Ah, ga altijd naar Uderns. Gasthof Wiesenheim slapen wij altijd. Is ook een aanrader om te eten, goedkoop en kwalitatief prima. Gewoon simpel en niet te gek/luxe. En altijd vers.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Fugen, wil er vooral veel gaan mountainbiken
Wij gaan naar een nog in bouw zijnde appartementencomplex.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ah, ga altijd naar Uderns. Gasthof Wiesenheim slapen wij altijd. Is ook een aanrader om te eten, goedkoop en kwalitatief prima. Gewoon simpel en niet te gek/luxe. En altijd vers.
Jij bent ook PC toch? Want ik heb begin van het jaar een dame gehad die net een paar dagen een v60 had, volgens mij ook ingeruild voor een 5 serie.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef RTS91 het volgende:
5 serie van vandaag bleek ingeruild te zijn tegen een V60 D6 hybrid, heerlijk auto!
Wielbasis gegevens zijn er niet, alleen gewichtquote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef driekeerdrie het volgende:
Aan de wielbasis misschien? En die vergelijken met de gegevens op de mercedessite.
Waar in Barendrecht moest je die Outlander ophalen?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:36 schreef driekeerdrie het volgende:
Lekker dagje zo. Zit nog steeds in de trein (nog bijna een uurtje) na mijn ritje. Barendrecht - Denekamp (ten oosten van Enschede) in een gloedjenieuwe Mitsubishi Outlander PHEV, alles erop en eraan en toen ik ermee weg reed stonden er pas 9 kilometers op de teller.
Ik kom wel aan de 8 uur zo vandaag.
Stuur je wel even een DMquote:Op maandag 31 maart 2014 22:44 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Waar in Barendrecht moest je die Outlander ophalen?
Ja, zal wel dezelfde klant zijn (een witte V60), vanuit regio Zwolle vaak.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Jij bent ook PC toch? Want ik heb begin van het jaar een dame gehad die net een paar dagen een v60 had, volgens mij ook ingeruild voor een 5 serie.
Voor zover ik weet betekent de eerste 3 niet verlengd.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand die toevallig weet of je ergens kan zien of een Sprinter verlengd is a.d.h.v. van een kentekenrapport?
906 KA 35 SPRINTER 313CDI
2.1 CDI 313 906 KA 3
Dit dus
Edit: Leeggewicht van 1950 kg intypen in Google geeft me de korte versie. Zal dus wel zo zijn, jammer
Eigenlijk zou je die toestanden gewoon moeten weigerenquote:Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik heb de meest ranzige busje ever gehad!!! Van het stuur kreeg ik zwarte handen, op de bekleding lagen klodders substantie (geen idee wat het was). Het was een Jumper met zo pickupbak achterop. In Oss gingen ze eerst vrolijk alles controleren -____-"! Bijna buurtbus gemist naar het station. Tweede auto was een 5008 waar nog 100 km gereden kon worden, stand op vestiging abcd breda was 7km -__-". Is het zo moeilijk om minimaal halve tank in te leveren.
Nja, tijd was al krap en een Esso tankstation zit ook niet overalquote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef Panthera. het volgende:
100km valt toch wel mee? Zat tijd om een geschikt tankstation op te zoeken.
Eckte bazen hebben daarom ook een Shell pasjequote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Nja, tijd was al krap en een Esso tankstation zit ook niet overal
Kan me inderdaad nog herinneren dat je dat zei, maar dit is de eerste rit voor de grote in Breda waarbij de extra klantinfo er daadwerkelijk bijstaat voor mij. 2x ritten rijden, en een paar keer auto ophalen/afleveren(voor die in Raamsdonksveer), en dan kom ik er nu achter dat je alle papieren op de bijrijdersstoel moet leggenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Is de reden huur? Dan moet je gewoon een transportformulier invullen en in Den Bosch krijg je ook nog formulieren mee. Alles naderhand naar Den Bosch mailen en uploaden bij EW (heb ik gedaan iig) en dan is het goed.
Ik zei hier laatst ook al dat ze de klantinformatie van dat bedrijf wel eens mogen verversen want er staan zoveel tegenstrijdigheden in.
Ik had voordat ik op het adres in Zwijndrecht (BE) een wandeling van 35 minuten achter de rug. Ik was eigen blij dat ik het überhaupt had gevonden. Bestuurdersstoel kon ik niet verzetten, want bij elke keer optrekken rolde ik automatisch naar achter. Miste ook een gedeelte van de bumper en alles stond in het Spaans. Volgens mij een importje. Heb ook eens een Caddy gehad en dat leek meer op een asbak van binnen en er lagen matten achterin de bak. Deze Caddy moest van een privé adres naar een ander privé adres. Was eigenlijk beschamend maar ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je die toestanden gewoon moeten weigerenHeb ook wel eens in een busje gezeten waarvan ik de laadruimte niet open durfde te maken omdat ik bang was dat er dood vee in zou liggen. Heb maar de hele weg met de ramen open gereden (het vroor toen) en toen nog was het nauwelijks te harden
En dat soort lui vind ik ronduit onbeschoft inderdaad. Sommige maken er echt een sport van. Ooit eens een auto opgehaald waarvan de boordcomputer het over 4km bereik had. Dan heb je serieus in de buurt rondjes gereden om je tank leeg te maken anders kom je daar niet op. Ergens hoopte ik vurig dat ik op weg naar het tankstation stil zou komen te vallen zodat AR de kosten zou kunnen verhalen op die kneus
Da's ook zo'n feest jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:04 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Ik had voordat ik op het adres in Zwijndrecht (BE) een wandeling van 35 minuten achter de rug. Ik was eigen blij dat ik het überhaupt had gevonden. Bestuurdersstoel kon ik niet verzetten, want bij elke keer optrekken rolde ik automatisch naar achter. Miste ook een gedeelte van de bumper en alles stond in het Spaans. Volgens mij een importje. Heb ook eens een Caddy gehad en dat leek meer op een asbak van binnen en er lagen matten achterin de bak. Deze Caddy moest van een privé adres naar een ander privé adres. Was eigenlijk beschamend maar ja.
Ik heb het gelukkig niet vaak meer dat ik al start met de reservetank.
Ik heb een app van Directlease. Heb je gelijk van alle tankstations! Mijn Esso pas verloopt over nu en 2 maanden. Moet ik zelf actie ondernemen of ... Ach, misschien ben ik verwend door vaak genoeg brandstof te hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:59 schreef Panthera. het volgende:
100km? Ik geef toe, soms is het even zoeken naar een Esso maar dat moet toch wel lukken? Je weet dat je een app kan installeren van Esso die alle stations weergeeft he?
Ik heb haar niet gezien vandaag. Hoe laat was je bij abc in Breda? Ze zitten echt vaak in Breda, vooral die man van het instructiefilmpje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Kan me inderdaad nog herinneren dat je dat zei, maar dit is de eerste rit voor de grote in Breda waarbij de extra klantinfo er daadwerkelijk bijstaat voor mij. 2x ritten rijden, en een paar keer auto ophalen/afleveren(voor die in Raamsdonksveer), en dan kom ik er nu achter dat je alle papieren op de bijrijdersstoel moet leggen![]()
Verder vandaag nog wel even gebabbeld met de instructrice van EW die bij abc zat om te controleren of iedereen zich wel aan de regeltjes houdt. Zeer vriendelijk als altijd. Die kerel waar ik mee samen moest werken had er wel bonje mee. Meneer had sneakers aan en een baard staan
Soms gaat het inderdaad te ver! Vaak rij je daar toch mee weg.. Maar snap ook niet dat mensen deze aanbieden voor transport voor hikers (weten ze misschien ook niet altijd). Echt levensgevaarlijk inderdaad,quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's ook zo'n feest jaOok ooit met een Transit gehad. Die hebben van die steldingen op de stoelen waarmee je de zitting en rugleuning kunt kantelen he. Die waren dus dol of zoiets
Stoel ging alle kanten op. Stevig remmen en je hing met stoel en al tegen het stuur
Eigenlijk had ik die écht moeten laten staan. Levensgevaarlijk. Denk dat als ik een noodstop had moeten maken ik compleet met stoel en gordel door de voorruit heen gegaan was.
Hoe laat ik er wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gezien vandaag. Hoe laat was je bij abc in Breda? Ze zitten echt vaak in Breda, vooral die man van het instructiefilmpje.
Ohh, jij moest pendelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:26 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Hoe laat ik er was? Van 9 tot 10(m'n collega kreeg de auto niet mee op z'n startadres dus kon ik een uur wachten op hem), toen om half 12 een kwartiertje, rond 1 uur een paar minuten, om half 3 een kwartiertje en rond half 4 ook nog een kwartiertje.
Ik geloof dat ze om half 3 in die bmw met dat putje in de motorkap stapte terug naar kantoor, toen heb ik natuurlijk nog even gezwaaid![]()
Ik heb die lui nooit gezien. Dat was bij Meerkerk / Energieweg toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:
Hebben jullie dat vaak dan?
Ik ben één keer een controle tegengekomen. Beetje gezeur omdat ik een leren jas aan had. Sloeg nergens op, was prima verzorgd varkenssuede en niet zo'n glimmend nepleren vuilsnisza. Een flink aantal stappen netter dan wat hij zelf om zich heen had geslagen. Maar goed, verder ook geen problemen mee gehad ofzo
Dat is bij de Vogel ook. Spijkerbroekquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:53 schreef Kiprollade het volgende:
Controleren bij abc terwijl je gewoon je dagelijkse kloffie aan mag bij hikerwerkzaamheden...
Die gasten daar boeit het echt geen hol of je nou in je zwembroek komt of in maatpak, maarja.
Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen. Als ik zo'n klote Caddy van leasemaatschappij naar schadebedrijf moet brengen ga ik ook fijn in spijkerbroek hoor. Maar voor die Audi A8 die ik vanmorgen moest ophalen bij een particulier vond ik het toch wel gepast om een pak aan te trekken.quote:
Mjah, moest vandaag wat poolauto's bezorgen. Daar trek ik geen pak voor aan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen. Als ik zo'n klote Caddy van leasemaatschappij naar schadebedrijf moet brengen ga ik ook fijn in spijkerbroek hoor. Maar voor die Audi A8 die ik vanmorgen moest ophalen bij een particulier vond ik het toch wel gepast om een pak aan te trekken.
Denk wel dat ik mijn record voor duurste wagen die ik mee gehad heb niet meer ga verbreken trouwensKarretje van een kwart miljoen
Met je piercing.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik volg altijd braaf de voorschriften, maar voor dure auto's bij een particulier (zoals de BMW), doe ik net wat meer m'n best om er niet uit te zien als een overdressed incompetente studente.Wordt ook wel gewaardeerd merk ik, dat is dan toch ook wel weer prettig.
Officieel 7 totaal, 2 uit Roosendaal(de 1e 2), 3 in Tilburg, 1 uit Breda en 1 uit Rijen. Dat laatste bedrijf(die we als 6e rit deden) was echter dicht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:30 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Ohh, jij moest pendelen! Is voor mij tijdje geleden dat ik zoiets heb gedaan. Hebben jullie genoeg wagens gehad dan
! Ik was altijd rond 14 a 14.30 klaar met pendelen.
Nja dat nog niet eens. Die collega was dus gepakt op z'n sneakers en ongeschorenheid, en toen werd hem dus gevraagd of hij met mij ritten aan het rijden was(beetje een retorische vraag? Weet zij toch beter dan ons neem ik aan). Dus hij vertelde dat toen hij instapte, en ben toen na de volgende auto ook maar even naar binnen gelopen terwijl die collega aan het kopieren was. Heb me toen voorgesteld en even gebabbeld tot die collega weer terug was. Ze heeft niks gezegd over m'n 'representativiteit', dus dan zal het wel goed zijn. Blikje cola en zakje m&ms voor onderweg meegekregen en dat is hoe ik m'n eerste controle heb overleefd. Moet dan wel zeggen dat ik sowieso tot dusver altijd wel in pak(ex stropdas) ga. Dan voel ik me meteen heel superieur in het OV over al die paupersquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:33 schreef CitroenFrance het volgende:
Controle zelf stelt niks voor, je naam en kenteken doorgeven.
Is niks over gezegd bij de sollicitatie en staat ook niet in de voorschriften.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |