Beste Piet wat is het bbqcijfer voor vandaag?quote:Op zondag 30 maart 2014 09:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een meteoroloog, nice one!
Yip, sinds gisterenquote:Op zondag 30 maart 2014 09:39 schreef heywoodu het volgende:
Live timing van Nattekat, is dat iets nieuws?
En hoe kunnen we dat bekijken?quote:Op zondag 30 maart 2014 09:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Yip, sinds gisterenDe online LT van F1.com is gewoon bagger geworden, en hij heeft de officiële app aangekocht en streamt die. Hebben we tenminste wat degelijke info
Dat staat dus in de OP onderaanquote:
Wat voor sites? Een groot deel van de weersites uit Nederland, maar ook de grote internationale sites als accuweather hebben gewoon niet de juiste info voor locaties buiten Europa (of de US). Voor een goede verwachting kan je altijd beter kijken op de website van het desbetreffende land. Het gaat te ver in detail uit te leggen, maar heeft voornamelijk te maken met het focusgebied voor een geautomatiseerde verwachting (want dat is wat het is).quote:Op zondag 30 maart 2014 09:33 schreef Nober het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe Hülkenberg en de Toro Rosso's het doen tegen de McLarens. Williams komen gedurende de race ook naar voren lijkt me.
[..]
Beste Piet wat is het bbqcijfer voor vandaag?
Ik heb vrijdag op verschillende sites gekeken en ik zag vooral dat het zondag van 16 tot 18 uur droog zou blijven.
quote:We don't trust the weatherforecast at all because it's been completely wrong all weekend
Iddquote:
Al voorbij.quote:Op zondag 30 maart 2014 09:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is NU die minuut stilte? Dan zap ik nl wel even naar de BBC...
quote:
Sepp Blatter vond het langquote:
quote:
Wie?quote:
hij doet t nog niet..quote:Op [url=http://forum.fok.nl /topic/2090547/4/51#138320223]zondag 30 maart 2014 09:45[/url] schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh en Nattekat; je bent een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |