Hmm. Dan begreep ik je verkeerd. Je hebt in het verleden vaker gezegd dat infra hier en daar opgeheven moet worden, betond d'rop en ik dacht dat je met kost veel doelde op de opstelcapaciteit, niet op het ijzerschuiven. Mea maxima culpa.quote:
Zwolle richting de brug over de IJssel, zie de plannen voor verdubbeling herfte.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waar gaan ze in Zwolle bijbouwen dan? Want vooralsnog lijkt er alleen maar een boel te verdwijnen.
Ik heb me ooit iets anders laten vertellen, en dat was uit betrouwbare bron.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Materieel voor Eindhoven komt niet uit Maastricht,
Dat kan, het zal ook ongetwijfeld gebeuren maar niet in de grote getallen als op Onnen - Zwolle gebeurd.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb me ooit iets anders laten vertellen, en dat was uit betrouwbare bron.
Schrijf dat dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat kan, het zal ook ongetwijfeld gebeuren maar niet in de grote getallen als op Onnen - Zwolle gebeurd.
Leugens. Er past daar niet meer spoor, ligt vol.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Zwolle richting de brug over de IJssel, zie de plannen voor verdubbeling herfte.
Enige voordeel van een hoop opstelcapaciteit in Groningen zijn de bizarre studentenpieken op vrijdagmiddag of zondagmiddag.
Heb je document gelezen? Ze gaan de huidige sporenlay-out aanpassen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Leugens. Er past daar niet meer spoor, ligt vol.
Ik ken de situatie en het heeft niets met documenten lezen te maken. Ze kunnen wel dingen gaan aanpassen maar het ligt nu al vol met spoor en het ligt al gigantisch dicht bij elkaar. Wat ze hooguit gaan doen is het stuk waar nu ouwe meuk wordt opgesteld gebruiken om bruikbaar reizigersspul op te stellen. Die capaciteit is er dus al en wordt niet uitgebreid.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Heb je document gelezen? Ze gaan de huidige sporenlay-out aanpassen.
Die sporen ja, waar nu die troep staat weg te roesten en waar grotendeels geen materieel wordt weggezet in de nacht wordt gereedgemaakt voor opstellen. Dat levert uiteindelijk 1,5 meer opstelcapaciteit op dan er nu in Zwolle beschikbaar is.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik ken de situatie en het heeft niets met documenten lezen te maken. Ze kunnen wel dingen gaan aanpassen maar het ligt nu al vol met spoor en het ligt al gigantisch dicht bij elkaar. Wat ze hooguit gaan doen is het stuk waar nu ouwe meuk wordt opgesteld gebruiken om bruikbaar reizigersspul op te stellen. Die capaciteit is er dus al en wordt niet uitgebreid.
Dus meer dan honderd jaar lang heeft er op dat tertiaire spoor meuk kunnen staan opgesteld maar het is niet geschikt om meuk op op te stellen. Fuck logica.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:36 schreef b2py het volgende:
Nee het is geen opstelcapaciteit voor reizigersmaterieel, wel voor schroot. En dat is een flink verschil. Anders zouden ze het ook niet voor 60 mio weer gaan aanpassen.
Niet voor nachtoverstand met service enzo. Het is meer een soort Dijksgracht idee. Ik ga er zo even naar kijken trouwens. De bus Meppel - Zwolle was prima te doen en had nog een ruim kwartier om even de AH te plunderen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus meer dan honderd jaar lang heeft er op dat tertiaire spoor meuk kunnen staan opgesteld maar het is niet geschikt om meuk op op te stellen. Fuck logica.
Leuk man, je moet filmpjes van HST's gaan kijken, veel leukerder.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik krijg net een appje van de buurman van twee huizen verderop of ik enig idee heb of er hier in de buurt niet stiekem toch ergens een spoorlijn loopt. Ik kijk filmpjes van stoomtreinen op YouTube op volume 1000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |