Je ziet toch zelf haar Nederlandschquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet correct, in dat geval spreekt men over k.k.
Welke is BT?quote:
En komende van 6.30-14.30 de hele weekquote:
Niet mauwen... Ik werk altijd van 6-14quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
En komende van 6.30-14.30 de hele week_!
Week erna nachtdiensten
Je moet het positief zien: als je de hele week hard hebt gewerkt, dan smaakt het biertje nog veel lekkerder dan normaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
En komende van 6.30-14.30 de hele week_!
Week erna nachtdiensten
En nu?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Niet mauwen... Ik werk altijd van 6-14Heb je nog wat aan je dag
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zit even de foto's te kijken op de site van Danzig. Lijkt wel een gaybar, alleen maar mannen.
Welke zit op FOK!? Ik denk de middelste.quote:
Neequote:
Ja ja dus wat hebben we geleerd? Niet gelijk oordelen door verhalen die je heb gehoordquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet wel zeggen dat Haan een toffe kerel is. In voor een feestje enzo, altijd goed.
Oh jawel hoor, ik fa2 iedereen jeweet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ja dus wat hebben we geleerd? Niet gelijk oordelen door verhalen die je heb gehoord
Ik fa2 iedereen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik fa2 iedereen jeweet.
''Hou iedereen voor de gek''quote:
Ja hij keek ook niet goed. Hij ging weg en de chimi's kwamen! Ik heb in ieder geval een date zaterdagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
Geen chimeids in de danzig.daar lopen toch allemaal kapsters en nagelstylistes?
Omdat ik niet in Breda woonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Was laatst in Breda, heb je niet gezien. Waarom niet.
Aha vergeet niet een topic erover te maken hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
''Hou iedereen voor de gek''
[..]
Ja hij keek ook niet goed. Hij ging weg en de chimi's kwamen! Ik heb in ieder geval een date zaterdag
Aha, bedankt. Ik had het al in google opgezocht maar ik kreeg iets over vakantiewoningen in Frankrijk. En een of ander suf type vliegtuig.quote:
Ik zie er geen klacht inquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aha vergeet niet een topic erover te maken he
hou toch op man je gaf het zelf ook toe :pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
''Hou iedereen voor de gek''
[..]
Ja hij keek ook niet goed. Hij ging weg en de chimi's kwamen! Ik heb in ieder geval een date zaterdag
Jij hebt geen date dus zaterdag?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
hou toch op man je gaf het zelf ook toe :p
Ik zei dat het rustig was.. niet dat er weinig chimi's warenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
hou toch op man je gaf het zelf ook toe :p
2 zelfs.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt geen date dus zaterdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
2 zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
2 zelfs.Aha. Fa2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
we zijn 10x gevallen ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zei dat het rustig was.. niet dat er weinig chimi's warenWas overigens rond 2:00 goed vol. Toen jij je Jonko aan het paffen was bij onbekende wijven ergens achterop de fiets
Het tweede deel kan ik mij nog wel in vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja Zeeuwsvlaanderen & Breda zijn beter
Ja Breda is superquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het tweede deel kan ik mij nog wel in vinden.
In welke gemeentelijke parkjes hang je nu rond danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |