abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138303286
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Om woest van te worden. Dit zegt echt zo veel over de totale falende aanpak van zulke criminelen. Wanneer gaan de straffen plus de effectiviteit ervan nou echt eens hard omhoog?
Wat ik niet begrijp is waarom die gasten vaak op jonge leeftijd voor criminaliteit kiezen in plaats van bezig zijn met school en studie, zoals de meeste leeftijdsgenoten.
pi_138303296
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

Stel nou dat deze mevrouw niet vervolgd wordt, is er dan geen kans dat een crimineel zelf eerder gaat schieten bij een overval? Onder het mom van zelfverdediging :o
Maakt juridisch in ieder geval geen schijn van kans, daar het in het geval van noodweer moet gaan om een [b]wederrechtelijke[b] aanranding. Je kan je niet rechtmatig verdedigen tegen noodweer (zeker niet anticiperend), omdat de noodweer per definitie tegen een wederrechtelijke gedraging gericht is met het oogmerk deze te staken.
pi_138303297
Het Telegraafvolk moet kennelijk ontladen, ik lees de uitspraak wel over een tijdje.
pi_138303314
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Dus de volgende keer dat je een juwelier binnengaat hou je er rekening mee dat je door de eigenaar overhoop geknald kan worden :?
Wel als ik ze ga beroven.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138303321
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

In de logica van iemand die een juwelier overvalt als hij geld wil hebben.
Zou ik niet snel doen, dus ik denk anders
Oh je bedoelt dat het geweld waarmee ze overvallen bruter toeneemt.

Ik dacht dat je bedoelde dat ze schietend een zaak overvallen en als ze eventueel worden aangehouden het op zelfverdediging zouden gooien :P

Maar meer en zwaarder geweld zou het gevolg kunnen zijn ja.

De daders moesten eerst door een sluis. Ik zou denken dat daarin ook wel een manier zit om te checken of ze een wapen hebben. Kogelvrij glas, deuren dicht en politie erbij. Veiliger, maar ook erg afschrikkend.
pi_138303328
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef gelly het volgende:
Het Telegraafvolk moet kennelijk ontladen, ik lees de uitspraak wel over een tijdje.
We zien je geklaag wel tegemoet als blijkt dat mevrouw vrijuit gaat.
pi_138303331
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is waarom die gasten vaak op jonge leeftijd voor criminaliteit kiezen in plaats van bezig zijn met school en studie, zoals de meeste leeftijdsgenoten.
Hoe worden ze gestimuleerd vanaf thuis uit?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_138303337
quote:
Lees: ik moet met de staart tussen de benen vluchten.
pi_138303343
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Dven het volgende:
Oke boys, tijd om het terras op te gaan, fijne avond vol speculaties nog :W
De zon is weg en het is koud :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138303364
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bedankt voor het compliment.
Je snapt wat ik bedoel. Ik doel op de totale wereldvreemdheid van zo'n figuur als gelly.
pi_138303370
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je claimt dat hun ouders de criminaliteit stimuleren of zelf crimineel waren ?
pi_138303385
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je claimt dat hun ouders de criminaliteit stimuleren of zelf crimineel waren ?
Nee, dat de ouders vaak geen hoge opleiding hebben genoten (Aanname van mijn kant) en misschien niet de stimulans kunnen geven qua studie?
pi_138303391
quote:
Je rent dus weg, das slimmer dan de overvallers waren :W
pi_138303394
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Lees: ik moet met de staart tussen de benen vluchten.
Nee, ik heb geen zin om te reageren tussen een wilde meute ééncelligen. Waarom ben je eigenlijk mod ?
pi_138303396
quote:
Ah, daar is weer zo'n dooddoener. Telegraaf-volk. Die kenden we nog niet. :')
Waar is Xa1pt trouwens? Is die alvast een stille tocht ter nagedachtenis van de "slachtoffers" aan het organiseren?
pi_138303397
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel. Ik doel op de totale wereldvreemdheid van zo'n figuur als gelly.
Natuurljk snap ik dat hete boy van me.
pi_138303398
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je mag van geluk spreken dat je die omstandigheden niet kent, dat je ze niet begrijpt vind ik wel wat bekrompen.

In grote delen van de wereld is educatie en een stabiel gezin een luxe.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138303401
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Er zijn meer jongeren met een weinig kansrijke achtergrond, maar de meesten gaan toch niet de criminaliteit in.. en zelfs met knotsgekke ouders die volkomen blut zijn heb je in dit land alle kansen om een opleiding te volgen en een diplomaatje te halen
pi_138303407
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:47 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee, dat de ouders vaak geen hoge opleiding hebben genoten (Aanname van mijn kant) en misschien niet de stimulans kunnen geven qua studie?
Volgens mij weet iedereen dat een hoge opleiding je de meeste kans geeft. Althans, elke ongeschoolde ouder die ik ken wist dat.
pi_138303408
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waar is Xa1pt trouwens? Is die alvast een stille tocht ter nagedachtenis van de "slachtoffers" aan het organiseren?
Die is waarschijnlijk aangifte doen tegen Wilders :')
pi_138303426
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens mij weet iedereen dat een hoge opleiding je de meeste kans geeft. Althans, elke ongeschoolde ouder die ik ken wist dat.
Ja, maar als de Marokkaanse ouders dat niet inzien, of dat niet over kunnen brengen?
pi_138303439
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Gelly logt nu uit zodat Xa1pt kan inloggen.
pi_138303445
quote:
[img]http://i.fo3396]zaterdag 29 maart 2014 18:47[/url] schreef Elfletterig het volgende:[/b]

[..]

Gelly komt elke morgen in een roze tutu de Krant van Wakker Nederland bij me bezorgen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:49:51 #249
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:50:33 #250
117098 Hathor
Effe niet
pi_138303463
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, maar als de Marokkaanse ouders dat niet inzien, of dat niet over kunnen brengen?
Die zijn te druk met aanklachten tegen Wilders indienen, vandaag weer 300 in Amsterdam.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')