SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Mwah, hij deed niet zoveel hoor, het was idd gewoon een Balotellitje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Gruisman het volgende:
Veltman moet inderdaad wel oppassen nu. Al de zoveelste keer dat die iets ontzettend doms doet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als mike dat soort foutjes maakt is het de slechtste verdediger die er bestaat...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, hij deed niet zoveel hoor, het was idd gewoon een Balotellitje.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
ja, want een strafschop tegenkrijgen bij miniem contact is precies hetzelfde als hem er zelf maar inschietenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mike dat soort foutjes maakt is het de slechtste verdediger die er bestaat....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Moisander dus een twijfelgeval
Kijken of Denswil inmiddels wel passen over 5 meter kan versturen in Ajax 1.![]()
Durf ik mijn handen niet voor in het vuur te stekenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Moisander dus een twijfelgeval
Kijken of Denswil inmiddels wel passen over 5 meter kan versturen in Ajax 1.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
WADDEFUQ heeft die kerel ooit gepresteerd, dan op de achtergrond cashen en mensen dwarszitten binnen Ajax, en ook nog eens 24 punten achterstaan op PSV in zijn topperiode.quote:
Daarnaast heeft hij de uitstraling van een zak stront. Slechtste bondskoots aller tijden.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Deze man loopt nu al een tijdje rond bij Oranje, en er zijn veel mensen die op hem letten en goed kunnen beoordelen of deze man geschikt is als bondscoach in de toekomst. En het feit dat ze hem dat nu al toezeggen zegt toch wel heel veel over hoe goed deze man is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
WADDEFUQ heeft die kerel ooit gepresteerd, dan op de achtergrond cashen en mensen dwarszitten binnen Ajax, en ook nog eens 24 punten achterstaan op PSV in zijn topperiode.
Daarnaast heeft hij de uitstraling van een zak stront. Slechtste bondskoots aller tijden.![]()
Wat een gelul zeg. Alsof het een garantie is dat iemand het goed doet wanneer die al ergens wat 'langer rondloopt'.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Deze man loopt nu al een tijdje rond bij Oranje, en er zijn veel mensen die op hem letten en goed kunnen beoordelen of deze man geschikt is als bondscoach in de toekomst. En het feit dat ze hem dat nu al toezeggen zegt toch wel heel veel over hoe goed deze man is.
Ik ben een goede manager voor de shell want ik werk er al 40 jaar?
Charlie: How's it going in there?
Geen plop dit keer?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:36 schreef Silenus het volgende:
http://instagram.com/p/mFsbuNmPrz/
Denswil![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je hebt het over iemand die 13 jaar bij Ajax heeft gespeeld en nog eens 12 jaar achter de schermen heeft gefungeerd bij Ajax. En zo iemand noem jij iemand die op de achtergrond loopt te cashen en die niets heeft gepresteerd? Bovendien haal je er een periode (05/06) bij waarin Ajax sowieso al voor geen meter liep. In die 8/9 jaar is er volgens mij heel veel gebeurd. Gezien ie de laatste twee jaar al assistent-trainer is geweest en dat de volgende twee jaar ook zal zijn, zie ik niet in waarom hij Oranje niet succesvol kan leiden vanaf 2016.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
WADDEFUQ heeft die kerel ooit gepresteerd, dan op de achtergrond cashen en mensen dwarszitten binnen Ajax, en ook nog eens 24 punten achterstaan op PSV in zijn topperiode.
Daarnaast heeft hij de uitstraling van een zak stront. Slechtste bondskoots aller tijden.![]()
Ik heb van een stripboek geschreven door Rudi Jonker in mijn handen gedrukt gekregen. Het heet " Johan Cruijff: van straatjochie tot voetballegende". Ondanks wat we allen weten dat hij in het niet valt bij Willem van Hanegem, een aardig stripboekje. Leuke tekeningen e.d.
Staat rechtsonderin zelfs "collectors item". Ken het me niet voorstellen, maargoed.
Is er een supporter van FC Neuzenvreugd die dit ding van mij via de post wil ontvangen?
Groet,
HMF.![]()
Jij wil hem dus niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Neuzenvreugd. En ik maar denken dat dit een serieus forum is.
24 uur, anders dient ie komende zondag als extra brandstof op mijn gasbarbecue.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 15:58:38 ]![]()
Stuur maar naar mij!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb van een stripboek geschreven door Rudi Jonker in mijn handen gedrukt gekregen. Het heet " Johan Cruijff: van straatjochie tot voetballegende". Ondanks wat we allen weten dat hij in het niet valt bij Willem van Hanegem, een aardig stripboekje. Leuke tekeningen e.d.
Staat rechtsonderin zelfs "collectors item". Ken het me niet voorstellen, maargoed.
Is er een supporter van FC Neuzenvreugd die dit ding van mij via de post wil ontvangen?
Groet,
HMF.
Van Zandvlietplein 1, 3077 AA Rotterdam"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij!
Van Zandvlietplein 1, 3077 AA Rotterdam.
![]()
Mag ik komen kijken hoe je 'm in de fik steekt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij wil hem dus niet?
24 uur, anders dient ie komende zondag als extra brandstof op mijn gasbarbecue.![]()
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat er daar genoeg mensen rondlopen die hem kunnen beoordelen, en dus zien hoe hij het doet en hoe goed hij dingen oppikt. Ze zullen zijn kwaliteiten echt wel goed beoordeelt hebben daar, anders zeggen ze hem dit natuurlijk niet toe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Alsof het een garantie is dat iemand het goed doet wanneer die al ergens wat 'langer rondloopt'.
Ik ben een goede manager voor de shell want ik werk er al 40 jaar?![]()
Ben donderdag niet in mijn stad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hmf, donderdag op zuidplein afspreken? Dan haal ik hem wel. Ben toevallig toch in die stinkstad![]()
![]()
![]()
Aardige poging van Cerny.
Livestream Tsjechië onder 17 - Italië onder 17, 17:00 aftrap.
[ Bericht 27% gewijzigd door j0rdiiii op 28-03-2014 16:46:45 ]![]()
Tactisch is Blind gewoon goed, is alleen maar hoofdcoach geweest in een heel moeilijke periode bij Ajax.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Je hebt het over iemand die 13 jaar bij Ajax heeft gespeeld en nog eens 12 jaar achter de schermen heeft gefungeerd bij Ajax. En zo iemand noem jij iemand die op de achtergrond loopt te cashen en die niets heeft gepresteerd? Bovendien haal je er een periode (05/06) bij waarin Ajax sowieso al voor geen meter liep. In die 8/9 jaar is er volgens mij heel veel gebeurd. Gezien ie de laatste twee jaar al assistent-trainer is geweest en dat de volgende twee jaar ook zal zijn, zie ik niet in waarom hij Oranje niet succesvol kan leiden vanaf 2016.
En Blind is idd een echte Ajacied, jammer dat het zo gelopen is (ook al ben ik een Cruijff adept).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoho, Het lied van Feyenoord wat je tussen de stiltes in de Kuip wel is hoort is een meesterwerkje hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee, maar sinds wanneer staan voetbalsupporters bekend om diepzinnige teksten?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt. En als ze Joe neffer wallek aloon zingen met dat heerlijke accent krijg ik ook kippenvel...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoho, Het lied van Feyenoord wat je tussen de stiltes in de Kuip wel is hoort is een meesterwerkje hoor.![]()
Wel een echte Ajacied.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Danny Blind heeft ons aan Chivu geholpen .
Verder was dieals technisch directeur
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cernyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige poging van Cerny.
Livestream Tsjechië onder 17 - Italië onder 17, 17:00 aftrap.
Groot fan van User Wotte![]()
nu alweer zin in de Aegon future cup trouwens. Vind het heerlijk dan altijd op de toekomst. Mits het goed weer is trouwens.Groot fan van User Wotte![]()
quote:De 17-jarige centrumverdediger Roberto Hernández Anoal is momenteel op proef bij Ajax, zo meldt El Once Honduras op haar website. Hij zal de komende tien dagen bij Ajax blijven, ongetwijfeld in de hoop om een contract af te dwingen.
[ Bericht 9% gewijzigd door j0rdiiii op 28-03-2014 22:19:21 ]![]()
quote:Frank de Boer ligt met Ajax op koers voor de vierde landstitel op rij, maar begrijpt de kritiek op het spel van zijn ploeg. Volgens de 43-jarige trainer zouden enkele oud-Ajacieden kunnen zorgen voor aantrekkelijker voetbal.
''Van der Vaart zou een geweldige spits kunnen zijn voor ons. Aanspeelpunt, beetje inzakken, buitenspelers aanspelen'', zegt De Boer in een interview in de Volkskrant.
Ook voor Wesley Sneijder ziet De Boer een rol weggelegd. ''Sneijder zou een fantastische linksbuiten zijn. Dat kan hij zeker. Beetje inzakken en mensen wegsturen. Natuurlijk zijn we op zoek naar ervaren jongens. Huntelaar zou ook fantastisch zijn.''
Volgens de oefenmeester van de Amsterdammers is het niet reëel om te denken dat topspelers nog naar de eredivisie komen.
''Iemand van 10 miljoen wil niet naar de Nederlandse competitie. Wij willen jonge spelers met in potentie het niveau Eriksen. Niet eentje, maar een stuk of vijf, zes.''
Het ontbreken van ervaren spelers is het volgens De Boer de reden dat het spel van Ajax dit seizoen minder aantrekkelijk is dan in voorgaande jaren.
''We missen de ervaring. Heel veel spelers zijn hartstikke jong. Het is verdomd lastig om dat niveau van het duel met Barcelona in de Champions League te houden.''![]()
Ach ja, kunnen we nu weer onze dromen gaan opschrijven, VDV, Sneijder, Ibra enz enz.. Gaat niet gebeuren zoals De Boer ook al zegt.. Tenzij een van die spelers echt zulk groot hart heeft voor Ajax..![]()
En je rouwt omdat... Waarom precies?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Elfvoetbal gaat Henri vd Aat naar AS Monaco![]()
Enige die ik nog eventueel terug zie komen is Huntelaar. Maar dan ook pas over 2/3 jaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, kunnen we nu weer onze dromen gaan opschrijven, VDV, Sneijder, Ibra enz enz.. Gaat niet gebeuren zoals De Boer ook al zegt.. Tenzij een van die spelers echt zulk groot hart heeft voor Ajax..![]()
Inderdaad, Huntelaar is op dit moment het meest waarschijnlijke. Sneijder wil liever geld blijven graaien en VDV wil in Hamburg blijvenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:36 schreef cigarette14 het volgende:
[..]
Enige die ik nog eventueel terug zie komen is Huntelaar. Maar dan ook pas over 2/3 jaar.![]()
Klote zeg. Denswil ben ik ook niet echt fan van. Aan het begin van dit seizoen goed, maar daarna ver teruggezakt..quote:![]()
Haha Mike vd HoornGefeliciteerd tukkers alvast. Die mongool in een Ajax shirt, het is een schande.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:33 schreef Seam het volgende:
Haha Mike vd HoornGefeliciteerd tukkers alvast. Die mongool in een Ajax shirt, het is een schande.
Die gaat echt niet spelen hoor![]()
![]()
Doe normaal joh mafkutquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:33 schreef Seam het volgende:
![]()
De Boer zal hem waarschijnlijk een kwartier voor tijd wat minuten geven ofzo, waardoor we een tegengoal krijgen (eigen goal) en Twente in de allerlaatste minuut nog gelijkmaakt.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:35 schreef Seam het volgende:
[..]
De Boer zal hem waarschijnlijk een kwartier voor tijd wat minuten geven ofzo, waardoor we een tegengoal krijgen (eigen goal) en Twente in de allerlaatste minuut nog gelijkmaakt.![]()
![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
Van der Hoorn basis ja?
Stoeltje staat alvast op de Coolsingel.![]()
worst kees sienerioquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou VdH linkscentraal spelen overigens?![]()
De enige rust/coaching is dan wel weg helaas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:59 schreef Gruisman het volgende:
Zonder Moisander gaat het wel een stuk lastiger worden, die verdediging was al niet fantastisch
Ach... het is Castaignos maar.![]()
![]()
Zou geen probleem mogen zijn, laat het maar zie Denswill.
Kan uitgroeien tot een prima CV, heeft nu een dip na een behoorlijk begin. Gewoon soms in het diepe gooien, niets mis mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou.. die optie tot nog een jaar gaat dus niet doorquote:Ajax stevent af op de vierde landstitel onder Frank de Boer en toch is het niet enkel rozengeur en maneschijn in Amsterdam. Het spel is vaak onder de maat en op Europees niveau bleek het elftal niet eens opgewassen tegen het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. De Boer loopt in een interview met de Volkskrant niet weg voor de logische kritiek, maar probeert wel aan te geven hoe lastig zijn baan is.
Het is namelijk geen noviteit dat Ajax jaar in, jaar uit wordt beroofd van zijn beste spelers. De Amsterdammers proberen dat op te vangen met eigen jeugd en aankopen van buitenaf, maar de vijver waaruit kan worden gevist is klein. "Iemand van tien miljoen euro wil niet naar de Nederlandse competitie", weet De Boer. Ajax moet het dus vooral hebben van het scouten van spelers op jonge leeftijd. Hij noemt Christian Eriksen als voorbeeld.
Van spelers van dat niveau moet Ajax er volgens hem vijf à zes hebben. "Als je die twee jaar bij elkaar houdt en je hebt het geluk dat een type als André Ooijer bij je wil spelen, kun je het elke tegenstander lastig maken." Spelers van naam zijn De Boer de laatste jaren niet zo goed bevallen. "Je denkt van tevoren: een Bojan, een Theo Janssen, die maken het verschil. Maar bijna altijd, en daarom zijn we zo voorzichtig, moet je terugvallen op eigen jeugd."![]()
![]()
Goh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nou.. die optie tot nog een jaar gaat dus niet door
Oh.![]()
Zo 'goh' is dat anders niet. Stel dat Sigi, De Jong en Schöne weggaan, dan is het een aardig spelertje voor de breedte.quote:![]()
Backup voor linksbuiten en rechtsbuiten is nog wel interessant. Zal nog wel iemand voor moeten komen.![]()
Ja maar hij vangt 1 miljoen salaris. En voegt nooit iets toe als hij speelt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo 'goh' is dat anders niet. Stel dat Sigi, De Jong en Schöne weggaan, dan is het een aardig spelertje voor de breedte.Oh.![]()
Wat was die slechtquote:je hebt het geluk dat een type als André Ooijer bij je wil spelen
Snelle Egel![]()
gaan jullie weer de tweede plaats vieren ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
Van der Hoorn basis ja?
Stoeltje staat alvast op de Coolsingel.![]()
meer zelfs, volgens mij betalen wij het hele salaris en dat is iets van 1,8quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij vangt 1 miljoen salaris. En voegt nooit iets toe als hij speelt.![]()
Op links en rechts buiten is hij al helemaal waardeloos. Gewoon weg doen al had je er nooit aan moeten beginnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Backup voor linksbuiten en rechtsbuiten is nog wel interessant. Zal nog wel iemand voor moeten komen.![]()
Bedoelde Bojan niet met die eerste zin, gewoon interessant wie die positie gaat invullen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op links en rechts buiten is hij al helemaal waardeloos. Gewoon weg doen al had je er nooit aan moeten beginnen.
Fischer links, Kishna rechts. Schone misschien nog als optie en verder is er niks voor volgend seizoen. Becker en El-Ghazi is nog te vroeg.
Heb je sowieso nog iemand nodig.![]()
Denk dat die het wel best vind hier . Heeft volgens mij ook aangegeven dat dit zijn top is .quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef Adames het volgende:
heeft Schöne niet nog buitenland plannen zoals Moisander?RED ONS HENNIEGOD![]()
Geldt voor Moisander ook, maar die wil nog in de middenmoot van Engeland gaan spelen vanwege avontuur in (een van) de mooiste competitie en evt geld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat die het wel best vind hier . Heeft volgens mij ook aangegeven dat dit zijn top is .![]()
Loopt me nu al dun door de broek. Denk dat ze nu wel kampioen worden hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef LogiteX het volgende:
Niet meer te stoppen die lampjes, nu al 1-0![]()
Controlfreakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef Heeinz het volgende:
Kunnen we ons hier misschien bezighouden met Ajax?![]()
Lijkt me wel ja. Ben benieuwd met wie ze aankomen zettenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bedoelde Bojan niet met die eerste zin, gewoon interessant wie die positie gaat invullen.
Fischer links, Kishna rechts. Schone misschien nog als optie en verder is er niks voor volgend seizoen. Becker en El-Ghazi is nog te vroeg.
Heb je sowieso nog iemand nodig.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Kijken of Zitkovic nog wat kan tegen PSV.benieuwd hoeveel speeltijd hij gaat krijgen volgend seizoen.
Snelle Egel![]()
Gaat genoeg tijd krijgen maar zal niet als 1e spits gaan beginnen. Maakt wel een redelijk goede indruk maar speelt nu ook een beetje als counterspits, anders dan dat ie bij Ajax zal gaan spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:19 schreef S0nic het volgende:
[..]benieuwd hoeveel speeltijd hij gaat krijgen volgend seizoen.
Moet wel nog wat meer body krijgen maar dat komt wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 29-03-2014 23:01:46 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelde wel leuk. Goaltje en paar keer gevaarlijk geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Kijken of Zitkovic nog wat kan tegen PSV.![]()
Als je die verdediging van psv ziet valt het onze nog wel meeHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Vond hem heel erg meevallen. Was ook heel sterk in de duels.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Met ruimte kan Zivkovic goed voetballenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hoe hij die bal binnenhield bij de 1-2 van Kostic was ook wel mooi vond ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vond hem heel erg meevallen. Was ook heel sterk in de duels.![]()
Fysiek is die aardig volgroeid jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vond hem heel erg meevallen. Was ook heel sterk in de duels.RED ONS HENNIEGOD![]()
Krijg nu wel zin in morgen, hoewel de Eredivisie wel met de week steeds lachwekkender/slechter wordt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En in de topwedstrijden wordt er thuis altijd een goed resultaat op de mat gelegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:59 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag winnen enje bent kampioen. Thuis speelt Ajax vaak nog wel redelijk.![]()
Ajax heeft een vrij degelijke verdediging voor eredivisie begrippen. Elke fout van Veltman of Van Rhijn wordt onder een vergrootglas gelegd door de media maar Ajax geeft nauwelijks kansen weg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:45 schreef Catch22- het volgende:
Als je die verdediging van psv ziet valt het onze nog wel mee![]()
Nee, volgende week pas.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef ejfaar het volgende:
Als Feyenoord zo verliest ben je bij een gelijkspel nog kampioen vandaag![]()
Als we vandaag winnen staan we 9 punten voor met 1 wedstrijd minder dan de concurrentie toch? Met nog 5 wedstrijden voor ons en 4 voor de restquote:Op zondag 30 maart 2014 11:52 schreef ejfaar het volgende:
Als Feyenoord zo verliest ben je bij een gelijkspel nog kampioen vandaag
Nét niet![]()
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Bojan, Kishna![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks dat Bojan er ook niets van bakt zie ik hem nog liever dan Sigthorsson tegen dat logge duo van Twente.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lijkt me ook, Siggy kan je altijd nog brengen, gaat ie gewoon weer scoren in een topper en 3 punten zijn binnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Ondanks dat Bojan er ook niets van bakt zie ik hem nog liever dan Sigthorsson tegen dat logge duo van Twente.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tegen Feyenoord (de vorige topper dat 'ie in de spits stond) vond ik hem ook niet slecht spelen.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me ook, Siggy kan je altijd nog brengen, gaat ie gewoon weer scoren in een topper en 3 punten zijn binnen.![]()
Vind hem sowieso de laatste tijd beter spelen, balvaster ook. Een topper zal het nooit worden maar wel bruikbaar (al is het maar om zijn belangrijke goals).quote:Op zondag 30 maart 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord (de vorige topper dat 'ie in de spits stond) vond ik hem ook niet slecht spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moisander dus niet volgens jou?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Best mogelijke opstelling met deze selectie i.m.o.![]()
Veel meer bewegelijk dan Siggy en kan voor veel chaos zorgen vandaag, veel wisselen van flanken, veel uitzakken, centrum in. Deze verdediging van Twente is sowieso mank en kan slecht tegen druk vooruit. Dat kan je met Bojan in de spits nog beter, denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vind hem sowieso de laatste tijd beter spelen, balvaster ook. Een topper zal het nooit worden maar wel bruikbaar (al is het maar om zijn belangrijke goals).![]()
Oh met deze wedstrijdselectie dusquote:Op zondag 30 maart 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander zit niet bij de wedstrijdselectie, tamme.![]()
![]()
Goede opstellingquote:Op zondag 30 maart 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Bojan, Kishna![]()
AFCA!![]()
Nee. 6 april pas, stel dat Feyenoord gelijkspeeltquote:Op zondag 30 maart 2014 13:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax kan de volgende wedstrijd kampioen worden toch?![]()
Denk dat Siggy zelf ook wel weg zal willen eind van dit seizoen. Ook bij blessures is ie geen 1e spits en Zitkovic komt er ook nog bij volgend jaar.
Hopelijk dat er een Engelse club een miljoen of 5 voor 'm over zal hebben, gun het hem persoonlijk ook wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dus bij Vitesse kunnen we op z'n vroegst kampioen worden?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. 6 april pas, stel dat Feyenoord gelijkspeeltAFCA!![]()
Zivkovicquote:Op zondag 30 maart 2014 13:30 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Siggy zelf ook wel weg zal willen eind van dit seizoen. Ook bij blessures is ie geen 1e spits en Zitkovic komt er ook nog bij volgend jaar.
Hopelijk dat er een Engelse club een miljoen of 5 voor 'm over zal hebben, gun het hem persoonlijk ook wel.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Verwacht een overwinning voor Ajax. Ajax is in belabberd vorm maar Twente misschien nog wel meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:58 schreef Gruisman het volgende:
Wat denken jullie? Ik verwacht helaas toch een 1-2
En dan in eigen huis (Waar Twente het eigenlijk altijd lastig heeft). Het scheelt ook dat Twente moet komen en Ajax dus niet op een defensieve muur stuit zoals in de laatste wedstrijden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Penalty ? Wanneer ?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:45 schreef ejfaar het volgende:
Had penal kunnen zijn al. Veltman heeft weinig van donderdag geleerdAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
in de eerste minquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die heb ik net gemist, schakelde pas in in de 2e minuut.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vrij open wedstrijd, beide kanten veel mogelijkheden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Had ook in de 2e min kunnen zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 14:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die heb ik net gemist, schakelde pas in in de 2e minuut.hij hield best dom weer vast. Had zomaar een penalty kunnen zijn. Al als dat ene penalty geweest was had hij er later zelf ook 1 moeten krijgen omdat die ook aardig vast gehouden werd in de 16 van twente.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Veltman werd juist vastgehouden door Castaignos, was nog goed in die slowmo vanaf de andere kant te zien. Terecht dat dat geen pingel was.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had ook in de 2e min kunnen zijnhij hield best dom weer vast. Had zomaar een penalty kunnen zijn. Al als dat ene penalty geweest was had hij er later zelf ook 1 moeten krijgen omdat die ook aardig vast gehouden werd in de 16 van twente.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Net als bij bijna alle andere wedstrijden in de eredivisie is het open huis in de verdediging (beide kanten).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vond het ook geen penalty. Maar slim was het niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Veltman werd juist vastgehouden door Castaignos, was nog goed in die slowmo vanaf de andere kant te zien. Terecht dat dat geen pingel was.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had het tegen dit Twente juist wel verwacht. Hij krijgt nu de ruimte. Al vind ik hem nog steeds te traag aan de bal.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan speelt nog best aardig had ik niet gedachtWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hij moet gewoon simpeler spelen ipv terug te kappenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had het tegen dit Twente juist wel verwacht. Hij krijgt nu de ruimte. Al vind ik hem nog steeds te traag aan de bal.![]()
'Voetballen doe je met je hoofd'quote:Op zondag 30 maart 2014 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan speelt nog best aardig had ik niet gedacht
Hij begrijpt het allemaal, kan het alleen niet allemaal goed uitvoeren.Hij maakt de ruimte toch altijd wel voor zichzelf, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had het tegen dit Twente juist wel verwacht. Hij krijgt nu de ruimte. Al vind ik hem nog steeds te traag aan de bal.![]()
Hij wil ook te veel moet gewoon veel simpeler gaan spelen. Maar ik zie nog steeds geen toekomst voor hem bij Ajax.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Voetballen doe je met je hoofd'
Hij begrijpt het allemaal, kan het alleen niet allemaal goed uitvoeren.
[..]
Hij maakt de ruimte toch altijd wel voor zichzelf, dat is het probleem niet.![]()
Hij wil zich alleen te graag bewijzen waardoor ie net de bal te lang bij hem houdt vaak,quote:Op zondag 30 maart 2014 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had het tegen dit Twente juist wel verwacht. Hij krijgt nu de ruimte. Al vind ik hem nog steeds te traag aan de bal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 15:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Serero speelt wel heel erg goed vandaag.![]()
Die feyenoorders die willen dat Ajax verliest.![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mja gelukkig.. Hij speelt niet goed. Maar blind wel erg goed en die moet dus weer naar lb zo. Weet niet of dat wel een voordeel is.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij had gewoon 2 assists kunnen hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Serero speelt wel heel erg goed vandaag.
Prima pot van hem. Bojan wel aardig ook.Oh.![]()
Dan gaat Blind daar dus spelen en Poulsen op het middenveld. Moet je daar blij mee zijn ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jairo Riedewaldquote:Op zondag 30 maart 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan gaat Blind daar dus spelen en Poulsen op het middenveld. Moet je daar blij mee zijn ?![]()
![]()
Haha, die gek heeft binnen een half uur na zijn entree al ruzie met alle vedettes!quote:Op zondag 30 maart 2014 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koeman wil Immers in OranjeDoe normaal
![]()
Als hij erin slaagt om de bal naar een medespeler te krijgen welquote:Op zondag 30 maart 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan gaat Blind daar dus spelen en Poulsen op het middenveld. Moet je daar blij mee zijn ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Speelt hij alles terug dan is het van Rhijn de tweede. De backs moeten daar de bal niet krijgen, dan krijg je dat moeilijke gedoe om een medespeler te vinden ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als hij erin slaagt om de bal naar een medespeler te krijgen wel![]()
Centraal duo is ook niet echt steady eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2014 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt hij alles terug dan is het van Rhijn de tweede. De backs moeten daar de bal niet krijgen, dan krijg je dat moeilijke gedoe om een medespeler te vinden ook niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Backs moeten eigenlijk pas het eind of tussenstation van een driehoekje zijn, niet het begin.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt hij alles terug dan is het van Rhijn de tweede. De backs moeten daar de bal niet krijgen, dan krijg je dat moeilijke gedoe om een medespeler te vinden ook niet.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Denswil, die gozer kan echt geen positie kiezen bij het wegkoppen van lange ballen. Hangt altijd met zijn arm over de tegenstander zijn schouder.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Klasse van v. Rhijn weer.Ook van Bojan trouwens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kampioenen!I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nu kunnen we gebruik maken van de snelheid van Siggy op de linksbuitenpositie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bojan is goed bezig vandaag"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Zo die zit er lekker in."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dit kan wel eens een grote overwinning gaan worden....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verdiend"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Lekkere keeper ook, die gaat door z'n knieen als er op doel geschoten wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschapOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Erge is zo goed spelen ze niet eens
Wordt vast een zaadpot, maar de rest gaat ook genoeg punten verspelen nogquote:Op zondag 30 maart 2014 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar eens RKC uit overleven.
Dan kan zomaar alles anders worden.quote:Oh.![]()
Waarom begrijpt Sigthorsson niet dat het bij het dribbelen slimmer is om OM mensen heen te lopen dan ze head-on proberen omver te walsen?![]()
Wel nee ik zie alleen De Jong weg gaan en de rest is toch wel erg matigquote:Op zondag 30 maart 2014 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt vast een zaadpot, maar de rest gaat ook genoeg punten verspelen nog.
[..]
Dan kan zomaar alles anders worden.![]()
Van Rhijn, Bojan en Serero waren/zijn erg goed bezig(En Schone ook weer zoals heel het seizoen eigenlijk al)
![]()
Klopt. Maar ook een hele tijd dat het best slecht was. Maar 3-0 dus niks te klagen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag zie je wel bij vlagen weer dat ze het kunnen. Ook in de eerste helft.
Verwacht wel dat PSV volgend seizoen een stuk sterker is.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee ik zie alleen De Jong weg gaan en de rest is toch wel erg matig![]()
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij 1 wedstrijd goed speelt?![]()
Met die verdediging en Cocu?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Verwacht wel dat PSV volgend seizoen een stuk sterker is.![]()
![]()
Als we er nog een goede aanvaller bij krijgen moet het wel goedkomen. En de meeste spelers met wat meer ervaring weer.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee ik zie alleen De Jong weg gaan en de rest is toch wel erg matigOh.![]()
Kostic.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we er nog een goede aanvaller bij krijgen moet het wel goedkomen. En de meeste spelers met wat meer ervaring weer.![]()
Die er meteen staan net zoals Schaars zeker?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch versterkingen halen.![]()
Zal een fysieke kwestie zijn of ze hem wel/niet houden denk ik. Frank de Boer is over voetballende kwaliteiten altijd wel snel tevreden, zie Boerrigter.quote:![]()
Narsingh en Wijnaldum heeft ie er dan wel bij, zijn dit seizoen toch bijna niet bruikbaar geweest. Depay jaartje verder enzo. Verdediging moet wel beter ja, en Cocu vind ik ook niet zoveel.quote:![]()
Liever die Sanaquote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die Kostic. En daar is Marc niet zo voorstander vanRED ONS HENNIEGOD![]()
Van Rhijn speelt ook weer sterk, van zorgenkindje is ie aan het uitgroeien tot één van de sterkhouders.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Narsingh heeft zijn laatste goede wedstrijd ergens in 2012 gespeeld ofzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Narsingh en Wijnaldum heeft ie er dan wel bij, zijn dit seizoen toch bijna niet bruikbaar geweest. Depay jaartje verder enzo. Verdediging moet wel beter ja, en Cocu vind ik ook niet zoveel.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En wij raken in het slechtste geval Moisander en De Jong kwijt. Gewoon weer kampioen volgend jaar zo simpel is het.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Narsingh en Wijnaldum heeft ie er dan wel bij, zijn dit seizoen toch bijna niet bruikbaar geweest. Depay jaartje verder enzo. Verdediging moet wel beter ja, en Cocu vind ik ook niet zoveel.![]()
Narsingh en Wijnaldum kunnen er niks van. Dravertje met goede voorzet en blind paard met aardig dribbelquote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Narsingh en Wijnaldum heeft ie er dan wel bij, zijn dit seizoen toch bijna niet bruikbaar geweest. Depay jaartje verder enzo. Verdediging moet wel beter ja, en Cocu vind ik ook niet zoveel."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Schuif dan gewoon Meleg door. Zelfde type speler.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die Kostic. En daar is Marc niet zo voorstander van![]()
De Jong was je dit jaar al voor het grote deel kwijt. En Denswil moet het ook wel aankunnen volgend jaar ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wij raken in het slechtste geval Moisander en De Jong kwijt. Gewoon weer kampioen volgend jaar zo simpel is het.
Kan alleen maar beter worden.Oh.![]()
Meleg gaat toch verhuurd worden aan Groningen?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schuif dan gewoon Meleg door. Zelfde type speler.Oh.![]()
En dan wil je Kostic kopen? Wat een onzin.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meleg gaat toch verhuurd worden aan Groningen?
En zijn verhuur is een optie, nog helemaal niet zeker.![]()
Ik wil Kostic niet kopen hoor.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan wil je Kostic kopen? Wat een onzin.
En zijn verhuur is een optie, nog helemaal niet zeker.Oh.![]()
Mogen er ook wel twee bij hoor kun je meteen afscheid nemen van De Sa en Lukokiquote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schuif dan gewoon Meleg door. Zelfde type speler.![]()
Wijnaldum is een betere middenvelder dan de rest van hun hele middenveld bij elkaar. Hij hoort ook gewoon in de basis van het Nederlands elftal natuurlijkKees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk![]()
Denk ik ook wel, maar verwacht toch wel dat je volgend seizoen richting de 80 punten moet gaan halen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wij raken in het slechtste geval Moisander en De Jong kwijt. Gewoon weer kampioen volgend jaar zo simpel is het.![]()
Ja laten we Kostic halen op basis van een leuke wedstrijd tegen PSV, nee bedankt. Vorige week tegen Vitesse stond hij nog te prutsen![]()
Zal er ook nog wel van afhangen of Bojan mag blijven, hoeveel er nog gehaald wordt.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mogen er ook wel twee bij hoor kun je meteen afscheid nemen van De Sa en LukokiOh.![]()
Ik verwacht vanavond toch echt eindelijk weer eens studio Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lijkt me niet dat Bojan blijft die heeft echt op deze wedstrijd na geen klote laten zien. Koppel dat aan een riant salaris en 1 + 1 = 2quote:Op zondag 30 maart 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal er ook nog wel van afhangen of Bojan mag blijven, hoeveel er nog gehaald wordt.![]()
Ja maar die spelen nergens omquote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef OverRated het volgende:
Jong Ajax gaat wel flink onderuit zie ik net.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik verwacht het ook niet hoor.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Bojan blijft die heeft echt op deze wedstrijd na geen klote laten zien. Koppel dat aan een riant salaris en 1 + 1 = 2Oh.![]()
Voor het vertrouwen wel . Maar net zoals bij de jeugd gaat het daar niet om .quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Klopt, maar toch leuk als ze winnen.
Gelukkig hebben we geen van Bommel als jeugdtrainer..RED ONS HENNIEGOD![]()
Die kan je niet winnen..quote:Op zondag 30 maart 2014 16:05 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dacht dat ze periodetitel wilde winnen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal wel leuk staan in het Ajaxmuseumquote:Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker wel, ze krijgen alleen dat stiertje verder niks.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar het levert je eigenlijk niks opquote:Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij won Jong PSV hem ook hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
En 100.000 toch? Kunnen mooi die Europese boetes mee betaald wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker wel, ze krijgen alleen dat stiertje verder niks.![]()
denk het nietquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder + Van der Vaart komen terug![]()
preciesquote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mislukte spitsen doen het in NL wel goed![]()
Mja, geen reden om nu nog tot het uiterste te gaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Worden beetje nonchalant, de Ajacieden..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die is beter dan meneer Clasiequote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef AmaninFull het volgende:
Van Gutierrez hebben we dus weinig te vrezen komende zomer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker weer hangen en wurgen en hopen op 0-1quote:Op zondag 30 maart 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RKC-uit zal nog lastiger worden dan vandaag denk ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, onnodig. Het scorebord sprak voor zich.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
enorm veel energie in de wedstrijd gestokenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef Scorpie het volgende:
Van Rhijn bij de 3-0valt gewoon neer alsof hij neergemept werd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: