Familie van Marina?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:09 schreef Nicksanders het volgende:
Zo dat zijn weer 2 Marokkanen minder opgeruimd staat netjes.
Lintje voor deze juweliers![]()
Slotje
Net zoals dat Rutte dat bezoekje aan het jeugdjournaal niet heeft gebruikt voor eigen gewin?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Is dit een echte tweet? Zo ja, gadverdamme dit hoor je niet te gebruiken voor je eigen politieke gewin.
Uit alles blijkt dat we niet hard en effectief genoeg straffen. De recidivecijfers zijn schrikbarend. Net als de dramatisch lage pakkans, trouwens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan zijn we het helemaal eens, want aso en crimineel gedrag mag sowieso beter aangepakt worden van mij.
Het jammere van dit soort discussies is vaak dat men het én én niet wil zien. De zwaarder straffen fan lacht de ander uit voor soft beleid en de softe komt met cijfers dat we al harder straffen. Het is zo versimpeld vaak.
Alsof iemand doodschieten ooit makkelijk is... En deze mensen denken toch helemaal niet aan een lintje...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:09 schreef Nicksanders het volgende:
Zo dat zijn weer 2 Marokkanen minder opgeruimd staat netjes.
Lintje voor deze juweliers![]()
Slotje
Het is vaak ook een maatregel opgelegd door de verzekering net zoals kogelvrije ramen of hekken.quote:
Niks, ik heb al 1 1/2 topic volgeluld met mijn mening, maar toen wist ik nog niet dat de vrouw alquote:
Ben het met jullie beiden eens. De politieke kleuterklas van zwart-wit schreeuwerdjes geeft niet veel hoop op een oplossing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit alles blijkt dat we niet hard en effectief genoeg straffen. De recidivecijfers zijn schrikbarend. Net als de dramatisch lage pakkans, trouwens.
Wat onderwijs betreft: ja, absoluut in investeren. Maar er is in dit land ook gewoon een groep mensen die niet wil. Tuig. En op een gegeven moment is de maat gewoon vol.
Als die kinderen nog jong genoeg zijn mogen ze wel blijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me een heel slecht plan dat wij Marokkaanse kinderen die wonen, en vaak geboren zijn in, Nederland ooit uitzetten naar Marokko. Ongeacht hoe crimineel die ouders ook zijn.
Gaat gelukkig ook nooit gebeuren.
Slachtoffer hulp hebben ze uiteraard ook recht op te laten betalen door de familie van deze 2 finnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Alsof iemand doodschieten ooit makkelijk is... En deze mensen denken toch helemaal niet aan een lintje...
Want bijvoorbeeld three Strikes out werkt geweldig. Was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit alles blijkt dat we niet hard en effectief genoeg straffen. De recidivecijfers zijn schrikbarend. Net als de dramatisch lage pakkans, trouwens.
Wat onderwijs betreft: ja, absoluut in investeren. Maar er is in dit land ook gewoon een groep mensen die niet wil. Tuig. En op een gegeven moment is de maat gewoon vol.
Als ze je rolstoel en morfineverzameling dreigen te jatten, zou ik het je zelfs sterk aanmoedigen ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef Draailamp het volgende:
Ik dacht dat je in Nederland geen wapen mocht hebben?
Nu hoor ik dat je je van het OM mag verdedigen op gelijke basis.
Dus niet wapen - mes bv.
Als er een overvaller naast mijn bed staat en deze bedreigd mij met een pistool zou ik me dus mogen verdedigen met een pistool?
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 18:37:09Dit zijn er weer twee minder, dat zijn 4 paspoorten minder in 1 keer! reageer retweet
Ja, recht op zelfverdediging. Je mag geen vuurwapen bezitten zonder vergunning, maar dat veranderd niets aan je recht op zelfverdediging.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef Draailamp het volgende:
Ik dacht dat je in Nederland geen wapen mocht hebben?
Nu hoor ik dat je je van het OM mag verdedigen op gelijke basis.
Dus niet wapen - mes bv.
Als er een overvaller naast mijn bed staat en deze bedreigd mij met een pistool zou ik me dus mogen verdedigen met een pistool?
Wilders staat niet bekend om zijn fatsoen. Wilders komt niet verder dan olie op het vuur gooien. Concrete oplossingen heeft hij niet. En als hij ze al wél heeft, is hij politiek te onhandig om te effectief in beleid om te zetten. Elke stem op Wilders is een totaal verloren stem. Maar dat snappen Henk, Ingrid en de rest van de fanclub niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Is dit een echte tweet? Zo ja, gadverdamme dit hoor je niet te gebruiken voor je eigen politieke gewin.
Ga toch weg met die waanzin.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:13 schreef Ping-Ping het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 18:37:09Dit zijn er weer twee minder, dat zijn 4 paspoorten minder in 1 keer! reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:13 schreef Ping-Ping het volgende:
Dat is toch bizar?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, recht op zelfverdediging. Je mag geen vuurwapen bezitten zonder vergunning, maar dat veranderd niets aan je recht op zelfverdediging.
Nee, die kinderen mogen altijd blijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:12 schreef budvar het volgende:
[..]
Als die kinderen nog jong genoeg zijn mogen ze wel blijven.
Of jezelf bewapenenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Private bewapende beveiligers inhuren.
Durven straffen is het probleem niet. Maar de richtlijnen zijn mild.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En daar heb je dus rechters voor nodig die durven te straffen. Het tweede is een (nog veel) groter probleem. En op basis daarvan kan men zeggen dat het elk jaar veiliger wordt in NL en misdaadcijfers dalen.
Deze zal toch nep zijn, ik zie hem niet op zijn Twitter, de vorige wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:13 schreef Ping-Ping het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |