Niet kunnen FOK!ken op werkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef Scuidward het volgende:
"Ik moet zo werken."
Post een uur later nog steeds. Wees dan eindelijk een keer wel verstandig en zet je wekker 'n uur later.
ditquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alle kopstukken der autisten in een topic. Zet dit topic maar vast in de klb pareltjes lijst.
Kan ik niet nee. Ook niet tijdens het fietsen, enkel in de bus.quote:
Flauwekul joh. Ik FOK!te zelfs als gids in Lapland bij -40 terwijl ik achterna gezeten werd door een dolle leeuwquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan ik niet nee. Ook niet tijdens het fietsen, enkel in de bus.
Haan zal wel in een bus zitten. Naar school ofzo.
Ahhh jij bent altijd dronken als je Fokt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Mocht ik nimmer in mijn leven mijn kloppende roede in een fokster gestoken hebben dan zal dat aanvoelen alsof ik nooit heb kunnen scoren in mijn stamkroeg.
Fixedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhh jij bent altijd dronken als je Fokt?
Dat verklaart het.
Nee, ik wil een meganeus net als jij. Dan kan ik met 1 teug adem een hele schoolbus vol met kinderen vacuum zuigen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Foksters willen
Wil je dood of wil je psychotisch worden ofzo?
Kwestie van prioriteiten stellen blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Flauwekul joh. Ik FOK!te zelfs als gids in Lapland bij -40 terwijl ik achterna gezeten werd door een dolle leeuw
Kwestie van multitaskingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen blijkbaar.
*éénquote:
*Kanker op alsjeblieft.quote:
Was laatst in Breda, heb je niet gezien. Waarom niet.quote:
TR gemacht.quote:
Supergirl een ban aan willen smeren. Smerig hoor.quote:
kk = Kosten Koperquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Supergirl een ban aan willen smeren. Smerig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |