Ik was begin van dit kalenderjaar al aan het bedenken hoe ik dat zou gaan doen als ze misschien volgend schooljaar een continurooster zouden krijgen. Dan moet ik om half 3 bij school staan, en is er weinig tijd om te slapen. Maar ik geloof dat hij het zelf al heeft opgelostquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:12 schreef Kyara het volgende:
Wat een held DF! En jammer van dat middagslaapje. Hoewel voor jullie misschien ook wel praktisch dat je daar niet meer van afhankelijk bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
net geprobeerd onder de douche .. z'n handen zijn redelijk schoon geworden, z'n benen krijg ik dus niet schoonquote:Op maandag 21 april 2014 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
DJMO, ze wilden zelf een paasei spelen?
Maaruh, krijg je dat er weer fatsoenlijk af?
Op de benen slijt het vanzelfquote:Op maandag 21 april 2014 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
net geprobeerd onder de douche .. z'n handen zijn redelijk schoon geworden, z'n benen krijg ik dus niet schoonik vrees met vreze voor het beddengoed .. zit nu op 60 graden met extra voorwas en ossegal zeep in de machine
quote:Op maandag 21 april 2014 10:24 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Op de benen slijt het vanzelfiets met peuter en permanent marker
![]()
Ik ben zo blij dit te lezenquote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Soempie het volgende:
![]()
We hebben om die reden niks bijzonders aan meubels (behalve ons bed) nu ze klein zijn. Paar weken terug was ik vergeten de sudocreme weg te zetten en dat had M. op de bank gesmeerd. Krijg het er niet meer uit, zelfs niet met grootmoeders tips. En daar leer ik dan niet van. Vorige week was het boven weer raak. Zat het op de deuren, kozijnen, z'n bed en speelgoed. Hij liet wel heel blij zien waar het allemaal zat, terwijl ik met een doekje achter hem aan liep.
ff uit de lurkmodus, kwam toevallig langsvliegen, maar kabouterland is klein, maar wel leuk. Mijn meiden zijn er vorig jaar geweest en die hebben er genoten.quote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgende maand gaan we naar kabouterland in Exloo. Iemand daar al eens geweest? Ervaringen?
quote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Soempie het volgende:
![]()
We hebben om die reden niks bijzonders aan meubels (behalve ons bed) nu ze klein zijn. Paar weken terug was ik vergeten de sudocreme weg te zetten en dat had M. op de bank gesmeerd. Krijg het er niet meer uit, zelfs niet met grootmoeders tips. En daar leer ik dan niet van. Vorige week was het boven weer raak. Zat het op de deuren, kozijnen, z'n bed en speelgoed. Hij liet wel heel blij zien waar het allemaal zat, terwijl ik met een doekje achter hem aan liep.
http://www.intertoys.nl/s(...)oiresset-594154.htmlquote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef Shandaly het volgende:
[..]Geweldig ook eigenlijk he? Zijn de beste verhalen voor later als ie gaat trouwen
Ik heb een salontafel vol stempelinkt, en ergens nog een vage roze streep op de muur van een voorheen rode tekening, maar verder valt het gelukkig nog best mee. Sudocreme is ie gelukkig nog nooit mee aan de haal gegaan.
Laatste week peuter... volgende week om deze tijd heb ik een heuse kleuter in huis
(En we hebben nog niet eens zelf een verjaardagscadeau voor hem gekocht...Dat wat ik wilde kopen - de Duplo spoorbrug - blijkt niet meer in de handel te zijn, behalve in een groot mega-pack met de trein zelf er al in. En die hebben we al
Iemand nog een lumineus idee? Ikea-keukentje hebben we ook al aan gedacht, maar daar hebben we nog geen plek voor, dan moet eerst de box eruit, en die gebruiken we voor Femke nog genoeg)
Shandaly je hebt doosjes die echt vanaf 4+ zijn, ik hoor verschillende moeders dat hun kinderen dat echt konden op hun 4de verjaardag, zelf of onder begeleiding. Leuk idee dus!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:06 schreef Shandaly het volgende:
Het lijkt mij juist wel leuk ook voor Lars, om dan iets te hebben waar hij 'alleen' mee kan spelen, aan tafel, zonder z'n kleine zusje. Omdat hij al "Groot" is. De treinbaan wordt regelmatig door Femke gemold omdat ze er lomp overheen tijgert
Nu deze week nog een momentje vinden om bij een winkel te komen...
Prima! Moet ie alleen wel verzonden worden, maar indien ik 2 goedkope vind... Op MP zijn ze echt net zo duur als wanneer ze nieuw warenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:49 schreef Shandaly het volgende:
Als je er twee vindt...
Wij vieren zaterdag zijn verjaardag, dus geen tijd om vrijmarkten af te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |