Tja, of de overvallers schieten direct zodra ze de indruk hebben dat de eigenaar zich wil verdedigen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:17 schreef Nintex het volgende:
Hopelijk schrikt het wat van die heethoofdjes af en denken ze twee keer na voor ze de volgende overval gaan plegen. Jammer genoeg ontbreekt het deze groep meestal aan zelfreflectie. In ieder geval geven justitie en politie wel aan dat je op overvallers mag schieten.
misschien dacht hij, niet vermomd, nog erg jong, zal zo'n vaart niet lopen....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef Ping-Ping het volgende:
Als zo'n gast voor de sluis van je zaak staat, dan doe je de deur toch niet open?
Waarom heb je dan zo'n ding, toch niet voor de tocht??
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 20:01:09Ik vind die Ping-Ping maar een miezerig mannetje. reageer retweet
Dat vind ik minder makkelijk te begrijpen voor de gemiddelde burger. Voor iemand die een juwelierszaak runt kan ik het daarentegen heel goed begrijpen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:19 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dan snap ik ook waarom er zoveel mensen een pistool in hun nachtkastje hebben liggen blijkbaar.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 20:18:45Morgen aangifte doen tegen de ouders van deze twee criminelen. reageer retweet
Zo kun je alles uitsluiten. Maar gelukkig weet jij het beter dan gerenommeerde onderzoekers:)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben geen idee hoe dat werkt, want we hebben het nog nooit geprobeerd. We hebben een tamelijk soft strafbeleid. De nu omgekomen dader is het zoveelste voorbeeld. Al eerder dit soort vergrijpen gepleegd, zo weer vrij en opnieuw in de fout. Het roer zal om moeten op de één of andere manier.
Ja maar dat slaat toch nergens opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De juweliers in kwestie, lezen vrolijke vriendin.
fquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien dacht hij, niet vermomd, nog erg jong, zal zo'n vaart niet lopen....
Geen idee hoor, maar hij zal toch een overweging hebben gemaakt.
Dan gaan er weer een zooi mensen roepen dat het discriminatie isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef Ping-Ping het volgende:
Als zo'n gast voor de sluis van je zaak staat, dan doe je de deur toch niet open?
Waarom heb je dan zo'n ding, toch niet voor de tocht??
De politie met molotovcocktails bestoken, lijkt je dat wat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben geen idee hoe dat werkt, want we hebben het nog nooit geprobeerd. We hebben een tamelijk soft strafbeleid. De nu omgekomen dader is het zoveelste voorbeeld. Al eerder dit soort vergrijpen gepleegd, zo weer vrij en opnieuw in de fout. Het roer zal om moeten op de één of andere manier.
Helaas. De eigen belangenorganisatie adviseert: "Blijf kalm en bied geen verzet."quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:20 schreef PKRChamp het volgende:
Leuk dat de zelfverdediging van de juweliers zo goed word ontvangen, ik ben blij dat veel mensen nu inzien dat een bewapende bevolking zal leiden tot een veiligere maatschappij.
Ik wil niets meer horen van dat wapenbezit leid tot "Amerikaanse toestanden". De juweliers hebben gewonnen en justitie heeft gewonnen en de maatschappij heeft gewonnen in deze kwestie. De enigen die verloren hebben in deze kwestie zijn de overvallers die naar het hiernamaals zijn gestuurd.
Dit soort burger acties heeft tot gevolg dat er nu een afschrikwekkend effect plaatsvind en dat de juwelier niet meer zo snel overvallen zal worden.
Heb je gezopenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
f
[..]
Dan gaan er weer een zooi mensen roepen dat het discriminatie is
Ja daar is het een forum voorquote:
Gezien de cijfers van Marokkanen kon je bijna per definitie weten dat er in een behoorlijk afzienbare tijd na zijn uitspraken, die ik nog steeds belachelijk vind, er een incident met Marokkanen zou zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Links bijt nu op haar lip. Hadden ze net de Marokkanen weer het lieve knuffelimago gegeven, verpesten die paar het weer voor die welwillende meerderheid...
Lastig hoor, om in die PvdA-kerk te blijven geloven, met zoveel onplezierige feiten om je heen...
Ik beweer niet dat ik het beter weet. Ik stel alleen vast dat de huidige aanpak faalt en dat het anders zal moeten. Marokkanen voeren al jarenlang de ranglijst aan wat criminaliteit betreft. Dus alles wat sindsdien is gedaan heeft onvoldoende effect gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zo kun je alles uitsluiten. Maar gelukkig weet jij het beter dan gerenommeerde onderzoekers:)
Nee, dat lijkt me niks. Wél kan ik me voorstellen dat hulpeloze burgers door het lint gaan als de politie ze in de kou laat staan en de echte daders niet aanpakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De politie met molotovcocktails bestoken, lijkt je dat wat?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 20:01:09Ik vind die Ping-Ping maar een miezerig mannetje. reageer retweet
Ik had dezelfde mening toen ik nog helemaal niet wist dat het Marokkanen waren hoor, maar dat is alweer 2 topics terug ofzo..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gezien de cijfers van Marokkanen kon je bijna per definitie weten dat er in een behoorlijk afzienbare tijd na zijn uitspraken, die ik nog steeds belachelijk vind, er een incident met Marokkanen zou zijn.
Het 'zie je wel moment' dat je wist dat ging komen.
Inderdaad, het zit er dik in dat het recent gepeilde zetelverlies weer goedgemaakt wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef Intellectueel het volgende:
Ah, Marokkanen hebben Wilders weer ammunitie gegeven. Slim.
Nee, iedereen een wapen geven is een oplossingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:18 schreef beeer het volgende:
[..]
Nee je moet je laten afslachten als een mak schaap...
Waarom zetten zoveel mensen toch hun gezond verstand opzij in het voordeel van een achterlijke tekst in een wetboek
Ik denk dat Marina Sanders rustig aan de politie uitlegde hoe de vork in de steel stak, dat had Sjaak de Ruiter ook kunnen doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat ik het beter weet. Ik stel alleen vast dat de huidige aanpak faalt en dat het anders zal moeten. Marokkanen voeren al jarenlang de ranglijst aan wat criminaliteit betreft. Dus alles wat sindsdien is gedaan heeft onvoldoende effect gehad.
[..]
Nee, dat lijkt me niks. Wél kan ik me voorstellen dat hulpeloze burgers door het lint gaan als de politie ze in de kou laat staan en de echte daders niet aanpakt.
Waar slaat dit eigenlijk op?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:01 schreef Speculant. het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 18:37:09Mark, ga je vandaag de kinderen van juweliers troosten? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |