Wat ik niet begrijp is waarom die gasten vaak op jonge leeftijd voor criminaliteit kiezen in plaats van bezig zijn met school en studie, zoals de meeste leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om woest van te worden. Dit zegt echt zo veel over de totale falende aanpak van zulke criminelen. Wanneer gaan de straffen plus de effectiviteit ervan nou echt eens hard omhoog?
Maakt juridisch in ieder geval geen schijn van kans, daar het in het geval van noodweer moet gaan om een [b]wederrechtelijke[b] aanranding. Je kan je niet rechtmatig verdedigen tegen noodweer (zeker niet anticiperend), omdat de noodweer per definitie tegen een wederrechtelijke gedraging gericht is met het oogmerk deze te staken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Stel nou dat deze mevrouw niet vervolgd wordt, is er dan geen kans dat een crimineel zelf eerder gaat schieten bij een overval? Onder het mom van zelfverdediging
Wel als ik ze ga beroven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat je een juwelier binnengaat hou je er rekening mee dat je door de eigenaar overhoop geknald kan worden
Oh je bedoelt dat het geweld waarmee ze overvallen bruter toeneemt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
In de logica van iemand die een juwelier overvalt als hij geld wil hebben.
Zou ik niet snel doen, dus ik denk anders
We zien je geklaag wel tegemoet als blijkt dat mevrouw vrijuit gaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef gelly het volgende:
Het Telegraafvolk moet kennelijk ontladen, ik lees de uitspraak wel over een tijdje.
Hoe worden ze gestimuleerd vanaf thuis uit?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom die gasten vaak op jonge leeftijd voor criminaliteit kiezen in plaats van bezig zijn met school en studie, zoals de meeste leeftijdsgenoten.
Lees: ik moet met de staart tussen de benen vluchten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef gelly het volgende:
Het Telegraafvolk moet kennelijk ontladen, ik lees de uitspraak wel over een tijdje.
De zon is weg en het is koudquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Dven het volgende:
Oke boys, tijd om het terras op te gaan, fijne avond vol speculaties nog
Je claimt dat hun ouders de criminaliteit stimuleren of zelf crimineel waren ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe worden ze gestimuleerd vanaf thuis uit?
Nee, dat de ouders vaak geen hoge opleiding hebben genoten (Aanname van mijn kant) en misschien niet de stimulans kunnen geven qua studie?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je claimt dat hun ouders de criminaliteit stimuleren of zelf crimineel waren ?
Je rent dus weg, das slimmer dan de overvallers warenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef gelly het volgende:
Nee, ik heb geen zin om te reageren tussen een wilde meute ééncelligen. Waarom ben je eigenlijk mod ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lees: ik moet met de staart tussen de benen vluchten.
Ah, daar is weer zo'n dooddoener. Telegraaf-volk. Die kenden we nog niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef gelly het volgende:
Natuurljk snap ik dat hete boy van me.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Ik doel op de totale wereldvreemdheid van zo'n figuur als gelly.
Je mag van geluk spreken dat je die omstandigheden niet kent, dat je ze niet begrijpt vind ik wel wat bekrompen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom die gasten vaak op jonge leeftijd voor criminaliteit kiezen in plaats van bezig zijn met school en studie, zoals de meeste leeftijdsgenoten.
Er zijn meer jongeren met een weinig kansrijke achtergrond, maar de meesten gaan toch niet de criminaliteit in.. en zelfs met knotsgekke ouders die volkomen blut zijn heb je in dit land alle kansen om een opleiding te volgen en een diplomaatje te halenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe worden ze gestimuleerd vanaf thuis uit?
Volgens mij weet iedereen dat een hoge opleiding je de meeste kans geeft. Althans, elke ongeschoolde ouder die ik ken wist dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dat de ouders vaak geen hoge opleiding hebben genoten (Aanname van mijn kant) en misschien niet de stimulans kunnen geven qua studie?
Die is waarschijnlijk aangifte doen tegen Wildersquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, daar is weer zo'n dooddoener. Telegraaf-volk. Die kenden we nog niet.
Waar is Xa1pt trouwens? Is die alvast een stille tocht ter nagedachtenis van de "slachtoffers" aan het organiseren?
Ja, maar als de Marokkaanse ouders dat niet inzien, of dat niet over kunnen brengen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen dat een hoge opleiding je de meeste kans geeft. Althans, elke ongeschoolde ouder die ik ken wist dat.
Gelly logt nu uit zodat Xa1pt kan inloggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar is Xa1pt trouwens? Is die alvast een stille tocht ter nagedachtenis van de "slachtoffers" aan het organiseren?
Gelly komt elke morgen in een roze tutu de Krant van Wakker Nederland bij me bezorgen.quote:[img]http://i.fo3396]zaterdag 29 maart 2014 18:47[/url] schreef Elfletterig het volgende:[/b]
[..]
Die zijn te druk met aanklachten tegen Wilders indienen, vandaag weer 300 in Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar als de Marokkaanse ouders dat niet inzien, of dat niet over kunnen brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |