaar gevraagd maar ik denk niet dat we het willen wetenquote:
Ik vermoed dat we jou en je zussen op tv gaan zien ...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa! Al 10 jaar denk ik achteraf "daar had ik bij willen zijn" en nuta ik er inderdaad bij zijn, in blauwe bling bling outfit
U bedoelt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bij ons in de buurt weet je het maar nooit ..
ehm...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gevraagd maar ik denk niet dat we het willen weten
quote:
Volgens mij is Dees heel klein en Sas langquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De helft in leeftijd, omvang of waarde?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat ik daar 1 keer bij ben geweest, omdat mijn zus kaarten over had. Tweede keer of zo.
Over janken in de Arena gesproken, wat een ellende was dat...![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we jou en je zussen op tv gaan zien ...![]()
![]()
Als ik altijd die reportages zie .. Zie ik jouw en je aanhang in staat daar heel vrolijk en positief op te staanquote:
Poire als in peren of de 80% zelfgestookte poire die ik weleens op heb in Frankrijk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Honfleur, Normandie.
Calvados, poire en cider inslaan...
Ik weet niet hoelang Sas is, maar ik ben 1.68 groot hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is Dees heel klein en Sas lang
Ik twijfelde destijds wel om te gaan, maar heb me laten ompraten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Stoer dat je het toegeeft terwijl je er helemaal niet van houdt. Ook al is het niet echt mijn muzieksmaak, het lijkt mij wel een feestje om een keer mee te willen maken.
Poire als in cider van peren, rond de 14% of zo...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poire als in peren of de 80% zelfgestookte poire die ik weleens op heb in Frankrijk?
Daar kan je weleens gelijk in hebben, in oktober waren mijn zussen naar een concert van Gerard Joling geweest en ze staan inderdaad op de dvdquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik altijd die reportages zie .. Zie ik jouw en je aanhang in staat daar heel vrolijk en positief op te staan
Ik geloof meteen dat het publiek een hoog tokkie-gehalte heeft, wat dat betreft val ik wel een beetje buiten de bootquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfelde destijds wel om te gaan, maar heb me laten ompraten.![]()
Als je van plaatsvervangende schaamte houdt, dan is het fantastisch.
Ik wil je niet veroordelen, maar wat een Tokkie's komen er af op die shows...
Zie net dat het maar 4% is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poire als in cider van peren, rond de 14% of zo...
boot...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat het publiek een hoog tokkie-gehalte heeft, wat dat betreft val ik wel een beetje buiten de boot
Dat is dan een andere poire die ik weleens geproefd heb, dat was bij mijn schoonzus, die had als wederdienst een fles zelf gestookte poire van de buurman gehad. Ik denk dat het een alcoholpercentage van 80% had, ikfachtdat mijn bek in de fik stondquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie net dat het maar 4% is.
Prima, is voor mw. MM.
De calvados is voor mij...
Moet je eens luisteren, ze zingen: Anna, Anna, hete hondquote:
Een soort once in a lifetime concert .. Kijken en genieten en van de tokkies ...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat het publiek een hoog tokkie-gehalte heeft, wat dat betreft val ik wel een beetje buiten de boot
mijn schoonmoeder heet ook Anna...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren, ze zingen: Anna, Anna, hete hond
Ja, daar wonen mijn zwager en schoonzus, maar nu gaan we eerst een weekje in een huisje van vrienden in de Dordogne en daarna het lange paasweekend door naar het Zuiden, waar zwager en schoonzus wonen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef sacha het volgende:
ging je vorig jaar ook niet naar Frankrijk Dees?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
eeeeh... okéquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik er de laatste keer was nog wel
Ik had het drukquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
is Fann weer weg om Sourysloerie en Soury weg om Fann?
Ik heb Fann nog niet in het ADHD topic gezienquote:Op woensdag 2 april 2014 07:33 schreef sig000 het volgende:
Wat een gezeik steeds, Soury is een vriendelijk muis met wat communicatie problemen en Fann die hapt zo leuk met d'r ADHD.
Soury ook niet in het communicatieprobleem topicquote:Op woensdag 2 april 2014 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb Fann nog niet in het ADHD topic gezien
Vergis je nietquote:Op woensdag 2 april 2014 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
Soury ook niet in het communicatieprobleem topic
Zwaar waarquote:
Ja die had ik ook al gezien, maar ik kan het vast beterquote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef sig000 het volgende:
Ik ga nasi maken. CUL / Nasi a la Johannes
Uiteraard, ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien, maar ik kan het vast beter
Ik vind dit echt een beetje ziek hoor waar jij mee bezig bent, andere mensen kunnen het wel grappigquote:
Ga trouwens eens gauw naar dat topic terug want ze beginnen weer over marokkanenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien, maar ik kan het vast beter
Ik dacht dat je ging etenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een beetje ziek hoor waar jij mee bezig bent, andere mensen kunnen het wel grappig
vinden, maar ik vind van niet.
Je ging in het wilde weg om je heen slaan trut, het sloeg nergens op om mij aan te vallen dat ikquote:Op woensdag 2 april 2014 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging etenEn waar heb je het over, dat ik mijn mening geef in een topic waar ik me verbonden mee voel. Is dat zo raar. Ik deed dat expres niet meer omdat jij daar je verhelderende mening ging geven. Soms hou ik mijn kop niet nee, zeker als het nergens op slaat.
Ik ben druk met mijn nasi.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik in een ander topic moet lezen om dit te snappen
Ja dusquote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je ging in het wilde weg om je heen slaan trut, het sloeg nergens op om mij aan te vallen dat ik
er een rassenstrijd van aan het maken was, ik heb een paar keer geprobeerd om het weer
over de juwelier te laten gaan, maar dat lukte niet en ik had het ook niet over marokkanen of welk
ras dan ook toen jij me hierop aanviel,
Nee, jij weet niet wanneer je je kop eens beter dicht kan houden dat klopt!
Zou je toch eens iets vaker w;el moeten doen.
Waar heb ik het in godsnaam over Marokkanen gehad. Je haalt er alles bij. Deed ik maar. Jij wel, je buurvrouw was een slet en je wandelingen werden ook verpest door Marokkanen. Best raar dat dat hier niet ter sprake kwam.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga trouwens eens gauw naar dat topic terug want ze beginnen weer over marokkanen
en IK ben het dus niet,,, ga je hem nu aanvallen?
Ik wist het de dmquote:Op woensdag 2 april 2014 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En daarna een DM sturen ik wil het niet uitvechten daar hoor......![]()
terwijl ik allang weg was![]()
ga toch een keer heen met je sneue gedoe
Ik ga hier niks meer ter sprake brengen ik heb gezien wat jij er van maakt, en ja als het daaroverquote:Op woensdag 2 april 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb ik het in godsnaam over Marokkanen gehad. Je haalt er alles bij. Deed ik maar. Jij wel, je buurvrouw was een slet en je wandelingen werden ook verpest door Marokkanen. Best raar dat dat hier niet ter sprake kwam.
Voer hoort dan ook in het culinaire topicquote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe ontzettend aardige Muisbedoel je?
écht het komt me mijn strot uit zo langzamerhand
Prima maar je wandelingen hielden ineens op. We moesten wel lezen hoeveel km. er waren afgelegd. Ik kan me niet voorstellen dat je de reden van stoppen niet meldt. Als we een blauw oog al moet aanschouwen zouden bedreigingen en narigheid wel een reden zijn om er over te praten.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga hier niks meer ter sprake brengen ik heb gezien wat jij er van maakt, en ja als het daarover
ging heb ik ook mijn zegje gedaan, dat mag ik ook doen want het is waar, maar heb je ook mijn
post gelezen naar die Marokkaanse jongen die reageerde, vast niet heh...
en heb je al aan Marije gevraagd of ik écht heb gezegd, nu gaat het alleen maar over Marokkanen kunnen en of we het weer over de juwelier konden gaan hebben?
Heb je dat al gevraagd? Nee heh?
Ik heb helemaal geen kort lontje juist, dit is al 3 jaar bezig.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Voer hoort dan ook in het culinaire topic
Ja hebt gewoon een kort lontje verder.
Verder nog wat leuks gedaan of meegemaakt Fann? Of die nasi gemaakt van Knut en Johannes?
Het worden al meerquote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja flikker op met die DM's van je zeg
Ik zit hier nog niet zo lang, maar het valt me op dat zodra ze iets zegt je er wel meteen op reageert en vaak ook wel fel.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort lontje juist, dit is al 3 jaar bezig.
Dit is een sc en ze ging uit haar panty in een nws topic. Kan je het beter hier hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit hier nog niet zo lang, maar het valt me op dat zodra ze iets zegt je er wel meteen op reageert en vaak ook wel fel.
En zo lijkt het me alleen maar erger te worden tussen jullie.
Ik kan me Fann niet voorstellen in een panty.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is een sc en ze ging uit haar panty in een nws topic. Kan je het beter hier hebben.
What ever te strakquote:Op woensdag 2 april 2014 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan me Fann niet voorstellen in een panty.
weet niet maar panty's hebben iets kinkyquote:Op woensdag 2 april 2014 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom ging Fann er ook uit.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
en nee ik draag ze zelf nietquote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet niet maar panty's hebben iets kinky
Meestal zit je fanny in een pantyquote:
Getver meen je dat nouquote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet niet maar panty's hebben iets kinky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |