Geen van beide.quote:
Je mag alles vinden wat je wil, maar ik blijf je een enorme eikel vinden.quote:Op zondag 21 september 2014 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen van beide.
Vind sowieso blowen nogal treurig als je een bepaalde leeftijd gepasseerd bent.
Hoe dan ook; fijne avond verder.
quote:Op zondag 21 september 2014 03:01 schreef remlof het volgende:
Je mag alles vinden wat je wil, maar ik blijf je een enorme eikel vinden.
Stronken noemen ze dat.quote:
>75 ofzo?quote:Op zondag 21 september 2014 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen van beide.
Vind sowieso blowen nogal treurig als je een bepaalde leeftijd gepasseerd bent.
Hoe dan ook; fijne avond verder.
Staat nu hier: MEN / Post hier met 5 woorden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:31 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Post hier in 5 woorden #25: Open voor publiek, kom binnen.
Waarom is deze nou in ene na 24 prachtige topics dicht?
Ff pissenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 02:27 schreef remlof het volgende:
Oh, kunnen jullie 'm nog wel even chainen met Topicreeks: Post hier in vijf woorden?
Als dank zal ik mijzelf in mijn kont proberen te plassen.
Deze? ONZ / MOD uitspraken archief #6quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef Boca_Raton het volgende:
ONZ / MOD uitspraken archief #6
Ik heb hier onlangs een post van moderator Re: gepost. Nu is ie weg. Waarom?
Ja! Hoe kan dit nou, in mijn topic in MyAT staat ie niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Deze? ONZ / MOD uitspraken archief #6
Al opgelost hier Smegmanus. Ik had dit topic bekeken: Uit de mailbox van de (F)A's en mods #6.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Deze? ONZ / MOD uitspraken archief #6
quote:
Gast, je bent irritant. En nee, ik ga hier niet serieus op reageren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:07 schreef Maanvis het volgende:
WAAROM LATEN JULLIE DIE KUTZAK TONG80 DOOR BAGGEREN!?!?!?!!?
Nee, want je kunt de hypocrisie niet verklaren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gast, je bent irritant. En nee, ik ga hier niet serieus op reageren.
De abo-shop ligt er wel al een week of wat uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:36 schreef smegmanus het volgende:
Wil je tong80 zijn posts niets meer lezen? Klik hier en schaf een abo aan
Uitloggen is ook nog een optie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De abo-shop ligt er wel al een week of wat uitDus voorlopig kan het advies beter zijn ''als je een post van tong80 ziet en je het niet wilt lezen, scroll dan door''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |