Ook alleen maar omdat een paar Rotterdammers op de TU/e zijn gaan studeren omdat ze hun bachelor al op de TUD hadden gedaan en voor de master iets nieuws wilden.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat een paar Rotterdammers op de TU/e zijn gaan studeren omdat ze hun bachelor al op de TUD hadden gedaan en voor de master iets nieuws wilden.
Om aan te tonen hoe ontzettend inferieur Rotterdam is aan deze metropool.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef Tem het volgende:
Wat de fuck heef zo'n dorp als eindhoven nou te zoeken in dit topic
Metropoolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om aan te tonen hoe ontzettend inferieur Rotterdam is aan deze metropool.
Eindhoven een metropool ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om aan te tonen hoe ontzettend inferieur Rotterdam is aan deze metropool.
Waar ga je heen? Ik lig morgen lekker te zonnen in Het Park (zo heet dat park nu eenmaalquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef niels0 het volgende:
TS heeft gelijk. R'dam heeft schitterende plekjes. Morgenochtend ga ik er heen.
Alleen maar omdat je ooit een chick in die regio hebt gehad die je gedumpt heeft is alles wat ook maar in de buurt komt van Eindhoven kut. Dit is redeneren vanuit emotie en vereist een vagina.quote:
Ach gossie, gaan we meteen de persoonlijke kant op omdat ik zeg dat Eindhoven geen metropool is? Volgens mij ben jij degene met een kutje hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je ooit een chick in die regio hebt gehad die je gedumpt heeft is alles wat ook maar in de buurt komt van Eindhoven kut. Dit is redeneren vanuit emotie en vereist een vagina.
Pics van je kut.
Eindhoven is best kutquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je ooit een chick in die regio hebt gehad die je gedumpt heeft is alles wat ook maar in de buurt komt van Eindhoven kut. Dit is redeneren vanuit emotie en vereist een vagina.
Pics van je kut.
Ergens lunchen in het centrum met vrienden. Ik weet nog niet wat we daarna gaan doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik lig morgen lekker te zonnen in Het Park (zo heet dat park nu eenmaal).
Boerenquote:
Wacht, wat? Je bent serieus een keer gedumpt door een chick uit Eindhoven? Argument zonder feitenkennis, ik kan de superioriteit van de Eindhovenaar niet beter tonen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ach gossie, gaan we meteen de persoonlijke kant op omdat ik zeg dat Eindhoven geen metropool is? Volgens mij ben jij degene met een kutje hier
Nee serieus, Eindhoven is een kutstadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht, wat? Je bent serieus een keer gedumpt door een chick uit Eindhoven? Argument zonder feitenkennis, ik kan de superioriteit van de Eindhovenaar niet beter tonen.
Ik zou niets kunnen bedenken wat er verbeterd kan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee serieus, Eindhoven is een kutstad
Hoe dichter bij Dordt...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:08 schreef chroestjov het volgende:
Wereldstad Dordrecht vind ik een veel fijnere stad.
[ afbeelding ]
De mensen. Het accent. De architectuur. Het centrum en het niet bestaan daarvan doordat Eindhoven gewoon een stel dorpen is. Het voetbal. De grootte.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou niets kunnen bedenken wat er verbeterd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |