SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
Dat zei je net ook alquote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
ik zie zojuist dat de tietendel met een kilo plamuur op haar kop gaat slapen,dat is toch goor . . .
Alleen een beetje rouge.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
ik zie zojuist dat de tietendel met een kilo plamuur op haar kop gaat slapen,dat is toch goor . . .
als dat het ergste is wat daar gebeurt.............quote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
drequote:Op zondag 30 maart 2014 00:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ligt er überhaupt één little pony op haar plaats
Er mee rondlopen ookquote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef aimbotguru het volgende:
goedemorgen...
Hij gaat ze met een stift nog omtrekkenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:39 schreef Jian het volgende:
Ik weet nu al hoe je die Ron gek krijgt. Gewoon een paar tangetjes van die muur halen en verstoppen
klopt helemaal zei hij net tegen dreetjequote:Op zondag 30 maart 2014 00:38 schreef Capaja het volgende:
uitleg TT
Ron is de bezopen bende zo beu dat ie maar gaat klussen tot alles slaapt
(denk ik dan toch)
Knap hoor.. Ik hoor alleen in de verte wat. Niet te verstaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor Billy en Ruud weer over onzekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |