Zoals?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De islamitische wereld beschikt over alle ingrediënten om dominant te worden. Dan heb ik het niet over afzonderlijke staatjes.
Ik moest me nu eenmaal verlagen tot zijn niveau, hij denkt serieus dat ie ongestraft moslims met kernwapens kan aanvallen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef Zienswijze het volgende:
Kennis om nucleaire wapens te ontwikkelen is niet zo moeilijk. Iran is (waarschijnlijk) aardig op weg. Op z'n minst hebben zij waarschijnlijk de kennis hiervoor. Daar heb je Pakistan niet voor nodig. Als alle (grote) islamitische landen kernwapens willen ontwikkelen, hebben ze Pakistan niet hier voor nodig.
En hoe groot is de kans dat al die islamitische staatjes een een eenheid vormen? Twee van de twee belangrijkste islamitische staatjes, Saoedi-Arabie en Iran, hebben al een hekel aan elkaar. Laat staan Turkije vs. Iran of Pakistan vs. Iran.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De islamitische wereld beschikt over alle ingrediënten om dominant te worden. Dan heb ik het niet over afzonderlijke staatjes.
Verzet tegen de nieuwe Hitler, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef Zienswijze het volgende:
En voor welke optie van de 3 optie zou jij kiezen?
Heb ik niet gezegd. PVV is thans niet aan de macht.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef Zienswijze het volgende:
Dus je hebt er totaal geen moeite mee als de PVV volgens een nieuwe wet moslims zou discrimineren? Je accepteert het en je houdt je aan die wet?
Opmerkelijk.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Klopt. Als je tegen de wet bent, dan kom je maar in verzet daartegen, of je houdt je aan de wet, of emigreer je.
Nou ja, een hypothetische nucleaire aanval van Amerika op een Afrikaans moslimstaatje (hypothetisch he) zou wellicht ongestraft kunnen gebeuren ja. Natuurlijk zullen er dan weer aanslagen komen maar als Amerika het wil en het zware wapens wil gebruiken kan Amerika meer schade toerichten dan andersom.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik moest me nu eenmaal verlagen tot zijn niveau, hij denkt serieus dat ie ongestraft moslims met kernwapens kan aanvallen.
Wat jij als nieuwe Hitler ziet, zie ik de Islam als nieuwe Nazi's.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Verzet tegen de nieuwe Hitler, zonder twijfel.
De hele wereld is door Allah geschapen, artificiële grenzen worden niet erkend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef DUTCHKO het volgende:
En dat mogen ze ook doen....in een islamitisch land aub...
Oh dus dan zou je wel in verzet komen, want discriminatie. Kom je dan ook tegen islamitische wetgeving in verzet omdat deze christenen en joden discrimineert?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Op dit moment is die kans klein. Maar in 2009 leek de kans dat de Egyptische dictator ten val zou komen ook zeer klein. Binnen no time kunnen er veranderingen plaatsvinden en regimes ten val komen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef Zienswijze het volgende:
En hoe groot is de kans dat al die islamitische staatjes een een eenheid vormen? Twee van de twee belangrijkste islamitische staatjes, Saoedi-Arabie en Iran, hebben al een hekel aan elkaar. Laat staan Turkije vs. Iran of Pakistan vs. Iran.
Die kans is bijna net zo klein als dat Nederland ooit dominant zal worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Op dit moment is die kans klein. Maar in 2009 leek de kans dat de Egyptische dictator ten val zou komen ook zeer klein. Binnen no time kunnen er veranderingen plaatsvinden en regimes ten val komen.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De hele wereld is door Allah geschapen, artificiële grenzen worden niet erkend.
Het is alleen niet realistisch, je kunt niet ongestraft moslims met kernwapens bestoken, het zal een kwestie van tijd zijn voordat je wordt teruggepakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:59 schreef Zienswijze het volgende:
Nou ja, een hypothetische nucleaire aanval van Amerika op een Afrikaans moslimstaatje (hypothetisch he) zou wellicht ongestraft kunnen gebeuren ja. Natuurlijk zullen er dan weer aanslagen komen maar als Amerika het wil en het zware wapens wil gebruiken kan Amerika meer schade toerichten dan andersom.
Je mag blij zijn dat dit nog niet gebeurd is....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het is alleen niet realistisch, je kunt niet ongestraft moslims met kernwapens bestoken, het zal een kwestie van tijd zijn voordat je wordt teruggepakt.
Dat recht heb jij. Je bent alleen wereldvreemd, maar als jij graag aan satan's zijde wilt strijden, be my guest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:59 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat jij als nieuwe Hitler ziet, zie ik de Islam als nieuwe Nazi's.
Mogen christenen in Pakistan ook in verzet gaan of vindt je dat dan weer niet goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik meet met twee maten, omdat je Schepper erkennen beter is dan te ontkennen, ongelijke situatie vraagt om ongelijke behandeling.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Zienswijze het volgende:
Oh dus dan zou je wel in verzet komen, want discriminatie. Kom je dan ook tegen islamitische wetgeving in verzet omdat deze christenen en joden discrimineert?
Of meet je met 2 maten?
Ach ja aan Satans zijde nog wel....dus zo ziet de Islamiet alle "overige" mensen....bedankt voor de inkijk in de Islam keuken...ben er nu nog meer van overtuigd dat religie een oneindig kwaad is....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat recht heb jij. Je bent alleen wereldvreemd, maar als jij graag aan satan's zijde wilt strijden, be my guest.
Nederland kun je niet vergelijken met een gemeenschap van 1600 miljoen moslims (in 2009) die binnenkort meer dan 2 miljard worden wereldwijd (waaronder Nederlandse moslims).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:02 schreef Zienswijze het volgende:
Die kans is bijna net zo klein als dat Nederland ooit dominant zal worden.
Natuurlijk is het niet realistisch maar Amerika kan, militair en technologisch gezien, meer schade aan de andere partij toebrengen dan andersom. Islamitische landen hebben simpelweg niet de technologie om hetzij via een open oorlog hetzij via terrorisme tegen Amerika te strijden. Niet alleen islamtische landen; geen enkel land kan dat. Amerika is hier simpelweg nog steeds te dominant voor en Amerika kan inderdaad wel degelijk, behoudens terroristische aanslagen, mee wegkomen wat het wil doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het is alleen niet realistisch, je kunt niet ongestraft moslims met kernwapens bestoken, het zal een kwestie van tijd zijn voordat je wordt teruggepakt.
Een Christen erkend de schepper ook maar toch worden ze onderdrukt in veel Islamitische landen...rara hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik meet met twee maten, omdat je Schepper erkennen beter is dan te ontkennen, ongelijke situatie vraagt om ongelijke behandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |