Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry? Ik heb het aan den lijve meegemaakt..
Dat is makkelijk praten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
Oké oké, ik moet wat bekennen. zeefje heeft mij afgewezen, ze vond m'n stalpoten te dik.
WoW er zijn er maar weinig die door zeefje zijn afgewezen, You're specialquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
Oké oké, ik moet wat bekennen. zeefje heeft mij afgewezen, ze vond m'n stalpoten te dik.
Hihi, kinkyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Dven het volgende:
En sowieso the girl next door niet. Pretentieus kind. Hapt wel altijd goed.
Et moi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef perro. het volgende:
alleen tamashii en fera nog enigszins ongeschonden. oh well.![]()
Enigszins ja. Niet volledig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef perro. het volgende:
alleen tamashii en fera nog enigszins ongeschonden. oh well.![]()
Wie heeft er nou autisme spectrum syndroom? Gij of ik jonguh? Kom haten dang.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat jij nou een onzekere psychiatrische patiënt ben, en daar nog blind voor ben ook. Manipulatief naar mannetje ben je.
Zullen we de foto's er even bij pakken? Zeg het maar hoor.quote:
+1quote:
Ga heel de kpd lijst af vraag alle mannen. Ik heb ze allemaal afgewezen nav mijn foto.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WoW er zijn er maar weinig die door zeefje zijn afgewezen, You're special
Foto's pleasequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wie heeft er nou autisme spectrum syndroom? Gij of ik jonguh? Kom haten dang.
[..]
Zullen we de foto's er even bij pakken? Zeg het maar hoor.
Foto's?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
Je bent nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.
Stuur je ze wel ff door?quote:
Jij hebt een depressie jonguhquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat je zelf wel in je leugens gelooftquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga heel de kpd lijst af vraag alle mannen. Ik heb ze allemaal afgewezen nav mijn foto.
Deze is niet groenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Hier LoLa, zonder bladblazer.
[ afbeelding ]
Mocht dit waar zijn: ga zo door.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga heel de kpd lijst af vraag alle mannen. Ik heb ze allemaal afgewezen nav mijn foto.
In a heartbeatquote:
Dat sowiesoquote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij hebt een depressie jonguh
Kom haten dan
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:56 schreef perro. het volgende:
[..]
dat zou alleen maar een bloedbad worden. nee, dank je.
Ga ze navragen dan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf wel in je leugens gelooft
Wat ben je toch weer gehoorzaam.quote:
Onmogelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
quote:
Maar je 'dm gestuurd' in het date topic, ook al heb je die afgewezen, maakt je niet geloofwaardig...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die andere was toffer. Want bladblazer!!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Hier LoLa, zonder bladblazer.
[ afbeelding ]
Ik krijg van Veel mensen te horen dat je een onbetrouwbare pauper bent en hoe je jezelf nu doet voorkomen maakt die bewering een stuk geloofwaardigerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
vrouw, ongeschonden, volledig. maak daar eens een zin van en gebruik ook nog het woord zilvervliesrijst.quote:
+1quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die andere was toffer. Want bladblazer!!!!!
Ok. Goed puntquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je 'dm gestuurd' in het date topic, ook al heb je die afgewezen, maakt je niet geloofwaardig...
Dus doe dat soort meldingen gewoon niet. Houd het lekker voor jezelf.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die andere was toffer. Want bladblazer!!!!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef perro. het volgende:
[..]
vrouw, ongeschonden, volledig. maak daar eens een zin van en gebruik ook nog het woord zilvervliesrijst.
Ik snap er niks van jongen. Ik zei alleen dat ik niet volledig ongeschonden ben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef perro. het volgende:
[..]
vrouw, ongeschonden, volledig. maak daar eens een zin van en gebruik ook nog het woord zilvervliesrijst.
Nee, doe die foto's maar.quote:
Sorry ben aan het afkickenquote:
Doe mij maar koffie.quote:
Koffie Het is weekend? Dan drink je toch alleen 's ochtends koffie?quote:
quote:
Liever een biertje nuquote:
Nee ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffie Het is weekend? Dan drink je toch alleen 's ochtends koffie?
Wil jij ze ook?quote:
Wat voor cake?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je langs? Ik heb verse cake gebakken
Die heb ik nog nietquote:
Jij krijgt niets van mij, verkoop je Apple zooi maarquote:
quote:
quote:
Straks om 0800 uur.quote:
Mwah. Vond de opmerking gewoon leuk.quote:
jammer jammer. ik heb geen zin om het uit te leggen, dus ik zeg alleen: lees het nog eens. of niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er niks van jongen. Ik zei alleen dat ik niet volledig ongeschonden ben.
Beter je best doen dan. En anders maak je ze zelf maar.quote:
Ik heb alleen HJ!!quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter je best doen dan. En anders maak je ze zelf maar.
Ik heb het meerdere keren gelezen en snap er nog steeds geen hol van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef perro. het volgende:
[..]
jammer jammer. ik heb geen zin om het uit te leggen, dus ik zeg alleen: lees het nog eens. of niet.
Na jaren veel te veel alcohol te gebruiken is het wel eens tijd om de lever een paar jaar rust te gunnen :pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet
[..]
Jij krijgt niets van mij, verkoop je Apple zooi maar
[..]
[..]![]()
Geen guiness?
Jij zit al met je gedachten bij de meet met fas?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren gelezen en snap er nog steeds geen hol van.
Ik type toch geen Chinees ofzo?quote:
Zou ik ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Na jaren veel te veel alcohol te gebruiken is het wel eens tijd om de lever een paar jaar rust te gunnen :p
quote:
Wil je nou wel of niet een HJ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is goed...
Drank is niet zo verstandig.
kun je nu vannacht niet slapen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren gelezen en snap er nog steeds geen hol van.
Nee, ik begrijp het gewoon echt niet. Ik voel me dom nu. En wat is er met die rijst?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit al met je gedachten bij de meet met fas?
Dat is niemand feer...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er niks van jongen. Ik zei alleen dat ik niet volledig ongeschonden ben.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp het gewoon echt niet. Ik voel me dom nu. En wat is er met die rijst?
Dat zal wel lukken hoor. Gewoon even goed soppen.quote:
ZIlvervlies -zilver.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp het gewoon echt niet. Ik voel me dom nu. En wat is er met die rijst?
Een subtiele verwijzing naar een (zilver)vliesje?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
Daar dacht ik wel aan, maar had ergens het idee dat het weer te ver gezocht was.quote:
Maagden bestaan niet meer?quote:
haha gvd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken hoor. Gewoon even goed soppen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een subtiele verwijzing naar een (zilver)vliesje?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan, maar had ergens het idee dat het weer te ver gezocht was.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan, maar had ergens het idee dat het weer te ver gezocht was.
Dan moet ik wel heel goed m'n best doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:04 schreef perro. het volgende:
[..]
haha gvd.
gelukkig ben je al geschonden anders zou ook dat nog een bloedbad worden.
Dat is best een teleurstelling als je daar achter komt nadat je je bomgordel hebt laten exploderen.quote:
Nouja, komt vooral doordat ik een breed scala aan neurologische problemen heb en wanneer ik te veel drink dan krijg ik het dubbel zo hard terug. Na een weekje met een vriendin in nederland te zijn geweest had ik het ook behoorlijk zwaarquote:
Sowieso, maagden.. Dan moet je ze steeds weer alles leren.. No thanks..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is best een teleurstelling als je daar achter komt nadat je je bomgordel hebt laten exploderen.
Ah, we hebben een expert in ons midden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso, maagden.. Dan moet je ze steeds weer alles leren.. No thanks..
Mijn heldquote:
too late.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel goed m'n best doen.
* Huppelmuts gaat een bakkie thee zetten voor LoLaquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trouwens, tijd voor een hertogje!
hardop gelachen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, we hebben een expert in ons midden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat een bakkie thee zetten voor LoLa
Sake?quote:
Katheterrrrrrquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Das wel de laatste van vanavond anders moet ik er vannacht uit om te pissen... en als ik ergens een hekel aan heb.....
Dat is altijd zo erg!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Das wel de laatste van vanavond anders moet ik er vannacht uit om te pissen... en als ik ergens een hekel aan heb.....
Die zijn er zeker, maar had ik het over seks?quote:
Daarom een emmertje naast je bed, al zal dit voor vrouwen een wat grotere uitdaging zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is altijd zo erg!!
Lig je net lekker en vooral warme n dan moet je er wer uit
Nou ja, volgens mij ging het wel over seks.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, maar had ik het over seks?
Bah WT!! Gewoon bah!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom een emmertje naast je bed, al zal dit voor vrouwen een wat grotere uitdaging zijn.
Luier dragen. Lekker lui blijven liggen. Laat maar lopen!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom een emmertje naast je bed, al zal dit voor vrouwen een wat grotere uitdaging zijn.
Catheterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is altijd zo erg!!
Lig je net lekker en vooral warme n dan moet je er wer uit
Denken dat ik niet in een emmer kan plassenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij moeten alleen wel wat verder het bed uit daarvoor dan een man maar ja!! We kunnen het wel!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet denken dat ik in een emmer kan plassen
Jij? Zelfs terwijl je drie brandende tennisballen aan het jongleren bentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denken dat ik niet in een emmer kan plassen
Ik heb een beetje moeite met die dingen kopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Luier dragen. Lekker lui blijven liggen. Laat maar lopen!
Die je niet hebtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:12 schreef henrivo het volgende:
Die dm's van mensen die Zeefjes foto's willen
Gewoon je debiele nichtje om een boodschap sturenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met die dingen kopen.
Online bestellen tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie door de dubbelzinnigheid de enkele bomen niet meer, of iets in die trant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij ging het wel over seks.
Moet ze wel de verleiding weerstaan die tennisballen uit te pissenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij? Zelfs terwijl je drie brandende tennisballen aan het jongleren bent
quote:
Sasha Grey zou deze uitdaging aangaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ze wel de verleiding weerstaan die tennisballen uit te pissen
Dan zou ik het naar mijn werk moeten sturen, en daar zijn ze altijd heel nieuwsgierig!quote:
Potver, dat ik daar niet over nagedacht heb!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon je debiele nichtje om een boodschap sturen
Ik heb nog wel een paar maatje 5 liggen. Kan Primaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe mij het adres van je werk eensquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zou ik het naar mijn werk moeten sturen, en daar zijn ze altijd heel nieuwsgierig!
[..]
Potver, dat ik daar niet over nagedacht heb!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij het adres van je werk eens
Je weet wat ik nu ga zeggen he.quote:
Je bent zelf oudquote:
Zij kan niets ontkrachten want niemand hier gelooft haarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:17 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zeef, ontkrachtig jij deze bewering even.
Ook goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent zelf oud
[..]
Zij kan niets ontkrachten want niemand hier gelooft haar
nobody gives a shit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:17 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zeef, ontkrachtig jij deze bewering even.
deze blanke weet.quote:
Als ik nog zou kunnen bukken kreeg je een draai om je oren.quote:
quote:
quote:
Nee, ga ik ook niet doen. Je mag op eigen naam wel wat wijzigingen doorvoeren.quote:
* Huppelmuts deed KNORRRRRR!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik nog zou kunnen bukken kreeg je een draai om je oren.
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik nog zou kunnen bukken kreeg je een draai om je oren.
Half 12 toch?quote:
Tijdzones dit datquote:
Wat nu als hij niet in GMT+1 zit (wanneer naar zomertijd trouwens?)quote:
Zaterdagnacht tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat nu als hij niet in GMT+1 zit (wanneer naar zomertijd trouwens?)
Ja. Een uur korter werken.quote:
A.s zaterdag op zondagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat nu als hij niet in GMT+1 zit (wanneer naar zomertijd trouwens?)
Drie wordt vier. Een beetje sociaal land had dit op vrijdagmiddag 15.00 gedaan..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie wordt vier. Een beetje sociaal land had dit op vrijdagmiddag 15.00 gedaan..
Truste.quote:
Maar hem ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent zelf oud
[..]
Zij kan niets ontkrachten want niemand hier gelooft haar
Vast al op voor ik er ben.quote:
Truequote:
Truste.quote:
quote:
Trusten.quote:
Ik ben bejaard. Ik ben niet meer zo snel.....quote:
Geen cake danquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben bejaard. Ik ben niet meer zo snel.....
Shit....quote:
quote:
quote:
Kan naam niet eens uitsprekenquote:
Waar zat je nouquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:11 schreef muhahaha het volgende:
Nog meer drama? Waarom heb ik dat moeten missen.
Tjah ik kreeg ineens een leven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
Waar zat je nou
Ik maar wachten ingame
Hoax!!quote:
Het kwam niet tot een echte climax neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes een minimeet en gelijk een fittie van 3 topics?
Ik zag dat zelfs onze bloedhond twi er op dook.
Maar ik heb niet veel gemist, zo te zien. Kom op mensen, dit kan beter.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, kan gewoon niet slapen. Tweede nacht op rij
Nee aan het laat makenquote:
Yeppos, moet eerst mn alkohol opmaken en zit ondertussen naar een nummer te zoeken dat ik maar niet kan vinden en waarvan ik niet weet hoe t heet, van wie t is etc enzquote:
Daar is een topic voorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yeppos, moet eerst mn alkohol opmaken en zit ondertussen naar een nummer te zoeken dat ik maar niet kan vinden en waarvan ik niet weet hoe t heet, van wie t is etc enz
Ja, maar meer dan dit kan ik niet typen over dat nummer, behalve dat het ergens miden jaren 90 in Berlijn veel op de radio te horen wasquote:
Onrustig, angstig wakker geworden uit een nachtmerriequote:
Aaahwquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Onrustig, angstig wakker geworden uit een nachtmerrie
99 Luftballonsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar meer dan dit kan ik niet typen over dat nummer, behalve dat het ergens miden jaren 90 in Berlijn veel op de radio te horen was
Tja da's niet handigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en Faxie, er is wel 1 lichtpuntje...ik heb dat nummer nog op cassettebandje...helaas niks om dat ding op af te spelen en geen flauw idee of dat bandje het nog doetfml
Nee, het was meer een trance-achtig nummerquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het was meer een trance-achtig nummer
Ik dacht dat het van Paul van Dyk was of een remix van hem, maar ik-kan-het-maar-nbiet-vinden!!!
En dat is ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah, ik luister nu maar wat anders weer...zelfde wat ik al de hele week luister
Nee, die was het zeker niet (wel een lekker nummer), het was dacht ik ergens voor dat nummer nogquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, die was het zeker niet (wel een lekker nummer), het was dacht ik ergens voor dat nummer nog
Die heb ik eerder vanavond ook al gehoord, maar is hem ook niet. Evengoed bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik eerder vanavond ook al gehoord, maar is hem ook niet. Evengoed bedankt.
Enige stukje text wat ik nog weet (of het überhaubt wel klopt) is iets van "beautiful things" gezongen op 2 toonhoogtes (1e lettergreep 1 toonhoogte hoger dan de overige 3 lettergrepen).
Maar nogmaals, tis al zo lang terug man...
Pfff moeilijk hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, was hem ook niet maar moet wel ongeveer uit dezelfde tijd komen. Het was ook geen techno maar echt meer trance.
Tsja, als je een ouderwetse walkman hebt oid, dan kan ik hem afspelen. Heb dan slechts een paar dagen nodig om al die bandjes weer af te luisterenquote:
Ik heb natuurlijk allang al op de lyrics gezochtquote:
Uh?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ach ja, Dammerung is ook wel aardig verslavend, ik luister het al dagen non-stop, het zit de hele tijd in mn hoofd, zelfs als ik wakker wordt, als ik ga slapen en als ik met mensen praat
Zo om de zoveel tijd hoor ik iets nieuws en dat blijf ik luisteren, opnieuw en oipnieuw. Ik kan het nog het beste omschrijven als "verliefd zijn op een liedje"quote:
Dat heb ik ook regelmatig. Maar dat ebt meestal wel weer weg na een weekje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo om de zoveel tijd hoor ik iets nieuws en dat blijf ik luisteren, opnieuw en oipnieuw. Ik kan het nog het beste omschrijven als "verliefd zijn op een liedje"
Dezequote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig. Maar dat ebt meestal wel weer weg na een weekje.
Dammerung zegt me alleen niks. Kan een Death Metal band vinden, maar daar zal je wel niet op doelen?
Ja iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig. Maar dat ebt meestal wel weer weg na een weekje.
ff luisterenquote:
Wel aardig, maar niet iets waar ik helemaal wild van zou wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ff luisteren
Wat vond je van de plaat trouwens?
Geen idee, het was de melodie die me ineens pakte. Ik zat een album van Sasha en nog iemand te lusiteren, de cd ging over naar de remix van die track en het was instant-addictionquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel aardig, maar niet iets waar ik helemaal wild van zou worden
Interessant.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe was die Russische film?
Ik ga maar eens uit bed. Genoeg te doen vandaag.
Klusjesdag![]()
Ik ga enkel plankjes schilderen en er moet een grote kledingkast van de ene slaapkamer naar de ander, niet teveel doen en vanmiddag genieten van de zon natuurlijk.quote:
Dat valt dan nog wel mee inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga enkel plankjes schilderen en er moet een grote kledingkast van de ene slaapkamer naar de ander, niet teveel doen en vanmiddag genieten van de zon natuurlijk.
Stel je aan zegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee inderdaad.
Ik hoop te slapen tijdens die warme periode vandaag.
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stel je aan zegverhuis dan naar Syberie of zo
Mogguh Vinnie
* Huppelmuts legt rokje weer in de kastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Het valt vandaag inderdaad wel mee.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts legt rokje weer in de kast
Ik was 2,5 uur voor de wekker wakker en viel 15 minuten voor de wekker ging in slaapquote:
Wie zet er nu een wekker in het weekend?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was 2,5 uur voor de wekker wakker en viel 15 minuten voor de wekker ging in slaap
Ik moet toch naar Woerden vandaag. Stel je voor dat ik opeens ging uitslapenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zet er nu een wekker in het weekend?
Dat heb ik trouwens echt bijna elke doordeweekse dag
Ja, dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet toch naar Woerden vandaag. Stel je voor dat ik opeens ging uitslapen
Ja, van GRTD.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kwam niet tot een echte climax nee
Minimeet?
Dat is al beterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry het effect van gister loopt een beetje over...
Kusjekroellebberlik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |