abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2014 @ 10:24:39 #276
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139103050
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:52 schreef DJMO het volgende:

[..]

net geprobeerd onder de douche .. z'n handen zijn redelijk schoon geworden, z'n benen krijg ik dus niet schoon :') ik vrees met vreze voor het beddengoed .. zit nu op 60 graden met extra voorwas en ossegal zeep in de machine :X
Op de benen slijt het vanzelf :s) iets met peuter en permanent marker :')
Oude (on)bekende.
  maandag 21 april 2014 @ 10:31:44 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139103193
Oops djmo! :X
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 april 2014 @ 13:27:08 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139107644
de kinderen zijn inmiddels schoon (het was acrylverf) .. het beddengoed en de muren krijg ik niet meer schoon helaas :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 21 april 2014 @ 14:37:33 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139109455
Wat een creatievelingen zeg. Balen dat het niet uit beddengoed en van de muur af ging -O-

Fijn DF, dat het zich zelf zo opgelost heeft :D

Leuke Paasdingen gedaan met jullie peuters? Wij eigenlijk niet. Volgend jaar maar eieren verstoppen. Hij heeft net wel een kleurplaat van een paashaas ingekleurd.
  maandag 21 april 2014 @ 20:07:48 #280
30252 Soempie
Procreating
pi_139120661
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 10:24 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Op de benen slijt het vanzelf :s) iets met peuter en permanent marker :')
:D

Hier had M. badkrijtjes gekregen van z'n papa. Hartstikke leuk om op de tegels en het bad te tekenen. Maar wel verwarrend. De volgende dag had ik ook een mooie tekening op de muur. De dag daarna had hij een groene marker gevonden in een -niet afgesloten- bureaulade, waarmee hij mooie tekeningen heeft gemaakt op m'n lakens. Toen hij aan mijn hoofd begon werd ik wakker. :X

Wat leuk dat sprookjeswonderland de lieveheersbeestjes nog heeft. Daar ben ik zelf nog in geweest toen ik klein was. O+ Volgende maand gaan we naar kabouterland in Exloo. Iemand daar al eens geweest? Ervaringen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 21 april 2014 @ 20:25:27 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139121598
Nooit van gehoord zelfs. Eindje uit de richting ;)

Die marker had M hier ook te pakken laatst. Van mijn salontafel, de box en het dressoir heb ik het af kunnen krijgen met zo'n staalschuursponsje. Op mijn (lichte) gordijnen prijken nog steeds mooie rode strepen. Net als op de houten blokken. En van mijn stoel ging het er beter af dan de pentekening die er al op stond.....

Ik heb mijn meubilair eigenlijk al afgeschreven. Als de kinderen groter zijn dan wordt de vloer geschuurd en komt er een nieuwe bank en bekleden we de stoelen opnieuw.
  maandag 21 april 2014 @ 20:31:34 #282
30252 Soempie
Procreating
pi_139121938

We hebben om die reden niks bijzonders aan meubels (behalve ons bed) nu ze klein zijn. Paar weken terug was ik vergeten de sudocreme weg te zetten en dat had M. op de bank gesmeerd. Krijg het er niet meer uit, zelfs niet met grootmoeders tips. En daar leer ik dan niet van. Vorige week was het boven weer raak. Zat het op de deuren, kozijnen, z'n bed en speelgoed. Hij liet wel heel blij zien waar het allemaal zat, terwijl ik met een doekje achter hem aan liep. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 21 april 2014 @ 21:14:02 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139124830
Oh, wat een boefjes allemaal :X Ik klop het even af, hier nog niet iets dergelijks gehad. Ze heeft alleen de lade in het dressoir gesloopt (moet je ook niet in staan :P ) en haar bed. Beiden waren te maken.

Ik ken het ook niet Soempie. En ja, Wonderland was erg leuk. Misschien gaan we nog eens als man zich ook wat beter voelt (nog steeds gips en bijbehorende pijn, dus was niet zo fijn voor hem, maar wilde zelf).
  maandag 21 april 2014 @ 21:18:35 #284
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139125156
Wat een creatievelingen hier >:) ;)
Het enigste waar hij veel op heeft getekend is zijn witte tafeltje en twee stoeltjes, die schilder ik wel over zodra die "periode" voorbij is.

Toevallig hebben we met de paasdagen veel uitstapjes gemaakt. Op 1e paasdag gingen we naar de boerderij die een "lammetjesdag" organiseerden.
Was wel een beetje verwarrend want ze noemden het lammetjesdag maar het was een geitenboerderij _O-
Maar in ieder geval, het was heel leuk, lekker in de hooibalen klimmen, en kleine geitjes aaien en voor 50 cent mocht je ze ook een flesje melk geven.
Daarna zijn lievelingsfruit uit een aardbeienautomaat gehaald, dus Rayen zijn dag was weer goed.

Op tweede paasdag gingen we naar het reptielenhuis in Breda. Daar heeft hij een slang(etje) geaaid ;) Eerst een schildpad zien poepen en daarna mochten de kinderen die er waren ook aaien.
Toen werd er nog een hagedis uit zijn hok geplukt die ook effe lekker op tafel poepte tot grote hilariteit van Rayen (dat heeft meer indruk gemaakt dan al die leuke beestjes aaien geloof ik :P )
Die mochten ze ook aaien.
Dus het was nog heel actief zo'n eigenlijk saai reptielenhuis :+

En vanochtend zijn we naar de plaatselijke speeltuin gegaan waar er gezocht mocht worden naar eieren *O* De paashaas kwam ook nog voorbij, waarop Rayen zei "beetje eng mama" O+ maar hij heeft he3m nog wel een handje gegeven

Nou na zo'n uitstapjesdosis gaan we nu weer effe rustig aan doen :+
Rayen 2½ jaar!
  maandag 21 april 2014 @ 21:20:49 #285
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139125286
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Soempie het volgende:

We hebben om die reden niks bijzonders aan meubels (behalve ons bed) nu ze klein zijn. Paar weken terug was ik vergeten de sudocreme weg te zetten en dat had M. op de bank gesmeerd. Krijg het er niet meer uit, zelfs niet met grootmoeders tips. En daar leer ik dan niet van. Vorige week was het boven weer raak. Zat het op de deuren, kozijnen, z'n bed en speelgoed. Hij liet wel heel blij zien waar het allemaal zat, terwijl ik met een doekje achter hem aan liep. :')
Ik ben zo blij dit te lezen :D

Hier dus ook die stift, terwijl hij al eerder de stoel met een pen heeft ondergetekend.

Maar goed, het ook niet altijd te voorkomen.
  maandag 21 april 2014 @ 21:22:09 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139125370
Klinkt leuk TJ!

Ik vind het jammer dat de kinderboerderij hier een heleboel leuke dingen organiseert maar bijna allemaal voor kinderen ouder dan 4. Of het is 's middags op een tijdstip dat ze hier slapen.
  maandag 21 april 2014 @ 21:27:16 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139125673
Klinkt allemaal wel heel erg leuk TJ!

Wij hebben best een leuke grote speeltuin in het dorp...is alleen dondermorgen open als ik dus werk, of in de middag van half 4 tot half 6 en woensdagmiddag vanaf half 2 ofzo. Nu slaapt ze gewoon nog vaak in de middag (gisteren overigens niet en ze heeft nu al aangekondigd dat ze morgen op kdv ook niet gaat slapen :? , en daarnaast vind ik vanaf half 4 ook een ruktijd.
  maandag 21 april 2014 @ 22:00:47 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_139128184
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef Soempie het volgende:

[..]

Volgende maand gaan we naar kabouterland in Exloo. Iemand daar al eens geweest? Ervaringen?
ff uit de lurkmodus, kwam toevallig langsvliegen, maar kabouterland is klein, maar wel leuk. Mijn meiden zijn er vorig jaar geweest en die hebben er genoten.

en als ik hier dan toch ben, mijn peuter wordt groot en wijs :) (wij zijn vandaag bij de sprookjeshof in zuidlaren geweest)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_139128188
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Soempie het volgende:

_O- Geweldig ook eigenlijk he? Zijn de beste verhalen voor later als ie gaat trouwen ;)
Ik heb een salontafel vol stempelinkt, en ergens nog een vage roze streep op de muur van een voorheen rode tekening, maar verder valt het gelukkig nog best mee. Sudocreme is ie gelukkig nog nooit mee aan de haal gegaan.

Laatste week peuter... volgende week om deze tijd heb ik een heuse kleuter in huis *G*
(En we hebben nog niet eens zelf een verjaardagscadeau voor hem gekocht... :X Dat wat ik wilde kopen - de Duplo spoorbrug - blijkt niet meer in de handel te zijn, behalve in een groot mega-pack met de trein zelf er al in. En die hebben we al :( Iemand nog een lumineus idee? Ikea-keukentje hebben we ook al aan gedacht, maar daar hebben we nog geen plek voor, dan moet eerst de box eruit, en die gebruiken we voor Femke nog genoeg)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 april 2014 @ 22:26:31 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139129727
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef Shandaly het volgende:

[..]

_O- Geweldig ook eigenlijk he? Zijn de beste verhalen voor later als ie gaat trouwen ;)
Ik heb een salontafel vol stempelinkt, en ergens nog een vage roze streep op de muur van een voorheen rode tekening, maar verder valt het gelukkig nog best mee. Sudocreme is ie gelukkig nog nooit mee aan de haal gegaan.

Laatste week peuter... volgende week om deze tijd heb ik een heuse kleuter in huis *G*
(En we hebben nog niet eens zelf een verjaardagscadeau voor hem gekocht... :X Dat wat ik wilde kopen - de Duplo spoorbrug - blijkt niet meer in de handel te zijn, behalve in een groot mega-pack met de trein zelf er al in. En die hebben we al :( Iemand nog een lumineus idee? Ikea-keukentje hebben we ook al aan gedacht, maar daar hebben we nog geen plek voor, dan moet eerst de box eruit, en die gebruiken we voor Femke nog genoeg)
http://www.intertoys.nl/s(...)oiresset-594154.html
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 21 april 2014 @ 22:32:17 #291
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139130071
zand/water tafel of aquaplay?

Soempie kabouterland is leuk hoor :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_139130778
Die hebben we al, DJMO. Vorig jaar van Sinterklaas gekregen. ;) En het boekje wat daarbij zit geeft allemaal leuke voorbeeldbanen met die brug (art. nr. 3774) erbij. Alleen die lijkt er nu dus niet meer te zijn.
Anyway, denk dat we maar over gaan stappen op de gewone LEGO. Ben me er net in aan het verdiepen.. wat is er veel! LEGO City, LEGO Creator, LEGO Cars etc... Poeh!
pi_139136926
Gewoon lego kan al prima voor Lars hoor. Yato speelt er ook al mee (alleen aan de grote tafel). Wij hebben wel de complete treinset van duplo (met de kerst gehad) maar dat is ook omdat hij daar op de grond mee kan spelen en kyan ook.

wat een verhalen over tekenen en sudocreme. Daar heb ik geen ervaring mee (althans wel toen ik twee was maar niet met mijn kinderen)
pi_139138655
Het lijkt mij juist wel leuk ook voor Lars, om dan iets te hebben waar hij 'alleen' mee kan spelen, aan tafel, zonder z'n kleine zusje. Omdat hij al "Groot" is. De treinbaan wordt regelmatig door Femke gemold omdat ze er lomp overheen tijgert ;)
Nu deze week nog een momentje vinden om bij een winkel te komen...
pi_139138814
Desnoods online bestellen
pi_139139674
Jullie hebben creatieve kinderen zeg.

Het enige dat ean tnt gedaan heeft is mijn agenda onder gekrast en laatst wilde ze ook de tafel poetsten. Ik had er wat Glassex opgespoten en haar een theedoek gegeven. Ga jij je maar aankleden mama zei ze. Ik had de Glassex op de eettafel gezet maar was vergeten hem op slot te draaien. Even laten hoorde ik gehuil. Ze was zelf driftig aan het spuiten geweest ermee. Niet alleen de salontafel zat onder maar ook de bank en de vloer, haar knuffel en kleding. Boos kon ik er niet om worden het was ook mijn schuld.

Hier ook een redelijk druk weekend gehad. 1e paasdag paaseieren bij opa en oma gezocht. 30x opnieuw verstopt en als afsluiting naar een pannenkoekenhuis. Daar stond zo'n auto die ook vaak bij de supermarkt staat ze was er niet uit te slaan.

2e paasdag bij de andere opa en oma paaseieren gezocht en daarna naar een speeltuin. Daar was ook een paasnijn volgens ean. Ze was er wel bang voor en kroop echt achter mij weg. Af en toe riepen ze iets door een microfoon dat was wel apart. Ik hoor paasnijn wel mama maar ik zie hem niet.
pi_139144304
Exloo gaan we misschien over een paar weken ook nog heen.. Of toch drouwenerzand..

Lego zat Chris voor zijn 4e verjaardag ook al aan. Lekker auto-tjes bouwen en ermee racen.

Hier valt het slopen/tekenen/kliederen ook nog wel mee. Hoogstens wat teveel creme op een been, of een viltstiftstreep op de tafel, maar niks dat niet meer weg gaat..

Ik had gisteren Daan zijn matras mee naar beneden genomen, om lekker op te kunnen rollen en doen.. Nu heb ik een filmpje, met het matras voor de eettafel, en een Daan die op zijn hurken vanaf de eettafel afzet, horizontaal in de lucht zweeft en op zijn buik op het matras landt, en nog een keer en nog een keer :X .. Kleine stuntkip :D
(en ik ga hem niet plaatsen, vanwege zwakke harten :P )
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:30:08 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139144305
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:06 schreef Shandaly het volgende:
Het lijkt mij juist wel leuk ook voor Lars, om dan iets te hebben waar hij 'alleen' mee kan spelen, aan tafel, zonder z'n kleine zusje. Omdat hij al "Groot" is. De treinbaan wordt regelmatig door Femke gemold omdat ze er lomp overheen tijgert ;)
Nu deze week nog een momentje vinden om bij een winkel te komen...
Shandaly je hebt doosjes die echt vanaf 4+ zijn, ik hoor verschillende moeders dat hun kinderen dat echt konden op hun 4de verjaardag, zelf of onder begeleiding. Leuk idee dus!
En dat van die duplo brug is zeer herkenbaar -O- ik kijk zaterdag even goed of ik em toevallig op de vrijmarkt tegenkom. Er wordt hier ook veel gespeeld met de treinbaan.
pi_139144890
Als je er twee vindt... ;)
Wij vieren zaterdag zijn verjaardag, dus geen tijd om vrijmarkten af te gaan...
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:30:48 #300
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139146009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:49 schreef Shandaly het volgende:
Als je er twee vindt... ;)
Wij vieren zaterdag zijn verjaardag, dus geen tijd om vrijmarkten af te gaan...
Prima! Moet ie alleen wel verzonden worden, maar indien ik 2 goedkope vind... Op MP zijn ze echt net zo duur als wanneer ze nieuw waren :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')