En een professionele gastouder?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zou je denken he?
Ik kan wel incidenteel hem bij een vriendin laten blijven voor de middag, maar daar wil ik dan ook weer geen gewoonte van maken. Ze is hoogzwanger van de 4e, dus die heeft haar handen de komende tijd vol genoeg. En een buurvrouw waarvan haar dochtertje ook bij Lars in de klas komt heeft last van CVS, dus die wil ik ook niet opzadelen met een peuter kleuter extra.
Sowieso wil ik graag een professionele opvang waar ik gewoon betaal voor opvang tot 18:30 ofzo, waarbij ik me niet schuldig ga voelen als ik eens wat later ben dan anders, want immers, we betalen gewoon en ze zijn toch tot half zeven open.
Wat een ge-eikel zo zeg. Het is dat Lars zo ontzettend toe is aan school, anders zou ik hem het liefst tot na de zomervakantie gewoon bij de kinderopvang waar hij nu zit houden. (Wat overigens ook alleen maar theoretisch is, want volgens mij is zijn plekje daar na half mei ook al vergeven)
Je zou het bespreekbaar kunnen maken, dat je die drie dagen eerder naar huis gaat en dat dan thuis inhaalt. En anders idd een professionele gastouder. Ook Gastouders zijn momenteel blij met nieuwe kindjes, ook al is het maar 3 maanden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef Shandaly het volgende:
Ja, misschien.. Ik vind het idee van een grotere opvang zo fijn dat er meerdere kindjes zijn, én dat er meerder leidsters zijn.. mócht het met iemand niet klikken, dan heb je nog alternatieven. Voor een gastouder vind ik het eigenlijk nog lulliger als het maar voor 3 maandjes is...![]()
Zou mijn baas het pikken als ik 3 maanden 3 dagen in de week thuis werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde graag jouw ervaringen horen. Hier te ver weg dus had sowieso geen plannenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef Susie het volgende:
Ze hebben er een treintje rijden, een soort bootje (lieveheersbeestjes) , kunnen in auto-tjes rijden, leuke speeltuin en nog een klein dierentuintje (vond ik niet zoveel voorstellen). Voor peuters vind ik het echt wel erg leuk. Google anders even?
ik herken dat soort driftbuien wel van Geert, maar die doet het alleen bij volle bewustzijn zeg maar. zo totaal over de rooie om werkelijk niets. laatste keer pieste hij uit pure drift jan z'n speelkleed onder .. en dan ook nog heel bijdehand zeggen : "zoquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:33 schreef Susie het volgende:
Ik snap je dmjo. Ja, eerste keer dus en dus ook logisch.
Maar ik vind het zo heftig, binnen thuis ging ze met de babypop gooien, dat soort dingen.
Sprookjes wonderland is echtquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:39 schreef Susie het volgende:
Jammer is dat hè? Dat je dan hoopt dat ze wat langer blijven liggen omdat ze zo laat zijn gaan slapen...
Wij zijn vandaag naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest. Erg leuk voor een peuter vind ik en Anouk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |