Jaquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
Die Joey staat er echt al lang in.
(niet erg overigens)
Ik ben niet bi zoals de rest van de vrouwen hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Tijd voor tieten![]()
Regel het even Tijn
Ook niet nadat je Fas ontmoet hebt? Ik zou bekeerd zijn hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet bi zoals de rest van de vrouwen hier.Ook een man pls.
Tot homo? Dat is een compliment voor d'r.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet nadat je Fas ontmoet hebt? Ik zou bekeerd zijn hoor
Ik dacht van wel.quote:
Doe je volgende keer een manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.Ik heb er niets tegen hoor, maar ik wil ook wel eens een man zien.
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.Ik heb er niets tegen hoor, maar ik wil ook wel eens een man zien.
Bespeur ik hier faxisme?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.
Hoe bedoel je met een man zien?
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.
Hoe bedoel je met een man zien?
In de openingspostquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga even wat lekkers zoeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:
Oh dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.
Beiden mag ook. Er passen vast wel twee plaatjes in.
En jij ook beide? Geen plaatjes dan ....................quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.
Beiden mag ook. Er passen vast wel twee plaatjes in.
Als ik een hetero vrouw was zou ik door haar bekeren tot biquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot homo? Dat is een compliment voor d'r.
Hoiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Vroeg naar bedmorgen weer een drukke dag.
![]()
Fijne avond en nacht![]()
quote:
Morgenquote:
Ik ben denk ik te hetero om ooit bi te worden. Teveel liefde voor mannen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een hetero vrouw was zou ik door haar bekeren tot bi
Niceeeeee!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check fb trouwens.
Het enige belangrijke aan een man kan je kant en klaar kopen hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben denk ik te hetero om ooit bi te worden. Teveel liefde voor mannen.
Noem je jezelf nou een lustobject? Er is wel meer aan een man dan zijn geslacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het enige belangrijke aan een man kan je kant en klaar kopen hoor
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check fb trouwens.
10 vingers en een tongquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een lustobject? Er is wel meer aan een man dan zijn geslacht.
Het is de baard, hè. Googlede op hot men with beards.quote:
Mij niet willenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een lustobject? Er is wel meer aan een man dan zijn geslacht.
En een lekker lichaam met haar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is de baard, hè. Googlede op hot men with beards.
Whut?quote:
Een dildo kan ik inderdaad ook gewoon kopen.quote:
Pls.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Een dildo kan ik inderdaad ook gewoon kopen.
Kont, sixpack, borstpieren ...quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n kuthomo met zo'n kutovergestileerde kuthipsterkutbaard.
En wat ben jij dan voor een man? Toch niet zo'n gladde metroseksuele ecto hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n kuthomo met zo'n kutovergestileerde kuthipsterkutbaard.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet bi zoals de rest van de vrouwen hier.Ook een man pls.
Jammer van PSV man.quote:
Dat zijn geen mannen, dat zijn jochiesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat ben jij dan voor een man? Toch niet zo'n gladde metroseksuele ecto hè?
My point exactly.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen, dat zijn jochies
Hij is gespierd en mannelijk. Srs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat ben jij dan voor een man? Toch niet zo'n gladde metroseksuele ecto hè?
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is gespierd en mannelijk. Srs.
maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij hebben verloren, jij niet. Maak je niet dik
Fax, pls. You know nothing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vallen op jochies helaas
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vallen op jochies helaas
Maar verliezen van Grunn is ook weer niet nodig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. ach. kampioen werden ze toch al niet.
Wat voor vrouwen ken jij dan die op jochies vallen? En niet letten op wat je ziet in de media.quote:
nee, maar als je het zo bekijkt waren dit seizoen veel nederlagen niet nodig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar verliezen van Grunn is ook weer niet nodig.
Bijna allesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen ken jij dan die op jochies vallen? En niet letten op wat je ziet in de media.
Vergeet de bi vrouwen nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, maar als je het zo bekijkt waren dit seizoen veel nederlagen niet nodig.
maar goed. het ging over homo's en metromietjes las ik? daar kan ik niet over meepraten.
Of ruige holbewoners.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijna allesZe vallen allemaal op van die gladde mooiboys
ik volg je niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms wel soms nietDat schommelt nogal hier
Je kan niemand noemen zo te zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijna allesZe vallen allemaal op van die gladde mooiboys
quote:
Nee, niet mijn hol.quote:
Beetje lopen hosselen voor je religie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft U wel eens het Faxisme overwogen?
Lijkt me leuk om een Fok sekte te hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje lopen hosselen voor je religie.
Ik ben niet glad en ook niet mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet glad en ook niet mooi
Ik prefereer haar op het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar weer aan het werk. Ben echt kapot moe
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jaaaa, awesome.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een Fok sekte te hebben
Ja daar is het een aantal jaartjes te laat voorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik prefereer haar op het hoofd
Ik ga maar weer aan het werk. Ben echt kapot moe
Haha jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaa, awesome.En dan meeten we en voeren we satanische rituelen uit met een Fax twist. Een naakte vrouw als altaar is bijvoorbeeld wel iets wat je uit het Satanisme zou kunnen jatten.
"Soort van"quote:
Neeee, zo werkt het niet. Ze dient als altaar. Een soort bijzettafeltje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha jaEn dan gooien we flauwe opmerkingen naar haar tot ze smeekt om genade
Ow op die manierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeee, zo werkt het niet. Ze dient als altaar. Een soort bijzettafeltje.
Maar dan moet je wel eerst lid zijn en daarna rebels worden.quote:
worden? ik ben undercover.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel eerst lid zijn en daarna rebels worden.
Oh my lord.quote:
Was.quote:
Voetbalquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen voetbalvolger? Google maar ;-)
Ik ben wel blij dat er hier een heteluchtoven staat.quote:
Er was toch een "verbod" op in het topic roepen dat er een tc is?quote:
Kortom, iedereen zit overal, behalve hier.quote:
Neuh die kwam pas nadat het dood was. Niet druk ofzo overigens. Alleen ik en Cuequote:Op zondag 30 maart 2014 00:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, iedereen zit overal, behalve hier.
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Er was toch een "verbod" op in het topic roepen dat er een tc is?
Nog steeds in je jurkje?quote:
Ach ik weet ook wel leukere dingen maarjaquote:Op zondag 30 maart 2014 00:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, iedereen zit overal, behalve hier.
Waarom doe je die dan niet?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:12 schreef Tamashii het volgende:
Ach ik weet ook wel leukere dingen maarja
Dat dan weer niet, moest even het schema bewijzen.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:13 schreef Tamashii het volgende:
Dat dan weer niet, moest even het schema bewijzen.
Ach, zoveel redenen. Komen net terug van iets leuks en de hele week druk geweest. Maar indeed dat t weer tijd wordt.quote:
Ik heb gewonnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed punt
Maar moet jij geen spelletjes spelen? Of heb je al verloren?
Schema van sekspartners van de sex scquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:14 schreef Tamashii het volgende:
Ach, zoveel redenen. Komen net terug van iets leuks en de hele week druk geweest. Maar indeed dat t weer tijd wordt.
Ow dat. Zolang ik daar nog niet met jou samen in sta, boeit dat schema mij niks.quote:
Neeeeeequote:Op zondag 30 maart 2014 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al een beetje klaar met de verhuizing en inrichten enzo?
Bleh... Wat moet er allemaal nog gebeuren?quote:
Hahahahaha leuk deze. Ik ben ook verbazingwekkend braaf en niet kloppend in het schema.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow dat. Zolang ik daar nog niet met jou samen in sta, boeit dat schema mij niks.
Calll all the ladies out!!!!!quote:
Mijn kast is nog niet af. Logeerkamer niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bleh... Wat moet er allemaal nog gebeuren?
Op meerdere manieren te interpreteren deze reactie. Ik gun mijzelf het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:18 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahaha leuk deze. Ik ben ook verbazingwekkend braaf en niet kloppend in het schema.
Niet leuk dat het nog niet af is, maar niet de noodzakelijke dingen gelukkig. Hoeveel tijd heb je nog nodig schat je?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Mijn kast is nog niet af. Logeerkamer niet.
Paar weken, en das ruk want volgende week housewarmingquote:Op zondag 30 maart 2014 00:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet leuk dat het nog niet af is, maar niet de noodzakelijke dingen gelukkig. Hoeveel tijd heb je nog nodig schat je?
Des te beter. Iedereen die erover zeikt mag nooit meer komen logeren.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef Tamashii het volgende:
Paar weken, en das ruk want volgende week housewarming
Mja je wilt het toch netjes hebben haha, is meer voor jezelf dan voor anderen. Maar goed genoeg daarover, waarom zit jij nu op fok?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Des te beter. Iedereen die erover zeikt mag nooit meer komen logeren.
Dat gebeurd alleen de beste clubsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar verliezen van Grunn is ook weer niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Drukke dag gehad. FF mijn hoofd leegmaken voor ik naar bed ga.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:27 schreef Tamashii het volgende:
Mja je wilt het toch netjes hebben haha, is meer voor jezelf dan voor anderen. Maar goed genoeg daarover, waarom zit jij nu op fok?
Ik ken het ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drukke dag gehad. FF mijn hoofd leegmaken voor ik naar bed ga.
Wat helpt bij jou om je hoofd goed leeg te maken?quote:
Muziek, mediteren, alcohol...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat helpt bij jou om je hoofd goed leeg te maken?
Wat voor muziek?quote:
Van alles. Nu voornamelijk top40.quote:
Ah, als ik echt wil relaxen heb ik een paar nummers waar ik altijd weer op terugval. Misschien zet ik er zo ook nog ff eentje aan.quote:
Zoals?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, als ik echt wil relaxen heb ik een paar nummers waar ik altijd weer op terugval. Misschien zet ik er zo ook nog ff eentje aan.
Kun je piano muziek een beetje waarderen? Dan stuur ik mijn ultieme favo wel ff door.quote:
Ook die dingen helpen me niet om mijn hoofd leeg te makenquote:
Ja graagquote:Op zondag 30 maart 2014 01:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je piano muziek een beetje waarderen? Dan stuur ik mijn ultieme favo wel ff door.
I know, dat heb ik ook..... Ik weet het ook niet meer hahaquote:Op zondag 30 maart 2014 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook die dingen helpen me niet om mijn hoofd leeg te maken. Ik heb echt constant tig dingen waar ik mee bezig ben of wat ik op wil zoeken of wat dan ook
.
Ik ben ook nieuwsgierigquote:Op zondag 30 maart 2014 01:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je piano muziek een beetje waarderen? Dan stuur ik mijn ultieme favo wel ff door.
Misschien ken je het zelfs al wel...quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig....quote:Op zondag 30 maart 2014 01:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent het vast wel, gezien je uitgebreide muziekkennis. Doel nu specifiek op de Canto Ostinato van Simeon ten Holt, maar diverse andere stukken die hij heeft gecomponeerd vind ik minstens net zo lekker om te luisteren.quote:
Sectie 74 is het centrale thema. Maar ik vind niet iedere uitvoering even mooi.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:17 schreef DaMook het volgende:
Canto Ostinato geeft nogal veel op spotify, nog een section die je voorkeur heeft ?
Morgen in Enschede een ligconcert van de Canto Ostinato.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent het vast wel, gezien je uitgebreide muziekkennis. Doel nu specifiek op de Canto Ostinato van Simeon ten Holt, maar diverse andere stukken die hij heeft gecomponeerd vind ik minstens net zo lekker om te luisteren.
Inneract ken ik, ook gezien in Den Haag. Op dat festival waar ik ff niet op de naam kan komen. Recentelijk ook nog een uitvoering op 8 cello's mogen meemaken. Was ook erg mooi.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
Morgen in Enschede een ligconcert van de Canto Ostinato.
Dan ken je Inneract wellicht ook? Da's met harp en electronica. Al 3 keer gezien ondertussen, erg gaaf![]()
Eerste keer dat ze optraden was in Den Haag overigens![]()
Maar ik ken wel meer werk van Simeon ja. Kan Lemniscaat wel waarderen.
Wellicht vind je Lubomyr Melnyk wel iets?
Zoiets kan ik van tijd tot tijd ook wel waarderen jaquote:Op zondag 30 maart 2014 01:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sectie 74 is het centrale thema. Maar ik vind niet iedere uitvoering even mooi.
Todaysartsquote:Op zondag 30 maart 2014 01:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inneract ken ik, ook gezien in Den Haag. Op dat festival waar ik ff niet op de naam kan komen. Recentelijk ook nog een uitvoering op 8 cello's mogen meemaken. Was ook erg mooi.
Lemniscaat is ook lekker ja. Lubomyr ga ik luisteren.
Lubomyr is redelijk snel, maar zelfde hypnotiserende effect als de Canto.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inneract ken ik, ook gezien in Den Haag. Op dat festival waar ik ff niet op de naam kan komen. Recentelijk ook nog een uitvoering op 8 cello's mogen meemaken. Was ook erg mooi.
Lemniscaat is ook lekker ja. Lubomyr ga ik luisteren.
Vast wel meer, ik zei laatst toch al dat ik wel activiteiten kon bedenken die ik met jou zou kunnen doen. Hier doelde ik op.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
Todaysarts
Dan hebben wel elkaar gemeet zonder dat we het weten
Muziek.quote:
Ow dat kan ik me niet herinneren eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2014 01:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel meer, ik zei laatst toch al dat ik wel activiteiten kon bedenken die ik met jou zou kunnen doen. Hier doelde ik op.
Maar wat vind je ervan?quote:
Zekerquote:
Mensen die dat zeggen kunnen klapjes krijgen.quote:
Helaas zal 99% dat zeggen.... ik doe al geen moeite meer om met mensen over muziek te praten meestal... maarja ik kom in de verkeerde kringen daarvoor denk ikquote:Op zondag 30 maart 2014 01:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen kunnen klapjes krijgen.
Semi herkenbaar, al heb ik voor iedere muzieksoort die ik waardeer wel iemand met wie ik erover kan praten.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:30 schreef Faxie het volgende:
Helaas zal 99% dat zeggen.... ik doe al geen moeite meer om met mensen over muziek te praten meestal... maarja ik kom in de verkeerde kringen daarvoor denk ik
Mja ik ook wel, maar die mensen zie ik amper, want afstand...quote:Op zondag 30 maart 2014 01:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Semi herkenbaar, al heb ik voor iedere muzieksoort die ik waardeer wel iemand met wie ik erover kan praten.
Mijn vrouw klimt tegen de muren op als ze onrustig is en ik zet Simeon ten Holt aan.quote:
Haha serieus?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw klimt tegen de muren op als ze onrustig is en ik zet Simeon ten Holt aan.
Nee bij mij echt niet. Ik moet daar echt voor in de mood zijn.quote:
Nee, ik weet wat werkt en dat recept ga ik niet proberen te veranderen.quote:
Goedemorgen.quote:
Wat klopt er niet?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha leuk deze. Ik ben ook verbazingwekkend braaf en niet kloppend in het schema.
Leuk ende gezellig, Kaneel.quote:
Vuigaards hier.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hoorde van n oldbie dat er nogal wat pijlen ontbreken..
Roddels ontwikkelen zich snel. Ik ben benieuwd of die 'heel wat pijlen' kloppenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hoorde van n oldbie dat er nogal wat pijlen ontbreken..
Ohja, en Vinniiee staat niet in t schema.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Roddels ontwikkelen zich snel. Ik ben benieuwd of die 'heel wat pijlen' kloppen
Vinniie staat er wel inquote:Op zondag 30 maart 2014 11:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, en Vinniiee staat niet in t schema.
Verder weet ik er zelf niks van, ben nogal nieuw op fok.
Ik sta er wel in hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 11:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, en Vinniiee staat niet in t schema.
Verder weet ik er zelf niks van, ben nogal nieuw op fok.
Kon even niet anders. Was nogal passen en meten.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar knetter staat er wel twee keer in.
Was met F1?quote:
Whehe.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon even niet anders. Was nogal passen en meten.
Is toch altijd saai?quote:
Straks Eagles aanmoedigenquote:
Ik doe gezellig met je mee. Hup egels!quote:
Grapjasquote:
Klopt. Zo maar eens was vouwen.quote:
ben je in luv?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:26 schreef yats het volgende:
Kort nachtje was dit, om 3 uur in bed, en om 7 uur wakker geappt worden (door de persoon waar ik het gisteren over had feer en fax). Daarna eigenlijk continu in gesprek gebleven.
Nog niet, maar mijn interesse is er zeker.quote:
DM de naam?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nog niet, maar mijn interesse is er zeker.
Daar heb je nog niets aan.quote:
Geen idee, dat hoop ik maar met die 4,5 uur van vannacht.quote:
Het ligt er ook aan waardoor je waker wordtquote:Op zondag 30 maart 2014 12:59 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat hoop ik maar met die 4,5 uur van vannacht.
Voor een prima gesprek.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan waardoor je waker wordt
We zien wel waar het heen gaat. Het (voor mij) engste deel komt nog.quote:
Gewoon je ding doenquote:Op zondag 30 maart 2014 13:13 schreef yats het volgende:
[..]
We zien wel waar het heen gaat. Het (voor mij) engste deel komt nog.
Gaat niet echt goed hequote:
Dat is het juist, ik ben meestal wat afwachtender, en als ik dat nu ga zijn gaat er niets gebeuren. Dus zal ik die comfort zone uit moeten.quote:
Dan moet je haar neerknuppelen en naar je grot slepenquote:Op zondag 30 maart 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik ben meestal wat afwachtender, en als ik dat nu ga zijn gaat er niets gebeuren. Dus zal ik die comfort zone uit moeten.
Goed dat je het zegt, ik moet nog een klok vooruit zetten...quote:Op zondag 30 maart 2014 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie hebben wel allemaal door dat de klok een uur vooruit is gegaan?
Volgens mij is het niet meer zo "belangrijk" als vroeger, tegenwoordig doen al die smartphones enz dat automagisch al.
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je haar neerknuppelen en naar je grot slepen
Mijn horloge en wekkerradio moest ik nog verzettenquote:Op zondag 30 maart 2014 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie hebben wel allemaal door dat de klok een uur vooruit is gegaan?
Volgens mij is het niet meer zo "belangrijk" als vroeger, tegenwoordig doen al die smartphones enz dat automagisch al.
Je horloge aan je andere pols, en je radio op het andere nachtkastje?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn horloge en wekkerradio moest ik nog verzetten
Horloge aan je andere pols (rechts dus) is echt kutquote:Op zondag 30 maart 2014 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je horloge aan je andere pols, en je radio op het andere nachtkastje?
Auto doormeten op een stroomlek of kapotte accu, fontein schoonmaken en tot leven wekken, en eventueel de buitenkranen controleren, want die zijn lastig dicht te draaienquote:
Beetje wd40 op je kranen spuiten, eerste klus binnen vijf minuten geregeld...quote:Op zondag 30 maart 2014 13:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Auto doormeten op een stroomlek of kapotte accu, fontein schoonmaken en tot leven wekken, en eventueel de buitenkranen controleren, want die zijn lastig dicht te draaien
Geen zin
Nee het draait wel goed, maar ze sluiten niet goed af waardoor je veels te ver door moet draaien.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Beetje wd40 op je kranen spuiten, eerste klus binnen vijf minuten geregeld...
Ga klussen danquote:
Ik moest lachen.... En dat terwijl ik zelf twee linkerhanden heb.quote:
Succes. Je kan hetquote:Op zondag 30 maart 2014 15:00 schreef Faxie het volgende:
Ik ga me maar eens van m'n luie reet liften
* LovelyLady rent heel druk door het topic... wat een rust he?quote:
Moet jij geen hotdogs eten bij de Ikea?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady rent heel druk door het topic... wat een rust he?![]()
Ik ben al weer thuis, heb geen hotdogs gegetenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet jij geen hotdogs eten bij de Ikea?
Vind die altijd wel lekkerquote:Op zondag 30 maart 2014 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis, heb geen hotdogs gegeten![]()
Ik sinds die voedselvergiftiging niet meerquote:
Ook een beetje ongelukkige plek ook meestal. Sta je daar met al je bende moet je die dingen nog halenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis, heb geen hotdogs gegeten![]()
Daar heb je karretjes en kerels voorquote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook een beetje ongelukkige plek ook meestal. Sta je daar met al je bende moet je die dingen nog halen
Als ik dat goed bekijk is dat een verschil van 0,34A. Hopelijk kun je het met deze informatie oplossen. Geen dank voor de tip!quote:Op zondag 30 maart 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
Meh lekstroom komt van het kofferbaklampje. Kreng blijft aanstaan als de klep dicht is, maar de schakelaar werkt gewoon
Met lampje 0,48A, zonder 0,14A. Dat scheelt nogal....
Dat is ook het idee, wij mannen gooien de zooi in de auto en jullie vrouwen halen hotdogsquote:Op zondag 30 maart 2014 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar heb je karretjes en kerels voor![]()
Ik loop meestal nog wel even door dat winkeltje om een daim-taart te halen
Nou, op een dag is dat al 11,5A wat uit de accu getrokken (hihihihi) wordt. Dus dat verklaart waarom die zo snel plat ligt.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik dat goed bekijk is dat een verschil van 0,34A. Hopelijk kun je het met deze informatie oplossen. Geen dank voor de tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |