Dat ben ik ook. Mensen met kernwapens doden is alleen weggelegd voor Amerikaanse barbaren in de 20ste eeuw. Moslims zullen zich niet verlagen naar zo'n niveau.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef DUTCHKO het volgende:
Je mag blij zijn dat dit nog niet gebeurd is....
Met het grote verschil dat die gemeenschap geen eenheid is. Die gemeenschap bestookt elkaar liever (S-A vs. Iran) dan dat de samenwerken. Bovendien zit geen enkele grootmacht (Amerika, Rusland, China) op een sterk islamitische gemeenschappelijke grootmacht te wachten omdat dat hun eigen dominante positie aan zou tasten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nederland kun je niet vergelijken met een gemeenschap van 1600 miljoen moslims (in 2009) die binnenkort meer dan 2 miljard worden wereldwijd (waaronder Nederlandse moslims).
Dat mogen ze, maar ik zal dan degenen toejuichen die hun opstand de kop indrukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef SadPanda het volgende:
Mogen christenen in Pakistan ook in verzet gaan of vindt je dat dan weer niet goed?
Je zou bijna denken dat religie Satan's werk is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach ja aan Satans zijde nog wel....dus zo ziet de Islamiet alle "overige" mensen....bedankt voor de inkijk in de Islam keuken...ben er nu nog meer van overtuigd dat religie een oneindig kwaad is....
Ach ja de duivel schuilt ook al in Charistmatisch....jij bent helaas al religie-gehersenspoeld...kan je ook niets aan doen natuurlijk....jammer dat je de wereld alleen maar ziet als Islam en de rest....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar ik zal dan degenen toejuichen die hun opstand de kop indrukken.
Zo benoemt God het in de Nobele Koran. Degenen die niet voor God's zaak strijden, strijden voor satan's zaak.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef DUTCHKO het volgende:
Ach ja aan Satans zijde nog wel....dus zo ziet de Islamiet alle "overige" mensen....bedankt voor de inkijk in de Islam keuken...ben er nu nog meer van overtuigd dat religie een oneindig kwaad is....
Ik zie genoeg mooie kerken in Pakistan (Google Images: churches in Pakistan).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Mistertje_E het volgende:
Vind Islam Christendom discussies altijd wel leuk. Moet je ook ff vergelijken wat Islam binnen Christenlanden mag, en andersom. Ga s een kerkje bouwen met kruis in bv Pakistan, dan zie je de essentie van wat er mis is qua tolerantie.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar ik zal dan degenen toejuichen die hun opstand de kop indrukken.
Dank dat je wel eerlijk bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik meet met twee maten, omdat je Schepper erkennen beter is dan te ontkennen, ongelijke situatie vraagt om ongelijke behandeling.
....aldus sprak Satan van het meest "tolerante" geloof....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik zie genoeg mooie kerken in Pakistan (Google Images: churches in Pakistan).
Maar hoe minder, hoe beter.
Laatst was er nog NSS summit in Nederland, men is doodsbang voor nucleair terrorisme. Moslims met kernwapens bestoken is niet goed voor de wereldvrede.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Zienswijze het volgende:
Natuurlijk is het niet realistisch maar Amerika kan, militair en technologisch gezien, meer schade aan de andere partij toebrengen dan andersom. Islamitische landen hebben simpelweg niet de technologie om hetzij via een open oorlog hetzij via terrorisme tegen Amerika te strijden. Niet alleen islamtische landen; geen enkel land kan dat. Amerika is hier simpelweg nog steeds te dominant voor en Amerika kan inderdaad wel degelijk, behoudens terroristische aanslagen, mee wegkomen wat het wil doen.
Het zegt vooral iets over de mensheid zelf. Het is ook best vreemd dat er een diersoort bestaat die zijn eigen soort afmaakt voor iemand waarvan we niet eens weten dat die bestaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach ja de duivel schuilt ook al in Charistmatisch....jij bent helaas al religie-gehersenspoeld...kan je ook niets aan doen natuurlijk....jammer dat je de wereld alleen maar ziet als Islam en de rest....
Lees de reactie van "Manke" eerder in dit topic. Christenen die Jezus als de Schepper zien zijn verkeerd bezig en aanbidden een mens als hun God. Jezus is niet de Schepper.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef DUTCHKO het volgende:
Een Christen erkend de schepper ook maar toch worden ze onderdrukt in veel Islamitische landen...rara hoe kan dat dan?
Komop, dat kan toleranter. Alhoewel Nederlanders vaak ook andersom zeggen dat ze minder moskeeën zouden willen zien. Is het niet dat onbekend onbemind maakt? Wat is er mis met een moskee danwel kerk?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Tuurlijk zou een (extremistisch) moslimland wel met kernwapens gooien als het (veel) sterker dan een tegenpartij zou zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Mensen met kernwapens doden is alleen weggelegd voor Amerikaanse barbaren in de 20ste eeuw. Moslims zullen zich niet verlagen naar zo'n niveau.
Hypocrisie druipt ervan...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Islamitische landen zijn ook bang voor nucleair terrorisme, teneerste omdat extremisten in veel islamtische landen tegen de huidige regering actief zijn. Denk aan de Taliban vechtend tegen de Pakistaanse staat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:14 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Laatst was er nog NSS summit in Nederland, men is doodsbang voor nucleair terrorisme. Moslims met kernwapens bestoken is niet goed voor de wereldvrede.
Men zal idd nooit toestaan dat een grote islamitische staat wordt gevestigd. Dan komen we terug naar waar we het eerder over hadden in dit topic, wat ga je hier tegen doen, je hierbij neerleggen of in opstand komen. We zien vele brandhaarden in de wereld, dus een deel van de moslims komen wel degelijk in opstand tegen het huidige internationale systeem dat na de 2de Wereldoorlog werd gevestigd door de vijf grootmachten (VN Veiligheidsraad).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat die gemeenschap geen eenheid is. Die gemeenschap bestookt elkaar liever (S-A vs. Iran) dan dat de samenwerken. Bovendien zit geen enkele grootmacht (Amerika, Rusland, China) op een sterk islamitische gemeenschappelijke grootmacht te wachten omdat dat hun eigen dominante positie aan zou tasten.
Dus als de islamitische gemeenschap één grote eenheid zou willen vormen, dan:
1). Zouden ze eerst hun eigen interne spanningen moeten oplossen
2). Zouden Amerika, Rusland, China moeten toestaan dat de islamitische gemeenschap één grote eenheid zou vormen.
Het gezamenlijk realiseren van punt 1 en 2 lijkt mij zeer, zeer en zeer klein.
Qua individuele landen zouden Turkije en Indonesie een goede gok kunnen wagen maar dit blijven/worden gezien hun oppervlakte en inwoneraantal slechts regionale grootmachten en geen dominante grootmachten.
Volgens mij is dezelfde God de schepper, Jezus heeft nx gemaakt, Mohammed ook niet. Enigste verschil naast dezelfde basis is Geen Jezus (Jodendom), Mohammed (Islam) of Jezus (Christenen). Kern is dezelfde God toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Lees de reactie van "Manke" eerder in dit topic. Christenen die Jezus als de Schepper zien zijn verkeerd bezig en aanbidden een mens als hun God. Jezus is niet de Schepper.
Hij is gewoon niet helemaal goed in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij net ook al toegegeven.
De valse religies zijn ook satan's werk. Sluwe bastard die tot taak heeft om de mensen te misleiden en naar de hel te leiden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Morrigan het volgende:
Je zou bijna denken dat religie Satan's werk is.
Dus je wilt liever minder niet-islamitsche gebedshuizen in een moslimland maar wel meer moskeeen in Nederland of een ander niet-islamitisch land?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |