PvdA loopt al jaren achter de feiten aanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Links bijt nu op haar lip. Hadden ze net de Marokkanen weer het lieve knuffelimago gegeven, verpesten die paar het weer voor die welwillende meerderheid...
Lastig hoor, om in die PvdA-kerk te blijven geloven, met zoveel onplezierige feiten om je heen...
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:15 schreef budvar het volgende:
[..]
Deze zal toch nep zijn, ik zie hem niet op zijn Twitter, de vorige wel.
Sinds het onderonsje tussen Rob Oudkerk en Job Cohen over 'kut Marokkanen' is de PvdA al haar geloofwaardigheid kwijtgeraakt. Vooral de blik van de heren als ze zien dat ze gefilmd worden... heerlijk.quote:Lastig hoor, om in die PvdA-kerk te blijven geloven, met zoveel onplezierige feiten om je heen...
Zeker, bizar dat ze het electoraal nog steeds veel te goed doen. Ze zijn aan de macht, nota bene.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
PvdA loopt al jaren achter de feiten aan
Die tegenstelling is in mijn dagelijks leven nauwelijks een issue. Wel of geen anti-corruptie dienst beinvloed niet mijn dagelijks leven. Als ik te hard rij omdat ik denk dat ik dat op een plek kan pak ik in eerste instantie zelf bewust het veiligheidsrisico en ook de kans dat ik gepakt wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet gelijk, en hoe handel je dan? Volg je de Wet of je eigen moraal?
Die zouden dan allemaal op elk moment opgepakt kunnen worden voor verboden wapenbezit. Maar evenals in dit geval zou je ze bij proportioneel gebruik in mogen zetten om jezelf te verdedigen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:14 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat is toch bizar?
Dan zou iedereen dus een wapen kunnen aanschaffen voor dit soort gevallen?
Nee je moet je laten afslachten als een mak schaap...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:12 schreef Draailamp het volgende:
Ik dacht dat je in Nederland geen wapen mocht hebben?
Nu hoor ik dat je je van het OM mag verdedigen op gelijke basis.
Dus niet wapen - mes bv.
Als er een overvaller naast mijn bed staat en deze bedreigd mij met een pistool zou ik me dus mogen verdedigen met een pistool?
Ja, ik vroeg mij de functie ook al af.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef Ping-Ping het volgende:
Als zo'n gast voor de sluis van je zaak staat, dan doe je de deur toch niet open?
Waarom heb je dan zo'n ding, toch niet voor de tocht??
Zo kennen we hem weer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:01 schreef Speculant. het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 18:37:09Mark, ga je vandaag de kinderen van juweliers troosten? reageer retweet
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niks, ik heb al 1 1/2 topic volgeluld met mijn mening, maar toen wist ik nog niet dat de vrouw al
aanwezig was in de zaak en ook niet wie de daders waren, maar ik vind het terecht dat die
mensen zich zelf hebben mogen verdedigen en ik ben blij dat zij nog leven en dat de overvallers
dood zijn is beroepsrisico denk ik dan maar....
Dan snap ik ook waarom er zoveel mensen een pistool in hun nachtkastje hebben liggen blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar evenals in dit geval zou je ze bij proportioneel gebruik in mogen zetten om jezelf te verdedigen inderdaad.
Echte tweet ja...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Is dit een echte tweet? Zo ja, gadverdamme dit hoor je niet te gebruiken voor je eigen politieke gewin.
Als ze bij je inbreken mag je ook niks doenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:18 schreef beeer het volgende:
[..]
Nee je moet je laten afslachten als een mak schaap...
Waarom zetten zoveel mensen toch hun gezond verstand opzij in het voordeel van een achterlijke tekst in een wetboek
Een man die nadenkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:18 schreef beeer het volgende:
[..]
Nee je moet je laten afslachten als een mak schaap...
Waarom zetten zoveel mensen toch hun gezond verstand opzij in het voordeel van een achterlijke tekst in een wetboek
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker, bizar dat ze het electoraal nog steeds veel te goed doen. Ze zijn aan de macht, nota bene.
Pech gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En ik heb me ook wel even afgevraagd of deze jongens zich dat ook maar 1 minuut gerealiseerd hebben.
We zijn het eens hoor. De lage pakkans is echt een probleem. Wel een beetje het gevolg van het politieke credo meer blauw op straat. Die vangen geen boeven, dat doen rechercheurs. Maar daar zijn er niet meer van bijgekomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit alles blijkt dat we niet hard en effectief genoeg straffen. De recidivecijfers zijn schrikbarend. Net als de dramatisch lage pakkans, trouwens.
Wat onderwijs betreft: ja, absoluut in investeren. Maar er is in dit land ook gewoon een groep mensen die niet wil. Tuig. En op een gegeven moment is de maat gewoon vol.
ik denk het eerlijk gezegd niet, maar de volgende die dit plan heeft denk misschien nu wél 3x na...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En ik heb me ook wel even afgevraagd of deze jongens zich dat ook maar 1 minuut gerealiseerd hebben.
We hebben geen idee hoe dat werkt, want we hebben het nog nooit geprobeerd. We hebben een tamelijk soft strafbeleid. De nu omgekomen dader is het zoveelste voorbeeld. Al eerder dit soort vergrijpen gepleegd, zo weer vrij en opnieuw in de fout. Het roer zal om moeten op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Want bijvoorbeeld three Strikes out werkt geweldig. Was het maar zo makkelijk.
Ik denk dat ze hun ' bedrijfsrisico' vooraf vrij laag in hadden geschat. Niet zo'n slechte inschatting ook, als je kijkt naar de statistieken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Alsof Juweliers een partij isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:20 schreef PKRChamp het volgende:
Leuk dat de zelfverdediging van de juweliers zo goed word ontvangen, ik ben blij dat veel mensen nu inzien dat een bewapende bevolking zal leiden tot een veiligere maatschappij.
Ik wil niets meer horen van dat wapenbezit leid tot "Amerikaanse toestanden". De juweliers hebben gewonnen en justitie heeft gewonnen en de maatschappij heeft gewonnen in deze kwestie. De enigen die verloren hebben in deze kwestie zijn de overvallers die naar het hiernamaals zijn gestuurd.
Dit soort burger acties heeft tot gevolg dat er nu een afschrikwekkend effect plaatsvind en dat de juwelier niet meer zo snel overvallen zal worden.
Net zo min zoals wij al behoorlijk off topic zijn gegaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben het met jullie beiden eens. De politieke kleuterklas van zwart-wit schreeuwerdjes geeft niet veel hoop op een oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |