Houden zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom zelden tot nooit in ONZ en KLB, dat verklaart vast een hoop.
Oh jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef DaMart het volgende:
Bitcoinwisdom ziet er een beetje kapot uit.
Daarom Firefoxquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef DaMart het volgende:
Hm, Internet Explorer doet het wel.
Chrome is dus een beetje kapot.
Jammer dat ik niks op die Exchange heb staan en niet in de gelegenheid ben het nu over te maken. Hoe snel kan ik van BTC-e naar poloniex krijgen ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:11 schreef MaGNeT het volgende:
Jongens, ondanks dat het de scam van het jaar is (denk ik), hou je ogen gericht op EFL.
Die coin zou zomaar omhoog kunnen schieten naar de maan.
Veel Nederlanders daar die al de hele avond aan het pumpen zijn:
https://poloniex.com/exchange/btc_efl
Uurtje denk ik. Zou er niet teveel in steken, blijft een groot risico. Maar het is een gekke coin, dit had ik ook niet voorzien...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jammer dat ik niks op die Exchange heb staan en niet in de gelegenheid ben het nu over te maken. Hoe snel kan ik van BTC-e naar poloniex krijgen ?
Zal eens kijken straksquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Uurtje denk ik. Zou er niet teveel in steken, blijft een groot risico. Maar het is een gekke coin, dit had ik ook niet voorzien...
Dat heeft 'ie godverdomme inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt het weer voor elkaar he.
Ze gaan pas op 31 maart premines uitdelen zo te zien?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Uurtje denk ik. Zou er niet teveel in steken, blijft een groot risico. Maar het is een gekke coin, dit had ik ook niet voorzien...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Richolio, kom terug, zo bedoelde ik het niet.
Je ben teruggekeerdquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie godverdomme inderdaadIk ben er klaar mee nu.
Nu heb ik hongerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |