Ik word sowieso niet bruin al zou ik naar buiten gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Die 5e gaat op voor nagenoeg alle Fok!kers
Pics van jou in bikini.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Die 5e gaat op voor nagenoeg alle Fok!kers
Ben je al bruin van jezelf dan of juist heel wit? Verbrand je snel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word sowieso niet bruin al zou ik naar buiten gaan
In een spoiler danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Nee duurt gewoon heeeel lang totdat ik een kleurtje heb. Verbrand ook niet zo heel snel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je al bruin van jezelf dan of juist heel wit? Verbrand je snel?
Oh okee, altijd al gehad? 'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee duurt gewoon heeeel lang totdat ik een kleurtje heb. Verbrand ook niet zo heel snel.
Njovelin heeft vast wel een foto van het 'wat draag je vandaag' archief ergens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar blijft je fobo met je gevraag om foto's de hele tijd he?
Vroeger werd ik wel sneller bruin maar toen kreeg ik ook zonne-allergie dus bruin met rode vlekken was hetquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, altijd al gehad? '
Vaak zie je dat mensen als kind snel bruin worden en later niet meer.
Dat komt omdat we van binnen allemaal blank zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, altijd al gehad? '
Vaak zie je dat mensen als kind snel bruin worden en later niet meer.
Volgens mij ben je gewoon een beetje lichtgeraakt momenteelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin heeft vast wel een foto van het 'wat draag je vandaag' archief ergens.
Met je iets te toffe opmerkingen de hele tijd.
Corrie met rooie vlekken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger werd ik wel sneller bruin maar toen kreeg ik ook zonne-allergie dus bruin met rode vlekken was hetDie zonne-allergie heb ik niet meer.
Alsof ik daar bikinifoto's postquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin heeft vast wel een foto van het 'wat draag je vandaag' archief ergens.
Met je iets te toffe opmerkingen de hele tijd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof ik daar bikinifoto's post
Heb overigens wel een foto van vorig jaar toen ik een nieuwe bikini had gekocht. Volgens mij ben ik nu dikker
Oh okee. Nou hoef je ook niet zo panisch zonnebrand te smeren in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger werd ik wel sneller bruin maar toen kreeg ik ook zonne-allergie dus bruin met rode vlekken was hetDie zonne-allergie heb ik niet meer.
Valt toch best mee?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is geen pretty sight meer hoor. Dus dat kun je wel schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |