Lekker. Maar wel iets te veel. Ik had een grote raspatat genomen. Mijn ogen waren weer eens groter dan mijn maag. Ha ha.quote:
Wilde net zeggen: waar is DS2quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n onverwachte overgang naar het topic lijkt me voor Ds2 wel een klap in het gezicht..
goffer ik kliktequote:Op donderdag 27 maart 2014 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Dit is behoorlijk geniaal
[ afbeelding ]
Nou ja, ze mogen best af en toe nog langskomen toch? Wij zijn de beroerdste nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Dit is behoorlijk geniaal
[ afbeelding ]
Jij al iemand gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nou ja, ze mogen best af en toe nog langskomen toch? Wij zijn de beroerdste niet
Het is de enige reden waarom ik hier nog rondhangquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat wordt een leuk moment waarschijnlijk wel
En het was niet eens te zien op Eurosportquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
Kelderman net als in Paris-Nice weer pech in de slotfase van de belangrijkste etappe, wat een kut pech
O sorry, dit mag ook niet
Schiet niet op met hem op deze manier. Zo komt hij nooit uit de kelder, man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef Zhano het volgende:
Kelderman net als in Paris-Nice weer pech in de slotfase van de belangrijkste etappe, wat een kut pech
Sentimenten. Verandering. Verdreven worden naar een ander topic. Weinig democratie. Ik kan mijn veters niet strikken. Dictatorschap.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:50 schreef Jorwol het volgende:
Hey maar aangezien dit de GAM SC is, mag je het wel over games hebben. En dus over FUT. Dus wat is nu eigenlijk het probleem?
Ik verwoord het verkeerd: we kunnen hier gewoon verder gaan op de oude toer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sentimenten. Verandering. Verdreven worden naar een ander topic. Weinig democratie. Ik kan mijn veters niet strikken. Dictatorschap.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we het hier wel weer over vrouwen hebben?
Ja, maar gaan anderen straks tussen posten met andere paupergames. Daar zit toch niemand op te wachtenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik verwoord het verkeerd: we kunnen hier gewoon verder gaan op de oude toer.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mogen we het hier wel weer over vrouwen hebben?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar gaan anderen straks tussen posten met andere paupergames. Daar zit toch niemand op te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |