#2 valt technisch gezien onder abortus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef AMangold het volgende:
[..]
een fysieke abortus is overigens niet de enige methode? leg even uit?
er zijn 3 methodes:
1# Aftermorning pil.
2# Abortuspil
3# De embryo laten weg halen (abortus)
zowel 2 en 3 leveren veel fysieke ongemakken om over het mentale maar te zwijgen
Ja dat is eerlijk inderdaad. Zij wil het kind zo graag, dan mag ze er voor opdraaien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is veel eerlijker dat een vrouw een zwangerschap uit moet dragen en ter adoptie af moet staan of een abortus moet doen omdat de man in kwestie geen verantwoordelijkheid wil nemen voor wat men samen heeft veroorzaakt.
Voor wat men samen heeft veroorzaakt, maar waar de vrouw wel als enige het beslissingsrecht over heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is veel eerlijker dat een vrouw een zwangerschap uit moet dragen en ter adoptie af moet staan of een abortus moet doen omdat de man in kwestie geen verantwoordelijkheid wil nemen voor wat men samen heeft veroorzaakt.
Ja, maar 2 en 3 zijn wel 2 verschillende methodenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
#2 valt technisch gezien onder abortus.
Echt vermoeiend zo een emotieloze zak als jijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dat is eerlijk inderdaad. Zij wil het kind zo graag, dan mag ze er voor opdraaien.
Vandaar dat ik expliciet toevoegde "fysiek"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, maar 2 en 3 zijn wel 2 verschillende methoden
Ja want jullie hebben ook nog jaren lang lichamelijke klachten en lopen het risico ook om onvruchtbaar te worden als je het weg laat halen..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voor wat men samen heeft veroorzaakt, maar waar de vrouw wel als enige het beslissingsrecht over heeft.
De eerste ad hominem is binnen. Dat betekent meestal dat de inhoudelijke punten op zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Echt vermoeiend zo een emotieloze zak als jij
Ik zou die harde trap er graag voor over hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja want jullie hebben ook nog jaren lang lichamelijke klachten en lopen het risico ook om onvruchtbaar te worden als je het weg laat halen..
Weet je wat, zij doet een abortus en jij krijgt een harde trap in je klokkenspel, dan is het weer gelijk spel
Ik heb liever 1 harde trap in mijn ballen dan dat ik 21 jaar lang geld moet overmaken voor een kind wat ik totaal niet wens om ook 21 jaar lang gezeik en geschreeuw aan te moeten horen van iemand waar ik allang niet meer van houd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja want jullie hebben ook nog jaren lang lichamelijke klachten en lopen het risico ook om onvruchtbaar te worden als je het weg laat halen..
Weet je wat, zij doet een abortus en jij krijgt een harde trap in je klokkenspel, dan is het weer gelijk spel
Al slaan ze me helemaal in elkaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 harde trap in mijn ballen dan dat ik 21 jaar lang geld moet overmaken voor een kind wat ik totaal niet wens om ook 21 jaar lang gezeik en geschreeuw aan te moeten horen van iemand waar ik allang niet meer van houd.
Kijk, je gaat er gelijk van uit dat je 21 jaar lang gezeik en geschreeuw gaat moeten aanhoren. Er zijn ook genoegd vrouwen die er voor kiezen het kind te houden, maar wel gewoon normaal doen tegen de vader van hun kind ondanks dat ze niet meer tezamen zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 harde trap in mijn ballen dan dat ik 21 jaar lang geld moet overmaken voor een kind wat ik totaal niet wens om ook 21 jaar lang gezeik en geschreeuw aan te moeten horen van iemand waar ik allang niet meer van houd.
Als je 21 jaar moet opdraaien voor een kind dat je niet wilde (en waar je waarschijnlijk ook vrijwel geen contact mee mag hebben) dan heb je toch ook wel een reden tot klagen of niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dat is de worst-case scenario. Zoals wat jij noemde als de gevolgen van abortus de (minder zo vaak voorkomende) worst-case scenario is voor vrouwen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
Kijk, je gaat er gelijk van uit dat je 21 jaar lang gezeik en geschreeuw gaat moeten aanhoren. Er zijn ook genoegd vrouwen die er voor kiezen het kind te houden, maar wel gewoon normaal doen tegen de vader van hun kind ondanks dat ze niet meer tezamen zijn
Troll mag ik hopen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voortaan condooms gebruiken. Je hebt geen recht van spreken. Als zij het niet wil vertellen, dan hoeft ze het niet te vertellen.
Tuurlijk is het een zegen, ik beweer ook niet van niet. Maar geloof me, als de mannenpil er is zullen daar net zo goed fouten mee gemaakt worden, dat gebeurd met alle medicijnen namelijk, zelfs bij kortlopende medicijnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Och wat moeilijk toch. Daar zou je mannen niet over horen klagen als ze die optie hadden. De pil is een zegen, niet een vloek.
Oh, heb daar niets over te horen gekregen bij de arts, heb wel de bijsluiter gelezen. Maar dat is nogsteeds wat anders dan in de praktijk daar altijd netjes mee omgaan, altijd rekening mee houden en altijd verstand boven lust te laten gaan.quote:Allemaal dingen die zowel mannen als vrouwen hebben meegekregen tijdens middelbareschool lessen en gesprekken bij de arts.
Euhm nee, door een hormooncrash. Welke enorme sociale stigma's zijn er dan hier mbt abortus, daar wordt je echt niet raar voor aangekeken. Sterker nog, mannen zoals jij vinden het zelfs de normaalste zaak van de wereld, willen het bijkans verplichten als de man geen kind wil.quote:Door sociale stigma's inderdaad.
Adoptie is gelukkig helemaal niet fysiek, een kind voldragen en afstaan terwijl jij dat kind wel wilde en hij niet zal vast geen impact hebben... Een zwangerschap zelf en bevalling zijn gelukkig ook niet fysiek, gebeurd helemaal niets met je lijf als vrouw zijnde, stelt niets voor joh!quote:Nogmaals: Fysieke abortus is niet de enige optie.
Abortus is een recht, geen plicht. Abortus is geen optie voor iedere vrouw. Voordat jij je lul zonder rubbertje in haar schuift is het misschien handig om te weten hoe ze over dat soort dingen denkt.quote:Zeker. Je hebt bijna 100% zekerheid met de pil en als het dan toch nog mis gaat heb month-after pillen en als het dan NOG mis gaat heb je een abortus, iets wat in Nederland gewoon veilig en zonder veel lichamelijke gevolgen kan worden uitgevoerd. Met andere woorden. Vrouwen hebben ALLE opties. En hebben de keuzevrijheid om AL die opties wel of niet te nemen zonder zich ook maar iets aan te hoeven trekken van de man.
Je kan niet alles voorkomen, shit happens gewoon. Wat je wel kan proberen te voorkomen is dat je je rubberloze lul in iemand steekt waarvan je niet weet dat je ze kan vertrouwen en niet op 1 lijn zit qua wat doen we als het fout gaat.quote:Morele valkuilen dienen vermeden te worden.
Je betoog dat mannen nergens op hoeven te letten en vrouwen alle verantwoordelijkheid moeten dragen terwijl ze beide weten welk risico seks heeft.quote:Zie mijn bovenstaande betoog.
Dat past prima in mijn straatje, ik ben me er prima bewust van dat er kutwijven zijn, net zo goed als er klootzakken zijn. Ik zeg vooral dat het alleen lang niet altijd zo is dat het om een kutwijf gaat, dat dat niet zo bar veel voorkomt. Domme fouten daarintegen komen wel veel voor, bij zowel mannen als vrouwen.quote:Gelukkig heb je als vrouw dan nog de pil. Maar sabotage aan condooms door vrouwen, dat vergeten we dan weer even. Dat past niet zo goed in je straatje.
Nee, ook de man heeft beslissingsrecht, alleen dan wel vooraf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voor wat men samen heeft veroorzaakt, maar waar de vrouw wel als enige het beslissingsrecht over heeft.
Als je thuis woont, gewoon zorgen dat je geen inkomen hebtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hmmm, kijk eens aan. Dus voor TS blijft dan eigenlijk de al eerder genoemde keuze tussen dokken of naar Australië immigreren over?
Hoe willen ze je dat verplichten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Fe2O3 het volgende:
Zonder erkennig moet ze trouwens met een dna test bewijzen dat jij de vader bent als jij zegt dat je dat niet bent(en daar moet jij dan dacht ik wel weer verplicht aan meewerken)
Heb je iig zekerheid ^^
dat ben ik met je eens, als ik vijf weken een vent heb en ik ben, kut!, ineens zwanger, vind ik niet dat ik moet kunnen eisen dat hij betaalt, blijft, of een omgangsregeling wil.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De eerste ad hominem is binnen. Dat betekent meestal dat de inhoudelijke punten op zijn.
Even voor de goede orde. Ik ben absoluut geen emotieloze zak. Ik hou zielsveel van mijn vriendin en als ze per ongeluk zwanger zou raken zou ik mijn verantwoordelijkheid nemen. Ik zou mijn hiervoorgenoemde contract tekenen. Maar tegelijkertijd herken ik dat er veel mannen zijn die gewoon 21 jaar lang het schip in gaan, tegen hun wil. Omdat zij oh zo nodig het kind moest houden.
Dat is niet eerlijk.
dat komt natuurlijk niet per definitie bij je eerste verhaal kijken he..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus jij wordt vader. Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:39 schreef Tomansss het volgende:
kind wordt niet weggehaald ivm christenen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |