Politieachtervolgingen met auto's die al uit de roulatie zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
Nu nog even politie weet ik veel uit 2003
Dat is wel leuk dat je al die oude auto's ziet. Geen politieporsches helaas, die waren denk ik toen al niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Politieachtervolgingen met auto's die al uit de roulatie zijn.
Sport levensgevaarlijk! is ook zo'n topprogramma.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
Nu nog even politie weet ik veel uit 2003
Ik vind die beelden uit 1990 altijd wel mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Politieachtervolgingen met auto's die al uit de roulatie zijn.
Ik vind '92 mooier.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die beelden uit 1990 altijd wel mooi
Funny video'squote:Op maandag 31 maart 2014 20:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sport levensgevaarlijk! is ook zo'n topprogramma.
Beelden uit 1980
Helaas dan geen Hansie uit 1990quote:Op maandag 31 maart 2014 20:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Funny video's
Met funny video's uit 1990
quote:
Jari was/is echt een hele goeie gozer jaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zlatan mag nog niet eens de schoenen poetsen van Jari Wat een mens en voetballer was dat![]()
yep ik had nog wat over van gisterenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:23 schreef KingRoland het volgende:
Kan niet wachten, wijntje erbij toch Karina?
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zlatan mag nog niet eens de schoenen poetsen van Jari Wat een mens en voetballer was dat![]()
quote:Immers maakt de laatste tijd indruk in het shirt van Feyenoord. Het publiek scandeerde zijn naam zondag in een adem met Oranje. Volgens Ronald Koeman is dat terecht. De trainer vindt de Hagenaar rijp voor het Nederlands elftal. "Nee, het publiek slaat niet door. Lex Immers is een ideale speler om in de ploeg te hebben. Als trainer probeer je in de selectie een goede mix te creëren. De arbeid die Immers levert, kan ook een Nederlands elftal goed gebruiken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |