Wees maar niet bang, jij staat er inquote:
Denk dat dat nog meevalt...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef Myraela het volgende:
Zeefje is het centrale netwerk van het schema.
Wel tochquote:
Bijna elke dag..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maandag wel, dinsdag niet, woensdag wel, donderdag wel .....
Zeefje is niet centraal idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, jij staat er in
[..]
Denk dat dat nog meevalt...
Eerder van 18:20 - 18:35 dat standjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder van 18:20 - 18:35 dat standje
precies.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's ook schematisch.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies.
Maar stiekem neuk ik enkel in het weekend hoor
Door de week moe van t werk.. Och arme!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies.
Maar stiekem neuk ik enkel in het weekend hoor
Dat kan ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je cake kunt maken, kun je ook koekjes maken. Of boterkoek. Of muffins. Of whatever.
Boterkoek kan iedereen! Niet allemaal even goed, maar iedereen kan het...quote:
Huismamaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Door de week moe van t werk.. Och arme!
Misschien vragen omdat haar te leren aan jouquote:
Anders kookboek/recept erbij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boterkoek kan iedereen! Niet allemaal even goed, maar iedereen kan het...
Ik ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boterkoekquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik overweeg er eens een te halen
(Verjaardagstip)
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Okok, uitzonderingen moeten er zijn...
http://www.mijnreceptenbo(...)ubmit.x=0&submit.y=0quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
(Verjaardagstip)
Probeer anders een Margriet kookboek op de kop te tikken. Zeer informatief wat betreft baksels!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
(Verjaardagstip)
2 x taartquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
19 AprilMaar ik vier het 3 mei bij iemand anders
Okequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
19 AprilMaar ik vier het 3 mei bij iemand anders
Heb jij d'r een over?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Probeer anders een Margriet kookboek op de kop te tikken. Zeer informatief wat betreft baksels!
Wat doe jij volgend weekend?quote:
Kom je zaterdag naar nijmegen?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vd week een taart in elkaar flansen die ik moet afleveren
Zin inlekker freubelen
Straks krijg je 10 kookboeken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
(Verjaardagstip)
Ja, die had ik vorige week ofzo.. Neem je een hapje.. Bahquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige met nep vulling zijn alleen
Na 2 happen niet lekker meer.
Ja en?quote:
Gezellig!!quote:
Wat voor? Met fondant enzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vd week een taart in elkaar flansen die ik moet afleveren
Zin inlekker freubelen
Kan er ook niet tegen nee, meteen last van maag/misselijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, die had ik vorige week ofzo.. Neem je een hapje.. Bah
Afschuwelijk gewoon.. "Dit is geen boterkoek." Meteen teleurgesteld enzo..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor? Met fondant enzo?
[..]
Kan er ook niet tegen nee, meteen last van maag/misselijk.
Oeh Marsepeinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaof een combi met marsepein. Ik ga morgen spullen halen.
Nomquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaof een combi met marsepein. Ik ga morgen spullen halen.
Pest is dat je het niet ziet totdat je hem aansnijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afschuwelijk gewoon.. "Dit is geen boterkoek." Meteen teleurgesteld enzo..
Tenzij partjes/blokjes! Dan zie je het gelukkig op tijd!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nom
Vriendin van broertje maakt die ook vaak voor een verjaardag
[..]
Pest is dat je het niet ziet totdat je hem aansnijd.
Jep. Meer neuken mensen.quote:
Daar heb je zelf ook invloed op feerquote:
Ja ik maak af voor verjaardagen enzo wel wat. En dit was gewoon een betaald opdrachtje. Superleuk om te doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nom
Vriendin van broertje maakt die ook vaak voor een verjaardag
[..]
Pest is dat je het niet ziet totdat je hem aansnijd.
Ik sta er al in.quote:
quote:
quote:
Minder!quote:
Meer, meer, meerquote:
Ik zal nooit klaar zijn met mannen, denk ik. Maar dat betekent niet dat ik iedereen pak die hier post.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien is ze wel even helemaal klaar met piemels
Tja ze date Fas morgen natuurlijk....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien is ze wel even helemaal klaar met piemels
Weet ik, dat heb je zelf een keer verteld in de TC.quote:
Uhu zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik maak af voor verjaardagen enzo wel wat. En dit was gewoon een betaald opdrachtje. Superleuk om te doen.
quote:
Waarom niet gewoon hier?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
Mensen die 'm willen zien mogen me dm'en.
We staan open voor correcties. De helft is gebaseerd op roddels waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgens mij zitten er een paar verloren tussen
En een aantal die niet kloppen
Zonder hem gezien te hebben durf ik dat al te zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgens mij zitten er een paar verloren tussen
En een aantal die niet kloppen
Die tellen we niet mee ...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jullie zijn Artelligence vergeten bij TGND
En peuquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nah, is misschien wat lullig voor sommigen.quote:
quote:
Ik had ze er al op gewezen hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er is toch geneukt?quote:
Waar mensen zich al druk om maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, is misschien wat lullig voor sommigen.
Dat wist ik niet eens. Dacht dat het niet waar was.quote:
Artelligence hoort niet echt bij deze crowd. Ik zie hem zelden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is toch geneukt?
[..]
Waar mensen zich al druk om maken.
Tja hij post hier toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Artelligence hoort niet echt bij deze crowd. Ik zie hem zelden.
Het gaat over (ex) SC'ers. Misschien als hij regelmatiger post, maar vind hem nu eigenlijk nog te 'nieuw'.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar wordt op dit moment hard aan gewerkt anders..
Omdat ze zo lief zijn samen.quote:
Anders heb je er een dagtaak aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Tering en dan is dit nog maar de mensen die hier posten
Vandaar dat er wat vermist wordtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat over (ex) SC'ers. Misschien als hij regelmatiger post, maar vind hem nu eigenlijk nog te 'nieuw'.
Owquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
Ik ga echt niemand doen hier heb ik me voorgenomen.
Dat kan voor andere daarop toch ook gezegd wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Artelligence hoort niet echt bij deze crowd. Ik zie hem zelden.
Ik denk dat ik morgen niet kom.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
Ik ga echt niemand doen hier heb ik me voorgenomen.
Wie missen we dan volgens jou?quote:
Die hebben eerder wel met regelmaat gepost.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan voor andere daarop toch ook gezegd worden
Doe nu eens singles erbijquote:
Ja, van wat ik weet inderdaad en alles wat ik nietquote:
Msmessy en Weissmanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Msmessy bij mij, Henrivo bij MsMessy en Zeefje.
Henrivo ken ik niet, MsMessy zie ik hier nooit en Zeefje staat er echt wel bij hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja en? Dat is Lola en cyro ookquote:
Namen willen wequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ik kan zo al zeggen dat die incompleet is
Whut? Denken dat ik seks met hem zou willenquote:
Bij jou missen we ook nog iemand jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ik kan zo al zeggen dat die incompleet is
Ze zegt dat ze die niet gedaan heeft...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt ook hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze die niet gedaan heeft...
Je woonde samen met hem toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Whut? Denken dat ik seks met hem zou willen
Nog iemand?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou missen we ook nog iemand ja
Tja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zei ook ooit dat ze al 18 was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel meerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou missen we ook nog iemand ja
Zie je mijn vraagteken niet staan?quote:
Je bent sowieso incognito tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:19 schreef perro. het volgende:
een nieuwe boedieboe lijst maar dan incrowd? dan sta ik er niet in.
DM gezien?quote:
Jawel, maar dan moet je toch ergens iets opgevangen hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie je mijn vraagteken niet staan?
Yes.quote:
Van deze SC? Anders telt het niet.quote:
Alsof wij kunnen bijhouden wie jij allemaal neuktquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:20 schreef zeefje het volgende:
Jongens dat was OS
ga hem lekker dm'en en vragen of het waar is )
Heeft geen fuck met neuken te maken, huppel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof wij kunnen bijhouden wie jij allemaal neukt
laat staan willenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof wij kunnen bijhouden wie jij allemaal neukt
Klopt, mij werd verteld dat ze met henrivo samen woonde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je toch ergens iets opgevangen hebben
jajajajajaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, mij werd verteld dat ze met henrivo samen woonde.
Kan er verder niet wakker van liggen.
Ik weet alleen nog dat ik de ene week hoorde dat ze bij jou op dr rug lag, 2 weken later woonde ze samen met een ander en weer korte tijd later moest ze er daar alweer uit.
Ga niet boos worden op mij. Dit is allemaal je eigen (post)gedrag hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heeft geen fuck met neuken te maken, huppel.
Hou je eigen interpretaties van mijn posts lekker voor jezelf
Gedoemd met een eng goed geheugenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
jajajajaja
Voor een hater onthou je teveel over mij. Maak je niet dik
Ze heeft het niet zo op Henrivo voor zover ik weet...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, mij werd verteld dat ze met henrivo samen woonde.
Kan er verder niet wakker van liggen.
Ik weet alleen nog dat ik de ene week hoorde dat ze bij jou op dr rug lag, 2 weken later woonde ze samen met een ander en weer korte tijd later moest ze er daar alweer uit.
Ik ben niet boos lieverd huppel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga niet boos worden op mij. Dit is allemaal je eigen (post)gedrag hoor.
Kijk in de spiegel. Lang en goed.
Logisch dat is een oplichter eerste klasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft het niet zo op Henrivo voor zover ik weet...
Arrogante trutquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben niet boos lieverd huppel.
Ik kijk genoeg in de spiegel.
Nouquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gedoemd met een eng goed geheugen
Ik heb gewoon een goed geheugen, voel je eigen vooral niet speciaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou
Waarom zou je dat onthouden van iemand die je niet mag.
Dat idee had ik wel ja... kerel heeft ze wel allemaal op een rijtje, maar dat is logisch als je er maar 2 hebtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch dat is een oplichter eerste klas
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat idee had ik wel ja... kerel heeft ze wel allemaal op een rijtje, maar dat is logisch als je er maar 2 hebt
whehequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat idee had ik wel ja... kerel heeft ze wel allemaal op een rijtje, maar dat is logisch als je er maar 2 hebt
Ik ben ooit bij hem op visite geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij hem op visite geweest.
Heeft ie trots zitten vertellen dat ie zn huis had ingericht met behulp van FHF. Maar als mensen dan dingen kwamen brengen verstopte hij zijn Apple producten
Te triest gewoon.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft ie trots zitten vertellen dat ie zn huis had ingericht met behulp van FHF. Maar als mensen dan dingen kwamen brengen verstopte hij zijn Apple producten
Ik ken FHF niet? ... Maarja ik heb ook wel dingen gehoord over hem, en jankposts gelezen van hem hier en elders. Eng mannetje....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Respectquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal nooit klaar zijn met mannen, denk ik. Maar dat betekent niet dat ik iedereen pak die hier post.
Fokkers helpen fokkers.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken FHF niet? ... Maarja ik heb ook wel dingen gehoord over hem, en jankposts gelezen van hem hier en elders. Eng mannetje....
Ow dat. Ja dat ken ik welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fokkers helpen fokkers.
Mensen die spullen aanbieden voor de fokkers die het wat slechter hebben.
Harde werkerquote:
Daar is opa toch te oud voor!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij Foksters uit dit topic geneukt?
Alleen uit dit topic?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij Foksters uit dit topic geneukt?
Alsof er iemand is waarvoor jij je benen niet wijd doetquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:32 schreef zeefje het volgende:
En dan denken dat ik het hem doe. Hij heeft mij ook het zielige verhaal te vertellen over FHF
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:
Best sneu eigenlijk ... Wat ben je dan voor iemand?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal vast wel vaker gebeuren dat er misbruik van gemaakt wordt.
Jullie lopen veel te snel voor mij. Ik kan jullie niet bijhouden met mijn rollator.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Alsof er iemand is waarvoor jij je benen niet wijd doet
Opvoerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie lopen veel te snel voor mij. Ik kan jullie niet bijhouden met mijn rollator.
Inderdaad, uitschot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
[..]
Best sneu eigenlijk ... Wat ben je dan voor iemand?
Welk lijstje?quote:
Scootmobiel kopen dan!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie lopen veel te snel voor mij. Ik kan jullie niet bijhouden met mijn rollator.
Ach kom op schat, daar wil je hem toch niet eens insteken al zouden ze je een miljoen toe geven?quote:
Nope, ik ben discreet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
We missen jou nog in het lijstje![]()
Of ben jij zo braaf?
Ja. Doe niet zo huppel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof er iemand is waarvoor jij je benen niet wijd doet
Ik DM je welquote:
Whut?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe hoe ik wilquote:
Was de hele avond al grimmig toch?quote:
Geen idee, wellicht heeft ze een briljant lichaam en doet ze alles dat ik wil, en meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach kom op schat, daar wil je hem toch niet eens insteken al zouden ze je een miljoen toe geven?
Het is wel een consequentie van je eigen gedrag. Just saying ...quote:
Ik wil deze wel.quote:
Ik geloof dat ik V-day in een hotel door ga brengenquote:
Nee nog niet, kan vast niet lang meer duren.quote:
Voor de extra PKquote:
Anders gewoon in ONZ posten ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nog niet, kan vast niet lang meer duren.
Nee joh, een koffer voor een buks.quote:
Leugens ditquote:
Prima. Jij vind het leuk om de godganse dag oude koeien uit de sloot te halen. Mijn pohi boven te halen en altijd daar een kutopmerking op te maken.quote:
Consequenties van mijn postsgedrag van de afgelopen 2 jaar jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel een consequentie van je eigen gedrag. Just saying ...
Daar moet ik toch wel een vrouw jonger dan 50 mee te pakken kunnen krijgen dan.quote:
Tja, daarom moet je voorzichtig zijn met wie je allemaal neukt, zoiets lekt uiteindelijk toch uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Prima. Jij vind het leuk om de godganse dag oude koeien uit de sloot te halen. Mijn pohi boven te halen en altijd daar een kutopmerking op te maken.
Misschien moet je zelf niet denken dat je heel wat bent. Jij neukt ook maar in de ronde en jij bent de koningin. En ik, ik ben blijkbaar de slet vanfok. Hou er godverdomme is over Op ja. Maak er is een keer géén opmerking over.
Bedankt.
Ik bepaal zelf wel wat ik doe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Prima. Jij vind het leuk om de godganse dag oude koeien uit de sloot te halen. Mijn pohi boven te halen en altijd daar een kutopmerking op te maken.
Misschien moet je zelf niet denken dat je heel wat bent. Jij neukt ook maar in de ronde en jij bent de koningin. En ik, ik ben blijkbaar de slet vanfok. Hou er godverdomme is over Op ja. Maak er is een keer géén opmerking over.
Bedankt.
Het meeste is nog vrij recent hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
Consequenties van mijn postsgedrag van de afgelopen 2 jaar ja.
Eens... niet isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bedankt.
Wie weet heb ik dat al gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Ik ben zeker niet heel wat. Ik stel helemaal niets voor. Trouwens ik denk dat je het wel goed zal kunnen vinden met sedan, begin eens met DM-en zou ik zeggen
Dat sowieso, en je moet het hier gewoon niet vertellenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, daarom moet je voorzichtig zijn met wie je allemaal neukt, zoiets lekt uiteindelijk toch uit.
En daar dan nu nog steeds over hatem?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, daarom moet je voorzichtig zijn met wie je allemaal neukt, zoiets lekt uiteindelijk toch uit.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar moet ik toch wel een vrouw jonger dan 50 mee te pakken kunnen krijgen dan.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Ik zie je al gaan over het malieveld _o-
Je hapt zo vreselijk lekker. Met jou is het altijd goed vissen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
En daar dan nu nog steeds over hatem?
Echt hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hapt zo vreselijk lekker. Met jou is het altijd goed vissen.
gezien. Wat een werk. De codekrakers in WO2 hadden het maar makkelijk zo te zien.quote:
Ik heb überhaupt nog nooit een fokker in het leven gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je ook op het lijstje?
Snoeppie was het toch?
Ik geloof er geen reet vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit een fokker in het leven gezien
Klopt. We zijn ook niet echt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit een fokker in het leven gezien
Geen ideequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey Hups, hoeveel partners heb jij de afgelopen 3 jaar gehad?
geen 1quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey Hups, hoeveel partners heb jij de afgelopen 3 jaar gehad?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een toessssssssssssssstand
[ afbeelding ]
Gewoon neuken wat je neuken wil en je verder niet druk maken om wat men zegt. God wat een kindersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat dus!!quote:
ja toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus!!
Ik ben al ruim 3 jaar vrijgezel
Niks mis mee neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon neuken wat je neuken wil en je verder niet druk maken om wat men zegt. God wat een kinders
Toch is het zo ;-)quote:
In ieder geval niet in mijn omgeving :p of men wil het allemaal zo goed mogelijk verborgen houden :pquote:
Jij maakt je pas druk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:44 schreef zeefje het volgende:
Jullie maken je zo godverdomme druk om mij
Stuk of 9.quote:
Je bent ook best extreem bezig. Wrs zie je dat nu niet, maar over een aantal jaar wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:44 schreef zeefje het volgende:
Jullie maken je zo godverdomme druk om mij
Op een gegeven moment ben ik het gewoon zatquote:
Het helpt dat ik sinds vandaag al 2 jaar niet meer in nederland woon en er daarvoor ook vaak niet was. Gaat gewoon lastig om fokkers te zienquote:
Dat zie ik nu ook wel hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent ook best extreem bezig. Wrs zie je dat nu niet, maar over een aantal jaar wel.
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scharrels zijn geen partners hoor. Of had je verkering gevraagd aan hups?
Flikker op jij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef henrivo het volgende:
Wat 1 gehaat op mij zeg
En zeefje praat geen poep over mij aub
Je gaat snoepie batsen he?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het helpt dat ik sinds vandaag al 2 jaar niet meer in nederland woon en er daarvoor ook vaak niet was. Gaat gewoon lastig om fokkers te ziendeze zomer staat er wel eentje op het programma trouwens
Maar waarom je daar zo druk over maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent ook best extreem bezig. Wrs zie je dat nu niet, maar over een aantal jaar wel.
Misschien gewoon stoppen met rondneuken hier? Je bouwt namelijk zelf je eigen reputatie op. Of gewoon accepteren wie je bent, dat mensen daarover praten en gewoon niet meer reageren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben ik het gewoon zat
Goed puntquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar waarom je daar zo druk over maken?
Denk je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat niet op het programmaquote:
Ga mij niet voor leugenaar uitmaken gozer!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef henrivo het volgende:
En huppelmuts jij moet ook geen dingen anders vertellen dan ze gegaan zijn
Pas maar op dat je niet in je broek zeikt zoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet pissen maar ik blijf liever nog even hangen
Moet ik even voor je gaan? Ik ga zelf toch al.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet pissen maar ik blijf liever nog even hangen
Dat jij nou een onzekere psychiatrische patiënt ben, en daar nog blind voor ben ook. Manipulatief naar mannetje ben je.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef henrivo het volgende:
En huppelmuts jij moet ook geen dingen anders vertellen dan ze gegaan zijn
Van het lachen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet in je broek zeikt zo
Ben ik wel lekker natquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet in je broek zeikt zo
Das fucking 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je?
Ze heeft volgens mij ook nog niet door waarom het fout was om als minderjarige in KPD te posten.
Het gaat om mensen die in het topic posten hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg net door dat we bij TGND en Zeefje een allebei een stuk of 12 partners missen!!
The hunt is now open!!
Even corrigeren, dat wilde ze maar al te graag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Whut? Denken dat ik seks met hem zou willen
Dat laatste, ben je zelf in vrouwelijke vorm schatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat jij nou een onzekere psychiatrische patiënt ben, en daar nog blind voor ben ook. Manipulatief naar mannetje ben je.
Ach joh, kind was 17 ofzo. Maak je niet zo dikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je?
Ze heeft volgens mij ook nog niet door waarom het fout was om als minderjarige in KPD te posten.
Bij dezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga mij niet voor leugenaar uitmaken gozer!!
Wie is datquote:
Kinky.quote:
Not surprisedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef henrivo het volgende:
[..]
Even corrigeren, dat wilde ze maar al te graag.
Ik begin het idee te krijgen dat ze van de mannelijke SEX SC posters alleen rival en C4 nog maar mistquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat om mensen die in het topic posten he
Jij kent mij nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste, ben je zelf in vrouwelijke vorm schat
the girl next doorquote:
Missed us?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat ze van de mannelijke SEX SC posters alleen rival en C4 nog maar mist
Hou toch op manquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef henrivo het volgende:
[..]
Even corrigeren, dat wilde ze maar al te graag.
Ik vind het prima jonguh, jouw mening boeit me al helemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |