Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry? Ik heb het aan den lijve meegemaakt..
Dat is makkelijk praten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
Oké oké, ik moet wat bekennen. zeefje heeft mij afgewezen, ze vond m'n stalpoten te dik.
WoW er zijn er maar weinig die door zeefje zijn afgewezen, You're specialquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
Oké oké, ik moet wat bekennen. zeefje heeft mij afgewezen, ze vond m'n stalpoten te dik.
Hihi, kinkyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Dven het volgende:
En sowieso the girl next door niet. Pretentieus kind. Hapt wel altijd goed.
Et moi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef perro. het volgende:
alleen tamashii en fera nog enigszins ongeschonden. oh well.![]()
Enigszins ja. Niet volledig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef perro. het volgende:
alleen tamashii en fera nog enigszins ongeschonden. oh well.![]()
Wie heeft er nou autisme spectrum syndroom? Gij of ik jonguh? Kom haten dang.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat jij nou een onzekere psychiatrische patiënt ben, en daar nog blind voor ben ook. Manipulatief naar mannetje ben je.
Zullen we de foto's er even bij pakken? Zeg het maar hoor.quote:
+1quote:
Ga heel de kpd lijst af vraag alle mannen. Ik heb ze allemaal afgewezen nav mijn foto.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WoW er zijn er maar weinig die door zeefje zijn afgewezen, You're special
Foto's pleasequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wie heeft er nou autisme spectrum syndroom? Gij of ik jonguh? Kom haten dang.
[..]
Zullen we de foto's er even bij pakken? Zeg het maar hoor.
Foto's?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
Je bent nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.
Stuur je ze wel ff door?quote:
Jij hebt een depressie jonguhquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat je zelf wel in je leugens gelooftquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga heel de kpd lijst af vraag alle mannen. Ik heb ze allemaal afgewezen nav mijn foto.
Deze is niet groenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Hier LoLa, zonder bladblazer.
[ afbeelding ]
Mocht dit waar zijn: ga zo door.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga heel de kpd lijst af vraag alle mannen. Ik heb ze allemaal afgewezen nav mijn foto.
In a heartbeatquote:
Dat sowiesoquote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij hebt een depressie jonguh
Kom haten dan
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:56 schreef perro. het volgende:
[..]
dat zou alleen maar een bloedbad worden. nee, dank je.
Ga ze navragen dan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf wel in je leugens gelooft
Wat ben je toch weer gehoorzaam.quote:
Onmogelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
quote:
Maar je 'dm gestuurd' in het date topic, ook al heb je die afgewezen, maakt je niet geloofwaardig...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die andere was toffer. Want bladblazer!!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Hier LoLa, zonder bladblazer.
[ afbeelding ]
Ik krijg van Veel mensen te horen dat je een onbetrouwbare pauper bent en hoe je jezelf nu doet voorkomen maakt die bewering een stuk geloofwaardigerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
vrouw, ongeschonden, volledig. maak daar eens een zin van en gebruik ook nog het woord zilvervliesrijst.quote:
+1quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die andere was toffer. Want bladblazer!!!!!
Ok. Goed puntquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je 'dm gestuurd' in het date topic, ook al heb je die afgewezen, maakt je niet geloofwaardig...
Dus doe dat soort meldingen gewoon niet. Houd het lekker voor jezelf.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die andere was toffer. Want bladblazer!!!!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef perro. het volgende:
[..]
vrouw, ongeschonden, volledig. maak daar eens een zin van en gebruik ook nog het woord zilvervliesrijst.
Ik snap er niks van jongen. Ik zei alleen dat ik niet volledig ongeschonden ben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef perro. het volgende:
[..]
vrouw, ongeschonden, volledig. maak daar eens een zin van en gebruik ook nog het woord zilvervliesrijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |