https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef roislecxe het volgende:
Wat een slechte titel zeg. Zo jaag je de mensen wel weg uit dit topic
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef DaMart het volgende:
Met het huidige tempo van de SC, heeft Leafeon de komende week nog last van de schijterij dus.
Zo raakt mijn wc nog verstoptquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef DaMart het volgende:
Met het huidige tempo van de SC, heeft Leafeon de komende week nog last van de schijterij dus.
Dan moet je gaan zoeken!quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zo raakt mijn wc nog verstopt!
Naar toto's portemonnee ja, hij mag de rekening betalenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Naar toto's portemonnee ja, hij mag de rekening betalen
Ik ben hooggeleid Gquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Naar toto's portemonnee ja, hij mag de rekening betalen
Toekomstig cursist zul je bedoelenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Toekomstig cursist zul je bedoelen.
Ga je Braddie achterna?quote:
Dat topic in KAA was echt kansloosquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, Bradster praat veel maar doet niks.
is*quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat topic in KAA was echt kansloos.
Een soort Toto dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, Bradster praat veel maar doet niks.
Ik maak er maar het beste van, als ik iets zeg doe ik het ook.quote:
Ik ken die gast verder niet hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maak er maar het beste van, als ik iets zeg doe ik het ook.
Op je achttiende zelfstandig naar het buitenland om daar te gaan wonen getuigt werkelijk niet van "niets doen"
Braddie niet kennenquote:
Houden zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom zelden tot nooit in ONZ en KLB, dat verklaart vast een hoop.
Oh jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
Bitcoinwisdom ziet er een beetje kapot uit.
Daarom Firefoxquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef DaMart het volgende:
Hm, Internet Explorer doet het wel.
Chrome is dus een beetje kapot.
Jammer dat ik niks op die Exchange heb staan en niet in de gelegenheid ben het nu over te maken. Hoe snel kan ik van BTC-e naar poloniex krijgen ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:11 schreef MaGNeT het volgende:
Jongens, ondanks dat het de scam van het jaar is (denk ik), hou je ogen gericht op EFL.
Die coin zou zomaar omhoog kunnen schieten naar de maan.
Veel Nederlanders daar die al de hele avond aan het pumpen zijn:
https://poloniex.com/exchange/btc_efl
Uurtje denk ik. Zou er niet teveel in steken, blijft een groot risico. Maar het is een gekke coin, dit had ik ook niet voorzien...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jammer dat ik niks op die Exchange heb staan en niet in de gelegenheid ben het nu over te maken. Hoe snel kan ik van BTC-e naar poloniex krijgen ?
Zal eens kijken straksquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Uurtje denk ik. Zou er niet teveel in steken, blijft een groot risico. Maar het is een gekke coin, dit had ik ook niet voorzien...
Dat heeft 'ie godverdomme inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt het weer voor elkaar he.
Ze gaan pas op 31 maart premines uitdelen zo te zien?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Uurtje denk ik. Zou er niet teveel in steken, blijft een groot risico. Maar het is een gekke coin, dit had ik ook niet voorzien...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Richolio, kom terug, zo bedoelde ik het niet.
Je ben teruggekeerdquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie godverdomme inderdaadIk ben er klaar mee nu.
Nu heb ik hongerquote:
Ik ga je prikken!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef roislecxe het volgende:
Het UDSE orderbook is wel verdammt grappig
Nou zeg meid, wil je erover praten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef roislecxe het volgende:
Het UDSE orderbook is wel verdammt grappig
Kijk eens naar de buyorder kantquote:
Neequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou zeg meid, wil je erover praten?
Kom gezellig op de bank zitten schat, ik heb aardbeienijs gekochtquote:
Nee!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kom gezellig op de bank zitten schat, ik heb aardbeienijs gekocht. Vertel me alles!
Ik zal jou eens onder de 100 vannachtenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens onder de 100 vannachten!
Waar is piet patat? Oja, die is geldnaar Gox aan het overboeken haha.quote:
Ik was slapen, ritme is nog verrotter dan normaalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Hardste daling in een maand tijd. Morsdood hier
Bijna 200x zoveel als de nr 2quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:27 schreef MaGNeT het volgende:
Wie is daar zo aso aan het minen?
http://blitz.locl.ca/index.php?page=statistics&action=pool
[ afbeelding ]
![]()
Mine dan soloquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:27 schreef MaGNeT het volgende:
Wie is daar zo aso aan het minen?
http://blitz.locl.ca/index.php?page=statistics&action=pool
[ afbeelding ]
![]()
Gisteren had die waarschuwing eerder moeten komen, dan had Ik nog snel naar btc-e kunnen gaan...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook. Al is het een bedroevende bende.
Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren had die waarschuwing eerder moeten komen, dan had Ik nog snel naar btc-e kunnen gaan...
ik hodl in EUR op dit moment. Lijkt erop, dat je nu enkel kunt profiteren als er weer een kleine pump komt. Voor de rest gaat het enkel nog steeds omlaag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook. Al is het een bedroevende bende.
En met een weekend voor de deur en de bijna standaard dalingen in het weekend de laatste maanden, zal het de komende dagen ook nog wel sub 450 gaanquote:
Welke tip?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
Bedankt voor de tip Magnet, van 0.85 BTC nu 1.45 BTC weten te maken. Zit te dubben of ik moet sellen of niet.
EEN KAKKERLAK DIE AAN EEN JOOD VRAAGT HOE GELD TE VERDIENEN #IRONISCH.quote:
O ik zit niet in de BTC hoor. Heb bijna twee ton buitgemaakt en ben uitgecasht op het hoogtepuntquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
EEN KAKKERLAK DIE AAN EEN JOOD VRAAGT HOE GELD TE VERDIENEN #IRONISCH.
Geintje. https://www.poloniex.com/exchange/btc_efl
Twee tonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ik zit niet in de BTC hoor. Heb bijna twee ton buitgemaakt en ben uitgecasht op het hoogtepunt.
Wel een mooie voorspelling, of wist meneer dat er een Pump'n'dump aan zat te komen?
Moet jij niet op huwelijksreis gaan ofzoquote:
Jij dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:59 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die minder dan een miljoen uitcashen
Nu pas weekend hebbenquote:
VRIJMIBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Heb ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef µ het volgende:
[..]
VRIJMIBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik moet mijn best doen om niet de hele avond dat 2048 te zitten spelen, nu ik doorheb hoe het werkt... kom niet verder dan 512 in één vakjequote:
Wil je een tip?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn best doen om niet de hele avond dat 2048 te zitten spelen, nu ik doorheb hoe het werkt... kom niet verder dan 512 in één vakje.
Werkenquote:
Ik heb hem uitgespeeld eergisterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn best doen om niet de hele avond dat 2048 te zitten spelen, nu ik doorheb hoe het werkt... kom niet verder dan 512 in één vakje.
Linkerbovenhoek is het makkelijkste vond ikquote:
*tips fedoraquote:
Jupquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek is het makkelijkste vond ik
En het pijltje naar rechts moet je gewoon van jetoetsenbord afslopen anders gaat het geheid een keer mis. (bij mij wel vaak tenminste)
Naar rechts mag wel. Maar dan moet je wel de bovenste rij vol hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek is het makkelijkste vond ik
En het pijltje naar rechts moet je gewoon van jetoetsenbord afslopen anders gaat het geheid een keer mis. (bij mij wel vaak tenminste)
Ik heb geen `1 keer naar rechts gedaan toen ik hem uitspeelde. Zolang de meest linkse rij van boven naar beneden maar vol is kun je telkens op en neer om nieuwe blokjes 'te halen'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef µ het volgende:
[..]
Naar rechts mag wel. Maar dan moet je wel de bovenste rij vol hebben.
Ik zat in ieder geval links, met 1024quote:
Eind 2015 weet niemand meer wat een bitcoin nou eigenlijk ook alweer wasquote:
Bitcoin 2013-2014: ik was erbijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eind 2015 weet niemand meer wat een bitcoin nou eigenlijk ook alweer was
Ik zit nog all-inquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet klagen, straks eindelijk weer een mooi aankoopmomentje
Dat wel jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoin 2013-2014: ik was erbij.
Gelukkig kocht ik ergens op 660 ofzo dus het valt hartstikke meequote:
Teefquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben je weer mensen aan het wegjagen. Jij wegjager!
Ga weg.quote:
quote:
Je vriendin wacht op je in bed.quote:
Niet, ze wacht op me in de stad. Maar ik heb geen zin want ze is met allemaal domme geitjes. Dus ik denk niet dat ik gaquote:
Moohquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet, ze wacht op me in de stad. Maar ik heb geen zin want ze is met allemaal domme geitjes. Dus ik denk niet dat ik ga
Jij met je domme geitjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet, ze wacht op me in de stad. Maar ik heb geen zin want ze is met allemaal domme geitjes. Dus ik denk niet dat ik ga
Oscar al binnenquote:
Picsquote:
Ja het is soms zoquote:
quote:
En dat gaat niet gebeuren. Zou niet weten waarom...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Leafeon672 het volgende:
De bitcoinhype is voorlopig wel voorbij, tenzij BTC weer richting de 800 gaat...
Het was leuk jullie gekend te hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dat gaat niet gebeuren. Zou niet weten waarom...
Houdoe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het was leuk jullie gekend te hebben.....
Ga zo slapen, ben kapot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet je niet iets doen ofzo op een vrijdagavond?
Ik ben een tiener, heb veel slaap nodigquote:
Was ik ook maar 13quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben een tiener, heb veel slaap nodig.
Met de gele koordjes?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op 3 sec sta je voor het raam te zwaaien.
Nee.quote:
Op 0:10 aan de tafelquote:
Met het rode shirt?quote:
Je vriendin jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Ga je nou ook steeds grotere rollen krijgen of niet?
Die tv-commercial man, das de hoofdrolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Ga je nou ook steeds grotere rollen krijgen of niet?
Hoe weet jij dat ik een vriendin hebquote:
Stond op de FP, daar staat het altijd vol zulke nieuwsberichten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een vriendin heb?
De FPquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stond op de FP, daar staat het altijd vol zulke nieuwsberichten tegenwoordig.
Je weet.quote:
Per wanneer komt die reclame op tv?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
Toch grappig though, ik kom hem echt geheel per toeval tegen
Eind april/begin mei gok ik zo. Hoor 't nog.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Per wanneer komt die reclame op tv?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik kan over 20 jaar zeggen dat ik destijds met een oscarwinnaar op een forum heb gepraat.
En dat het vaste gezegde Totoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik kan over 20 jaar zeggen dat ik destijds met een oscarwinnaar op een forum heb gepraat.
Leukquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kreeg hem op fb net ook al
"met hem heb ik vroegâh gepraat"
Ik ben vooral zooo benieuwd naar die commercial. Die gaat toch ver boven de andere dingen uit tot nu toe.quote:
Waarover gaat het?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben vooral zooo benieuwd naar die commercial. Die gaat toch ver boven de andere dingen uit tot nu toe.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik houd het liever even een beetje stil nog
Ik wist hetquote:
twitter:MaGNeT_BTC twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 21:47:25De Gulden is terug als Bitcoin variant! http://t.co/S6LjTHOsTk - 50 gratis e-guldens voor iedere Nederlander! reageer retweet
Dat dacht ene Spatieloos ook, en we weten allen wat er met hem gebeurd is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
Kreeg Aurora maar even een pump want dit is niet goed.
Heb er nog maar een aantal bijgekocht, en nou maar hopen dat het morgen niet op 0.0010000 staat, dan wordt het janken.
Komt vanzelf wel een keer, laagste punt sinds het begin nu. Gaat vast nog wel omhoog... Toch![]()
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dacht ene Spatieloos ook, en we weten allen wat er met hem gebeurd is.
EFLquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:58 schreef MaGNeT het volgende:
Zullen we er maar een EFL pump weekend van maken? Met die Bitcoin wordt het toch ff niets.
LTC is gestegen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als LTC nooit meer onder 24 komt spring ik vd brug.
Die wilt juist dat LTC stijgt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De tekst van GTAnoob niet herkennen
Bij verlies meer bijkopen tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Morgen maar eens een daytrading tactiek uitproberen
Iets met een kaart die we nog niet kennen: nadat de top van een kaars x$ boven het laagste punt staat, maak je een nieuwe kaars. De sluiting is dus altijd op het laagste of hoogste punt.quote:
Inderdaad, no way dat ik kopie ID etc. ga afstaan aan een partij waarvan niet bekend is wie erachter zitten. Voelt niet goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
EFL
Gratis NAW gegevens weggeven voor een paar cent
Hoezo? Ik hoor niets.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Godverdomme wat een teringherrie buiten! Dat raam gaat weer dicht!
Jij woont zeker in een rustig dorpquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij woont zeker in een rustig dorp.
fixedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eind 2014 weet niemand meer wat een bitcoin nou eigenlijk ook alweer was
Belasting betalenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:59 schreef MaGNeT het volgende:
Zo, m'n belastingaangifte is ook de deur uit
Gewoon in het bos leven, je weet tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wel erg hard je best doen om geen belasting te betalen
Je betaalt nu belasting over het internet dat je gebruiktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gewoon in het bos leven, je weet toch.
Wi-fi van de buren enzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je betaalt nu belasting over het internet dat je gebruikt
Kutbelastingdienstquote:
Heb er 28 miljoen gekocht op 1 Satoshi, dus als ze meer waard worden verdubbel ik het sowiesoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je er wel veel van hebben, want het is niet echt wat waard zo te zien.
Er staan alleen maar buy orders op 1 Satoshi nu. En meestal betekent munt op Cryptsy dat de waarde eerder daalt dan stijgtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb er 28 miljoen gekocht op 1 Satoshi, dus als ze meer waard worden verdubbel ik het sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |