In grote woede en frustratie kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het ligt er denk ik een beetje aan hoe ze hebben geprobeerd die juwelier te overvallen... Als dat met geweld is gebeurd denk ik dat juwelier goede kans maakt vrijgesproken te worden.... Voor zover deze al vast zal komen te zitten.
Mijn inziens schiet je niet zomaar twee overvallers dood.
Dat werd beweerd hier, geen idee of het klopt, daarom verwoordde ik het ook niet als feit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Huh, Waren de overvallers kampers?
Dat is ook debiel in dit land. Ik krijg en heb een groter probleem bij een rechter (blijkbaar) als iemand die al 10 x iets fout doet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Want het 3 strikes-out beleid is een reuze succes geweest inderdaad.
Ah, we gaan juweliers en waardetransporten als bliksemafleider gebruiken om de onschuldige bevolking maar niet te laten bestelen. Sterk argument wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef poemojn het volgende:
Of ze gaan zich op een andere doelgroep richten. Niet meer op juweliers en waardetransporten, maar bij mensen thuis die derdenrekeningen beheren (dat gebeurde hier in de buurt pas).
Rechters nemen historiek gewoon mee in de besluitvoering. Niet overdrijven nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:15 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat is ook debiel in dit land. Ik krijg en heb een groter probleem bij een rechter (blijkbaar) als iemand die al 10 x iets fout doet.
Nou, dan kan je er de donder op zeggen dat mevrouw volgende week vermoord wordt door medekampers. Eigenrichtingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat werd beweerd hier, geen idee of het klopt, daarom verwoordde ik het ook niet als feit.
Dat klopt. Gek is wel, dan haal ik zaken uit Amsterdam aan, dat mensen die heel erg bekend zijn nauwelijks straf krijg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Rechters nemen historiek gewoon mee in de besluitvoering. Niet overdrijven nu.
Dat risico heeft ze zelf genomen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, dan kan je er de donder op zeggen dat mevrouw volgende week vermoord wordt door medekampers. Eigenrichting
als die zich bewapenen verplaatsen de overvallen zich wel. Je hebt nu al meer woningovervallen dan eerst.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, we gaan juweliers en waardetransporten als bliksemafleider gebruiken om de onschuldige bevolking maar niet te laten bestelen. Sterk argument wel.
Heb je het over Mosko? Die is wel flink gestraft anders. Je beroep niet meer mogen uitoefenen, is niet niks.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat klopt. Gek is wel, dan haal ik zaken uit Amsterdam aan, dat mensen die heel erg bekend zijn nauwelijks straf krijg.
Klassenjustitiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat klopt. Gek is wel, dan haal ik zaken uit Amsterdam aan, dat mensen die heel erg bekend zijn nauwelijks straf krijg.
Ja, dat komt door meer bendes uit arme delen van Europa die vrijelijk kunnen reizen. Echt niet omdat er een beetje wordt opgetreden tegen overvallers van grote zaken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:20 schreef poemojn het volgende:
[..]
als die zich bewapenen verplaatsen de overvallen zich wel. Je hebt nu al meer woningovervallen dan eerst.
Het is vooral Engels voor "Goudjes".quote:Is Goldies eigenlijk een Joodse achternaam?
Nee, dat zei ik niet, dat was de verklaring waarom men er zo naar kijkt....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar deze discussie is ontstaan omdat iemand hier riep dat in verzet altijd een heldendaad is. Dus dat alle overvallers of inbrekers altijd maar doodgeschoten mogen worden, omdat zij de dader zijn en jij het slachtoffer. Los van de positie waar men zich in dat moment in bevind.
Waar jij woont is dat heel normaal anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, dan kan je er de donder op zeggen dat mevrouw volgende week vermoord wordt door medekampers. Eigenrichting
Als ze zo goed is met haar shotgun is die beveiliging helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat risico heeft ze zelf genomen inderdaad.
Morele vraag: vind jij dat zij bescherming verdient, zoiets als onze Blonde Clown Wilders?
Qua corruptie en levensstandaards denk ik dat Bulgarije en Colombia heel goed vergelijkbaar zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar jij woont is dat heel normaal anders.
Okequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar jij woont is dat heel normaal anders.
ok, de eigenaar heet Sanders zie ik. Goldie is een bekende Joodse voornaam, vandaar de vraag net,quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat komt door meer bendes uit arme delen van Europa die vrijelijk kunnen reizen. Echt niet omdat er een beetje wordt opgetreden tegen overvallers van grote zaken.
[..]
Het is vooral Engels voor "Goudjes".
Er liep toch iemand van FOK! een kilometer verderop de hond uit te laten rond dat tijdstip, en terwijl er een politieauto met gillende sirenes richting de juwelier reed, reed er een Porsche Cayenne met hoge snelheid in de tegengestelde richting?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom buurtbewoners het vermoeden hebben uitgesproken dat de overvallers daar uit de buurt kwamen. De auto was sowieso gestolen dus dat zou geen gevolgen hebben gehad als ze hem hadden moeten achterlaten. Maar goed, dat is allemaal puur speculatief natuurlijk.
Goldie Sanders, de schrik van Deurne, met haar dubbele loop en triggerhappy vingers.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:25 schreef poemojn het volgende:
[..]
ok, de eigenaar heet Sanders zie ik. Goldie is een bekende Joodse voornaam, vandaar de vraag net,
Qua corruptie is het volgens de indexen in Colombia nog wel wat ernstiger dan in Bulgarije. Levensstandaard durf ik niet veel over te zeggen. Zigeuners hebben het hier slecht, de rest komt rond tot bijzonder goed rond.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua corruptie en levensstandaards denk ik dat Bulgarije en Colombia heel goed vergelijkbaar zijn.
En logisch; als je geen eigenrichting zou plegen in een falend justitieel systeem, ben je in mijn ogen dom en zelfvernietigend bezig.
Paar plaatsen eronder inderdaad (precies naast Griekenland), maar met een veel gewelddadiger verleden. Het land komt van verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Qua corruptie is het volgens de indexen in Colombia nog wel wat ernstiger dan in Bulgarije. Levensstandaard durf ik niet veel over te zeggen. Zigeuners hebben het hier slecht, de rest komt rond tot bijzonder goed rond.
Eens, maar de overvallers zullen net zo min mensen zijn "waar je grapjes mee moet uithalen". Dat gaat wel dikke wraak worden, denk ik zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Marina Sanders heet ze. Volgens dorpsbewoners zijn juweliereigenaren mensen waar je geen grapjes mee uit moet halen. Tsja, jammer de bammer voor de overvallers dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |