abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138293539

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:13:01 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138293929
Nou, was een leuke date! Helaas geen avonturen met papegaaien en andere bizarre taferelen, gewoon lekker stappen en zoenen. En volgende week samen een ijsje eten ergens.

En nu schijnt de zon. Mooi man.
Gourmetten of steengrillen?
pi_138293936
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:13 schreef Silenus het volgende:
Nou, was een leuke date! Helaas geen avonturen met papegaaien en andere bizarre taferelen, gewoon lekker stappen en zoenen. En volgende week samen een ijsje eten ergens.

En nu schijnt de zon. Mooi man.
O+ de leven O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:32:42 #4
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138294279
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Rickario het volgende:
Gisteren weer een nieuwe date gehad maar ik weet niet of ik haar nu echt leuk vind. Moeilijk om hoogte van haar te krijgen. het was gezellig maar er is niks gebeurd. Eigenlijk hadden we gewoon te weinig tijd.
Maar even afwachten of ik vandaag nog wat van haar hoor.

Haar aandringen om de rekening te splitsen voorspelt in ieder geval weinig goeds :')
Hoeveel fucking tegenstrijdigheid kun je hebben in een post? Ik vind haar misschien niet leuk...,maar als ze appt, dan wel.
pi_138294425
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hoeveel fucking tegenstrijdigheid kun je hebben in een post? Ik vind haar misschien niet leuk...,maar als ze appt, dan wel.
:|W

Lezen.
Ik vind haar leuk. Maar of ik haar ècht leuk vind vraag ik mij af. Daarom zie ik een 2e date wel zitten. Gewoon om te kijken of het klikt aangezien we gisteren beiden eigenlijk te weinig tijd hadden.

Waar die vijandigheid voor nodig is in dit topic vraag ik me soms wel eens af :')
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:45:14 #6
242666 BeamofLight
pi_138294531
vijandigheid?

Ah zo, dan snap ik het ja. Alhoewel je natuurlijk ook zelf initiatief kunt tonen toch?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:45:22 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138294536
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:40 schreef Rickario het volgende:
Waar die vijandigheid voor nodig is in dit topic vraag ik me soms wel eens af :')
Gast, welke vijandigheid? Waar heb je het over man? Kut-PSV'er!

..Oh sorry, liet me even gaan. :@ Nee, ik begrijp je wel. Als het niet teveel gedoe is kun je altijd nog een keertje afspreken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_138294784
Mmm lekker zo'n kopje thee in de zon uit mijn net gekregen feyenoord mok :+

Ik heb zowaar voor vanavond misschien ook nog een date geregeld, het is de schuld van de zon! B-)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_138294874
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
vijandigheid?

Ah zo, dan snap ik het ja. Alhoewel je natuurlijk ook zelf initiatief kunt tonen toch?
Oh, dat ge 'fucking' enz.

En initiatief tonen? Date duurde eigenlijk te kort. Als we wat meer tijd hadden was er wellicht wel wat gebeurd.
.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gast, welke vijandigheid? Waar heb je het over man? Kut-PSV'er!

..Oh sorry, liet me even gaan. :@ Nee, ik begrijp je wel. Als het niet teveel gedoe is kun je altijd nog een keertje afspreken.
Yep. Maar even zien. Haast heb ik niet. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Weissman het volgende:
BoL is wel serieus, maar niet van dezelfde leeftijd.Ik heb nog een Rickario in de aanbieding? Is ook wel semi-grappig enzo. Over zijn sexuele prestaties weet ik nog niks. Daar gaan veel geruchten over.
Wat? :')
pi_138294936
Ik word vooral geil van de zon. :(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:01:48 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138294938
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Rickario het volgende:
En initiatief tonen?
Als in dat je zelf ook wat van je kan laten horen ipv te wachten op haar
pi_138294983
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als in dat je zelf ook wat van je kan laten horen ipv te wachten op haar
Al gedaan. Maar ze is aan het hockeyen volgens mij
pi_138295000
Hockeymeisjes :9
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138295533
Ah het Appje waarvan je wist dat die zou komen met de strekking 'erg gezellig maar niet meer dan dat'. Dat kan. Jammer maar geen ramp. Next. :)
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:35:18 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138295763
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef Rickario het volgende:
Ah het Appje waarvan je wist dat die zou komen met de strekking 'erg gezellig maar niet meer dan dat'. Dat kan. Jammer maar geen ramp. Next. :)
Het is lekker weer, iedereen is vrolijk, dus komt goed *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:41:06 #16
242666 BeamofLight
pi_138295873
Heb een date-verzoek van 3 of 4 vrouwen liggen, maar vanavond lekker feestje; morgen van het weer genieten en heel misschien 's avonds afspreken. Denk idd dat het het weer is.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:48:01 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138295999
quote:
Bij mij gebeurt er nooit iets op een eerste date en ik wil altijd de rekening splitten.
Idem hier, buiten het splitten dan.

quote:
Ik ben altijd afstandelijk. AFSTANDELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG YO!
Ow jeej, jij bent zo'n type dat ik altijd verkeerd inschat dus?

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:01 schreef habitue het volgende:
Ik word vooral geil van de zon. :(
Daar heb je de zon toch niet voor nodig? Al is het een goede katalysator.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138297864
Aankomende week weer een date met krullenbol v.2.0. Nu eerst maar ergens wat eten denk ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138302671
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:55 schreef MissGump het volgende:
Mmm lekker zo'n kopje thee in de zon uit mijn net gekregen feyenoord mok :+

Ik heb zowaar voor vanavond misschien ook nog een date geregeld, het is de schuld van de zon! B-)
Toe maar :D Mijn voorlopige enige datekans is met een meid die uit Rotterdam komt maar in België studeert... en die komt pas naar NL als ze vakantie heeft binnenkort :P
pi_138337155
Ben benieuwd hoe het gaat lopen morgen op m'n 2e date. Bij de eerste was het vooral kennis maken en weinig fysiek contact of iets in die richting. Ze is enorm moeilijk te peilen, dus weet niet wat haar insteek is voor morgen.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_138337212
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef Buffell het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat lopen morgen op m'n 2e date. Bij de eerste was het vooral kennis maken en weinig fysiek contact of iets in die richting. Ze is enorm moeilijk te peilen, dus weet niet wat haar insteek is voor morgen.
Je peilstokje is de insteek ;)
pi_138339054
hoe voorkom je toch die interview gesprekken op bv een paiq? Waar het snel over studie en werk gaat of stuk minder erg de vakantieplannen (maar toch ook een vrij standaard verhaal wordt)

je hebt niet echt aanknopingspunten om lekker over 'niets' te zwammen even, zoals je in de kroeg wel sneller hebt
pi_138339776
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef VacaLoca het volgende:
hoe voorkom je toch die interview gesprekken op bv een paiq? Waar het snel over studie en werk gaat of stuk minder erg de vakantieplannen (maar toch ook een vrij standaard verhaal wordt)

je hebt niet echt aanknopingspunten om lekker over 'niets' te zwammen even, zoals je in de kroeg wel sneller hebt
Je bent zelf een belangrijk onderdeel van het gesprek, dus dat ligt toch ook echt grotendeels aan jezelf.
pi_138339849
Dat ontken ik ook niet :) Geef dus aan dat ik dat zelf lastig vind, vooral als er vooral antwoord komt zonder dat ze zelf echt veel nieuwe dingen zegt waar je op in kan haken
  zondag 30 maart 2014 @ 21:21:03 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138340592
Wat ik vooral merk is dat je niet echt vragen moet stellen, maar meer opmerking kan maken. Waarop dan evt ingehaakt kan worden.

Onlangs weer een beetje op Tinder aan de slag. En merk dat als het gelijk al zo'n vraag/interview gesprek wordt, ik al snel afhaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')