SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
Dat zei je net ook alquote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
ik zie zojuist dat de tietendel met een kilo plamuur op haar kop gaat slapen,dat is toch goor . . .
Alleen een beetje rouge.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
ik zie zojuist dat de tietendel met een kilo plamuur op haar kop gaat slapen,dat is toch goor . . .
als dat het ergste is wat daar gebeurt.............quote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
drequote:Op zondag 30 maart 2014 00:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ligt er überhaupt één little pony op haar plaats
Er mee rondlopen ookquote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
Hij gaat ze met een stift nog omtrekkenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:39 schreef Jian het volgende:
Ik weet nu al hoe je die Ron gek krijgt. Gewoon een paar tangetjes van die muur halen en verstoppen
klopt helemaal zei hij net tegen dreetjequote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef Capaja het volgende:
uitleg TT
Ron is de bezopen bende zo beu dat ie maar gaat klussen tot alles slaapt
(denk ik dan toch)
Knap hoor.. Ik hoor alleen in de verte wat. Niet te verstaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor Billy en Ruud weer over onzekerheid.
waarom doe je in hemelsnaam rouge op als je gaat slapen? die blozende koontjes ziet toch niemand in het donkerquote:
wat zei hij?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:41 schreef johnnyvang het volgende:
whahahaha
Hoor Ron over andrea whahahaa
laura ligt in isa's bedquote:Op zondag 30 maart 2014 00:41 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik mis: Laura, Robin, Gio, Joey... de 360 werkt niet
Ja wat ?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:41 schreef johnnyvang het volgende:
whahahaha
Hoor Ron over andrea whahahaa
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:41 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Had je gehoord wat hij tegen emil zei over dree ?
Emil zei: we hadden die kas gemaakt voor andreaquote:
Thanksquote:Op zondag 30 maart 2014 00:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
laura ligt in isa's bed
gio zit met aike bij de laptop
waarom kunnen we niet meeluisterenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud: Ik ben hier niet om keihard te werken
Kan het aardig verstaan met koptelefoon op.quote:
maar om te neukenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
toen lau over dr nek gingquote:
eergisteren, toen ze met dat my little pony bed begonnenquote:
is gewoon een tattooquote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
waarom moest zij ook?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef martend het volgende:
[..]
eergisteren, toen ze met dat my little pony bed begonnen
Volgens mij heb ik haar gisteren nog in de hoek zien slapen, of ben ik nuquote:Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef martend het volgende:
[..]
eergisteren, toen ze met dat my little pony bed begonnen
die heeft gewoon geblowd en een badtripquote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Capaja het volgende:
Laura ligt in isa dr bed dronken te wezen
dus is isa met de dekens van lau weer tussen aike en nico gaan liggen
Vrouwenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Capaja het volgende:
De tyfus voor ze allemaalquote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef loekf het volgende:
[..]
zou gewoon mijn bed in die hut zetten, de pleuris met die lamzakken in die schuur
dat is wel sociaal van isa.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Capaja het volgende:
Oma is weer terugquote:
hoe me te goed.. maar Rienk is weer terug naar zijn oude plek, dre,lau,lot,vanas en robin in die my little pony kamer, emil ook weer terug, aike is weer geschoven. kortom het was moeilijk te volgen tussen al die streamlocks doorquote:
Aike, Isa en Nico liggen daar naast elkaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:49 schreef Injetta het volgende:
Wie kruipt er nou in dat bed naast Nico??
is dat Aike of Vanes?
Aike, Isa en Nico, zo liggen ze nu.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:49 schreef Injetta het volgende:
is dat Aike of Vanes?
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]LOL, eventjes, heb beetje veel oil in my lamp
Isa sprak net nog met emil... en dat was niet op die pony kamerquote:Op zondag 30 maart 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aike, Isa en Nico liggen daar naast elkaar.
Aaikequote:Op zondag 30 maart 2014 00:49 schreef Injetta het volgende:
is dat Aike of Vanes?
Ik ook... En teveel negatieve oil gezien (niet cos/stream related) even...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]LOL, eventjes, heb beetje veel oil in my lamp
Die zit af te trekken..... debet en creditquote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 30 maart 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike denkt niet dat haar vader zin heeft bij deze 'ongein' te zitten.
Het lijkt wel wurgseks.quote:
Daar komt natuurlijk niets van terecht.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zit af te trekken..... debet en credit
Mijn laptop is zo traag, dat ik nog naar de ochtendsessie zit te kijkenquote:
Mijn pa zou zeggen: jongen, leuk voor je... Ik zie je wel als je er weer uit komtquote:
Nee, hij ligt haar te beffen/ rimmen.quote:
niets van recht bedoel jequote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk niets van terecht.
Jaquote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, hij ligt haar te beffen/ rimmen.
Zal inderdaad wel rimmen zijn. Hij is gefixeerd op stront.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, weet je dat zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel rimmen zijn. Hij is gefixeerd op stront.
Ik hoor d'r klaarkomen..quote:
Neuh vriend, Billy en Ruud weerquote:Op zondag 30 maart 2014 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
Ben ik weer....
Zijn Rienk en Nicoline weer bezig?
[..]
[..]
Vertelquote:Op zondag 30 maart 2014 00:56 schreef Burner82 het volgende:
Het is iig wel duidelijk wat ze doen....
sneller dan een vluggertje?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
Wat ik mij afvraag hé...kom je nou ook sneller als je ADHD hebt
It's like they do it on the Discovery Channelquote:
Nee, alleen om lol te maken. Doet me denken aan Laura met haar 'ik wil niet duurzaam doen, want dat vind ik niet leuk'.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Horen ze dat dan zo goed in de slaapkamers?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:58 schreef ginopino het volgende:
Emil: thats discusting !
Nico: Het zijn net mijn buren
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:58 schreef ginopino het volgende:
Emil: thats discusting ! (van het gekreun van ruud en bil )
Nico: Het zijn net mijn buren
Blijkbaar wel dus, is ook maar een houten wandje van niksquote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Horen ze dat dan zo goed in de slaapkamers?
Jij zou er bovenop springen.... (ist ook afgelopen, toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat nou werkelijk niet één daar een emmer water over heen flikkert. Ik zou het wel weten
Volgens mij vergeet je dat en moet het daarna afgehandeld worden op een andere manier .. Of ADHD Billkutje is gewoon niet comfortabel genoeg ...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
Wat ik mij afvraag hé...kom je nou ook sneller als je ADHD hebt
ruud is nog bezig volgensmijquote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij zou er bovenop springen.... (ist ook afgelopen, toch?)
Weet je, begrijp het niet, ze zitten toch zo krap bij kas. Vraag er geld voor.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:57 schreef Grunge. het volgende:
Ik val net weer in.
Jezus wat schaamteloos. 'Fucking disgusting', zoals Emil zegt.
En alles is van boven open natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef ginopino het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, is ook maar een houten wandje van niks
Ja, maar dan is het ineens plat en geen voorbeeld voor de kindjes en zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Weet je, begrijp het niet, ze zitten toch zo krap bij kas. Vraag er geld voor.
Laat ze een live-cam show doen 24-uur per dag, hoeven ze het bed ook niet te verlaten.
atelier / oude werkplaatsquote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef Grunge. het volgende:
Waar hoor ik dat gekreun van Billy nu vandaan komen dan? De douche?
yep, alles is open en het zijn maar dunnen wandjesquote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
En alles is van boven open natuurlijk.
Liggen waar voorheen de werkplek was, nu dus de afwerkplek.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef Grunge. het volgende:
Waar hoor ik dat gekreun van Billy nu vandaan komen dan? De douche?
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij zou er bovenop springen.... (ist ook afgelopen, toch?)
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Liggen waar voorheen de werkplek was, nu dus de afwerkplek.
Gewoon een keer hard geluid van vuurwerk afspelen als ze klaar zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 01:01 schreef martend het volgende:
[..]
yep, alles is open en het zijn maar dunnen wandjes
Of een hogedrukspuit op zijn reetquote:Op zondag 30 maart 2014 01:03 schreef Grunge. het volgende:
De beste remedie is denk ik spiegelen. Ook heel hard kreunen en schreeuwen dus.
Geen hoogtepunt?quote:
Haha briljantquote:Op zondag 30 maart 2014 01:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike: "We hebben nog negen maanden zelfkastijding voor de boeg."
Ja, dat syndroom dat op het alice-in-wonderlandsyndroom lijkt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:02 schreef ginopino het volgende:
[..]
jup met een syndroom waar ze kennelijk nog niet overheen is
inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2014 01:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, dat syndroom dat op het alice-in-wonderlandsyndroom lijkt.
Vraag me wel af hoe de familie van Ruud of Billy dit vinden? Zitten die ook ademloos op de streams mee te kijken hoe ze van het ene orgasme in het andere orgasme terechtkomen met gegil en gekreun.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ineens plat en geen voorbeeld voor de kindjes en zo..
Alweer... hij claimt tussendoor wel een bank door er volledig op te gaan liggen....quote:Op zondag 30 maart 2014 01:04 schreef Grunge. het volgende:
Ron nog steeds (of alweer) bezig. Vanochtend rond een uur of acht toen ik keek ook al.
Houden zoquote:Op zondag 30 maart 2014 01:08 schreef ginopino het volgende:
[..]
Die ligt samen met joey op het kippenhok
heb ze ook bekeken,had me er meer van voorgesteld,vond het vrij saai en tam aan toe gaan. . .quote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef Grunge. het volgende:
Zin om straks de filmpjes te kijken met Rienks familie, daar ben ik zo nieuwsgierig naar.
Koeien slapen maar 20 minuten in 24 uurquote:Op zondag 30 maart 2014 01:10 schreef Poolhond39 het volgende:
Bief is ook nog steeds wakker... slapen jij! Om 7.00 uur komt Isa al weer!
Echt? Thanks, weer wat geleerd.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:12 schreef formule het volgende:
[..]
Koeien slapen maar 20 minuten in 24 uur
Was het Ruudquote:Op zondag 30 maart 2014 01:13 schreef Poolhond39 het volgende:
Er liep een eekhoorn of wezel ofzo over het veld.
Charlotte slaapt veel langerquote:Op zondag 30 maart 2014 01:12 schreef formule het volgende:
[..]
Koeien slapen maar 20 minuten in 24 uur
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gio krijgt op zijn kloten dat hij er als een klap josti bijloopt
jostiband, ook leuk voor live in de loods.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gio krijgt op zijn kloten dat hij er als een klap josti bijloopt
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
jostiband, ook leuk voor live in de loods.
Even z'n makreel uitkloppen onder Vanessa's kraan?quote:
Lul je nu uit je nek?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:19 schreef ginopino het volgende:
G had als opdracht ladder zat te worden ( of zich voor te doen)
en krijgt nu braak pillen om iedereen te zieken vannacht
Ja dat is Laura's bed. Laura ligt nu in Isa's bed en Isa ligt tussen Aike en Nicoline in.quote:
COS nieuwe stijlquote:
Maar waar ligt Vaness dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja dat is Laura's bed. Laura ligt nu in Isa's bed en Isa ligt tussen Aike en Nicoline in.
Pfff.. Lijkt het Theater van de Lach wel...
Ik zie wel meer lege bedden. Ik mis Joey, Robin, Gio en Ron. Die lijken geen van allen in een bed te liggen.quote:
Links van Laura (Dus nu links van het lege bed).quote:
Robin ligt in bed, naast Andrea. Bedden van Joey en Gio zijn buiten beeld.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik zie wel meer lege bedden. Ik mis Joey, Robin, Gio en Ron. Die lijken geen van allen in een bed te liggen.
Natuurlijk heb het gemist Wie waar en watquote:Op zondag 30 maart 2014 01:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja dat is Laura's bed. Laura ligt nu in Isa's bed en Isa ligt tussen Aike en Nicoline in.
Pfff.. Lijkt het Theater van de Lach wel...
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Links van Laura (Dus nu links van het lege bed).
belediging voor die mensenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon mongolide mensen uitnodigen voor 20 euro wie lijkt er het meest op gio
Die liggen normaal aan de overkant van Emil, Aike enz. Maar daar staat nu geen camera op.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik zie wel meer lege bedden. Ik mis Joey, Robin, Gio en Ron. Die lijken geen van allen in een bed te liggen.
op de botersla in vergiet van Vanessa's gastenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even z'n makreel uitkloppen onder Vanessa's kraan?
Lekker roomsausje met kopkaas erbij.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:24 schreef livvie het volgende:
[..]
op de botersla in vergiet van Vanessa's gasten
pffftt bang dat ze in d'r eigen kots klaarkomt ?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa moest eerdewr naar de ZK komen. Ik denk dat ze haar hebben gevraagd een oogje op Laura te houden, vandaar dat die vannacht tegenover Isa ligt.
John de mol wil dit format ook verkopen aan de usquote:Op zondag 30 maart 2014 01:26 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ben nu echt in de war Misschien mijn leeftijd
Maar Utopia is echt zo niet 2014
Logisch... Laura past op Dre.. en Isa let weer op Laura..quote:Op zondag 30 maart 2014 01:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa moest eerder naar de ZK komen. Ik denk dat ze haar hebben gevraagd een oogje op Laura te houden, vandaar dat die vannacht tegenover Isa ligt.
Ze schijnt wat meer gebruikt te hebben dan alleen alcohol.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:28 schreef loekf het volgende:
[..]
pffftt bang dat ze in d'r eigen kots klaarkomt ?
Isa ligt niet tegenover Laura, Is nu Isa, Nico en dan Laura in Ies haar bed...quote:Op zondag 30 maart 2014 01:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa moest eerder naar de ZK komen. Ik denk dat ze haar hebben gevraagd een oogje op Laura te houden, vandaar dat die vannacht tegenover Isa ligt.
En Laura was het die de medicatie van Andrea moest bewaken?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:28 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Logisch... Laura past op Dre.. en Isa let weer op Laura..
Tja, goede zelfreclame voor iemand die in de zorg werktquote:Op zondag 30 maart 2014 01:28 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Logisch... Laura past op Dre.. en Isa let weer op Laura..
Wietquote:Op zondag 30 maart 2014 01:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze schijnt wat meer gebruikt te hebben dan alleen alcohol.
Als je naar programma's als Hells Kitchen kijkt, dan zijn Amerikanen nog slagje erger en megaa arrogant naar elkaar.. daar gaan dooien vallenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
John de mol wil dit format ook verkopen aan de us![]()
Ernaast ja, dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op zondag 30 maart 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Isa ligt niet tegenover Laura, Is nu Isa, Nico en dan Laura in Ies haar bed...
Ok, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ernaast ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook
Zonder beveiliging vallen daar dodenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef loekf het volgende:
[..]
Als je naar programma's als Hells Kitchen kijkt, dan zijn Amerikanen nog slagje erger en megaa arrogant naar elkaar.. daar gaan dooien vallen
Isa zorgt voor de koeien Ruud zijn billen Paul zijn vinger Andera afhouden van domme dingenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:27 schreef Pearlbitch het volgende:
De enige echte Utopiaan by far!quote:Op zondag 30 maart 2014 01:32 schreef formule het volgende:
[..]
Isa zorgt voor de koeien Ruud zijn billen Paul zijn vinger Andera afhouden van domme dingen
En nu ook nog voor een dronken Laura +100
Wij maar denken dat Ron, Jimmy en Harold de beveiligers waren.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:32 schreef formule het volgende:
[..]
Isa zorgt voor de koeien Ruud zijn billen Paul zijn vinger Andera afhouden van domme dingen
En nu ook nog voor een dronken Laura +100
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 maart 2014 01:31 schreef Rica het volgende:
De grapbroeken en heeeeeeuu feestuh mensen klagen heel vaak dat er niet genoeg 'lol' is. Whatever dat is. Zuipen, drugs, muziek en dan lam met elkaar het bed in waarschijnlijk.
Een leuke verhaallijn zou zijn dat juist de andere groep zich nu eens laat horen. Emil roept "fucking disgusting" en hij heeft helemaal gelijk. Ron zegt dat het van buiten een vieze indruk maakt, heeft gelijk. Aike zegt dat ze niks professioneel aanpakken en ze heeft gelijk.
Joling moet daar straks op bezoek komen en eten met gasten en er hangt al dagen een kotslucht waar niemand weet waar het vandaan komt. Ja er is vast iemand die het weet maar die houdt zich stil over de uitgehaalde viespeukerij.
Alle serieuze mensen zouden in opstand moeten komen. Tot hier en niet verder. Nu gaan we dingen aanpakken als volwassen met een normaal verstand.
quote:
Die afgehaalde bedden zijn van Ruud en Billy, die liggen in de gym.quote:
Leuk, straks met de optredens. Een grote vliegenplaagquote:Op zondag 30 maart 2014 01:35 schreef livvie het volgende:
Even over die vieze lucht daar; Ruud heeft toch een bak gehakt verstopt boven op een balk in die zaagruimte? Fucking disgusting
De enigste plek waar nog wat gebeurd, maar dat wordt nu ook gecensureerdquote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die afgehaalde bedden zijn van Ruud en Billy, die liggen in de gym.
Ja, lief!!!!quote:Op zondag 30 maart 2014 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Isa die dat liedje van de kleine zeemeermin zingt
Tuurlijk, SBS moet om zijn reputatie denken.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
De enigste plek waar nog wat gebeurd, maar dat wordt nu ook gecensureerd
Oke lekker laten gaan die 2 geen beelden AUBquote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die afgehaalde bedden zijn van Ruud en Billy, die liggen in de gym.
Zijn daar beelden van trouwens, ik heb dat gemist.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Isa die dat liedje van de kleine zeemeermin zingt
Weet niet, waarom nu ineens?.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, SBS moet om zijn reputatie denken.
Goed toch Daar moet een RLS juist niet omgaanquote:Op zondag 30 maart 2014 01:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
De enigste plek waar nog wat gebeurd, maar dat wordt nu ook gecensureerd
Bedoelde dus eigenlijk van Isa die dat zingt ..quote:
Nee heb ik niet maar zed eed het goedquote:Op zondag 30 maart 2014 01:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bedoelde dus eigenlijk van Isa die dat zingt ..
Dan moet je het niet een RLS benoemenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:41 schreef formule het volgende:
[..]
Goed toch Daar moet een RLS juist niet omgaan
Is het toch ook nietquote:Op zondag 30 maart 2014 01:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet je het niet een RLS benoemen
doen ze niet aan!quote:Op zondag 30 maart 2014 01:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Hebben ze de wekker een uur vooruit gezet?
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:31 schreef Rica het volgende:
De grapbroeken en heeeeeeuu feestuh mensen klagen heel vaak dat er niet genoeg 'lol' is. Whatever dat is. Zuipen, drugs, muziek en dan lam met elkaar het bed in waarschijnlijk.
Een leuke verhaallijn zou zijn dat juist de andere groep zich nu eens laat horen. Emil roept "fucking disgusting" en hij heeft helemaal gelijk. Ron zegt dat het van buiten een vieze indruk maakt, heeft gelijk. Aike zegt dat ze niks professioneel aanpakken en ze heeft gelijk.
Joling moet daar straks op bezoek komen en eten met gasten en er hangt al dagen een kotslucht waar niemand weet waar het vandaan komt. Ja er is vast iemand die het weet maar die houdt zich stil over de uitgehaalde viespeukerij.
Alle serieuze mensen zouden in opstand moeten komen. Tot hier en niet verder. Nu gaan we dingen aanpakken als volwassenen met een normaal verstand.
nog eerder opstaan en productief bezig zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 01:47 schreef oma-Nijn het volgende:
geen idee Ik ook niet alles gaat hier vanzelfquote:Op zondag 30 maart 2014 01:47 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
nog eerder opstaan en productief bezig zijn
Altijd leuk om je pc klok van 01:59 naar 03:00 te zien springenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
ohhh, spannend, dat is over tien minuten.
![]()
![]()
Kan niet wachten, gebeurd er toch nog wat spannends vannacht..quote:Op zondag 30 maart 2014 01:51 schreef ginopino het volgende:
[..]
Altijd leuk om je pc klok van 01:59 naar 03:00 te zien springen
aftellen dan maarquote:Op zondag 30 maart 2014 01:51 schreef ginopino het volgende:
[..]
Altijd leuk om je pc klok van 01:59 naar 03:00 te zien springen
Onze wekkerradio nietquote:Op zondag 30 maart 2014 01:50 schreef formule het volgende:
[..]
geen idee Ik ook niet alles gaat hier vanzelf
Neemt de woorden uit mn mondquote:Op zondag 30 maart 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan niet wachten, gebeurd er toch nog wat spannends vannacht..
De favo s denken ze zelf Dat is dan weer erg leukquote:Op zondag 30 maart 2014 01:54 schreef ginopino het volgende:
ach billy en ruud zijn helemaal uitgeteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |