abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138935774
De stoere kleine man.. Wat een verschil tussen die grote foto en die laatste. Veel zin in, maar eigenlijk ook wel er spannend..
Komt vast wel goed!
  woensdag 16 april 2014 @ 11:30:10 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138936627
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

nadat hij net op de wc nauwelijks plaste, en vijf minuten later z'n plas laat lopen op m'n (stofffen!) bank heb ik de HA gebeld. moet nu eerst laten controleren op blaasontsteking en anders is het ws gewoon een terugval in zindelijkheid en kan ik opnieuw aan de luiers :{
blaasontsteking zou een logische verklaring kunnen zijn.

maar kunnen er ook andere dingen meespelen? Staat er binnenkort iets te gebeuren uitstapje ofzo? Waardoor hij nerveus is.
of iets wat bij papa anders gaat dan thuis bij jou,waardoor hij nu weer in zijn broek plast,heeft hij het alleen bij jou? Of ook bij papa?

op de peuter speelzaal iets waardoor hij van slag raakt?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 april 2014 @ 13:10:01 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_138939656
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:30 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

blaasontsteking zou een logische verklaring kunnen zijn.

maar kunnen er ook andere dingen meespelen? Staat er binnenkort iets te gebeuren uitstapje ofzo? Waardoor hij nerveus is.
of iets wat bij papa anders gaat dan thuis bij jou,waardoor hij nu weer in zijn broek plast,heeft hij het alleen bij jou? Of ook bij papa?

op de peuter speelzaal iets waardoor hij van slag raakt?
hij heeft het overal, psz, bij papa, hier. Ik kan vanmiddag om half twee bellen voor de uitslag.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_138939838
Da's snel DJMO. Fijn! Stiekum hoop ik voor jullie dat dat het is. Zo'n fysiek iets is het makkelijkst op te lossen...

Ik geloof dat de eerste wenochtend op school wel goed is gegaan *G*
Hij was niet zo heel spraakzaam, maar we hebben lekker in het zonnetje gewandeld naar het kdv en stukje bij beetje kreeg ik toch wel wat informatie. Ze hadden buiten gespeeld, en hij had z'n koek en drinken gehad, en zijn naam was gezegd in de kring, en hij wilde alles aan zijn kdv-vriendinnetje vertellen en niet aan mij ;)
Bij het kdv vertelde de leidster dat zijn vriendinnetje hem 's ochtends al gemist had, en dat ze hem dan ging vragen hoe het op school was... en zo geschiedde. Toen ik wegging zat hij aan een tafeltje een boterhammetje te eten en was z'n vriendinnetje gezellig bij hem komen zitten. O+ O+ Peuterliefde...

En ik kwam net deze tegen op m'n fb-timeline: http://www.oudersonderling.nl/bang/ Zo zeg, die hakt er even in op een dag als vandaag... :@
pi_138940214
Fijn dat het goedgegaan is Shandaly!

Nu ik hier zo lees over al die kindjes die gaan wennen en naar school gaan enzo vind ik t wel spannend worden hier :') (mijn neefje is gisteren voor het eerst gaan wennen, dus dat maakt het ook echter ;) over 12 weken wordt ie 4 :o en mn nichtje is ook al aan het wennen)
Volgende maand zou ik gebeld moeten worden door school, nou gaat ie pas voor het echt na de vakantie, maar toch. Mijn baby O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 april 2014 @ 13:42:36 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_138940805
niks in de urine te vinden, maar omdat hij bepaalde klachten heeft die toch op blaasontsteking kunnen wijzen gaan ze met de huisarts overleggen, en krijg ik morgenochtend een advies van de dokter zelf.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_138945316
Grmbl... het lijkt wel alsof ik de enige ouder ben in deze wijk die BSO zoekt...
Lars z'n school verhuist na de zomervakantie naar een nieuwe locatie, een spilcentrum, waar ook kinderopvang, BSO en alles in geregeld wordt (Volgens mij verhuist zelfs het CB daar naar toe), maar tot dat dat klaar is hebben wij wel 3 dagen in de week BSO nodig. En ik krijg het maar niet gevonden. Ik word aan alle kanten van het kastje naar de muur gestuurd, óf het zijn BSO's aan de andere kant van Eindhoven zodat ik me het leplazerus moet fietsen om hem aan het eind van de middag op te halen, óf ze hebben geen vervoer, en ik mag me rond half drie het leplazerus fietsen om hem zelf van school naar een opvang te brengen en dan weer terug naar m'n werk voor 2 uurtjes, óf de opvang is alleen voor kindjes tot 4 jaar (Ja, Femke kan wel, maar die hoeft niet, die zit voorlopig prima waar ze nu zit)
AARRRRGGH!!
En de tijd begint nu toch echt wel te dringen... :'(

/lief dagboek
  woensdag 16 april 2014 @ 16:19:19 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_138945863
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 08:12 schreef Shandaly het volgende:
Maar geen wekadvies gehad dus Asy? Mocht hij lekker gewoon doorslapen? (En jij ook dus?)

Lekker bijdehand, Kyara :D

Over 5 minuutjes gaan we naar school...! We hebben net samen Femke naar het kdv gebracht, was wel gek om daar met hem te zijn en hem toch weer meteen mee naar huis te nemen ;)
Wekadvies was achterhaald zei de arts. Ze zei er wel bij dat ze adviseerde om hem toch 1x wakker te maken omdat zij meteen 12 uur laten slapen dan weer het andere uiterste vond.
Heb om 1 uur aan hem gepord, hij reageerde zonder enige vertraging direct dus daar heb ik het bij gelaten....
  woensdag 16 april 2014 @ 16:22:50 #234
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138945994
Fijn dat het een geslaagde ochtend was Shandaly!

Maar dat een gedoe met die BSO zeg. Je zou toch denken dat meer ouders daar "last" van hebben.
Is er misschien een gastouder die hem zo lang kan opvangen?
  woensdag 16 april 2014 @ 16:24:00 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_138946036
Fijn dat het goed gegaan is op school Shandaly.

DJMO, niet terug in de luiers. Gewoon afdoen met ongelukje en verder geen woorden aan vuil maken.
Harry doet hetzelfde. Dagen gaat het goed en dan opeens allemaal natte broeken. Meestal als hij niet goed in zijn vel zit, al weet ik dan niet altijd wat er dan is en hij vertelt het niet.
Hem lijkt het in elk geval niet veel te interesseren. Alleen ik heb bergen was ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 april 2014 @ 16:31:19 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_138946310
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:24 schreef Asyniur het volgende:
Fijn dat het goed gegaan is op school Shandaly.

DJMO, niet terug in de luiers. Gewoon afdoen met ongelukje en verder geen woorden aan vuil maken.
Harry doet hetzelfde. Dagen gaat het goed en dan opeens allemaal natte broeken. Meestal als hij niet goed in zijn vel zit, al weet ik dan niet altijd wat er dan is en hij vertelt het niet.
Hem lijkt het in elk geval niet veel te interesseren. Alleen ik heb bergen was ;)
Papabear heeft een paar extra oefenbroekjes van badstof bij de hema gehaald, scheelt iig een zooi spijkerbroeken wassen :')

pi_138946461
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat het een geslaagde ochtend was Shandaly!

Maar dat een gedoe met die BSO zeg. Je zou toch denken dat meer ouders daar "last" van hebben.
Is er misschien een gastouder die hem zo lang kan opvangen?
Zou je denken he?
Ik kan wel incidenteel hem bij een vriendin laten blijven voor de middag, maar daar wil ik dan ook weer geen gewoonte van maken. Ze is hoogzwanger van de 4e, dus die heeft haar handen de komende tijd vol genoeg. En een buurvrouw waarvan haar dochtertje ook bij Lars in de klas komt heeft last van CVS, dus die wil ik ook niet opzadelen met een peuter kleuter extra.
Sowieso wil ik graag een professionele opvang waar ik gewoon betaal voor opvang tot 18:30 ofzo, waarbij ik me niet schuldig ga voelen als ik eens wat later ben dan anders, want immers, we betalen gewoon en ze zijn toch tot half zeven open.
Wat een ge-eikel zo zeg. Het is dat Lars zo ontzettend toe is aan school, anders zou ik hem het liefst tot na de zomervakantie gewoon bij de kinderopvang waar hij nu zit houden. (Wat overigens ook alleen maar theoretisch is, want volgens mij is zijn plekje daar na half mei ook al vergeven)
  woensdag 16 april 2014 @ 17:51:25 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_138948837
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

Papabear heeft een paar extra oefenbroekjes van badstof bij de hema gehaald, scheelt iig een zooi spijkerbroeken wassen :')
Echt? Bij mij lekt ie er vrij snel doorheen
  woensdag 16 april 2014 @ 18:00:47 #239
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_138949096
Fijn dat de dag zo goed is gegaan Shandaly! Maar wat balen van dat bso gedoe.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_138951241
We hadden net onvervalst peuterdrama op weg van kdv naar huis...
Zijn vriendinnetje had mij gespot en riep naar hem "Lars, jouw mama is hier!" En Lars vond dat ze dat niet mocht zeggen, en vond ook dat ik haar moest zeggen dat zij dat niet mocht zeggen (volgen jullie nog? ;) ) En vervolgens was niets goed, en ben ik met sirene naar huis gereden... Na een powernap van vijf minuutjes op de bank is alles weer goed, meneer is erg moe... het was ook nogal een dag natuurlijk. En momenteel kletst ie me weer de oren van m'n kop O+ O+
pi_138954152
Fijn dat hij het leuk heeft gehad op school Shandaly, zo te horen had hij heel wat indrukken te verwerken vandaag..

Lastig dat je de BSO niet rond krijgt zo. Gastouder is ook geen optie voor die periode?

DJMO, gaan ze de urine nog op kweek zetten? Ik zou bij dwarsheid ook niet direct de luiers terug doen. Maar het is zo lastig oordelen als ze zo klein zijn. (En Chris had die fases niet)..

Vanmiddag waren we even in de speeltuin, was met een andere moeder aan het kletsen over dat tweede kindjes dingen toch wel sneller doen. En in mijn ooghoek zie ik Daan op het fietsje met zijwieltjes van een groter meisje klimmen, voeten op de trappers, en rijdt zo een rondje speeltuin.. Echt, hij moest ons idee even bevestigen blijkbaar :P
pi_138955029
Jeetje Shandaly, wat een gedoe. Wat stug ook dat ze bij de opvang tot 4 jaar geen uitzondering willen maken voor die drie maanden tot de zomervakantie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 16 april 2014 @ 20:44:25 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138955299
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:35 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Zou je denken he?
Ik kan wel incidenteel hem bij een vriendin laten blijven voor de middag, maar daar wil ik dan ook weer geen gewoonte van maken. Ze is hoogzwanger van de 4e, dus die heeft haar handen de komende tijd vol genoeg. En een buurvrouw waarvan haar dochtertje ook bij Lars in de klas komt heeft last van CVS, dus die wil ik ook niet opzadelen met een peuter kleuter extra.
Sowieso wil ik graag een professionele opvang waar ik gewoon betaal voor opvang tot 18:30 ofzo, waarbij ik me niet schuldig ga voelen als ik eens wat later ben dan anders, want immers, we betalen gewoon en ze zijn toch tot half zeven open.
Wat een ge-eikel zo zeg. Het is dat Lars zo ontzettend toe is aan school, anders zou ik hem het liefst tot na de zomervakantie gewoon bij de kinderopvang waar hij nu zit houden. (Wat overigens ook alleen maar theoretisch is, want volgens mij is zijn plekje daar na half mei ook al vergeven)
En een professionele gastouder?
pi_138955827
Ja, misschien.. Ik vind het idee van een grotere opvang zo fijn dat er meerdere kindjes zijn, én dat er meerder leidsters zijn.. mócht het met iemand niet klikken, dan heb je nog alternatieven. Voor een gastouder vind ik het eigenlijk nog lulliger als het maar voor 3 maandjes is... :@

Zou mijn baas het pikken als ik 3 maanden 3 dagen in de week thuis werk? ;)
  woensdag 16 april 2014 @ 21:00:18 #245
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_138956019
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef Shandaly het volgende:
Ja, misschien.. Ik vind het idee van een grotere opvang zo fijn dat er meerdere kindjes zijn, én dat er meerder leidsters zijn.. mócht het met iemand niet klikken, dan heb je nog alternatieven. Voor een gastouder vind ik het eigenlijk nog lulliger als het maar voor 3 maandjes is... :@

Zou mijn baas het pikken als ik 3 maanden 3 dagen in de week thuis werk? ;)
Je zou het bespreekbaar kunnen maken, dat je die drie dagen eerder naar huis gaat en dat dan thuis inhaalt. En anders idd een professionele gastouder. Ook Gastouders zijn momenteel blij met nieuwe kindjes, ook al is het maar 3 maanden.
pi_138957833
De vraag is meer of ik dat zelf ook zou willen. Ben niet zo fan van thuiswerken.
Al was het vandaag wel fijn om de radio hard te zetten en mee te kwelen, en lekker met een gebakken eitje te lunchen enzo.. maar ik heb altijd heel erg het gevoel dat ik te weinig doe als ik thuis werk. En dan ik vanalles moet compenseren. Ben gisteravond ook van 9 tot 12 bezig geweest. Weliswaar met tussendoor Fok en fb, maar toch... :@ :@
  woensdag 16 april 2014 @ 22:17:29 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138960790
Ik zou toch eens informeren bij een gastouder. In overleg is veel mogelijk.
  woensdag 16 april 2014 @ 22:32:03 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138961641
Motorisch onhandige peuter op de glijbaan. M zat weer in de knoop met zijn voeten toen hij bovenaan de glijbaan wilde gaan zitten. Dus ik adviseer hem om op zijn buik naar beneden te glijden. Krijg je dit...

(hij wilde dus op zijn buik, maar met zijn voeten eerst....)

_O- _O- O+ O+
pi_138962002
_O- Die M. O+
Leuk shirt!
  donderdag 17 april 2014 @ 11:52:34 #250
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_138974157
Slim van M ! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: