blaasontsteking zou een logische verklaring kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
nadat hij net op de wc nauwelijks plaste, en vijf minuten later z'n plas laat lopen op m'n (stofffen!) bank heb ik de HA gebeld. moet nu eerst laten controleren op blaasontsteking en anders is het ws gewoon een terugval in zindelijkheid en kan ik opnieuw aan de luiers
hij heeft het overal, psz, bij papa, hier. Ik kan vanmiddag om half twee bellen voor de uitslag.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
blaasontsteking zou een logische verklaring kunnen zijn.
maar kunnen er ook andere dingen meespelen? Staat er binnenkort iets te gebeuren uitstapje ofzo? Waardoor hij nerveus is.
of iets wat bij papa anders gaat dan thuis bij jou,waardoor hij nu weer in zijn broek plast,heeft hij het alleen bij jou? Of ook bij papa?
op de peuter speelzaal iets waardoor hij van slag raakt?
Wekadvies was achterhaald zei de arts. Ze zei er wel bij dat ze adviseerde om hem toch 1x wakker te maken omdat zij meteen 12 uur laten slapen dan weer het andere uiterste vond.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:12 schreef Shandaly het volgende:
Maar geen wekadvies gehad dus Asy? Mocht hij lekker gewoon doorslapen? (En jij ook dus?)
Lekker bijdehand, Kyara
Over 5 minuutjes gaan we naar school...! We hebben net samen Femke naar het kdv gebracht, was wel gek om daar met hem te zijn en hem toch weer meteen mee naar huis te nemen
Papabear heeft een paar extra oefenbroekjes van badstof bij de hema gehaald, scheelt iig een zooi spijkerbroeken wassenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:24 schreef Asyniur het volgende:
Fijn dat het goed gegaan is op school Shandaly.
DJMO, niet terug in de luiers. Gewoon afdoen met ongelukje en verder geen woorden aan vuil maken.
Harry doet hetzelfde. Dagen gaat het goed en dan opeens allemaal natte broeken. Meestal als hij niet goed in zijn vel zit, al weet ik dan niet altijd wat er dan is en hij vertelt het niet.
Hem lijkt het in elk geval niet veel te interesseren. Alleen ik heb bergen was
Zou je denken he?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat het een geslaagde ochtend was Shandaly!
Maar dat een gedoe met die BSO zeg. Je zou toch denken dat meer ouders daar "last" van hebben.
Is er misschien een gastouder die hem zo lang kan opvangen?
Echt? Bij mij lekt ie er vrij snel doorheenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Papabear heeft een paar extra oefenbroekjes van badstof bij de hema gehaald, scheelt iig een zooi spijkerbroeken wassen
En een professionele gastouder?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zou je denken he?
Ik kan wel incidenteel hem bij een vriendin laten blijven voor de middag, maar daar wil ik dan ook weer geen gewoonte van maken. Ze is hoogzwanger van de 4e, dus die heeft haar handen de komende tijd vol genoeg. En een buurvrouw waarvan haar dochtertje ook bij Lars in de klas komt heeft last van CVS, dus die wil ik ook niet opzadelen met een peuter kleuter extra.
Sowieso wil ik graag een professionele opvang waar ik gewoon betaal voor opvang tot 18:30 ofzo, waarbij ik me niet schuldig ga voelen als ik eens wat later ben dan anders, want immers, we betalen gewoon en ze zijn toch tot half zeven open.
Wat een ge-eikel zo zeg. Het is dat Lars zo ontzettend toe is aan school, anders zou ik hem het liefst tot na de zomervakantie gewoon bij de kinderopvang waar hij nu zit houden. (Wat overigens ook alleen maar theoretisch is, want volgens mij is zijn plekje daar na half mei ook al vergeven)
Je zou het bespreekbaar kunnen maken, dat je die drie dagen eerder naar huis gaat en dat dan thuis inhaalt. En anders idd een professionele gastouder. Ook Gastouders zijn momenteel blij met nieuwe kindjes, ook al is het maar 3 maanden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef Shandaly het volgende:
Ja, misschien.. Ik vind het idee van een grotere opvang zo fijn dat er meerdere kindjes zijn, én dat er meerder leidsters zijn.. mócht het met iemand niet klikken, dan heb je nog alternatieven. Voor een gastouder vind ik het eigenlijk nog lulliger als het maar voor 3 maandjes is...![]()
Zou mijn baas het pikken als ik 3 maanden 3 dagen in de week thuis werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |