Jaquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
Die Joey staat er echt al lang in.
(niet erg overigens)
Ik ben niet bi zoals de rest van de vrouwen hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Tijd voor tieten![]()
Regel het even Tijn
Ook niet nadat je Fas ontmoet hebt? Ik zou bekeerd zijn hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet bi zoals de rest van de vrouwen hier.Ook een man pls.
Tot homo? Dat is een compliment voor d'r.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet nadat je Fas ontmoet hebt? Ik zou bekeerd zijn hoor
Ik dacht van wel.quote:
Doe je volgende keer een manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.Ik heb er niets tegen hoor, maar ik wil ook wel eens een man zien.
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.Ik heb er niets tegen hoor, maar ik wil ook wel eens een man zien.
Bespeur ik hier faxisme?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.
Hoe bedoel je met een man zien?
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis maar net wat voor naam je er aan geeft.
Hoe bedoel je met een man zien?
In de openingspostquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga even wat lekkers zoeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:
Oh dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.
Beiden mag ook. Er passen vast wel twee plaatjes in.
En jij ook beide? Geen plaatjes dan ....................quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, een hunk in de OP. Vaak is er een OP-babe.
Beiden mag ook. Er passen vast wel twee plaatjes in.
Als ik een hetero vrouw was zou ik door haar bekeren tot biquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot homo? Dat is een compliment voor d'r.
Hoiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Vroeg naar bedmorgen weer een drukke dag.
![]()
Fijne avond en nacht![]()
quote:
Morgenquote:
Ik ben denk ik te hetero om ooit bi te worden. Teveel liefde voor mannen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een hetero vrouw was zou ik door haar bekeren tot bi
Niceeeeee!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check fb trouwens.
Het enige belangrijke aan een man kan je kant en klaar kopen hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben denk ik te hetero om ooit bi te worden. Teveel liefde voor mannen.
Noem je jezelf nou een lustobject? Er is wel meer aan een man dan zijn geslacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het enige belangrijke aan een man kan je kant en klaar kopen hoor
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check fb trouwens.
10 vingers en een tongquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een lustobject? Er is wel meer aan een man dan zijn geslacht.
Het is de baard, hè. Googlede op hot men with beards.quote:
Mij niet willenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een lustobject? Er is wel meer aan een man dan zijn geslacht.
En een lekker lichaam met haar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is de baard, hè. Googlede op hot men with beards.
Whut?quote:
Een dildo kan ik inderdaad ook gewoon kopen.quote:
Pls.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Een dildo kan ik inderdaad ook gewoon kopen.
Kont, sixpack, borstpieren ...quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n kuthomo met zo'n kutovergestileerde kuthipsterkutbaard.
En wat ben jij dan voor een man? Toch niet zo'n gladde metroseksuele ecto hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n kuthomo met zo'n kutovergestileerde kuthipsterkutbaard.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet bi zoals de rest van de vrouwen hier.Ook een man pls.
Jammer van PSV man.quote:
Dat zijn geen mannen, dat zijn jochiesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat ben jij dan voor een man? Toch niet zo'n gladde metroseksuele ecto hè?
My point exactly.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen, dat zijn jochies
Hij is gespierd en mannelijk. Srs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat ben jij dan voor een man? Toch niet zo'n gladde metroseksuele ecto hè?
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is gespierd en mannelijk. Srs.
maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij hebben verloren, jij niet. Maak je niet dik
Fax, pls. You know nothing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vallen op jochies helaas
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vallen op jochies helaas
Maar verliezen van Grunn is ook weer niet nodig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. ach. kampioen werden ze toch al niet.
Wat voor vrouwen ken jij dan die op jochies vallen? En niet letten op wat je ziet in de media.quote:
nee, maar als je het zo bekijkt waren dit seizoen veel nederlagen niet nodig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar verliezen van Grunn is ook weer niet nodig.
Bijna allesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen ken jij dan die op jochies vallen? En niet letten op wat je ziet in de media.
Vergeet de bi vrouwen nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, maar als je het zo bekijkt waren dit seizoen veel nederlagen niet nodig.
maar goed. het ging over homo's en metromietjes las ik? daar kan ik niet over meepraten.
Of ruige holbewoners.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijna allesZe vallen allemaal op van die gladde mooiboys
ik volg je niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms wel soms nietDat schommelt nogal hier
Je kan niemand noemen zo te zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijna allesZe vallen allemaal op van die gladde mooiboys
quote:
Nee, niet mijn hol.quote:
Beetje lopen hosselen voor je religie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft U wel eens het Faxisme overwogen?
Lijkt me leuk om een Fok sekte te hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje lopen hosselen voor je religie.
Ik ben niet glad en ook niet mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet glad en ook niet mooi
Ik prefereer haar op het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar weer aan het werk. Ben echt kapot moe
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jaaaa, awesome.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een Fok sekte te hebben
Ja daar is het een aantal jaartjes te laat voorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik prefereer haar op het hoofd
Ik ga maar weer aan het werk. Ben echt kapot moe
Haha jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaa, awesome.En dan meeten we en voeren we satanische rituelen uit met een Fax twist. Een naakte vrouw als altaar is bijvoorbeeld wel iets wat je uit het Satanisme zou kunnen jatten.
"Soort van"quote:
Neeee, zo werkt het niet. Ze dient als altaar. Een soort bijzettafeltje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha jaEn dan gooien we flauwe opmerkingen naar haar tot ze smeekt om genade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |