Ik word sowieso niet bruin al zou ik naar buiten gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Die 5e gaat op voor nagenoeg alle Fok!kers
Pics van jou in bikini.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Die 5e gaat op voor nagenoeg alle Fok!kers
Ben je al bruin van jezelf dan of juist heel wit? Verbrand je snel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word sowieso niet bruin al zou ik naar buiten gaan
In een spoiler danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Nee duurt gewoon heeeel lang totdat ik een kleurtje heb. Verbrand ook niet zo heel snel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je al bruin van jezelf dan of juist heel wit? Verbrand je snel?
Oh okee, altijd al gehad? 'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee duurt gewoon heeeel lang totdat ik een kleurtje heb. Verbrand ook niet zo heel snel.
Njovelin heeft vast wel een foto van het 'wat draag je vandaag' archief ergens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar blijft je fobo met je gevraag om foto's de hele tijd he?
Vroeger werd ik wel sneller bruin maar toen kreeg ik ook zonne-allergie dus bruin met rode vlekken was hetquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, altijd al gehad? '
Vaak zie je dat mensen als kind snel bruin worden en later niet meer.
Dat komt omdat we van binnen allemaal blank zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, altijd al gehad? '
Vaak zie je dat mensen als kind snel bruin worden en later niet meer.
Volgens mij ben je gewoon een beetje lichtgeraakt momenteelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin heeft vast wel een foto van het 'wat draag je vandaag' archief ergens.
Met je iets te toffe opmerkingen de hele tijd.
Corrie met rooie vlekken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger werd ik wel sneller bruin maar toen kreeg ik ook zonne-allergie dus bruin met rode vlekken was hetDie zonne-allergie heb ik niet meer.
Alsof ik daar bikinifoto's postquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin heeft vast wel een foto van het 'wat draag je vandaag' archief ergens.
Met je iets te toffe opmerkingen de hele tijd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof ik daar bikinifoto's post
Heb overigens wel een foto van vorig jaar toen ik een nieuwe bikini had gekocht. Volgens mij ben ik nu dikker
Oh okee. Nou hoef je ook niet zo panisch zonnebrand te smeren in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger werd ik wel sneller bruin maar toen kreeg ik ook zonne-allergie dus bruin met rode vlekken was hetDie zonne-allergie heb ik niet meer.
Valt toch best mee?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is geen pretty sight meer hoor. Dus dat kun je wel schudden.
Nonsens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is geen pretty sight meer hoor. Dus dat kun je wel schudden.
Nee, eigenlijk niet. Al heb ik een periode veel motown en soul geluisterd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Luister jij eigenlijk naar de Zwarte Lijst, Tem?
Niet van onderwerp veranderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Luister jij eigenlijk naar de Zwarte Lijst, Tem?
Nou, ik vond je niet dik ofzo toen ik je bij die meet zag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Trouwens al had ik een superfiguur dan nog zou ik geen foto plaatsen, weet je best.
Ja vandaar de vraag, kan me herinneren dat je daar weleens naar luisterde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Al heb ik een periode veel motown en soul geluisterd.
Niet dik hoeft niet te zeggen dat het er mooi uit ziet he?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, ik vond je niet dik ofzo toen ik je bij die meet zag.
Volgens mij was er niets mis mee. Zat bejaarden die er helemaal niet meer uitzien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dik hoeft niet te zeggen dat het er mooi uit ziet he?
Ja precies, bij Corrie is het maar een beetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij was er niets mis mee. Zat bejaarden die er helemaal niet meer uitzien.
Sommige jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Sommige vrouwen van 50 hebben een mooier figuur dan de gemiddelde 20-jarige.
En daartussen gejojo'd of altijd slank geweest?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige jaToen ik 20 was woog ik wel bijna hetzelfde als nu volgens mij. Misschien wel iets meer zelfs.
Ja want van jojo'en krijg je zo'n hangende huid en uitgezakt lichaam.quote:
Neuh scheelde hooguit 5 kilo misschien, vroeger at ik wat vaker patatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En daartussen gejojo'd of altijd slank geweest?
In een bepaalde mate jaquote:
Njojo'en.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja want van jojo'en krijg je zo'n hangende huid en uitgezakt lichaam.
Ja straks zit voorbips met zijn worst verstopt achter een auto en bespringt hij mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, prepared for the worst bij het buitenzetten van het vuilnis.
Dat is het ook, en dat wil ik nu net even uitstralen in de straat.. "Niet fucken met mij" , maar ik ben wel gewoon beleefd tegen iedereen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het maar intimiderend, zulke pakken.
Haters heb je altijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:51 schreef arjan1112 het volgende:
Dus het klopt niet dat je juist uitgescholden word als je met je generaalspak in de trein gaat zitten?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:03 schreef YokiKater het volgende:
Yoki in uniform = sexy
[ afbeelding ]
Zo ging ik vandaag mijn vuilnisbak buiten zetten.
En dan? komt een andere Indiër die zooi ophalen ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
Ik zette gisteravond in mijn ondergoed de vuilniszak buiten...ok ik hoefde alleen de deur open te doen, zak op de gallerij en deur weer dicht
Zoiets, op vrijdagochtend doet de schoonmaak dat. Overige dagen loop ik zelf naar de container.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:29 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan? komt een andere Indiër die zooi ophalen ofzo?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
Ik zette gisteravond in mijn ondergoed de vuilniszak buiten...ok ik hoefde alleen de deur open te doen, zak op de gallerij en deur weer dicht
Ik heb geen achterburen die dat kunnen zien en het was al donker.quote:
FLIR...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen achterburen die dat kunnen zien en het was al donker.
Als iemand zoveel moeite doet om mij te zien, dan gun ik hem die 10 secondenquote:
Ok, als je het geluid hoort van een zwerm bijen dan zit ik ergens in de buurtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als iemand zoveel moeite doet om mij te zien, dan gun ik hem die 10 seconden
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, als je het geluid hoort van een zwerm bijen dan zit ik ergens in de buurt
Dit geluid, vanaf 1:50quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ja nu ga ik komende donderdag natuurlijk in mijn huispak de vuilniszak doen.
Ik hoor nog liever nagels over een schoolbord.quote:
Ik googledequote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is een soort hobbelpaard dacht ik
Ja...een hobbelpaard voor vrouwen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb ik gelijk of is het een ander ding
Ik geloof ook niet dat ik dat zou willen verbeteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan is 1148 opeens wel een hoge score
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik dat zou willen verbeteren.
Nofi maar als je je zo profileert, gaan mensen je ongetwijfeld ook wel eens op een minder positieve manier raar vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:12 schreef YokiKater het volgende:
Het is altijd mooi, als je zo rondloopt dan krijg je respect van mensen... gaan ze beleefd knikken en zoEn die koters denken allemaal dat je Rambo bent of zo, ik ben de legermeneer.
![]()
Als je dan zegt dat ze even op moeten houden met tegen de muur aan voetballen dan gaan ze nog net niet netjes in het gelid staan; Sir, Yes Sir!
Verschrikkelijk. Goed dat hij gevonden is in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngverkrachter__.html
Hm je zal maar op vakantie gaan met je ouders zeg maar, nee jij moet mee naar de camping in Frankrijk, die vakantie in Loret de mar kan je vergeten , klein meisje van ons.
Vervolgens word je door een ouwe viezerik verkracht
voor een van 15, 16 , 17 misschien welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Goed dat hij gevonden is in ieder geval.
Overigens is Lloret ook misschien niet de ideale vakantiebestemming voor een meisje van 12
Klopt, ze is op vakantie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:51 schreef arjan1112 het volgende:
en ze neemt haar telefoon ook niet op, die lijer
Dat soort negatieve mensen zijn van zichzelf al negatief, daar verander ik niets aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Nofi maar als je je zo profileert, gaan mensen je ongetwijfeld ook wel eens op een minder positieve manier raar vinden.
Ik denk dat je daar toch een inschattingsfout maakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat soort negatieve mensen zijn van zichzelf al negatief, daar verander ik niets aan.
Ik moet morgen ook om half 9 ergens naartoe, heb er ook geen zin in. Gedeelde smart is halve smart.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
ik word gedwongen om om half 9 ergens naartoe te gaan en tot half 10 gezeik aan te horen terwijl degene die dat vraagt om 6 uur is opgedonderd naar haar vakantie paradijs
nou joepie
Hoe laat moet jij doordeweeks op dan?quote:
5:45.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij doordeweeks op dan?
Pics.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
Ik zette gisteravond in mijn ondergoed de vuilniszak buiten...
Ik snap of zie het probleem niet. Ik draag wat ik zelf wil en als mensen daar een probleem mee hebben dan is dat hun probleem. Als mijn buurvrouw met haar te dikke reet in een legging wilt lopen dan gaat ze ook haar gang maar. En mijn buurt is Taliban vrij dus daar hoef ik ook niet "bang" voor te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar toch een inschattingsfout maakt.
Dat vat ik op als een compliment.quote:
Dan ben ik vaak ook al wakkerquote:
1 zo'n rode stip.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:11 schreef Tem het volgende:
Ja Uccie, pics van dat onderbroekje met hartjes erop.
Je straalt aan alle kanten 'ik wil niet aardig gevonden worden' uit en sommigen zijn ws ook oprecht bang voor je.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik snap of zie het probleem niet. Ik draag wat ik zelf wil en als mensen daar een probleem mee hebben dan is dat hun probleem. Als mijn buurvrouw met haar te dikke reet in een legging wilt lopen dan gaat ze ook haar gang maar. En mijn buurt is Taliban vrij dus daar hoef ik ook niet "bang" voor te zijn.
Het is gewoon zo'n oma-ding, lekker warmquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:11 schreef Tem het volgende:
Ja Uccie, pics van dat onderbroekje met hartjes erop.
Toch niet zoiets he?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n oma-ding, lekker warm.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n oma-ding, lekker warm.
Nee, zonder kantjes, dat kriebelt!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toch niet zoiets he?
[ afbeelding ]
quote:
Mjah, dat denk jij dan waarschijnlijk bij een legeruniform.. ik vind het geen kwaadaardig iets uitstralen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Je straalt aan alle kanten 'ik wil niet aardig gevonden worden' uit en sommigen zijn ws ook oprecht bang voor je.
Sowiesoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Bridget Jones het mag, dan mag ik ook!!
Leer jij nou maar eerst wat het verschil is tussen mits en tenzij.quote:
Uittesten....al komt Waaghals daar dan aan te pas.quote:
Kreeg ik die?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:30 schreef Tem het volgende:
Niet gek dat njosnavels vroeger klappen kreeg.
Toch is het een contaminatie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Uittesten staat gewoon in de vandale.
Ik baseer me ook op hoe je je opstelt naar anderen (zoals je omschrijft in je eigen posts), dat is ook niet altijd even vriendelijk. Dat bepaalt mede je uitstraling en daar ben ik echt de enige niet in.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat denk jij dan waarschijnlijk bij een legeruniform.. ik vind het geen kwaadaardig iets uitstralen.
Maar brb, ik moet even aan het werk.. er is hier iets aan de hand. politieheli alles.
Heb jij ook nog gewoon slipjes? Of moeten het per se hipsters of strings zijn en alleen slipjes tijdens de rodeklats?quote:
Laat jij nou maar gewoon je tieten zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leer jij nou maar eerst wat het verschil is tussen mits en tenzij.
Hm, hier ga ik maar niet op in.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb jij ook nog gewoon slipjes? Of moeten het per se hipsters of strings zijn en alleen slipjes tijdens de rodeklats?
Kun je net zo goed naar je eigen borst kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat jij nou maar gewoon je tieten zien.
Ik hou wel wijs mijn mondquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Bridget Jones het mag, dan mag ik ook!!
Heb jij ook zo'n plukje haar ertussen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je net zo goed naar je eigen borst kijken.
Oh sorry, heel geil Uc, die omapantsquote:
Precies....je hoeft niet overal mee te koop te lopenquote:
Nee, maar gezien het feit dat mijn ondergoed onder mijn kleding zit noem ik het niet te koop lopenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies....je hoeft niet overal mee te koop te lopen
Dat besef heeft niet iedereen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar gezien het feit dat mijn ondergoed onder mijn kleding zit noem ik het niet te koop lopen
Ook wel weer waar ja.quote:
Gewoon een hele bos.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n plukje haar ertussen?
Tom Jones-stijl?quote:
Als er zo'n zwarte haar uit je tepel groeit, ga je die dan weghalen met een pincet?quote:
Nee, grasmaaier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er zo'n zwarte haar uit je tepel groeit, ga je die dan weghalen met een pincet?
#durftevragen
Nee dat is voor een andere bos.quote:
Mjah, snap denk ik wel een beetje wat je bedoelt. Maar ja het is nou ook weer niet zo dat ik in een Support 81 Westport jassie rondloop of zo. En ik bedreig ook helemaal niemand. Ik ben eigenlijk ook gewoon een lieve kerel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik baseer me ook op hoe je je opstelt naar anderen (zoals je omschrijft in je eigen posts), dat is ook niet altijd even vriendelijk. Dat bepaalt mede je uitstraling en daar ben ik echt de enige niet in.
Ik zie ook wel eens types met grote hele drukke opgefokte honden (dat is ook altijd een apart slag mensen), in de bus ofzo, die hond midden in het gangpad, en die vinden het dan raar als mensen daar niet langs durven. "Ja hij doet niks hoor!".
Uit je tepel? Is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er zo'n zwarte haar uit je tepel groeit, ga je die dan weghalen met een pincet?
#durftevragen
Maar in zo'n outfit zien mensen je waarschijnlijk minder snel aan voor een lieve kerelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, snap denk ik wel een beetje wat je bedoelt. Maar ja het is nou ook weer niet zo dat ik in een Support 81 Westport jassie rondloop of zo. En ik bedreig ook helemaal niemand. Ik ben eigenlijk ook gewoon een lieve kerel.
En ik heb Border Collies, van die pitbull-achtige honden vind ik ook alleen maar van die patsbeesten.
Hij bedoelt die schotels eromheen....maar steeds als ik daar weghaal, ontvang ik geen RTL4 meer, dus ik ben er mee gestopt.quote:
Mogelijk, maar ik denk dat mensen maar lastig kunnen inschatten. Je draagt die muk niet alleen in de tuin toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, snap denk ik wel een beetje wat je bedoelt. Maar ja het is nou ook weer niet zo dat ik in een Support 81 Westport jassie rondloop of zo. En ik bedreig ook helemaal niemand. Ik ben eigenlijk ook gewoon een lieve kerel.
Het hondenvoorbeeld sloeg ook niet op jou persoonlijk.quote:En ik heb Border Collies, van die pitbull-achtige honden vind ik ook alleen maar van die patsbeesten.
Lolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij bedoelt die schotels eromheen....maar steeds als ik daar weghaal, ontvang ik geen RTL4 meer, dus ik ben er mee gestopt.
Braillequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Uit dat stuk braille er direct omheen..
Vast niet pijnlijker dan je wenkbrauwen epileren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol
Daar heb ik ook nog nooit haren gehad, lijkt me pijnlijk om daar met een pincet te werk te gaan
Modus weet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Uit dat stuk braille er direct omheen..
Ah, nou wenkbrauwen vallen nog wel mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast niet pijnlijker dan je wenkbrauwen epileren.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar in zo'n outfit zien mensen je waarschijnlijk minder snel aan voor een lieve kerel
Maarja als jij je er goed in voelt is dat hetgeen wat telt natuurlijk.
Mjah, er zullen vast mensen zijn die er van "schrikken". Maar mijn persoonlijke ervaring is dat men zich niet bedreigd voelt oid.. enkel dat ze een serieuze vent zien, geen mietje. Maar als je als "soldaat" je gaat misdragen dan ben je ook niet goed bezig natuurlijk, die gasten hebben een voorbeeldfunctie en moeten zich netjes gedragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat mensen maar lastig kunnen inschatten. Je draagt die muk niet alleen in de tuin toch?
[..]
Het hondenvoorbeeld sloeg ook niet op jou persoonlijk.
Hier kun je die bosmaaier voor gebruiken, dan een potloodstreepje en klaar!quote:
Of gewoon laten tattooeren:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier kun je die bosmaaier voor gebruiken, dan een potloodstreepje en klaar!
Fucking hell... kan er iemand voor nazorg zorgen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of gewoon laten tattooeren:
[ afbeelding ]
Top oplossing!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of gewoon laten tattooeren:
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:32 schreef Modus het volgende:
I'll just leave this here.
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn echt de Scorpions.
De muziek zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:32 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ms durven mensen die zich 'bedreigd' voelen dat ook wel niet kenbaar te maken en dus denk je dat niemand het als zodanig ervaart. Je hebt er geen dreigende bedoelingen mee maar dat kunnen mensen niet ruiken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Mjah, er zullen vast mensen zijn die er van "schrikken". Maar mijn persoonlijke ervaring is dat men zich niet bedreigd voelt oid.. enkel dat ze een serieuze vent zien, geen mietje. Maar als je als "soldaat" je gaat misdragen dan ben je ook niet goed bezig natuurlijk, die gasten hebben een voorbeeldfunctie en moeten zich netjes gedragen.
Ik vind het zelf gewoon fijne kleding, het is super kwaliteit voor weinig en ik voel mij er prettig in. Ik draag het niet altijd en overal, zeker niet zo volledig als vandaag. Wel heb ik vaak een camouflagebroek aan, diverse soorten en ik loop regelmatig op kisten. Is gewoon kwaliteit.
En wat ik dus ervaar als ik erbij loop zoals op die foto, in GVT, zonder vest dan, is dat mensen je dus wat serieuzer nemen. Je straalt automatisch een soort gezag uit, en daar heb ik totaal geen dreigende bedoelingen bij. Meer iets van "Hallo mensen, ik ben een serieuze vent en geen pussy".
Maar dus tegelijk ook iemand met discipline en gevoel voor orde en regels naleven.
VS staat er goed op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:32 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draag altijd een kort rokje, heeft hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef Specularium het volgende:
Ik droeg tijdens die bandperiode ook altijd een legerbroek, uit praktisch oogpunt.
Je wordt toch minder serieus aangekeken.
Ja maar jij wil door onbekenden stiekem de bosjes in getrokken worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik draag altijd een kort rokje, heeft hetzelfde effect.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Behalve als je het vuilnis buiten zet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik draag een boerka....nergens last van.
Ja, anders is het zo ingewikkeld, voor je het weet staat de verkeerde zwarte zak buiten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Behalve als je het vuilnis buiten zet.
Wheheheh.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier in de buurt woont een liliputter die eruitziet als een mix van haar en Saddam Hoessein.
Hexje?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier in de buurt woont een liliputter die eruitziet als een mix van haar en Saddam Hoessein.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand meer wakker? Danwel aanwezig?
Waaromquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:17 schreef Latert het volgende:
P&W gemist. Ik baal echt als een stekker.
Uitzending gemist een optie?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:17 schreef Latert het volgende:
Er was weer iets met muziek omdat Paul binnenkort komt te overlijden ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:17 schreef Latert het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er was weer iets met muziek omdat Paul binnenkort komt te overlijden ofzo.
Kon ie lekker rustig zijn luier volpissen.
Ik had deze post niet eens gelezen maar dit zo zó over Utopia kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er was weer iets met muziek omdat Paul binnenkort komt te overlijden ofzo.
Kon ie lekker rustig zijn luier volpissen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had deze post niet eens gelezen maar dit zo zó over Utopia kunnen gaan.
Ach, jij bent er 1, en toch geef je me netjes antwoord als ik iets vraag..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij snapt er ook geen eikel van he?
Is dit ook al een verkapte versierpoging?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, jij bent er 1, en toch geef je me netjes antwoord als ik iets vraag..
Verre van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit ook al een verkapte versierpoging?
Strak planquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dan ga ik Penage wel DM's sturen.
LOL. see what you did therequote:
Eyh, dat ga ik niet spuien zodat jij het kunt downplayen..quote:
Ik heb niks geedit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eyh, dat ga ik niet spuien zodat jij het kunt downplayen..
Bedoel je de AH allerhande?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg het Whiskers! Ik wil het ook weten!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die opmerking over zoiets ging.quote:
Ik ook niet. Dat is gemengd douchen toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:23 schreef Specularium het volgende:
Maar dat weten jullie natuurlijk niet want jullie hebben nog niet eens op korfbal gezeten.
Ik zat op judo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:23 schreef Specularium het volgende:
Maar dat weten jullie natuurlijk niet want jullie hebben nog niet eens op korfbal gezeten.
Zal wel weer niet, met hun vuige regels.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is gemengd douchen toch?
Krijg je wel eens iemand plat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik zat echt op gym. Leek mijn ouders vast een goed plan en ik wilde het zelf ook wel. Tot ik besefte dat je daar lenig voor moest zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik had ook gym. Tijdens trefbal lekker frustratie botvieren op klasgenoten.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je wel eens iemand plat?Ik had Aad verwacht onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je wel eens iemand plat?Nee, daar krijg ik nooit de kans voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AAD30000 staat in Chrome, maar die loopt steeds vast.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik had Aad verwacht onder de spoiler.
Jezus man, sterkte!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
AAD30000 staat in Chrome, maar die loopt steeds vast.
Vandaar dat ik moet switchen in matige tekst.
Ron was net nog even wakker maar ligt nu ook te slapen dus heb ik ze uit gezet. De streams en FOK samen trekt mijn laptop niet altijd even goed.quote:
Ron is er net ingekomen zeker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ron was net nog even wakker maar ligt nu ook te slapen dus heb ik ze uit gezet. De streams en FOK samen trekt mijn laptop niet altijd even goed.
IB4 Jezus man, sterkte.
Ik ga morgen paintballen. Nu nog water tanken want anders wordt ik wakker met een kater.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Het is weekend. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Oeh! Dat heb ik nog nooit gedaan, lijkt me altijd wel vet. En het schijnt bes zeer te doen ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga morgen paintballen. Nu nog water tanken want anders wordt ik wakker met een kater.
Ik ook. Doe je weinig aan. Of naja, je kan afvallen maar daar zie ik de meerwaarde ook niet zo van in. Snoepen.quote:
+Oquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Doe je weinig aan. Of naja, je kan afvallen maar daar zie ik de meerwaarde ook niet zo van in. Snoepen.
Ja, HAAT, IK HAAT jou en LIesje en IEDEREEN!!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een omgekeerd hartje, is dat haat?
Nee, dat is het teken dat een vrouw al klaar ligt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een omgekeerd hartje, is dat haat?
Fuck ik zie het nu pas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef Specularium het volgende:
Geef mijn UI eens terug, ik schrik me een pener.
Wie heeft je UI gejat dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, HAAT, IK HAAT jou en LIesje en IEDEREEN!!
Doe niet zo debiel man..
Whiskers ligt klaar? Voor wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, dat is het teken dat een vrouw al klaar ligt.
Lief vragen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas dat er "en Liesje" staat. Jij dacht dat Specu het schreef?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, HAAT, IK HAAT jou en LIesje en IEDEREEN!!
Doe niet zo debiel man..
Dat krijg je er van. Dus verander het maar weer terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Specu het schreef?
Ik dacht dat er *iemand* schizofreen wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er "en Liesje" staat. Jij dacht dat Specu het schreef?
Wat jammer jij nou weer?quote:
En stiekem fappen op jouw koekje ook nog.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan best liever. En jij begon ooit met het jatten van mijn UI.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:54 schreef Latert het volgende:
[..]
En stiekem fappen op jouw koekje ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |