Dat is dus echt niet zeker. Er zijn genoeg gevallen waarbij de rechter geen straf heeft opgelegd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef QBay het volgende:
Je weet dat als de rechter een uitspraak moet doen, de vrouw achter de tralies gaat verdwijnen. Dat slaat nergens op. Het 'stand your ground' principe zou ook in NL toegepast moeten worden. Die vrouw heeft gedaan wat ze moet doen.
In dat geval heb ik niets gezegd, maar de kans is heel klein dat jij als vrouw het wint van twee overvallers en dat je op point blanc range twee mensen en je eigen hand kapot knalt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef Muto het volgende:
Of misschien is er een worsteling geweest waarbij de vrouw uiteindelijk het wapen te pakken heeft gekregen. Wie zegt dat het hun eigen wapen was?
Dit idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het punt is dat belangrijke details hier nog helemaal niet bekend zijn en iedereen hier als een stel idioten meteen staat te juichen.
Ik gok een schietclub, dat verklaart wellicht ook wapenbezit. Tenzij ze als een vrouwelijke Chuck Norris een wapen van de overvallers heeft afgepakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch wel knap dat ze ze allebei heeft doodgeschoten. Zit mevrouw bij de schietclub of zijn de overvallers in koele bloede geexecuteerd?
Er zijn maar weinig mensen in staat om hun hoofd erbij te houden wanneer ze bedreigd worden met een vuurwapen.quote:
Nee, maar ik sluit niets bij voorbaat uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er staat dat de POLITIE dat bekend heeft gemaakt.... Ga je dat nou in twijfel trekken..
Jij hebt zo te horen geen verstand van wapens en kunt beter je mond houden. "Pistool geladen heeft". Om ammunitie en een wapen bij elkaar te brengen bij legaal bezit (aparte opslag in twee aparte ruimtes in Nederland in aparte kluizen), ben je een minuut of 5 bezig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan ook best zijn dat het pistool helemaal niet klaar lag, maar dat de vrouw hoorde wat er gebeurde, het pistool geladen heeft.
Je kunt ook normaal argumenteren zonder mensen meteen voor vuile ratten uit te maken als ze het niet met je eens zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef beeer het volgende:
[..]
Vieze rat.
Als iemand met je met een pistool bedreigt mag je er vanuit gaan dat hij bereid is te schieten en hoef je echt niet te wachten totdat dat daadwerkelijk gebeurt.
Alweer een reden waarom dit soort oplossingen geld scheelt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:14 schreef Mylene het volgende:
Als de daders dood zijn hoeven ze in Opsporing Verzocht ook niet naar de daders te zoeken.
Worsteling tussen haar man en de daders. Maar, beste is niet te veel speculeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niets gezegd, maar de kans is heel klein dat jij als vrouw het wint van twee overvallers en dat je op point blanc range twee mensen en je eigen hand kapot knalt.
Ik ken SEALS die het niet voor elkaar zullen krijgen, zegmaar.
Helemaal mee eens wanneer er sprake geweest is van noodweer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zal wezen, maar het resultaat is 100% oke.
Ik denk dat mevrouw onderdeel is van een schietclub gezien het feit dat zij twee mensen weet neer te schieten zonder zelf ernstig gewond te raken en bezit heeft over een wapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch wel knap dat ze ze allebei heeft doodgeschoten. Zit mevrouw bij de schietclub of zijn de overvallers in koele bloede geexecuteerd?
Of je blijft gewoon zoeken naar een baan, aardappel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Correct, als je gaat korten op uitkeringen en de maatschappij wilt individualiseren dan gaan sommige mensen op een verkeerde manier zoeken naar geld.
Hoezo? Er kijken honderdduizenden mensen naar opsporing verzocht. Het moet nu ook niet zo zijn dat er straks helemaal geen items meer zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Alweer een reden waarom dit soort oplossingen geld scheelt.
Ik gok dus ook het eerste.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik gok een schietclub, dat verklaart wellicht ook wapenbezit. Tenzij ze als een vrouwelijke Chuck Norris een wapen van de overvallers heeft afgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |