Welke tip?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
Bedankt voor de tip Magnet, van 0.85 BTC nu 1.45 BTC weten te maken. Zit te dubben of ik moet sellen of niet.
EEN KAKKERLAK DIE AAN EEN JOOD VRAAGT HOE GELD TE VERDIENEN #IRONISCH.quote:
O ik zit niet in de BTC hoor. Heb bijna twee ton buitgemaakt en ben uitgecasht op het hoogtepuntquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
EEN KAKKERLAK DIE AAN EEN JOOD VRAAGT HOE GELD TE VERDIENEN #IRONISCH.
Geintje. https://www.poloniex.com/exchange/btc_efl
Twee tonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ik zit niet in de BTC hoor. Heb bijna twee ton buitgemaakt en ben uitgecasht op het hoogtepunt.
Wel een mooie voorspelling, of wist meneer dat er een Pump'n'dump aan zat te komen?
Moet jij niet op huwelijksreis gaan ofzoquote:
Jij dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:59 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die minder dan een miljoen uitcashen
Nu pas weekend hebbenquote:
VRIJMIBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Heb ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef µ het volgende:
[..]
VRIJMIBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik moet mijn best doen om niet de hele avond dat 2048 te zitten spelen, nu ik doorheb hoe het werkt... kom niet verder dan 512 in één vakjequote:
Wil je een tip?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn best doen om niet de hele avond dat 2048 te zitten spelen, nu ik doorheb hoe het werkt... kom niet verder dan 512 in één vakje.
Werkenquote:
Ik heb hem uitgespeeld eergisterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn best doen om niet de hele avond dat 2048 te zitten spelen, nu ik doorheb hoe het werkt... kom niet verder dan 512 in één vakje.
Linkerbovenhoek is het makkelijkste vond ikquote:
*tips fedoraquote:
Jupquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek is het makkelijkste vond ik
En het pijltje naar rechts moet je gewoon van jetoetsenbord afslopen anders gaat het geheid een keer mis. (bij mij wel vaak tenminste)
Naar rechts mag wel. Maar dan moet je wel de bovenste rij vol hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Linkerbovenhoek is het makkelijkste vond ik
En het pijltje naar rechts moet je gewoon van jetoetsenbord afslopen anders gaat het geheid een keer mis. (bij mij wel vaak tenminste)
Ik heb geen `1 keer naar rechts gedaan toen ik hem uitspeelde. Zolang de meest linkse rij van boven naar beneden maar vol is kun je telkens op en neer om nieuwe blokjes 'te halen'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef µ het volgende:
[..]
Naar rechts mag wel. Maar dan moet je wel de bovenste rij vol hebben.
Ik zat in ieder geval links, met 1024quote:
Eind 2015 weet niemand meer wat een bitcoin nou eigenlijk ook alweer wasquote:
Bitcoin 2013-2014: ik was erbijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eind 2015 weet niemand meer wat een bitcoin nou eigenlijk ook alweer was
Ik zit nog all-inquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet klagen, straks eindelijk weer een mooi aankoopmomentje
Dat wel jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoin 2013-2014: ik was erbij.
Gelukkig kocht ik ergens op 660 ofzo dus het valt hartstikke meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |