abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138306135
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:09 schreef Nicksanders het volgende:
Zo dat zijn weer 2 Marokkanen minder opgeruimd staat netjes.
Lintje voor deze juweliers ^O^
Slotje
Familie van Marina? :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138306148
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Is dit een echte tweet? Zo ja, gadverdamme dit hoor je niet te gebruiken voor je eigen politieke gewin.
Net zoals dat Rutte dat bezoekje aan het jeugdjournaal niet heeft gebruikt voor eigen gewin?
pi_138306150
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Dan zijn we het helemaal eens, want aso en crimineel gedrag mag sowieso beter aangepakt worden van mij.

Het jammere van dit soort discussies is vaak dat men het én én niet wil zien. De zwaarder straffen fan lacht de ander uit voor soft beleid en de softe komt met cijfers dat we al harder straffen. Het is zo versimpeld vaak.
Uit alles blijkt dat we niet hard en effectief genoeg straffen. De recidivecijfers zijn schrikbarend. Net als de dramatisch lage pakkans, trouwens.

Wat onderwijs betreft: ja, absoluut in investeren. Maar er is in dit land ook gewoon een groep mensen die niet wil. Tuig. En op een gegeven moment is de maat gewoon vol.
pi_138306177
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:09 schreef Nicksanders het volgende:
Zo dat zijn weer 2 Marokkanen minder opgeruimd staat netjes.
Lintje voor deze juweliers ^O^
Slotje
Alsof iemand doodschieten ooit makkelijk is... En deze mensen denken toch helemaal niet aan een lintje...
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138306187
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Draailamp op 29-03-2014 20:12:52 ]
pi_138306190
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:09 schreef Ping-Ping het volgende:

[..]

He die snap ik niet!
Het is vaak ook een maatregel opgelegd door de verzekering net zoals kogelvrije ramen of hekken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138306193
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat
Niks, ik heb al 1 1/2 topic volgeluld met mijn mening, maar toen wist ik nog niet dat de vrouw al
aanwezig was in de zaak en ook niet wie de daders waren, maar ik vind het terecht dat die
mensen zich zelf hebben mogen verdedigen en ik ben blij dat zij nog leven en dat de overvallers
dood zijn is beroepsrisico denk ik dan maar....
pi_138306204
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uit alles blijkt dat we niet hard en effectief genoeg straffen. De recidivecijfers zijn schrikbarend. Net als de dramatisch lage pakkans, trouwens.

Wat onderwijs betreft: ja, absoluut in investeren. Maar er is in dit land ook gewoon een groep mensen die niet wil. Tuig. En op een gegeven moment is de maat gewoon vol.
Ben het met jullie beiden eens. De politieke kleuterklas van zwart-wit schreeuwerdjes geeft niet veel hoop op een oplossing.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

† In Memoriam † zaterdag 29 maart 2014 @ 20:12:37 #184
231686 budvar
budvar
pi_138306210
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Lijkt me een heel slecht plan dat wij Marokkaanse kinderen die wonen, en vaak geboren zijn in, Nederland ooit uitzetten naar Marokko. Ongeacht hoe crimineel die ouders ook zijn.

Gaat gelukkig ook nooit gebeuren.
Als die kinderen nog jong genoeg zijn mogen ze wel blijven. ;)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:12:48 #185
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138306214
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Alsof iemand doodschieten ooit makkelijk is... En deze mensen denken toch helemaal niet aan een lintje...
Slachtoffer hulp hebben ze uiteraard ook recht op te laten betalen door de familie van deze 2 finnen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138306219
Ik dacht dat je in Nederland geen wapen mocht hebben?
Nu hoor ik dat je je van het OM mag verdedigen op gelijke basis.
Dus niet wapen - mes bv.

Als er een overvaller naast mijn bed staat en deze bedreigd mij met een pistool zou ik me dus mogen verdedigen met een pistool?
pi_138306232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Want bijvoorbeeld three Strikes out werkt geweldig. Was het maar zo makkelijk.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138306238
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef Draailamp het volgende:
Dus niet wapen - mes bv.

Als er een overvaller naast mijn bed staat en deze bedreigd mij met een pistool zou ik me dus mogen verdedigen met een pistool?
Als ze je rolstoel en morfineverzameling dreigen te jatten, zou ik het je zelfs sterk aanmoedigen ja.

pi_138306243
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 18:37:09 Dit zijn er weer twee minder, dat zijn 4 paspoorten minder in 1 keer! reageer retweet
pi_138306250
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef Draailamp het volgende:
Dus niet wapen - mes bv.

Ja, recht op zelfverdediging. Je mag geen vuurwapen bezitten zonder vergunning, maar dat veranderd niets aan je recht op zelfverdediging.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138306258
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Is dit een echte tweet? Zo ja, gadverdamme dit hoor je niet te gebruiken voor je eigen politieke gewin.
Wilders staat niet bekend om zijn fatsoen. Wilders komt niet verder dan olie op het vuur gooien. Concrete oplossingen heeft hij niet. En als hij ze al wél heeft, is hij politiek te onhandig om te effectief in beleid om te zetten. Elke stem op Wilders is een totaal verloren stem. Maar dat snappen Henk, Ingrid en de rest van de fanclub niet.
pi_138306268
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:13 schreef Ping-Ping het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 18:37:09 Dit zijn er weer twee minder, dat zijn 4 paspoorten minder in 1 keer! reageer retweet
Ga toch weg met die waanzin. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2014 @ 20:14:19 #193
231686 budvar
budvar
pi_138306270
quote:
_O-
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
pi_138306286
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, recht op zelfverdediging. Je mag geen vuurwapen bezitten zonder vergunning, maar dat veranderd niets aan je recht op zelfverdediging.
Dat is toch bizar?
Dan zou iedereen dus een wapen kunnen aanschaffen voor dit soort gevallen?
pi_138306287
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:12 schreef budvar het volgende:

[..]

Als die kinderen nog jong genoeg zijn mogen ze wel blijven. ;)
Nee, die kinderen mogen altijd blijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138306288
quote:
_O_

Links bijt nu op haar lip. Hadden ze net de Marokkanen weer het lieve knuffelimago gegeven, verpesten die paar het weer voor die welwillende meerderheid...

Lastig hoor, om in die PvdA-kerk te blijven geloven, met zoveel onplezierige feiten om je heen...

pi_138306297
quote:
:') Oke.. het is dus mogelijk om neppe tweets te plaatsen..

Voor controle kun je gewoon in die tweet klikken voor diegene die het niet geloofd
pi_138306317
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Private bewapende beveiligers inhuren.
Of jezelf bewapenen :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En daar heb je dus rechters voor nodig die durven te straffen. Het tweede is een (nog veel) groter probleem. En op basis daarvan kan men zeggen dat het elk jaar veiliger wordt in NL en misdaadcijfers dalen.
Durven straffen is het probleem niet. Maar de richtlijnen zijn mild.
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2014 @ 20:15:58 #199
231686 budvar
budvar
pi_138306330
quote:
Deze zal toch nep zijn, ik zie hem niet op zijn Twitter, de vorige wel.
pi_138306331
Het zou een oplossing kunnen zijn om Marokkanen die misdaden begaan, het land uit te zetten. Dat scheelt heel veel nieuwe misdaden want recidive is hoog, en meteen krijgen de Marokkanen die zich wel gedragen, meer kans om voor het voetlicht te treden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')