SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 04:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die intro doet al wonderen voor me
't moedigt je niet echt aan om achterover te gaan hangen en die serie te gaan kijken nee.quote:Op zondag 21 september 2014 04:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat mensen zoiets kunnen bedenken.
Door fraude hoge ratings . gelukkig heeft nflix meerdere topseriesquote:Op zondag 21 september 2014 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't moedigt je niet echt aan om achterover te gaan hangen en die serie te gaan kijken nee.
Kloptquote:Op zondag 21 september 2014 04:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door fraude hoge ratings . gelukkig heeft nflix meerdere topseries
Jij weetquote:Op zondag 21 september 2014 04:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt
Breaking Bad
Suits
Fargo
Sherlock
Orange is the new black
Fringe
Continuum
Ray Donovan
Heel af en toe, als ik echt niet kan wachten.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 04:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heel af en toe, als ik echt niet kan wachten.Meestal heb ik nog wel genoeg om tussendoor te kijken.
Zal 't wel eens proberen te kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 04:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het moet wel een beetje je humor zijn.
zeker proberenquote:Op zondag 21 september 2014 04:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal 't wel eens proberen te kijken.
Nein.quote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yoo. Komt je kat uit het asiel?
Aah ok. Wel even navragen of die recent zijn inentingen/kuurtjes heeft gehad. Wat voor kleur?quote:Op zondag 21 september 2014 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Leeftijd is 3 tot 5 jaar. Ik krijg die poes gratis van iemand vanwege privéomstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |