Wat ben je modjes aan het roepen via de sherlockquote:
Jij begrijpt het idd...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ben je modjes aan het roepen via de sherlock
Sommige modjes zitten de hele tijd op sherlock naar termen als slowchat en kanker te zoeken. Heeft al menig topic de kop gekost en mij al menig ban opgeleverdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij begrijpt het idd...
modjes roepen via sherlock? wat
Zag gisteren nog een blauwe tijger maar nadat ik klaar was met hem was het slechts nog een rijstpapieren tijger.quote:
Terecht dan. Je bent net de mannelijke sgquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige modjes zitten de hele tijd op sherlock naar termen als slowchat en kanker te zoeken. Heeft al menig topic de kop gekost en mij al menig ban opgeleverd
serieusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige modjes zitten de hele tijd op sherlock naar termen als slowchat en kanker te zoeken. Heeft al menig topic de kop gekost en mij al menig ban opgeleverd
Ik heb geen krokante lip.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Terecht dan. Je bent net de mannelijke sg
Wel een blaasje op je bips.quote:
Tsja, wie zijn billen brandt..quote:
heeft meloewa eraan gelikt dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Enkel blaasje op je anus inderdaad
Je vergeet Noord-Koreaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:27 schreef Aberella het volgende:
Slowchat haan dven kanon klappen wierie mongool THC kktopic roffa holly blauwetijger argo sc klaagbaak tomatenplukkerij uit de hand escaleren -supergirl- barfen damsco verneveld
Bij voorkeur gewoon zachtjes uitdrukken. No pun.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou Dven zijn blaasjes eraf knabbelen
Foksters willenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een schriftelijke kanker is die groepsapp zegOoit een poging gedaan maar die hoer van een supergirl wil mij toch niet dus gelijk verwijderd
Mocht ik nimmer in mijn leven mijn kloppende roede in een fokster gestoken hebben dan zal dat aanvoelen alsof ik nooit heb kunnen scoren in mijn stamkroeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Foksters willen
Wil je dood of wil je psychotisch worden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |